Pm me maar voor meer infoquote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Wolkje21 het volgende:
Kunnen jullie het kaartje voor donderdag niet kwijt?? 'K willum wel hoor
ben je echt fan ???quote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Wolkje21 het volgende:
Kunnen jullie het kaartje voor donderdag niet kwijt?? 'K willum wel hoor
Tyfus of tering?quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Jo liep weg en toen Flip haar niet meer kon horen zei ze lul met nog iets ervoor maar dat verstond ik niet.
Kijk in de spiegel, lul !quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Jo liep weg en toen Flip haar niet meer kon horen zei ze lul met nog iets ervoor maar dat verstond ik niet.
verraden van dat het geheim geraden is?quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Flip zei: kijk in de spiegel. Waarop Jo het herhaalde en voor de gein lul zeiquote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Erg hč? Vooral in combi met de live beelden.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben het er over dat Maik zijn oren eruit zien alsof ie eraan geopereerd is. Heeft iemand Laura nooit over haar flappers gehoord?
Het duurde even voor ik het door had, de andere cam stond toen in de woonkamer en ikm vroeg me echt af gaat er zo iets gebeuren aan de keukentafel ofzo dat hij de hele tijd in beeld heeft zonder mensen er aan...quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik het door had, de andere cam stond toen in de woonkamer en ikm vroeg me echt af gaat er zo iets gebeuren aan de keukentafel ofzo dat hij de hele tijd in beeld heeft zonder mensen er aan...
quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik het door had, de andere cam stond toen in de woonkamer en ikm vroeg me echt af gaat er zo iets gebeuren aan de keukentafel ofzo dat hij de hele tijd in beeld heeft zonder mensen er aan...
Jepquote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef angeljacky het volgende:
Ze hebben dus het filmpje gezien van Jo die slaapwandelt.
Waarom laat ze ze niet rechtzetten?quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef angeljacky het volgende:
[..]
ja hoor heeft ze wel eens over gehad.
Ik dacht dat m'n stream vast zatquote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
goeie vraag !quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom laat ze ze niet rechtzetten?
quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Coos het volgende:
Allereerst wil ik Flashbox even bedanken. Lag op het strand en kreeg zijn tjoepies van de ruzie.
![]()
Maar het is nu weer goed begrijp ik.![]()
Ik denk dat het altijd zo gaat bij dat mens. Ze is volkomen gestoord. Dennis mag zijn handjes dictknijpen dat hij van dat loeder verlost is.
Aan wie vraag je dat?quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom laat ze ze niet rechtzetten?
Ik zou ook duf zijn en op tijd naar bed zou gaan, als ik Karim de hele nacht had gesupportquote:
Oh, dat nepfilmpje met die koekenpan zeker. Dat ze daar intrappen zeg. Dat geheim is net zo nep als Djoon zelf.quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef angeljacky het volgende:
Ze hebben dus het filmpje gezien van Jo die slaapwandelt.
Aan degene die gehoord heeft dat ze het over die 'uitstekende' oren gehad heeft.quote:
+1quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik zou ook duf zijn en op tijd naar bed zou gaan, als ik Karim de hele nacht had gesupport
GO LAURA
Vind wel dat 2 vragen aan Analex gesteld MOETEN wordenquote:
Yep Laura en Sharon waren het meest behulpzaam. De rest lag bijna alleen te pitten.quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik zou ook duf zijn en op tijd naar bed zou gaan, als ik Karim de hele nacht had gesupport
GO LAURA
Ze heeft bijna de hele dag liggen slapen. Kom op zeg.quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
GO LAURA
zeiden ze net hahaquote:Op maandag 11 april 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft bijna de hele dag liggen slapen. Kom op zeg.![]()
Als Geer of Karim dat nu zouden zeggen.
LOL.quote:
ze moet er mss wat minder opmerkingen over maken ze heeft het altijd over rusten en slapen komt niet zo actief en gezellig overquote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
GO LAURA
duhhhhhhquote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
ze moet er mss wat minder opmerkingen over maken ze heeft het altijd over rusten en slapen komt niet zo actief en gezellig over
Gewoon doorheen kijken, dan zie je de ware schoonheid!quote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
ze moet er mss wat minder opmerkingen over maken ze heeft het altijd over rusten en slapen komt niet zo actief en gezellig over
zijn ook schoonheidsslaapjes snap je?quote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gewoon doorheen kijken, dan zie je de ware schoonheid!
Omdat het voelde of er een stekkie in haar bekkie ging groeienquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
Goed heb dus de cossen af lopen crossen om erachter te komen dat het gewoon om dat domme zoenen ging.
Tjeezus waar doen ze moeilijk over, 3 uurtjes bekken...nou en??
quote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Omdat het voelde of er een stekkie in haar bekkie ging groeien
flip wilt niet ordinair tongen want dan komt tie niet goed over en Jo vind dat onzin..thats it eigenlijkquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
Goed heb dus de cossen af lopen crossen om erachter te komen dat het gewoon om dat domme zoenen ging.
Flip is niet voorgelicht, hij is bang dat ze er zwanger van raaktquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
Mooie gif!quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Zo kennen we Luira het best.
[ afbeelding ]
Met dank aan mazaru.
Mo en maik doen wel ergere dingen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef Sonera het volgende:
[..]
flip wilt niet ordinair tongen want dan komt tie niet goed over en Jo vind dat onzin..thats it eigenlijk
zelfs karim moet er van kokhalzenquote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan mazaru.
tja het is een beetje preutse jongen denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo en maik doen wel ergere dingen.
Beetje zoenen....pffffffff
quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan mazaru.
quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan mazaru.
Nou dat blijkt dan wel.quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Sonera het volgende:
[..]
tja het is een beetje preutse jongen denk ik
maar dat dan liever uit beeld hoor... geen M&M praktijken aub istie te schattig voorquote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou dat blijkt dan wel.
Wordt tijd dat ie ontknaapt gaat worden dan..
Philip denkt als ik met Jo ga tongen dan krijg ik minder stemmen van de meisjes als ik genomineerd ben.quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou dat blijkt dan wel.
Wordt tijd dat ie ontknaapt gaat worden dan..
nee indd dat wil ik ook niet zien.quote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef Sonera het volgende:
[..]
maar dat dan liever uit beeld hoor... geen M&M praktijken aub istie te schattig voor
misschien wel.quote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef delfse het volgende:
[..]
Philip denkt als ik met Jo ga tongen dan krijg ik minder stemmen van de meisjes als ik genomineerd ben.
ja hij heeft toch een semi excuses van Jo gehad dat is nog niemand gelukt!quote:Op maandag 11 april 2011 18:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee indd dat wil ik ook niet zien.
Toch stoer dat ie haar vanmiddag zo genegeerd heeft.
maar ja hij is dan ook fakking belangrijk voor haar....enige die haar echt steunt enzzz enzzquote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef Sonera het volgende:
[..]
ja hij heeft toch een semi excuses van Jo gehad dat is nog niemand gelukt!
daar heb je fakking 2000% gelijk in!quote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
maar ja hij is dan ook fakking belangrijk voor haar....enige die haar echt steunt enzzz enzz
Tekst is echt prachtigquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Stranger1977 het volgende:
Forever trust in who we are, and nothing else matters... Woehoeeee weer even luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |