Inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind haar echt gruwelijk irritant. Ze...praat...en..kijkt..ook..altijd..op..dezelfde...slome... ongeïnteresseerde...manier...
Niet tofquote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ze wagen het Yoshi te pesten! Yoshi ownt!
En ook voor geen meter zingen blijkbaarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Caland het volgende:
Wat een aparte gast is die Dominique toch, ik kan hem echt voor geen meter pijlen.
Ik vond het best wel lekker gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef zoem het volgende:
[..]
En ook voor geen meter zingen blijkbaar
Meer leuke dingen erin in elk geval.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Sofia90 het volgende:
Ja het mag nu wel sneller gaan, 2 mensen per week eruit ofso, ik vind ze bijna allemaal een beetje stom worden.
Zegt genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind Dave zo geniaal, die Dominique is maar een sukkeltje.
quote:
Vieze hatersquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind Dave zo geniaal, die Dominique is maar een sukkeltje.
Oh haha, sorry.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het genoeg zegt over Jmsls dat hij Dom maar een sukkeltje vindt.
Hoezo, ik kijk toch niet voor die saaie gozer ;Pquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het genoeg zegt over Jmsls dat hij Dom maar een sukkeltje vindt.
Dat het betekend, dat jij dus makkelijk beinvloedbaar bent door een paar mensen die je dingen wijsmakenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Hoezo, ik kijk toch niet voor die saaie gozer ;P
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef Tamashii het volgende:
Is dat echt de oma van Yosie? XD
Hahaha:
'Wat moet jij nou weer, getinte jongen?' XD
Ja inderdaadquote:
Vind ik niet, Dominique was wel echt het slechtstquote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef fespo het volgende:
Yoshi zong nog slechter en daar zeggen ze niks over.
Tsja als hij ook zegt dat hij nooit lang dezelfde vrienden heeft weet ik het nog zo niet over hem.quote:
Jaquote:
Past niet echt bij de setting van het programma inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef June. het volgende:
Ze moeten ook eens kappen met die Dexter muziek
Ik vind Yoshi geiler.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mensen, leer het nou eens: dit is Yosie:
[ afbeelding ]
en dit is Yoshi:
[ afbeelding ]
Maar welke zit nou in het programmaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is Yoshi:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is Yoshi:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |