Is inmiddels van het forum verdwenen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Calypso.
Hoeveel schijttopics gaat deze gast nog maken
Zeg dat dan en laat dat kinderachtige homofiel geroep achterwege. Kleuter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb de OP allang gelezen.
Al voordat ik poste.
Misschien ziet de mevrouw de TS niet zitten omdat hij toch wel lelijk ofzo was en daarom zette ze niet door. De relatie was maar een smoes...
Opa
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zeg dat dan en laat dat kinderachtige homofiel geroep achterwege. Kleuter.
Door je taalgebruik is het topic vrijwel meteen veranderd in een zooi bagger en slowchat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Stuurver het volgende:
Waarom gaan de topics waar moeite in gestopt wordt op slot en die topics waar de OP uit niet meer dan een regel bestaat blijft open?
Neem bijvoorbeeld mijn topic Pokemongevecht in de trein loopt bijna uit in vuistgevecht
En dat schelden hoort gewoon bij de KLB cultuur ik snap niet dat de mods nu ineens moeilijk hierover gaan doen
Schoonmaak actie gehouden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die Charizard niet de bazigste pokemon vinden topic gaat sowieso al nergens over. Gebruiker Gary_Oak moet helaas weer extra kinderachtig doen met zijn vieze plaatjes
Spammen??quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Spouwerranger het volgende:
T-Mobile
Iemand is flink aan het spammen in dit topic.
nergens voor nodig dacht ik zoquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Denken dat deze topic echt is...In Brabant hebben wij vakantie lamlul.
Ja, vandaar de slotjes op zijn topics.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Schalks. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/340286
Deze user zal jullie vast niet ontgaan zijn.
Deze zul je moeten doorsturen aan een FA, daar kunnen wij niets aan doen. Dus Snakey, Biogarde, Remlof of Netsplitter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef squatt3r het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met PM's vol bagger? (ik heb geen interesse om ze te versturen, maar ontvang soms een diarree aan (scheld)woorden).
Ik ben je schoonmaker niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef squatt3r het volgende:
Mag hier een slotje op? Het spijt mij.
Daarnaast hoop ik dat overwogen kan worden hier een slotje op te zetten. Ik was kinderachtig en zal het niet meer in deze hardnekkige vorm doen.
Oh sorry, zo zag je er wel uit. Goodluck_Charm plaatst hier voortdurend verzoeken die worden gehonoreerd, terwijl die verzoeken toch echt anders (lomper) van aard zijn.quote:
Goodluck_Charm is dan ook geen irritante, `stoere´ e-bink.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Oh sorry, zo zag je er wel uit. Goodluck_Charm plaatst hier voortdurend verzoeken die worden gehonoreerd, terwijl die verzoeken toch echt anders (lomper) van aard zijn.
Dat zit 'm in het feit dat ik een poesje hebquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Oh sorry, zo zag je er wel uit. Goodluck_Charm plaatst hier voortdurend verzoeken die worden gehonoreerd, terwijl die verzoeken toch echt anders (lomper) van aard zijn.
Ik heb je genomineerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Goodluck_Charm is dan ook geen irritante, `stoere´ e-bink.
fixedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat zit 'm in het feit dat ik verzin dat ik een poesje heb
Doe dat. Ik vond het al zo zielig dat jij in elk topic aan het roeptoeteren bent maar niemand aandacht aan jouw mening besteedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jaaaah, laten we een topic openen dat we niet genoeg aandacht krijgen
Nee, niet als je 'm gewoon netjes betaald. Sloeberquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Krijg ik dan geen ruzie met je pooier Soos ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |