Niet dan?quote:
Ach kom, alsof je niet zou wachten op twee tot op het bot gevervde knapen. Alle hoeken van de kamer Maitje, en de schuur doen we er gratis bij.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach kom, alsof je niet zou wachten op twee tot op het bot gevervde knapen. Alle hoeken van de kamer Maitje, en de schuur doen we er gratis bij.
Klein beetjequote:
quote:
Helaas ontvangen we hier geen ITV, want die hebben ook echt kwaliteitsprogramma's;quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zooi? Ik denk dat de BBC meer kwaliteit op het net sodemieterd dan SBS.
Ik niet...!quote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Och, zo ff tussendoor ben ik wel te porren voor een verzetje.
En dat soort dingen zijn ook niet te downen...quote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Helaas ontvangen we hier geen ITV, want die hebben ook echt kwaliteitsprogramma's;
http://en.wikipedia.org/wiki/ITV
Je bent te vroeg. Morgen nacht pas weer.quote:
Daarom ook 'alvast' maar zal hem morgen nog eens posten hoorquote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent te vroeg. Morgen nacht pas weer.
Idd.. dat zullen we ze maar niet aan doen...quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Helemaal goed! Anders moest ik thuis weer gaan uitleggen hoe kalfjes uit koeien komen etc.
Welterustequote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef AchJa het volgende:
Mijn bier is bijna op en ik ben te belazerd om naar de kofferbak te lopen, derhalve ga ik maar snurken!
Truste iedereen, ja Maitje jij ook (kutwijf)
En Cobra ik zal morgen nog ff rondebellen in Vught.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef AchJa het volgende:
Mijn bier is bijna op en ik ben te belazerd om naar de kofferbak te lopen, derhalve ga ik maar snurken!
Truste iedereen, ja Maitje jij ook (kutwijf)
Truste.quote:En Cobra ik zal morgen nog ff rondebellen in Vught.
Ik voel liefdequote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je snapt de vriendelijkheid? Zo niet sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |