Ben je er zo 1 die altijd wil winnen ondanks dat het gevecht niet te winnen is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Seven. het volgende:
Ligt eraan. In veel relaties ben ik heel normaal, leuk, meegaand. Zolang ik het gevoel heb dat ik mezelf kan zijn en niet te hard veroordeeld wordt. Iemand die mij te vaak negatief benaderd: oorlog. Het is óf heel leuk met mij, óf totale bende.
Totaal niet. Ik geef heel makkelijk mijn ongelijk toe (tenzij kasta). Veranderingen duren soms wel wat langer bij mij, ik geef niet zomaar iets op waar ik me zelf wel heel OK mee voel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je er zo 1 die altijd wil winnen ondanks dat het gevecht niet te winnen is?
Hmm, da's ook niet spannend. Aan de andere kant is jouw tegenpool ook weer iemand waarmee ik geen relatie kan hebben. Dat liep bijna op vechten uit omdat zij gewoon altijd wil winnen..en ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik geef heel makkelijk mijn ongelijk toe (tenzij kasta). Veranderingen duren soms wel wat langer bij mij, ik geef niet zomaar iets op waar ik me zelf wel heel OK mee voel.
Ik pik mijn dingetjes er gewoon uit, alleen dingen die ik echt belangrijk vind ben ik bereid om over te vechten. Al de rest: doe maar wat je wil zolang ik dat ook mag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hmm, da's ook niet spannend. Aan de andere kant is jouw tegenpool ook weer iemand waarmee ik geen relatie kan hebben. Dat liep bijna op vechten uit omdat zij gewoon altijd wil winnen..en ik ook.
Dat was snel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Seven. het volgende:
Ik ga even mijn groene vingers uitlaten op het balkon. Heb lavendel gekocht en zaadjes voor bosui. Doei.
Geen spanning dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik pik mijn dingetjes er gewoon uit, alleen dingen die ik echt belangrijk vind ben ik bereid om over te vechten. Al de rest: doe maar wat je wil zolang ik dat ook mag.
Moet jij opletten. Elke maand een keer flinke ruzie, daar komt het op neer. + goedmaakseks.quote:
Russische golddigger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zag dat een leuk uitziend meisje op 1 van de datingsites een man zocht tussen 35 en 60. Vond ik een beetje raar want een man van 60 is wel heel anders dan een man van 35. Ik vraag haar of ze zich van bewust is waar ze naar zoekt. Ik krijg een bericht in engels terug met het verzoek haar toe te voegen op MSN en dat het makkelijkerder praten zou zijn. Gisteravond komt ze online en vraag ik in engels hoe het gaat. Ze antwoord met: Later. Ik vraag wat ze bedoelt. Zegt ze in gebrekkig engels dat ze bezig is in de keuken en dat ze mij ander keertje aanspreekt.
Ik vind het maar raar tot nu toe, ik zie wel hoe het loopt en anders mieter ik haar weer uit MSN.
Ik kreeg een plant voor mijn verjaardag 2 weken geleden. Ik denk dat ie nu bezig is met doodgaan. Adopteer je toevallig planten?quote:
oh lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Moet jij opletten. Elke maand een keer flinke ruzie, daar komt het op neer. + goedmaakseks.
En nu ga ik mijn pakketje afhalen en naar mijn werk. Dag.
Zou me niets verbazen nee. Ik kijk het ff aan...quote:
Ligt eraan. Wat voor een plant?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kreeg een plant voor mijn verjaardag 2 weken geleden. Ik denk dat ie nu bezig is met doodgaan. Adopteer je toevallig planten?
Hij was mooi toen ik hem kreeg, affijn volgens het kaartje is het een: Muscari armeniacum.quote:
De zogenaamde blauwe druifjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij was mooi toen ik hem kreeg, affijn volgens het kaartje is het een: Muscari armeniacum.
Ja, dat denk ik inderdaad. Ik zit er even totaal doorheen ivm mn werk afronden, nieuwe baan, er óók nog eens moeten zijn voor vrienden die door een nog kuttere periode heen gaan etc en het is gewoon zo ontzettend fijn om iemand te hebben die zo reageert op mijn gekloot: "Tis ok babe :-) Rust maar lekker uit, kusss" en die dan vervolgens ook nog eens gek genoeg is om langs te komen en me de hele avond te knuffelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je vindt de aandacht wel prettig, maar hem niet leuk genoeg?
Heb geen tuin maar een balkon. Vind het maf dat die bloemetjes verdwijnen nu de zomer eraankomt. Misschien geef ik teveel water, of te weinig. Of er is teveel zon of juist te weinig. Misschien is het gewoon nu te koud. Heb geen idee wat ik aan het doen ben. Haha....quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De zogenaamde blauwe druifjes
Gewoon in de tuin frotten, doen ze het volgend jaar als een zonnetje.
ot: laatste date is een zak hooi.
Verder nog geen plannen voor een nieuwe, maar wat niet is kan nog komen
Mhhhh fijn, hopelijk denken niet te veel vrouwen zo: ben net zo erg *zucht*quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad. Ik zit er even totaal doorheen ivm mn werk afronden, nieuwe baan, er óók nog eens moeten zijn voor vrienden die door een nog kuttere periode heen gaan etc en het is gewoon zo ontzettend fijn om iemand te hebben die zo reageert op mijn gekloot: "Tis ok babe :-) Rust maar lekker uit, kusss" en die dan vervolgens ook nog eens gek genoeg is om langs te komen en me de hele avond te knuffelen.
Maar (compleet gestoord van mij natuurlijk) dat is ook meteen de reden waarom ik weet dat het niets gaat worden. Hij is veel te lief en meegaand
Kortom, hij is als een broer voor je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad. Ik zit er even totaal doorheen ivm mn werk afronden, nieuwe baan, er óók nog eens moeten zijn voor vrienden die door een nog kuttere periode heen gaan etc en het is gewoon zo ontzettend fijn om iemand te hebben die zo reageert op mijn gekloot: "Tis ok babe :-) Rust maar lekker uit, kusss" en die dan vervolgens ook nog eens gek genoeg is om langs te komen en me de hele avond te knuffelen.
Maar (compleet gestoord van mij natuurlijk) dat is ook meteen de reden waarom ik weet dat het niets gaat worden. Hij is veel te lief en meegaand
Nee, er is zeker iets tussen ons, maar ik val gewoon op enigszins dominante, zelfverzekerde mannen. Ik wil tegen een vent kunnen bitchen zonder bang te zijn dat ik hem kwets; eentje waar ik niet zo overheen wals en die niet meteen klaar staat als ik piep. Daar ben ik gewoon zo op uitgekeken en daar is niets spannends aan. Daarnaast is hij heel slank en dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Daarom, hij is nu wel leuk, maar ik weet wel dat ik hem nooit trouw kan zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kortom, hij is als een broer voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |