Gerard wordt idd ingehaald door Herr Flipp en Jojanka.....quote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie tussenstand
Heb op Flip gestemd, omdat Gerard als ver voor ligt.
Ik ben bang dat jij gelijk krijgtquote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef Wolkje21 het volgende:
De Fobiacs worden genomineerd en Flip krijgt de Wilcard...Let op mijn woorden
Tja, dat is haar keuze idd, ik ben met je eens dat sommigen meer actief zijn dan anderen, Phillip zie ik ook niet zo veel doen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef Sonera het volgende:
[..]
ooh oke maar nu moesten ze met het eten de slaapkamer in en was ze boos dat ze geen mayo kon pakken karim wilde zijn mayo delen maar toen zij ze nee ik eet het wel koud
ze is haags hoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira praat alles goed wat eMo doet maar Jo hoor je tenminste niet zeiken, die doet die battles gewoon als een echte Rotterdamse: Niet lullen maar poetsen!
quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
en weer zit ze met die dunne kont op het aanrecht.......de enige in de keuken die weer eens niets doet...
quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
Leuke TT, of doel je niet op haar blaas-ontsteking?
Een TT met een dubbele bodemquote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
Leuke TT, of doel je niet op haar blaas-ontsteking?
je kan Jo zelden betrappen op kwaadspreken achter iemands rug terwijl je Mo haast niet anders hoort doenquote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef angeljacky het volgende:
Wat een secreet die MO, Jo heeft uitgelegd dat ze geen namen heeft genoemd en Mo zegt nu dat Jo haar zwart heeft gemaakt in de KVDW.
Me too.quote:
Berekenend. En niemand vertrouwen, zoals ik opmaak uit het verhaal van Mazaru, als de Fobiacs verliezen dat ze wel weel hoe het zit. Wat een intens gecompliceerd mens.quote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als zij eerder naar huis gaat, weet ze zeker dat ze Maik kan opvangen als ie er uit komt, én kan ze voorkomen dat hij contact krijgt met Johanna of beinvloed kan worden door het geklets op internetfora. Heel vreemd voor iemand die zo instort zonder haar geliefde. Ik durf te wedden dat ze nu niet meer zo hoeft te huilen als Maik weg gaat. Ze dacht de eindstreep met hem al sexend te kunnen halen, maar ziet nu in dat dat niet zo gewaardeerd wordt en dus mag Maik nu wel gaan , als zij maar kan blijven met nog een kans op de ton
Nee, dat is duidelijk. Je moet eens ramen gaan wassen, verstand op nul en gewoon schoonmaken, heerlijk ontspannendquote:
Je maakt toch zeker een grapje? Minder dan Mo, dat dan weer wel maar Jo doet ook bijna niet anders.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je kan Jo zelden betrappen op kwaadspreken achter iemands rug terwijl je Mo haast niet anders hoort doen
Als bewoner kun je haar niet betrappen idd:Yquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je kan Jo zelden betrappen op kwaadspreken achter iemands rug terwijl je Mo haast niet anders hoort doen
Als laura er op komt gaat dat gebeuren ben ik bangquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Cookies uitzetten
en stem scriptje laten lopen.
Daarom is ze verre van populair.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef ZaZoe het volgende:
Mo graaft haar eigen graf met haar continu gezeik
Haar eigen waarheid jaquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo spreekt de waarheid niet iedereen wil die horen.
daarom hoop ik dat Maik eerder gaat zodat ie rustig zonder haar naar de streams kan kijken en ziet hoe ze bezig isquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Berekenend. En niemand vertrouwen, zoals ik opmaak uit het verhaal van Mazaru, als de Fobiacs verliezen dat ze wel weel hoe het zit. Wat een intens gecompliceerd mens.
Ben je mal, ze gaat niet doodquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef ZaZoe het volgende:
Mo graaft haar eigen graf met haar continu gezeik
Dat doen wij door te stemmen...quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Enyma het volgende:
Moet het verliezende team zelf bepalen wie vrijstelling krijgt?
hahaha.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Selectief luisteren en kijken. Btw, waar is die draak, in de KvdW?quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
Je maakt toch zeker een grapje? Minder dan Mo, dat dan weer wel maar Jo doet ook bijna niet anders.
en met al dr gezeik krijgt ze straks nog gelijk ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Monique denkt dat haar team genomineerd staat, gewoon omdat ZIJ genomineerd moet staan.
De rest is allemaal figurant, alles draait om HAAR
Voor deze afwijking moet een naampje zijn.... of zou het Moniqueritus heten?
Dat heb ik nou met afgeschreven computers......quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk. Je moet eens ramen gaan wassen, verstand op nul en gewoon schoonmaken, heerlijk ontspannend
niet zomaar minder dan Mo, maar stúkken minder, zoek anders eens een filmpje op waar Jo zo loopt te zeuren over andere bewoners? Het net staat namelijk vol met zulke zeikfilmpjes van Mo over haar medebewonersquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Je maakt toch zeker een grapje? Minder dan Mo, dat dan weer wel maar Jo doet ook bijna niet anders.
Dat denkt ik niet. Zal de kijker moeten beslissen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Enyma het volgende:
Moet het verliezende team zelf bepalen wie vrijstelling krijgt?
Precies daarom word ik zo moe van dat mens!quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Monique denkt dat haar team genomineerd staat, gewoon omdat ZIJ genomineerd moet staan.
Welke waarheid? Want het draait bij haar alleenmaar om Maik en haarzelf. Alsof heel SST om haar draait en alles wat er in het huis gebeurd door de stem/directie word gedaan om haar te "pesten"...quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kortom: de regie stem bepaalt wie er genomineerd is...quote:
sorry , maar ik hoor toch altijd Mo zeuren en zeiken, nu weerquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als bewoner kun je haar niet betrappen idd:Y
Voor de streamers is dat al zo vaak gebeurd, dat het mij persoonlijk meteen op gaat vallen als ze dat eens niet doet...
Waarom onze kanjer Gerard zo hoog staat? (Stemscriptje)quote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef Urb het volgende:
POLL
Stel, jij mag bepalen wie er in het huis blijft. Wie krijgt van jou de wildcard?
Gerard23%
Joanna20%
Karim12%
Laura7%
Maik1%
Monique8%
Philip18%
Sharon11%
Mo maakt zich veel te druk, dit ziet er ook niet rooskleurig uit voor Laura eerlijk gezegd.
Ja, en nu moeten we weer haar gezeik aanhorenquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef MaryChey het volgende:
goedeavond.....
Mo weer verloren?? zo te zien en te horen wel...
Ik had toch echt het idee dat je het had over achter iemand rug om ouwehoeren....quote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
sorry , maar ik hoor toch altijd Mo zeuren en zeiken, nu weer
nou,ik heb mn cookies verwijderd, maar ik kan echt geen volgende keer stemmenquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh ja cookies opruimen he...en gaaaaaan met stemmen
Zal ik zo ook effe doen.
ohquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
nou,ik heb mn cookies verwijderd, maar ik kan echt geen volgende keer stemmen
quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef little_me het volgende:
mijn stem word er helemaal niet bijgeteld, echt raar worden we weer genept zeker
Populariteit heet dat..quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarom onze kanjer Gerard zo hoog staat? (Stemscriptje)![]()
Hmm, een beetje deze inslag imo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcismequote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Welke waarheid? Want het draait bij haar alleenmaar om Maik en haarzelf. Alsof heel SST om haar draait en alles wat er in het huis gebeurd door de stem/directie word gedaan om haar te "pesten"...
Gaat ook niet lukken, het gaat op ip nummerquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
Wel mee eens eerlijk gezegd, hoewel ze het uiteraard teveel op zichzelf betrekt maar gister in de Cos en zelfde tussen de bewoners werd al gesuggereert dat het aantal punten wat verdient word zeer waarschijnlijk afhangt van wie wint, wellicht om het spannender te maken maar het kan ook best zijn dat "achter" wil dat een bepaaald team wint/verliest.quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Pssstt (Je moet je cookies niet alleen verwijderen maar ook uitschakelen), dan kun je oneindig keer op kanjer gerard stemmenquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira praat alles goed wat eMo doet maar Jo hoor je tenminste niet zeiken, die doet die battles gewoon als een echte Rotterdamse: Niet lullen maar poetsen!
En zo is het maar net!
ja daar was ik ook al bang voor inddquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gaat ook niet lukken, het gaat op ip nummer
Net als die Jo van jouquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Flow3r het volgende:
Goh wat is Mo toch overal populair, allemaal in scene gezet en gescript
Dat mens word steeds meer irritant.quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Verity het volgende:
Pfff, we gaan van huilende Mo naar zeikerd/stokertje Mo
ze kan totaal niet relativeren en gunt een ander niksquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, een beetje deze inslag imo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Waarmee ik natuurlijk geen diagnose wil maken oid, het valt me alleen op dat het er op lijkt dat ze het moeilijk vind om zich te realiseren dat niet allen om haar draait.
ja hoorde ik ook...erg hequote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo: "Als ik donderdag naar huis moet gaat Maik maandagniet nomineren en nomineert hij zichzelf automatish"
Flip: "En wat doe jij als Maik donderdag naar huis moet?"
Mo: "Daar hebben we het nog niet over gehad.."
ja dus...slim als het haar zelf uitkomtquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo: "Als ik donderdag naar huis moet gaat Maik maandag niet nomineren en nomineert hij zichzelf automatish"
datquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo: "Als ik donderdag naar huis moet gaat Maik maandag niet nomineren en nomineert hij zichzelf automatish"
quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Verschillende browsers gaat primaquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gaat ook niet lukken, het gaat op ip nummer
Bekstekker....quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan ben je er misschien 1 vergeten. Ik heb het ook net geprobeerd en kan gewoon weer op Gerard stemmenquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, een beetje deze inslag imo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Waarmee ik natuurlijk geen diagnose wil maken oid, het valt me alleen op dat het er op lijkt dat ze het moeilijk vind om zich te realiseren dat niet allen om haar draait.
Precies, dit dus:quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze kan totaal niet relativeren en gunt een ander niks
quote:Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist
ff 15x geer gestemdquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Cookies uitzetten
en stem scriptje laten lopen.
Haha typisch!quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
ik zal het nog eens op firefox proberen, heb het alleen in IE9 geprobeerdquote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben je er misschien 1 vergeten. Ik heb het ook net geprobeerd en kan gewoon weer op Gerard stemmen
Ik ook.quote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef mazaru het volgende:
Dan ben je er misschien 1 vergeten. Ik heb het ook net geprobeerd en kan gewoon weer op Gerard stemmen
Misschien dat je wel een paar narcistische trekjes moet hebben om je in te schrijven voor zo'n show.quote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Net als Jo en haar beide ouders overigens.
Ja het lijkt dan te gaan, maar als er daarna een progje overheen jagen die ip's checkt dan kom je later wel bedrogen uit. Enigste wat werkt is een evt. proxyserverquote:
hoevaak ga je stemmen op gerard ?quote:
Omgquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira vergelijkt eMo met een korfbaltrainer
Narcisme is meer op het uiterlijk. Dat slaat weer meer op Joanne. Die is verliefd op zichzelf.quote:
Ja, dat heb ik ook even uitgeprobeerd, maar dat zegt natuurlijk nog niets, "De stem... heeft.. het laatste woord"quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook even uitgeprobeerd, maar dat zegt natuurlijk nog niets, "De stem... heeft.. het laatste woord"![]()
Laura is boos op zichzelf
De appel valt niet ver van de boom.quote:
Precies (roulerende IPs, er is zoveel meer mogelijk) nou ben ik weer te veel off topic sorry.quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja het lijkt dan te gaan, maar als er daarna een progje overheen jagen die ip's checkt dan kom je later wel bedrogen uit. Enigste wat werkt is een evt. proxyserver
Chained proxy met dhcp ip refreshes ftwquote:Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Precies (roulerende IPs) nou ben ik weer te veel off topic sorry.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef Sunshine1974 het volgende:
Hahaha. Geer: Ik ben lid van internet
quote:De kus
11 april om 20.30
We hebben er lang op moeten wachten.
De bewoners, Bart Boonstra, Renate Verbaan, De Stem, de kijkers, iedereen zag het al aankomen. Er bloeit iets moois tussen Joanna en Philip. Eindelijk durven ze het zelf ook toe te geven en de liefde wordt bekroond met een kus. Wordt vervolgd!
quote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef Blackprinces het volgende:
bah jullie gaan te snel voor mij.
Ik lees wel mee
Daar hebben we een uitspraken topic voor, zet hem daar maar bijquote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef Sunshine1974 het volgende:
Hahaha. Geer: Ik ben lid van internet
Volgens mij nog 122340943338955905 keer ofzo en dan is het nog niet genoeg voor haarquote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef Flow3r het volgende:
de zoveelste peptalk voor Mo , deze keer van Flip; probeer het positieve er uit te halen".
Hoe veel pep heeft ze nodig? Aan de anderen wordt toch ook niet 100 x per dag verteld hoe goed ze wel niet bezig zijn?
Hmm? Nee hoor, de andere trekjes slaan allemaal op Mo: egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen, Jo is ijdel idd maar kan zich best in een ander inleven als ze haar best doet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Narcisme is meer op het uiterlijk. Dat slaat weer meer op Joanne. Die is verliefd op zichzelf.
Precies, er zitten nog heel wat haken en ogen aanquote:Op maandag 11 april 2011 21:08 schreef Chanel5 het volgende:
Vind dat stemmen voor die wildcard wel grappig, ten eerste is nog niet bekend welke ploeg genomineerd staat en ten tweede zal dat zeker per sms of telefoon gaan gebeuren.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef Blackprinces het volgende:
Ik lees lurk wel mee
Hier het zelfdequote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef Blackprinces het volgende:
Ik lees wel mee
Maar batsen durft ze niet meer. misschien bedoeld ze datquote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Hatseflats89 het volgende:
eMo: "Ik ben op m'n bek gegaan en HEEL SNEL weer opgekrabbeld (in het huis)".
Sorry? Ze is niet eens gestopt met janken sinds week 3...
jammer? Had ze 60 % gehad waren ze nog even door gegaan in het volle lichtquote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar batsen durft ze niet meer. misschien bedoeld ze dat
jepquote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef farscapevr8 het volgende:
dus van het verliezende team krijgt er 1 een wildcard en de andere 3 zijn genomineerd
Tsja, zo zou het moeten lopen, maar niks is wat het lijkt.quote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef farscapevr8 het volgende:
dus van het verliezende team krijgt er 1 een wildcard en de andere 3 zijn genomineerd
Nee hoor, Monipolie. Een nieuw "gezelschapsspel".quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Done!quote:Op maandag 11 april 2011 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar hebben we een uitspraken topic voor, zet hem daar maar bij
Nee pfff komt ze pas in week 7 achter dat haar ouders en heel Nederland haar ziet ketsen. En dan schaamt ze zich pas. Sorry maar ik snap niet dat iemand met zo'n hoog IQ zo dom in beslissingen kan zijn... IQ zegt dus ook helemaal niks...quote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar batsen durft ze niet meer. misschien bedoeld ze dat
quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef 38half het volgende:
[..]
Nee hoor, Monipolie. Een nieuw "gezelschapsspel".
Tsja, beetje jammer dat er nu weggezapt word.quote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Niki.P het volgende:
Kan op zich heel goed na het gesprek van Karim, Gerard en Laura (O ja Maik zit er ook nog bij) luisteren..
Jo show.....je weet tochquote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef Niki.P het volgende:
Nou ja weg, Karim, Geer, Lau en MaikHallo Jo en Sharon...
Jaah!!quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef afca_oc het volgende:
streams back naar geer, karim en laura snel
ze dacht ermee te scoren , maar sinds ze heeft gehoord waar ze in de popupoll staat hoeft het niet meer zo nodigquote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Nee pfff komt ze pas in week 7 achter dat haar ouders en heel Nederland haar ziet ketsen. En dan schaamt ze zich pas. Sorry maar ik snap niet dat iemand met zo'n hoog IQ zo dom in beslissingen kan zijn... IQ zegt dus ook helemaal niks...
Leuke tekst, niet van toepassing op Mo. Etiketjes plakken is snel gedaan (ze d'r weer afpeuteren een stuk moeilijker)quote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Candyfreak het volgende:
* Empathie en gedragsstoornissen
Een gebrek aan empathie kan samenhangen met de eigenschap alexithymie. Gebrek aan empathie zou tenslotte ook gelden voor mensen met een zogenaamde psychopatische stoornis. Deze zijn schijnbaar in staat het zo te laten lijken alsof ze zich bewust zijn van de emoties van anderen, waarbij zij soms overtuigend de zorg of vriendschap tonen. Zij kunnen deze vaardigheid gebruiken om te charmeren of om te manipuleren, maar deze personen missen de cruciale gevoelens van sympathie of compassie, waar empathie vaak toe leidt.
Klinkt ook wel als mo dit.
uitbuikenquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Stability het volgende:
wat moet je doen als je teveel gegeten hebt? iemand een idee voor me? pffffff
wat is het weer gezellig in de villa he?
Doe een lauraatjequote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Stability het volgende:
Yep, maar er volgt morgen wrs nog een battle. Spannend hč?quote:
Dat kind zal d'r hele leven zo blijven, best wel een strafquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef IamCurious het volgende:
Mo was een "tikje" onzeker toen ze het huis inging......
Pfff..... Details.....quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Hatseflats89 het volgende:
eMo: "Ik ben op m'n bek gegaan en HEEL SNEL weer opgekrabbeld (in het huis)".
Sorry? Ze is niet eens gestopt met janken sinds week 3...
Vooroordelen hehquote:Op maandag 11 april 2011 21:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Leuke tekst, niet van toepassing op Mo. Etiketjes plakken is snel gedaan (ze d'r weer afpeuteren een stuk moeilijker)
Wachten er is helaas niks voorquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Stability het volgende:
voor haar omgevingquote:Op maandag 11 april 2011 21:13 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat kind zal d'r hele leven zo blijven, best wel een straf
dat ding is in geen weken gewassen volgens mijquote:Op maandag 11 april 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Nou, Nou Laura alweer Alex's zijn trui aan...
quote:Op maandag 11 april 2011 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar er volgt morgen wrs nog een battle. Spannend hč?![]()
Nog niet gespot, ook zins vrijdag niet meer op Twitter...quote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef Stability het volgende:
[..]
dat ding is in geen weken gewassen volgens mij
is falex al op fok geweest by the way?
nee, ik zal eens kijken of ik hem hier na toe kan krijgen donderdagquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef Stability het volgende:
[..]
Nee, hij durft vast nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef Stability het volgende:
[..]
Kan zijn dattie al gelurkt heeft....quote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef Stability het volgende:
[..]
Goede stickers doet wonderen, anders sticker removerquote:Op maandag 11 april 2011 21:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Leuke tekst, niet van toepassing op Mo. Etiketjes plakken is snel gedaan (ze d'r weer afpeuteren een stuk moeilijker)
haha hijs nog steeds zn vrienden aan het opzoeken denk ik ....dusssssssquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nog niet gespot, ook zins vrijdag niet meer op Twitter...
Afluisterenquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef Berenjenafok het volgende:
Wat komt Laura ineens doen bij Phil&Mo?
Die is zich rotgeschrokken en zit nu in een hoekje te overdenken hoe hij het allemaal zo verkeerd kon zienquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nog niet gespot, ook zins vrijdag niet meer op Twitter...
quote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef Stability het volgende:
[..]
haha hijs nog steeds zn vrienden aan het opzoeken denk ik ....dusssssss
Je weet hoe geduldig Philip is hehquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nee, ik zal eens kijken of ik hem hier na toe kan krijgen donderdag
quote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ken je hem dan?
nee, ik zal eens kijken of ik hem hier na toe kan krijgen donderdag
Ze heeft zelf verteld dat er genoeg was.quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Verity het volgende:
Mo had het over dat er misschien in haar verleden wordt gegraven. Ik vraag me af waarvoor ze bang is - wat is er allemaal gebeurd in haar verleden? ^^
[..]
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar! Iemand een idee?quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Verity het volgende:
Mo had het over dat er misschien in haar verleden wordt gegraven. Ik vraag me af waarvoor ze bang is - wat is er allemaal gebeurd in haar verleden? ^^
Ze is volgens mij bang dat de regie Pim ophaalt en in de geheime kamer zet.....quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Verity het volgende:
Ik kan wel zat verzinnen dat wel.quote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar! Iemand een idee?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Berenjenafok het volgende:
Maik hoopt dat er na sst 'iets met tv' uitrolt. Hij doet het ook voor de ervaring.
En oh ja het geld is ook mooi meegenomen!
jo heeft vandaag gezegd dat ze vind dat ze vaak blijft hangen in een buiquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Hatseflats89 het volgende:
Nja als ik ook de tweets lees van oud bewoners hemelen ze Monique helemaal op dus blijkbaar hebben ze nogal een band met dat jankertje.
Tot nu toe ook geen enkele bewoner tegen eMo horen zeggen: "Kap eens met dat emo gedoe" (behalve Karim? Volgens mij heeft Karim een keer iets in die richting gezegd dat ze niet altijd zo negatief moet zijn, kan dat?)_
Ik ook, als ze maar opschietquote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef IamCurious het volgende:
Laura vind het een mooi gebaar als Mo gelijk met Maik opstapt
Maar wat voor een!quote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja 8+ weken wachten op de eerste kus
Maar het blijft nog jaren hangen in de archieven van Fok! en van Youtube en nog veel meerquote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Mo hoopt dat Maik de weg vast effend voor haar.
Alles wat hij zal lezen is al weer gezakt tegen de tijd dat zij er uit komt
ik zou kunnen begrijpen dat oudbewoners hebben afgesproken elkaar niet af te vallen aangezien ze elkaar nog tegen moeten komen op een reunie of bij andere programma'squote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Hatseflats89 het volgende:
Nja als ik ook de tweets lees van oud bewoners hemelen ze Monique helemaal op dus blijkbaar hebben ze nogal een band met dat jankertje.
Tot nu toe ook geen enkele bewoner tegen eMo horen zeggen: "Kap eens met dat emo gedoe" (behalve Karim? Volgens mij heeft Karim een keer iets in die richting gezegd dat ze niet altijd zo negatief moet zijn, kan dat?)_
Ik snap echt niet dat de bewoners haar niet zat zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Hatseflats89 het volgende:
TOPquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze is volgens mij bang dat de regie Pim ophaalt en in de geheime kamer zet.....
en jij bent @OwenWhiteley ? ik snap het ff niet, sorryquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nee, dit:
http://www.secretstory.nl/nieuws/2344/Eten+met+Alex
Ja dan denkt ze dat zij voorlopig niet hoeftquote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef IamCurious het volgende:
Laura vind het een mooi gebaar als Mo gelijk met Maik opstapt
Misschien zat Servio toch niet zo ver er naast met zijn poging haar geheim te raden?quote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
ja dat ben ikquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
[..]
en jij bent @OwenWhiteley ? ik snap het ff niet, sorry
En Gerard heeft haar tijdens de week van de waarheid toch ook gezegd dat ze beter wat meer moet gaan relativeren en zich wat positiever opstellen?quote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jo heeft vandaag gezegd dat ze vind dat ze vaak blijft hangen in een bui
het wordt allemaal héel voorzichtig gebracht naar monique, maar de boodschap is duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jo heeft vandaag gezegd dat ze vind dat ze vaak blijft hangen in een bui
Denk dat we zelf moeten gaan graven...Iemand een stapeltje scheppen in de schuur staan??quote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Bij Mo hoef je niet te raden hoe ze zich voelt. Als ze vrolijk is ze echt vrolijk als ze verdrietig is ze echt verdrietig. Ik heb meer problemen met mensen die geen traan laten als ze van hun geliefde gescheiden worden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Hatseflats89 het volgende:
Dat zou mooi zijn! eMo hoer geweest op Curacaoquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef mspoez het volgende:
[..]
Misschien zat Servio toch niet zo ver er naast met zijn poging haar geheim te raden?
Oe... kweet niet of ik je nou veel plezier of veel sterkte moet wensenquote:
Nouja... ze zijn ook niet erg lief over Servio, terwijl hij de eerste weken toch echt niet slecht was...quote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zou kunnen begrijpen dat oudbewoners hebben afgesproken elkaar niet af te vallen aangezien ze elkaar nog tegen moeten komen op een reunie of bij andere programma's
dat kan, maar heb ik niet gehoordquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Gerard heeft haar tijdens de week van de waarheid toch ook gezegd dat ze beter wat meer moet gaan relativeren en zich wat positiever opstellen?
Ze heeft überhaupt fobie om te presenteren geloof ik.quote:
Ja maar Luira wil niet zeggen hoe ze aan dat trauma komtquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Ireth het volgende:
Wat verteld Jo nou? Dat Lau een of ander trauma heeft mbt dansen?Val er half in, iemand die het vanaf het begin heeft gehoord?
Jo praat altijd in raadsels zo erg zelfs dat je spijt hebt als je die keer net niet de streams hebt gevolgdquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Ireth het volgende:
Wat verteld Jo nou? Dat Lau een of ander trauma heeft mbt dansen?Val er half in, iemand die het vanaf het begin heeft gehoord?
Verkeerde eilandquote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! eMo hoer geweest op Curacao
quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jo praat altijd in raadsels zo erg zelfs dat je spijt hebt als je die keer net niet de streams hebt gevolgd
Ja die preek was echt ontzettend goed van Gerard.quote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Gerard heeft haar tijdens de week van de waarheid toch ook gezegd dat ze beter wat meer moet gaan relativeren en zich wat positiever opstellen?
Waarom zou dat mooi zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! eMo hoer geweest op Curacao
Weet iemand anders dat nog? Kan me herinneren dat we toen ook al aan het roepen waren dat het geen zin had dat Gerard er moeite in stak want ze hoort toch wat ze wil horen oid? Enfin, het is dus een missie zonder eind om Mootje wat aan haar verstand te peuteren.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
[..]
dat kan, maar heb ik niet gehoord
Niks is overtuigend voor eMo! Zelfs haar eigen vader nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja die preek was echt ontzettend goed van Gerard.![]()
Maar helaas was het voor nog niet overtuigend genoeg voor Mo...
Daar geef ik je gelijk in. Maar als je al helemaal kapot gaat om iemand die je net 2 weken kent en 3 dagen geleden mee heb geketst "weg gaat" dan ben je imo niet helemaal lekker in je hoofd.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bij Mo hoef je niet te raden hoe ze zich voelt. Als ze vrolijk is ze echt vrolijk als ze verdrietig is ze echt verdrietig. Ik heb meer problemen met mensen die geen traan laten als ze van hun geliefde gescheiden worden.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Als je als hark geboren bent, wordt je nooit een schoffel
Dat zal ik achteraf wel merkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe... kweet niet of ik je nou veel plezier of veel sterkte moet wensen
Alsof emotie iets met verstand te maken heeft, schei toch uitquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet iemand anders dat nog? Kan me herinneren dat we toen ook al aan het roepen waren dat het geen zin had dat Gerard er moeite in stak want ze hoort toch wat ze wil horen oid? Enfin, het is dus een missie zonder eind om Mootje wat aan haar verstand te peuteren.
Ja kloptquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Ireth het volgende:
Maar je kunt met die grote bek van haar wel takken op grote hoogte wegknippenquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Als je als hark geboren bent, wordt je nooit een schoffel
Karim is de enigste in het team wat sympathiek isquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef beequeen het volgende:
Karim rent weer snel terug naar de Screamers. Zijn team zeikt alleen maar. Go Karim.
Als de binding tussen die twee er echt is ga je toch niet uit je plaat als er even een "speltechnische scheiding" is en vertrouw je op de toekomst.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bij Mo hoef je niet te raden hoe ze zich voelt. Als ze vrolijk is ze echt vrolijk als ze verdrietig is ze echt verdrietig. Ik heb meer problemen met mensen die geen traan laten als ze van hun geliefde gescheiden worden.
Of als bladzuiger gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Maar je kunt met die grote bek van haar wel takken op grote hoogte wegknippen
Dat zeg ik niet, ik stel alleen vast dat er meerdere mensen hebben geprobeerd om haar iets duidelijk te maken maar dat ze er niets mee doet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Alsof emotie iets met verstand te maken heeft, schei toch uit
Ik weet het niet, hierboven staat ergens een foto (4-luik) waarbij ik het idee heb dat hij daar ligt opgebaard, echt waar.quote:
Je kan met een gezonde dosis verstand nog wel je emoties onder controle proberen te houdenquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Alsof emotie iets met verstand te maken heeft, schei toch uit
Mo wil alleen horen hoe lief ze is, dat ze nooit wat fout doet...dat soort dingenquote:Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik stel alleen vast dat er meerdere mensen hebben geprobeerd om haar iets duidelijk te maken maar dat ze er niets mee doet.
Als jij eens lekker stil in een hoekje een zelfanalyse gaat zitten doen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo de meest besproken bewoonster. Goed voor de centjes van de programma makers.
Dat ze trots zijn op haarquote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo wil alleen horen hoe lief ze is, dat ze nooit wat fout doet...dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |