Die dinosaurus toch? Ow wacht, nou is het nog niet duidelijk wie ik bedoel. Uhm... de groene van de 2quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Maar welke zit nou in het programma
Toen hij zijn broek uit had, zag je het anders wél.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Dave heeft echt een donkere vader? Dat zou je niet zeggen als je zo naar hem kijkt.
Die pa is ook niet pikzwart ofzo. Zag hem bij dat familiediner naast Dave zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Dave heeft echt een donkere vader? Dat zou je niet zeggen als je zo naar hem kijkt.
Die kandidaten zijn niet zo heel slim qua geheimhoudenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef fespo het volgende:
hmm op hyves lees je ook al wie er in de finale zit en volgens mij zelfs wie er gaat winnen of in ieder gevaal héél ver komt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Toen hij zijn broek uit had, zag je het anders wél.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:12 schreef tralalala het volgende:
Spoilers gebruiken aub voor diegene die het nodig vindt het hier te plaatsen.
meron?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er vandaag iemand uitgaat waarvan we het helemaal niet verwachten
Zou nog wel eens kunnen, of Dominique aangezien hij niet goed contact heeft met de groep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |