Mijn trucjens vertellen tochhh :$ :$quote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je wilt Jan versieren met je konijn? Weet niet of dat werkt hoor..
Erkenningquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb flink geoefend in de ONZ Radio reeksen, alleen dit is toch een niveautje hoger.
Dit moet eigenlijk in de OP, bewijs voor onze geweldigheid.quote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb flink geoefend in de ONZ Radio reeksen, alleen dit is toch een niveautje hoger.
Jij snapt hemquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het net of je sheet er aan komt gewaaidquote:
Zullen we er leven in blazen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja zeg, heb je gezien hoe dood BeF is?
Ja, dat probeerden we net ook al te vertellenquote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja zeg, heb je gezien hoe dood BeF is?
Ik voel me al helemaal een held als ik in de OP kom.quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit moet eigenlijk in de OP, bewijs voor onze geweldigheid.
Ik denk niet dat Misstique je dan nog heel laat.quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zullen we er leven in blazen?
quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zullen we er leven in blazen?
Ja laten we die discussie nog eens doen,quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat probeerden we net ook al te vertellenhet was voor jullie bestwil allemaal
doeiquote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
slaap lekker iedereen die gaat slapen![]()
ik ga ook naar mijn bedje toe
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het net of je sheet er aan komt gewaaid.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het net of je sheet er aan komt gewaaid.
Klein grapje, ik zal mijn mond houdenquote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja laten we die discussie nog eens doen,.
Hierin blijven posten, leer je het snel genoegquote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef picodealion het volgende:
Ik ben zo snel posten een beetje verleerd.
Ik eis een nieuwe.quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef trolololo het volgende:
Iedereen alvast excuses voor de natte krant morgen
Komt helemaal goed hierquote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef picodealion het volgende:
Ik ben zo snel posten een beetje verleerd.
Ah, nice. VWO was uiteindelijk toch te moeilijk? Of vond je er gewoon niets meer aanquote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
!
Haha, hij was gewoon inhoudelijk niet zo goed, ging over hooliganism. Maar we hadden niet echt wat boeiends te vertellen. Spreekvaardig en schrijfvaardig gingen puur om het engels! Maar ik doe nu havo en heb 4 jaar Tweetalig VWO gedaan, dan is dit niet bijzonder moeilijk
Slaap zacht buurjongen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef trolololo het volgende:
Iedereen alvast excuses voor de natte krant morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |