Je hebt dat niet eens over in de trant van Fokkers voor Fokkers? Valt me tegen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja kan ik die kkbrug over zeker nou mooi niet. altijd file daar
nu niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja kan ik die kkbrug over zeker nou mooi niet. altijd file daar
Hoe ver is dat dan? Sommige mensen moeten dagelijks 20 km naar school fietsen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef wolvendagen het volgende:
komt deze van school nog he: "Ja ga fietsen naar school dan"
HALLO BEN JE KANKERGEK OF ZO MENSCH, fietsen van spijkenisse naar kk rotterdam.
En jij denkt dat ik 20km naar Rotterdam ga fietsenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe ver is dat dan? Sommige mensen moeten dagelijks 20 km naar school fietsen.
Nee, maar als je echt wil kan het wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik 20km naar Rotterdam ga fietsen
Ja, maar ik ben niet zo kk gek dat ik helemaal daarheen ga fietsen. Dan ben ik er pas om 1 uur, kan ik gelijk weer terug.quote:
12 uur als je nu gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo kk gek dat ik helemaal daarheen ga fietsen. Dan ben ik er pas om 1 uur, kan ik gelijk weer terug.
het is 4 uur lopen. op de fiets met wind tegen 3 uurquote:
Dan fiets je 7 km/u.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het is 4 uur lopen. op de fiets met wind tegen 3 uur
Ik ben de danoontjes al aan het verorberen en als ze op zijn ga ik uit frustratie naar de supermarkt fietsen om 3 dozen in te slaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je gelijk wat te doen als je thuis blijft.
Dat is niet goed voor je band.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de danoontjes al aan het verorberen en als ze op zijn ga ik uit frustratie naar de supermarkt fietsen om 3 dozen in te slaan.
Band plakken heb ik echt nog nooit van mijn leven gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je gelijk wat te doen als je thuis blijft.
Ik fiets elke dag op dat platte ding naar de metro.quote:
Wat ben jij nu voor een kerl?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Band plakken heb ik echt nog nooit van mijn leven gedaan.Mijn fiets staat nu ook bij de fietsenmakert omdat de band lek is.
Je mag mijn band wel plakken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Band plakken heb ik echt nog nooit van mijn leven gedaan.Mijn fiets staat nu ook bij de fietsenmakert omdat de band lek is.
In USA misschien, de NLse Bioscopen lopen dramatisch achter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:25 schreef moomoo het volgende:
oeh, The Hobbit wordt in 48 fps gefilmd, en hopelijk ook geprojecteerd wanneer hij uitkomt.
zolang we digitale projectoren hebben moet het kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In USA misschien, de NLse Bioscopen lopen dramatisch achter.
Wat de hell betekent dat nou weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:25 schreef moomoo het volgende:
oeh, The Hobbit wordt in 48 fps gefilmd, en hopelijk ook geprojecteerd wanneer hij uitkomt.
Ik doe geen dingen als ik het ook kan uitbesteden.quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik doe geen dingen als ik het ook kan uitbesteden.
Dat het beeld vloeiender loopt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat de hell betekent dat nou weer
Heb vanochtend die lelijke stagiair aan het werk gezet zodat ik lekker kan fokken.quote:
Oh, dan is toch de wereld vergaan. Geen reden om je zorgen te maken dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef moomoo het volgende:
bovendien komt hij eind 2012 pas uit, mag toch hopen dat het hier tegen die tijd allemaal digitaal is.
Alsof het voorbestemd isquote:
ok.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:30 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me geen kut aan, die hele film niet.
calvé maakt geen pinda's hoor, die verwerken ze alleen in hun producten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Salatrel het volgende:
en op calvé wat wel leuk is omdat pinda
Oh, dus daarom smaakt pindakaas zo zweterig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
calvé maakt geen pinda's hoor, die verwerken ze alleen in hun producten.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:30 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me geen kut aan, die hele film niet.
Ja, daar hebben ze fietsenmaker voor, echt niet dat ik aan de slag ga met zo'n bandenplaksetjequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Band plakken heb ik echt nog nooit van mijn leven gedaan
Bij een meisje kan ik het voorstellen, maar een vent moet dat gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze fietsenmaker voor, echt niet dat ik aan de slag ga met zo'n bandenplaksetje!!
Inderdaad. Al Bundy zou het zelf doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij een meisje kan ik het voorstellen, maar een vent moet dat gewoon kunnen.
Ik betwijfel het of pret het kan..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij een meisje kan ik het voorstellen, maar een vent moet dat gewoon kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |