Dat bewijst dan ook meteen dat van sommige hun niveau echt laag is.quote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad.. Puur omdat Linsey tegen hem was?
weten we wel gelijk dat hij niet gaat winnen.quote:Aan alle volgers van dames en heren in de dop die al een mening van mij hebben gevormd maar werkelijk niet weten hoe het er aan toe is gegaan. Tijdens mijn deelname aan het programma dames en heren in de dop ben ik door verschillende ruzie's en meningsverschillen buiten de draaitijd van de camera afgeschilderd als een onzekere en gehaatte jongen. Vind het erg vervelend dat er mensen zijn die al een beeld van me hebben gekregen door het programma maar die in de werkelijkheid niet klopt met mijn werkelijke persoonlijkheid. In het programma kwam ik voornamelijk over als erg onzeker in het dagelijkse leven ben ik een rustige, relaxte en soms wat onzekere jongen, maar zeker niet zo onzeker en zielig als hoe ik in het programma neergezet ben. Doordat de karakters van andere deelnemers van het programma beter met elkaar gingen ontstonden er groepjes die zich voornamelijk tegen mij gingen richten omdat mijn karakter met die van hun botste. Ik sta voor anderen klaar en ben een gevoelige jongen en de mensen daar die niet zo zijn konden dat niet begrijpen omdat ze het zelf moeilijk vonden om die kant van hun te laten zien. We zaten tevens niet voor niets bij dat programma. Nu ik terug kijk op die tijd kan ik zeggen dat ik spijt heb van mijn deelname. Toen ik thuis kwam heb ik erg in de put gezeten, het is toch een beeld die mensen van je hebben gekregen en probeer daar maar eens van af te komen. De eerste 4/5 dagen van mijn terug komst heb ik dan ook met een ongelukkig gevoel thuis gezeten en het heeft me veel moeite gekost om hier over heen te komen en nu wordt ik er steeds weer aan herrinert door het programma en de mensen die me hier over aanspreken. Wou dit graag uit de wereld helpen omdat het me toch erg hoog zit vooral nu het een onderwerp van gesprek is. Verder ben ik in het dagelijkse leven gewoon lekker relaxt drink graag een drankje met vrienden en hou van een feestje en sta open voor vragen en meningen van anderen naar aanleiding van het programma. Dus vraag maar raak en hoop dat jullie nu misschien jullie mening bijwillen stellen of op een andere manier naar mij gaan kijken want dit is de Dominique hoe ik echt ben. Wil graag de mensen bedanken die wel al die tijd in me hebben geloofd en nog steeds geloven en me hebben gesteund en dat nog steeds doen!! Bedankt daarvoor!! @ overal en nergens
Hij wordt wel degelijk onzeker afgeschild, vooral de laatste tijd is dat te merken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, zo onzeker wordt Dominique toch ook weer niet afgeschilderd? Maar z'n bericht bevestigt mijn vermoedens wel, erg lullig dat mensen je buitensluiten om zo'n onbenullige reden. Teken dat ze nog lang niet volwassen zijn en Dames in de dop gaat daar waarschijnlijk niet erg bij helpen.
Hij zal wel Mozes bedoelen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Mozart is een schapenhoeder ... fantastisch.
Hoe weet je dat het Gary was dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef psv-gomes het volgende:
hmm waarom zou Gary op Yasiie hebben gestemd?
Lees net een berichtje op de DIDD hyvesque
4x op Linsey
3x Dominique
1x Yosie
Dat lieten ze inderdaad aan het einde van de aflevering gisteren zien, volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het Gary was dan?
En denk dat hij dat deed omdat hij haar een irritante schreeuwerd vindt. Tenminste volgens mij irriteerde hij zich daar met het golfen toen ook best wel aan.
Ik heb ook het idee dat dit de waarheid is. Dominique heb ik vaak verstandig zien reageren op bepaalde situaties, in tegenstelling tot de rest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:24 schreef fespo het volgende:
shiiiit best heftig dit en ik denk ook dat dit zeker klopt:
[..]
weten we wel gelijk dat hij niet gaat winnen.
http://damesenherenindedo(...)ions_1=4&__state__=3quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het Gary was dan?
En denk dat hij dat deed omdat hij haar een irritante schreeuwerd vindt. Tenminste volgens mij irriteerde hij zich daar met het golfen toen ook best wel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doet de-smiley na.
Best knap ja, ik lag in een deuk van die antwoordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef tralalala het volgende:
Dat van Eekelen niet eens in lachen uitbarst trouwens...
Ja inderdaad, het is gewoon een wijnvlek of een ophoping van pigment.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wat zit iedereen toch steeds over die vlek van Van Eekelen te zeiken zeg, alsof dat mens er iets aan kan doen of er perfekt uit moet zien
Inderdaad, dat gezeur om die vlek verwacht je van een stel kleutersquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wat zit iedereen toch steeds over die vlek van Van Eekelen te zeiken zeg, alsof dat mens er iets aan kan doen of er perfekt uit moet zien
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze doet de-smiley na.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik krijg toch wel meer respect voor Dominique, vraag me niet waarom..
Linsey had de grootste bek. en nu dus jennaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef zoem het volgende:
Volgens mij is Jenna een nog grotere bitch dan Linsey. Ik heb het gevoel dat Jenna ook alles meent wat ze zegt. Negatief persoontje ook
Gewoon een kneus. Echt, zo doen mannetjes van 12 op schoolreisje in de brugklas...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef Sofia90 het volgende:
Die laatste opmerking van Gary was nogal respectloos, die man achter hem hoorde het nog
Inderdaad, kneus dat het is. Sowieso hun gedrag daar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef Sofia90 het volgende:
Die laatste opmerking van Gary was nogal respectloos, die man achter hem hoorde het nog
Ja, maar Gary is zeker wel het ergst. Gedraagt zich sowieso als een kind, bij alles wat hij doet..quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Sofia90 het volgende:
Ja maar zo gedragen ze zich bijna allemaal, gewoon als 16 jarigen terwijl ze allemaal rond de 20 zijn, shame on them
En daar dan even later aan toevoegen ... "getinte jongen."quote:
+1, Jenna met haar haarband en zonnebank kleurtje, wat een figuur zeg, echt een tokkie. Yosie met haar inteelt bek moet al helemaal haar kop houden, ik heb varkens gezien die er beter uit zien dan zij, wat een gebit ook haha. Gary met zijn leuke grapjes, dat soort grapjes maakte ik ook op schoolreisje toen ik 13 was. En Dilara maar lachen, HHAHAHAHAH wat leuk ik doe mee want ik wil graag op je zwarte pik zitten en heb geen eigen mening en alles is stom en en en..quote:Op woensdag 13 april 2011 01:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En daar dan even later aan toevoegen ... "getinte jongen."
![]()
Die Dave is ook echt een clown.
En Jenna .... oh mijn God. Ik wil niet weten hoe zij iemand beledigt, als ze dat al opbouwende kritiek noemt ....
Ze zat hem gewoon af te kraken. En zeggen dat hij nooit naar iemand luistert, terwijl ze zelf totaal niet naar hem luisterde en hem niet eens liet uitpraten.
Yosie valt me ook tegen ..... dat ze er gewoon in mee ging. Vorige week zat ze volgens mij nog tijdens de lessen naast hem.
En Gary is gewoon een kleuter.
Dilara mag er van mij ook wel eens uit, want volgens mij doet ze niet eens moeite om te doen alsof ze enthousiast is.
heb inderdaad ook het idee dat ze niet zichzelf is. Alles is 'stom', over alles wordt schaapachtig gelachen, je ziet haar niet echt veranderen, maar zich vasthouden aan haar imago..quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Dilara begint me steeds meer tegen te staan, ondanks haar leuke koppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en OMFG Dave is stripper :'D
[ Bericht 43% gewijzigd door SEMTEX op 13-04-2011 10:28:16 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Echt wel. En eerst stevig opscheppen over hoe ze 'bouten' (quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef palma het volgende:
Wat een verschrikkelijke heks die jenna vanavond bah bah bah :s
Dat is er inderdaad ver over...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef Sofia90 het volgende:
Zo, mensen kunnen best wel erge dingen zeggen op een hyves pagina; ''jennifer verdient een kogel''
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:19 schreef SEMTEX het volgende:
Lees trouwens dat Dominique ook al half Turks is.
En een spoiler over wie er event. niet gaat winnen:De uitzending van Jensen was ook al een beetje een spoiler. Denk dat degenen die daar waren er tot het laatst inblijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en OMFG Dave is stripper :'DOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ik ook, die Gary vind ik een halve zool met zijn dombo look, erg irritante jongen. Die Dilana heb ik ook niet hoog zitten, wat een simpele griet, met enge diepliggende oogjes echt knap vind ik haar niet, soms lijkt het wel alsof ze scheelt kijkt. Dat ene grietje die praat alsof ze zwaar aan de valium zit, vind ik nog irritanter. Eigenlijk vind ik ze allemaal niks, ze zijn best kinderachtig voor hun leeftijd, ze lijken wel 14 of 15 ipv twintigers. Maar goed, daarom trekt het ook kijkers omdat ze zo dom zijn.quote:
Inderdaad, ik vond het echt aandoenlijk wat hij vertelde over vriendschappen. Hoe hij het deed.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
ja dat wou ik maar wist niet welke ik moest hebben van memegenerator.netquote:Op woensdag 13 april 2011 16:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice
Al kon je het wss wel beter met memegenerator doen
http://memegenerator.net/Generator/Createquote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef ukga het volgende:
[..]
ja dat wou ik maar wist niet welke ik moest hebben van memegenerator.net
succeedsquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
![]()
Als je dit leest Do, we have your back!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Haha vind ik ook:Pquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ook, die Gary vind ik een halve zool met zijn dombo look, erg irritante jongen. Die Dilana heb ik ook niet hoog zitten, wat een simpele griet, met enge diepliggende oogjes echt knap vind ik haar niet, soms lijkt het wel alsof ze scheelt kijkt. Dat ene grietje die praat alsof ze zwaar aan de valium zit, vind ik nog irritanter. Eigenlijk vind ik ze allemaal niks, ze zijn best kinderachtig voor hun leeftijd, ze lijken wel 14 of 15 ipv twintigers. Maar goed, daarom trekt het ook kijkers omdat ze zo dom zijn.
Yoshi, hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ze wagen het Yoshi te pesten! Yoshi ownt!
Je slaat de spijker op z'n kopquote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Jenna heeft tenminste geen last van stemmingswisselingen. Jenna is altijd een bloeddorstig secreet.
Ik vind haar echt gruwelijk irritant. Ze...praat...en..kijkt..ook..altijd..op..dezelfde...slome... ongeïnteresseerde...manier...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Jenna heeft tenminste geen last van stemmingswisselingen. Jenna is altijd een bloeddorstig secreet.
bij gebrek aan beter? Toegegeven, ze heeft de beste looks van het stel maar dat was het ook welquote:
Weet niet ze heeft wel iets.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
bij gebrek aan beter? Toegegeven, ze heeft de beste looks van het stel maar dat was het ook wel.
Yoshi vond ik in het begin trouwens heel leuk, maar de laatste afleveringen wordt ze steeds minder.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind haar echt gruwelijk irritant. Ze...praat...en..kijkt..ook..altijd..op..dezelfde...slome... ongeïnteresseerde...manier...
Niet tofquote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ze wagen het Yoshi te pesten! Yoshi ownt!
En ook voor geen meter zingen blijkbaarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Caland het volgende:
Wat een aparte gast is die Dominique toch, ik kan hem echt voor geen meter pijlen.
Ik vond het best wel lekker gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef zoem het volgende:
[..]
En ook voor geen meter zingen blijkbaar
Meer leuke dingen erin in elk geval.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Sofia90 het volgende:
Ja het mag nu wel sneller gaan, 2 mensen per week eruit ofso, ik vind ze bijna allemaal een beetje stom worden.
Zegt genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind Dave zo geniaal, die Dominique is maar een sukkeltje.
quote:
Vieze hatersquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind Dave zo geniaal, die Dominique is maar een sukkeltje.
Oh haha, sorry.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het genoeg zegt over Jmsls dat hij Dom maar een sukkeltje vindt.
Hoezo, ik kijk toch niet voor die saaie gozer ;Pquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het genoeg zegt over Jmsls dat hij Dom maar een sukkeltje vindt.
Dat het betekend, dat jij dus makkelijk beinvloedbaar bent door een paar mensen die je dingen wijsmakenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Hoezo, ik kijk toch niet voor die saaie gozer ;P
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef Tamashii het volgende:
Is dat echt de oma van Yosie? XD
Hahaha:
'Wat moet jij nou weer, getinte jongen?' XD
Ja inderdaadquote:
Vind ik niet, Dominique was wel echt het slechtstquote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef fespo het volgende:
Yoshi zong nog slechter en daar zeggen ze niks over.
Tsja als hij ook zegt dat hij nooit lang dezelfde vrienden heeft weet ik het nog zo niet over hem.quote:
Jaquote:
Past niet echt bij de setting van het programma inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef June. het volgende:
Ze moeten ook eens kappen met die Dexter muziek
Ik vind Yoshi geiler.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mensen, leer het nou eens: dit is Yosie:
[ afbeelding ]
en dit is Yoshi:
[ afbeelding ]
Maar welke zit nou in het programmaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is Yoshi:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is Yoshi:
[ afbeelding ]
Die dinosaurus toch? Ow wacht, nou is het nog niet duidelijk wie ik bedoel. Uhm... de groene van de 2quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Maar welke zit nou in het programma
Toen hij zijn broek uit had, zag je het anders wél.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Dave heeft echt een donkere vader? Dat zou je niet zeggen als je zo naar hem kijkt.
Die pa is ook niet pikzwart ofzo. Zag hem bij dat familiediner naast Dave zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Dave heeft echt een donkere vader? Dat zou je niet zeggen als je zo naar hem kijkt.
Die kandidaten zijn niet zo heel slim qua geheimhoudenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef fespo het volgende:
hmm op hyves lees je ook al wie er in de finale zit en volgens mij zelfs wie er gaat winnen of in ieder gevaal héél ver komt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Toen hij zijn broek uit had, zag je het anders wél.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:12 schreef tralalala het volgende:
Spoilers gebruiken aub voor diegene die het nodig vindt het hier te plaatsen.
meron?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er vandaag iemand uitgaat waarvan we het helemaal niet verwachten
Zou nog wel eens kunnen, of Dominique aangezien hij niet goed contact heeft met de groep?quote:
heerlijk,die kontquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef Gemaskerde het volgende:
Is het iemand al eens opgevallen dat Dilara een grote kont heeft?
Ik heb niet echt haar kont gezien, maar ze heeft best dikke dijen etc. dus zal vast niet mis zijn met haar billen
Haters gonna hate.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef Jmsls het volgende:
Gary is heldig, beter dan softie Dominique
Ik vind het echt asociaal. Kom op, die mensen zijn al keilang bezig met het geven van rondleidingen, maar zij moeten dat allemaal in een week leren. Moet je het ze dan zo moeilijk maken, of kan je ze gewoon hun verhaal laten doen? Echt triestquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat moesten ze nou uit de drogist meenemen voor Meron? Huggies?
Haha ik dacht al waar komt die slak opeens vandaan boven in het topicquote:
In het Engels Gary en Engelse Spongebob > Nederlandsequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Haha ik dacht al waar komt die slak opeens vandaan boven in het topic
Die slak heet trouwens Gerrit niet Gary
Ik ken Huggies alleen maar van luiers.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Klopt.
Ze zullen wel die vochtige doekjes ofzo bedoel?
Zelfde, maar zou mij niks verbazen als ze dat ook maken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mevrouw van Eekelen gaat dalijk weer een "" smiley nadoen, bij de rondleiding van Gary.
[..]
Ik ken Huggies alleen maar van luiers.
Aha, dacht ik al.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:16 schreef Jmsls het volgende:
[..]
In het Engels Gary en Engelse Spongebob > Nederlandse
Wat denk je....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |