Je hebt dat niet eens over in de trant van Fokkers voor Fokkers? Valt me tegen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja kan ik die kkbrug over zeker nou mooi niet. altijd file daar
nu niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja kan ik die kkbrug over zeker nou mooi niet. altijd file daar
Hoe ver is dat dan? Sommige mensen moeten dagelijks 20 km naar school fietsen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef wolvendagen het volgende:
komt deze van school nog he: "Ja ga fietsen naar school dan"
HALLO BEN JE KANKERGEK OF ZO MENSCH, fietsen van spijkenisse naar kk rotterdam.
En jij denkt dat ik 20km naar Rotterdam ga fietsenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe ver is dat dan? Sommige mensen moeten dagelijks 20 km naar school fietsen.
Nee, maar als je echt wil kan het wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik 20km naar Rotterdam ga fietsen
Ja, maar ik ben niet zo kk gek dat ik helemaal daarheen ga fietsen. Dan ben ik er pas om 1 uur, kan ik gelijk weer terug.quote:
12 uur als je nu gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo kk gek dat ik helemaal daarheen ga fietsen. Dan ben ik er pas om 1 uur, kan ik gelijk weer terug.
het is 4 uur lopen. op de fiets met wind tegen 3 uurquote:
Dan fiets je 7 km/u.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het is 4 uur lopen. op de fiets met wind tegen 3 uur
Ik ben de danoontjes al aan het verorberen en als ze op zijn ga ik uit frustratie naar de supermarkt fietsen om 3 dozen in te slaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je gelijk wat te doen als je thuis blijft.
Dat is niet goed voor je band.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de danoontjes al aan het verorberen en als ze op zijn ga ik uit frustratie naar de supermarkt fietsen om 3 dozen in te slaan.
Band plakken heb ik echt nog nooit van mijn leven gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je gelijk wat te doen als je thuis blijft.
Ik fiets elke dag op dat platte ding naar de metro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |