http://www.meldmisdaadanoniem.nl/quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heet tristan en ik bezoek binnekort ook jouw plaatstelijke winkelcentrum dus pas op
Dat heb ik even doorgegeven aan de technische recherche.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heet tristan en ik bezoek binnekort ook jouw plaatstelijke winkelcentrum dus pas op
waarom ben je nog geen mod?quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo. Quote. Forward Polizei.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij heeft ook zwaargewonden ed. gemaakt en wie zegt dat ie sommige mensen niet vaker dan 1 keer geraakt heeft?quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Die gast zouden ze z'n lidmaatschap bij die schietvereniging ook gelijk in moeten trekken, 100x schieten er maar 6 x raken
Omdat ik tristan heet denk ikquote:
En niet te vergeten zijn k/d ratioquote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij heeft ook zwaargewonden ed. gemaakt en wie zegt dat ie sommige mensen niet vaker geraakt heeft?
Nee.quote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
mag ik als tristan zijnde geen winkelcentrums/centra's bezoeken ofzo?
Ja fucking op een schietclub zitten, honderden kogels afvuren en maar 6mensen kunnen doodschietenquote:
Heb je een wapenvergunning toevallig? Grote praatjes vullen geen gaatjes kerol.quote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja fucking op een schietclub zitten, honderden kogels afvuren en maar 6mensen kunnen doodschieten
Zelfs mijn nichtje van 5 doet het beter met mw2
De AI was in dit geval stukken beterquote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja fucking op een schietclub zitten, honderden kogels afvuren en maar 6mensen kunnen doodschieten
Zelfs mijn nichtje van 5 doet het beter met mw2
Een wapenvergunning nodig hebben om aan wapens te komenquote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb je een wapenvergunning toevallig? Grote praatjes vullen geen gaatjes kerol.
Ja kom dan.quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een wapenvergunning nodig hebben om aan wapens te komen
Vergeet Yvonne niet, die killt mensen op fokquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef NDAsilenced het volgende:
Hij kan idd aan de lijst worden toegevoegd
Volkert
Mohammed ()
Karst
Tristan
De media rekenen hem wel regelmatig tot de slachtoffers, maar in principe zijn met zelfmoord natuurlijk geen punten te behalen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met zijn zelfmoord? Telt dat ook mee?
Kakkerlakken zoals jou zijn moeilijk uit te roeien he.quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Vergeet Yvonne niet, die killt mensen op fok
Geen wapenvergunning toch?quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef haatmeneer het volgende:
Ik ken ook iemand die Tristan heet, ook een beetje een vreemd figuur
Preventief oppakken die lui.quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef haatmeneer het volgende:
Ik ken ook iemand die Tristan heet, ook een beetje een vreemd figuur
ik ben heul geen rotterdammer dus dat neem je terug bloedhondquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kakkerlakken zoals jou zijn moeilijk uit te roeien he.
Sorry Tristanquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef youdungoofd het volgende:
De naam heeft bekendheid uit de keltische legende Tristan en Isolde, verdiep je eens wat meer in je stof voordat je iets hersenloos begint te bleren pauper.
En dit is relevant omdat?quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef youdungoofd het volgende:
De naam heeft bekendheid uit de keltische legende Tristan en Isolde, verdiep je eens wat meer in je stof voordat je iets hersenloos begint te bleren pauper.
Dat is stof tot nadenken.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef youdungoofd het volgende:
Doe er wat nuttigs meequote:
Is nadenken soms lastig voor je?quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is stof tot nadenken.
Nee toch niet.
Sinds ik me tot een bijbelse stroming heb gericht ben ik meer voor maatschappelijke thema's. Zoals dit.quote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk weer zelfverzonnen topics onder je kloons posten TS? Niemand zie op je saaie meuk zoals dit te wachten.
Hij glimlacht er ook zo vrolijk bijquote:
En dat terwijl Tristan een zeer bijbelse naam is.quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds ik me tot een bijbelse stroming heb gericht ben ik meer voor maatschappelijke thema's. Zoals dit.
Tristan en Isolde, ook al zo'n achterlijk walgelijk verhaal.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef youdungoofd het volgende:
Als je met vrienden omgaat die de namen 'Tjeerd' en 'Miguel' hebben weet je ook al dat er iets niet goed zit.quote:
haha jij heet ook tristanquote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef linpunt het volgende:
mensen die haten op naamgenoten van daders, als ze weten dat de dader zelfmoord heeft gepleegt.. doen gewoon niet meer mee.
inb4 dat filmpjequote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef linpunt het volgende:
mensen die haten op naamgenoten van daders, als ze weten dat de dader zelfmoord heeft gepleegt.. doen gewoon niet meer mee.
welk filmpje?quote:
Adolf.quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef linpunt het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die gaan uiteindelijk ook dicht. En BoWa is pure cult, die mag dat.
post hem dan gewoon kutquote:
kut bedoelen we lief hier in noord-holland, is het nieuwe moppiequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:08 schreef linpunt het volgende:
[..]
moeite doen omdat iemand je een kut noemt
AIVD leest u mee?quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat was toen, Makaay is nu vnl dodelijk saai.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Tristan.. samen met Makaay een dodelijk koppel in de voorhoede van Deportivo.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef NDAsilenced het volgende:
Hij kan idd aan de lijst worden toegevoegd
Volkert ()
Mohammed ()
Karst ()
Tristan ()
Tristan is ook dodelijk.. die andere dan. En Depor grijze middenmoot.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:16 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dat was toen, Makaay is nu vnl dodelijk saai.
Wat is een radio?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:22 schreef Ausputzert het volgende:
Wat is dat toch de hele tijd met die Tristan? Vanmiddag op de radio hoorde ik die naam ook al een keer of 3.
Oke, dan wacht ik nog even.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |