Inderdaad, ik vond het echt aandoenlijk wat hij vertelde over vriendschappen. Hoe hij het deed.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
ja dat wou ik maar wist niet welke ik moest hebben van memegenerator.netquote:Op woensdag 13 april 2011 16:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice
Al kon je het wss wel beter met memegenerator doen
http://memegenerator.net/Generator/Createquote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef ukga het volgende:
[..]
ja dat wou ik maar wist niet welke ik moest hebben van memegenerator.net
succeedsquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
![]()
Als je dit leest Do, we have your back!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Haha vind ik ook:Pquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ook, die Gary vind ik een halve zool met zijn dombo look, erg irritante jongen. Die Dilana heb ik ook niet hoog zitten, wat een simpele griet, met enge diepliggende oogjes echt knap vind ik haar niet, soms lijkt het wel alsof ze scheelt kijkt. Dat ene grietje die praat alsof ze zwaar aan de valium zit, vind ik nog irritanter. Eigenlijk vind ik ze allemaal niks, ze zijn best kinderachtig voor hun leeftijd, ze lijken wel 14 of 15 ipv twintigers. Maar goed, daarom trekt het ook kijkers omdat ze zo dom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |