KUDT TEEF SLETTEBAK ZAADCONTAINURRRRRRRRRR HOERRRRRRRRRRRRRRquote:
Door haar ben ik al minder gaan kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik prijs de dag dat ze naar huis moet
Dat zeg ik, of uhhhhh nee jij!quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
KUDT TEEF SLETTEBAK ZAADCONTAINURRRRRRRRRR HOERRRRRRRRRRRRRR
quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik weet niet of mijn Gilles de la Tourette helpt met de band met de Psych
[..]
[..]
Dat je hier wat meer scheld is wat mij betreft ok, doe ik ook graag, maar om je te verstoppen achter een ziekte die geenszins lollig is voor de persoon die het heeft is wel laag.quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Stranger1977 het volgende:
LOL, zo zit ik ook (scheldend) thuis op de bank streams te kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Stranger1977 het volgende:
Ja bah bahquote:Op maandag 11 april 2011 19:46 schreef bamby het volgende:
Al die sl en dan een groot deel van de live show over joanne
Tja, als je een grapje maakt kun je niet verwachten dat iedereen hem kan waarderen en ik ben me ervan bewust dat ik geen alledaagse humor heb. Dus,... shit happens.quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat je hier wat meer scheld is wat mij betreft ok, doe ik ook graag, maar om je te verstoppen achter een ziekte die geenszins lollig is voor de persoon die het heeft is wel laag.
Je zou het maar hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
Slaapseks of sexsomnia is een aandoening waarbij een persoon gedurende zijn of haar slaap seksuele handelingen verricht. Dit kan zowel masturbatie als seksuele handelingen met anderen zijn (meestal de partner naast wie men slaapt).
![]()
Volgens mij vriendin zou dat mijn geheim kunnen zijnquote:
Het probleem ligt er ook vaak in dat mensen naar mijn mening veel te snel aanstoot nemen aan dingen die anderen zeggen / doen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Tja, als je een grapje maakt kun je niet verwachten dat iedereen hem kan waarderen en ik ben me ervan bewust dat ik geen alledaagse humor heb. Dus,... shit happens.
Maar wie is anders de Sjaak :p :pquote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
Slaapseks of sexsomnia is een aandoening waarbij een persoon gedurende zijn of haar slaap seksuele handelingen verricht. Dit kan zowel masturbatie als seksuele handelingen met anderen zijn (meestal de partner naast wie men slaapt).
![]()
Indeed,... kortom,... relaxquote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het probleem ligt er ook vaak in dat mensen naar mijn mening veel te snel aanstoot nemen aan dingen die anderen zeggen / doen.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Volgens mij vriendin zou dat mijn geheim kunnen zijn
[..]
Klopt ja, ik vind dat Sharon alleen maar op Gerard leunt om verder te komen. Het grootste gedeelte van de dag loopt ze Gerard achterna.quote:Op maandag 11 april 2011 19:54 schreef sjampoeh het volgende:
ja begint wel irritant te worden dat shar zo bazig doet
Of d'r muil vol te proppen....quote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Klopt ja, ik vind dat Sharon alleen maar op Gerard leunt om verder te komen. Het grootste gedeelte van de dag loopt ze Gerard achterna.
Noiu en zag je hoe moeilijk ze keekquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Stranger1977 het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Hahahaha, gaat Laura nu echt een keer wat doen behalve liggen?
Tong, Kiwi,???quote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
lau heeft een : tong ? kiwi en kippepootjes
jo: inktvis, kokosnoot en stuk vlees
Dat stuk vlees is een varkens snoet volgens mij.quote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
lau heeft een : tong ? kiwi en kippepootjes
jo: inktvis, kokosnoot en stuk vlees
een stekkerdoosje?quote:Op maandag 11 april 2011 20:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat stuk vlees is een varkens snoet volgens mij.
Die hadden ze nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Candyfreak het volgende:
The screamers krijgen eindelijk ook weer punten
+!quote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Echt he, wat een ontzettende grafkop heeft die eMo toch! Kan geen lachje meer van af. Ik hoop dat zij of Maik zo snel mogelijk optieft!![]()
![]()
Kan die 2 smoelen niet meer aanzien. Bah bah en nog eens bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |