SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe ver is dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik op skates naar de tramhalte gaan?
Niet zo ver, het is 8 minuten lopen.quote:
Gaarnequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Salatrel het volgende:
Schutter Alphen a/d Rijn at gaarne boterhammen met pindakaas
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Salatrel het volgende:
Ja, en zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat zulke games hem niet tot zijn daad geïnspireerd hebben heeft hij ze ongetwijfeld gebruikt om te oefenen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef wolvendagen het volgende:
Oh wacht, ik ben van mening veranderd.
Ik vind dit het mooist.
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)p-computerspel.dhtml
Het level op het vliegveld met Marakov. Dat filmpje erbij. Nou we hebben de reconstructie hoor.
Hij heeft dit level tig keer opnieuw gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, en zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat zulke games hem niet tot zijn daad geïnspireerd hebben heeft hij ze ongetwijfeld gebruikt om te oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef reetveter het volgende:
THIS SEX IS ON FIREEEEEEEieuw heb je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nee, een vriend van me welquote:
ieuwquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, een vriend van me wel. Die sukkel moet het nu uitleggen aan zijn vriendin.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Salatrel het volgende:
je hebt zon website waar je anoniem een bericht naar je partner(s) kunt sturenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, een vriend van me wel. Die sukkel moet het nu uitleggen aan zijn vriendin.
hoe is dat anoniem als je het naar je partner stuurtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hebt zon website waar je anoniem een bericht naar je partner(s) kunt sturen
Lijkt me ook kut, dan lijkt het net of iemand anders het vertelt en moet je het alsnog opnieuw uitleggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hebt zon website waar je anoniem een bericht naar je partner(s) kunt sturen
Ik oefen in GTA ook altijd het omver rijden van mensen en natuurlijk hendig sjiek slippen met de handrem.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, en zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat zulke games hem niet tot zijn daad geïnspireerd hebben heeft hij ze ongetwijfeld gebruikt om te oefenen.
Dan weet je partner toch niet van wie het komt. Maar goed, dat heeft alleen zin als zij dus wat met een ander gedaan heeft. Als je zelf de enige bent geweest weet ze genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoe is dat anoniem als je het naar je partner stuurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |