Dat laatste. Veel blijk van goede smaak geven de jongeren niet.quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef AchJa het volgende:
Gvd Cobra, we worden wsl echt oud ofzo... Of niemand begrijpt het...
Als jij the Royle Family niet kunt waarderen zijn we vrij snel uitgeluld... sorry. Zelfs Onslow komt daar in voor.quote:
Onslow! Wat een held!quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als jij the Royle Family niet kunt waarderen zijn we vrij snel uitgeluld... sorry. Zelfs Onslow komt daar in voor.
Maar ja, Onslow zal ook wel een brug tever zijn/
Ik heb niet gezegd dat ik ze niet kan waarderen, ik ken ze alleen niet...quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als jij the Royle Family niet kunt waarderen zijn we vrij snel uitgeluld... sorry. Zelfs Onslow komt daar in voor.
Maar ja, Onslow zal ook wel een brug tever zijn/
Jij bent dan ook een van de weinigen die Onslow kent...quote:
Voor jouw tijd, wij zijn oud weet je nog!quote:Op maandag 11 april 2011 22:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik ze niet kan waarderen, ik ken ze alleen niet...
Wist je dat hij eigenlijk een miljonair is en dit eigenlijk voor de grap erbij deed? Ik heb hem ook eens in een aflevering van Dad's army gezien.quote:
Ouwelulquote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor jouw tijd, wij zijn oud weet je nog!
ik ben godver jonger maar ik ken het wel allemaal!quote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor jouw tijd, wij zijn oud weet je nog!
Bottom is heul geen detective serie.quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Thaboel het volgende:
Bottom live![]()
Kijk hier veel engelse detectives met pa
quote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Clan het volgende:
Wie in Veldhoven, Oirschot, Venlo, Weert, Roermond of Seedorf heeft gezeten zal deze nog wel kennen;
Mooi! Maak er maar een foto van, want de jeugd gelooft je niet.quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik ben godver jonger maar ik ken het wel allemaal!
Nee dat snap ikquote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bottom is heul geen detective serie.
Langs de weg. Alle bottom live shows zijn op yt te zien.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mooi! Maak er maar een foto van, want de jeugd gelooft je niet.
En zo hoort het!quote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar hij kijkt NED1, 2 of 3 voorderest alleen bbc en die zooi
Tuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Clan is de opa/ nestor hier! Cobra en ik zijn jonge goden die jou nog wel wat kunnen leren.
Die zooi? Ik denk dat de BBC meer kwaliteit op het net sodemieterd dan SBS.quote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar hij kijkt NED1, 2 of 3 voorderest alleen bbc en die zooi
Lees: meer van dat soort kwaliteits zendersquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zooi? Ik denk dat de BBC meer kwaliteit op het net sodemieterd dan SBS.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zooi? Ik denk dat de BBC meer kwaliteit op het net sodemieterd dan SBS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |