Pm me maar voor meer infoquote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Wolkje21 het volgende:
Kunnen jullie het kaartje voor donderdag niet kwijt?? 'K willum wel hoor
ben je echt fan ???quote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Wolkje21 het volgende:
Kunnen jullie het kaartje voor donderdag niet kwijt?? 'K willum wel hoor
Tyfus of tering?quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Jo liep weg en toen Flip haar niet meer kon horen zei ze lul met nog iets ervoor maar dat verstond ik niet.
Kijk in de spiegel, lul !quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Jo liep weg en toen Flip haar niet meer kon horen zei ze lul met nog iets ervoor maar dat verstond ik niet.
verraden van dat het geheim geraden is?quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Flip zei: kijk in de spiegel. Waarop Jo het herhaalde en voor de gein lul zeiquote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Erg hč? Vooral in combi met de live beelden.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben het er over dat Maik zijn oren eruit zien alsof ie eraan geopereerd is. Heeft iemand Laura nooit over haar flappers gehoord?
Het duurde even voor ik het door had, de andere cam stond toen in de woonkamer en ikm vroeg me echt af gaat er zo iets gebeuren aan de keukentafel ofzo dat hij de hele tijd in beeld heeft zonder mensen er aan...quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik het door had, de andere cam stond toen in de woonkamer en ikm vroeg me echt af gaat er zo iets gebeuren aan de keukentafel ofzo dat hij de hele tijd in beeld heeft zonder mensen er aan...
quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik het door had, de andere cam stond toen in de woonkamer en ikm vroeg me echt af gaat er zo iets gebeuren aan de keukentafel ofzo dat hij de hele tijd in beeld heeft zonder mensen er aan...
Jepquote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef angeljacky het volgende:
Ze hebben dus het filmpje gezien van Jo die slaapwandelt.
Waarom laat ze ze niet rechtzetten?quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef angeljacky het volgende:
[..]
ja hoor heeft ze wel eens over gehad.
Ik dacht dat m'n stream vast zatquote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
goeie vraag !quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom laat ze ze niet rechtzetten?
quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Coos het volgende:
Allereerst wil ik Flashbox even bedanken. Lag op het strand en kreeg zijn tjoepies van de ruzie.
![]()
Maar het is nu weer goed begrijp ik.![]()
Ik denk dat het altijd zo gaat bij dat mens. Ze is volkomen gestoord. Dennis mag zijn handjes dictknijpen dat hij van dat loeder verlost is.
Aan wie vraag je dat?quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom laat ze ze niet rechtzetten?
Ik zou ook duf zijn en op tijd naar bed zou gaan, als ik Karim de hele nacht had gesupportquote:
Oh, dat nepfilmpje met die koekenpan zeker. Dat ze daar intrappen zeg. Dat geheim is net zo nep als Djoon zelf.quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef angeljacky het volgende:
Ze hebben dus het filmpje gezien van Jo die slaapwandelt.
Aan degene die gehoord heeft dat ze het over die 'uitstekende' oren gehad heeft.quote:
+1quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik zou ook duf zijn en op tijd naar bed zou gaan, als ik Karim de hele nacht had gesupport
GO LAURA
Vind wel dat 2 vragen aan Analex gesteld MOETEN wordenquote:
Yep Laura en Sharon waren het meest behulpzaam. De rest lag bijna alleen te pitten.quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik zou ook duf zijn en op tijd naar bed zou gaan, als ik Karim de hele nacht had gesupport
GO LAURA
Ze heeft bijna de hele dag liggen slapen. Kom op zeg.quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
GO LAURA
zeiden ze net hahaquote:Op maandag 11 april 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft bijna de hele dag liggen slapen. Kom op zeg.![]()
Als Geer of Karim dat nu zouden zeggen.
LOL.quote:
ze moet er mss wat minder opmerkingen over maken ze heeft het altijd over rusten en slapen komt niet zo actief en gezellig overquote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
GO LAURA
duhhhhhhquote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
ze moet er mss wat minder opmerkingen over maken ze heeft het altijd over rusten en slapen komt niet zo actief en gezellig over
Gewoon doorheen kijken, dan zie je de ware schoonheid!quote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
ze moet er mss wat minder opmerkingen over maken ze heeft het altijd over rusten en slapen komt niet zo actief en gezellig over
zijn ook schoonheidsslaapjes snap je?quote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gewoon doorheen kijken, dan zie je de ware schoonheid!
Omdat het voelde of er een stekkie in haar bekkie ging groeienquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
Goed heb dus de cossen af lopen crossen om erachter te komen dat het gewoon om dat domme zoenen ging.
Tjeezus waar doen ze moeilijk over, 3 uurtjes bekken...nou en??
quote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Omdat het voelde of er een stekkie in haar bekkie ging groeien
flip wilt niet ordinair tongen want dan komt tie niet goed over en Jo vind dat onzin..thats it eigenlijkquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
Goed heb dus de cossen af lopen crossen om erachter te komen dat het gewoon om dat domme zoenen ging.
Flip is niet voorgelicht, hij is bang dat ze er zwanger van raaktquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
Mooie gif!quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Zo kennen we Luira het best.
[ afbeelding ]
Met dank aan mazaru.
Mo en maik doen wel ergere dingen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef Sonera het volgende:
[..]
flip wilt niet ordinair tongen want dan komt tie niet goed over en Jo vind dat onzin..thats it eigenlijk
zelfs karim moet er van kokhalzenquote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan mazaru.
tja het is een beetje preutse jongen denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo en maik doen wel ergere dingen.
Beetje zoenen....pffffffff
quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan mazaru.
quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan mazaru.
Nou dat blijkt dan wel.quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Sonera het volgende:
[..]
tja het is een beetje preutse jongen denk ik
maar dat dan liever uit beeld hoor... geen M&M praktijken aub istie te schattig voorquote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou dat blijkt dan wel.
Wordt tijd dat ie ontknaapt gaat worden dan..
Philip denkt als ik met Jo ga tongen dan krijg ik minder stemmen van de meisjes als ik genomineerd ben.quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou dat blijkt dan wel.
nee indd dat wil ik ook niet zien.quote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef Sonera het volgende:
[..]
maar dat dan liever uit beeld hoor... geen M&M praktijken aub istie te schattig voor
misschien wel.quote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef delfse het volgende:
[..]
Philip denkt als ik met Jo ga tongen dan krijg ik minder stemmen van de meisjes als ik genomineerd ben.
ja hij heeft toch een semi excuses van Jo gehad dat is nog niemand gelukt!quote:Op maandag 11 april 2011 18:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee indd dat wil ik ook niet zien.
Toch stoer dat ie haar vanmiddag zo genegeerd heeft.
maar ja hij is dan ook fakking belangrijk voor haar....enige die haar echt steunt enzzz enzzquote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef Sonera het volgende:
[..]
ja hij heeft toch een semi excuses van Jo gehad dat is nog niemand gelukt!
daar heb je fakking 2000% gelijk in!quote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
maar ja hij is dan ook fakking belangrijk voor haar....enige die haar echt steunt enzzz enzz
Tekst is echt prachtigquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Stranger1977 het volgende:
Forever trust in who we are, and nothing else matters... Woehoeeee weer even luisteren
Ja is super,... die komt bij mij zeker een paar keer per week voorbijquote:Op maandag 11 april 2011 18:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tekst is echt prachtigEen van me favo's van ze.
Was maik in de kvdw??
Dat klopt ook een paar weken geleden was op de sst site al iets gepost met de tekst kan Philip de verleiding weerstaan . Terwijl Jo toen nog met Dennis ging .quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Wolkje21 het volgende:
Heel heel af en toe denk ik nog wel eens stiekum dat het Jo - Flip gebeuren voor opgezet is...Het is zooooo te toevallig hoe alles samen valt.....Of begin ik paranoia te worden?
Maik komt bij jou een paar keer per week voorbij???quote:Op maandag 11 april 2011 19:00 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ja is super,... die komt bij mij zeker een paar keer per week voorbij
quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Wolkje21 het volgende:
Heel heel af en toe denk ik nog wel eens stiekum dat het Jo - Flip gebeuren voor opgezet is...Het is zooooo te toevallig hoe alles samen valt.....Of begin ik paranoia te worden?
Neequote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Wolkje21 het volgende:
Indd....lekker geloofwaardigquote:Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, ze hebben het koekenpanfilmpje gezien. Lekker geloofwaardig.
vorige keer dat de kamer open was hadden er meerderen gedrukt, eerst sharon en als 2e flip en daarna nog iemand. toen ging de kamer meteen dicht nadat sharon een geheim had geraden, daarom hield de stem die volgorde aan. Maar het maakt niks uit want de groep had toch al besloten dat flip mocht.quote:Op maandag 11 april 2011 19:00 schreef sjampoeh het volgende:
wat ik even niet begreep vanmiddag;
kvdw was weer open en er mocht 1 iemand drukken en de stem riep zelf flip op.. lekker eerlijk.. not ?
Kan er drie uur naar kijken en me dan nog steeds verbazen hoe weird dit er uitzietquote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan mazaru.
ah okequote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vorige dat de kamer open was hadden er meerderen gedrukt, eerst sharon en als 2e flip en daarna nog iemand. toen ging de kamer meteen dicht nadat sharon een geheim had geraden, daarom hield de stem die volgorde aan. Maar het maakt niks uit want de groep had toch al besloten dat flip mocht.
Sad but true, ook lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maik komt bij jou een paar keer per week voorbij???![]()
![]()
Me echte favo is fade to black..
Cookies opruimen van je comp en je kan stemmen wat je wilquote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef trollie67 het volgende:
Wat is dit raars met die wildcart?karim en sharó drukken ging niet,dan staat er iets van vals spelen,maar gerard lukte wel,komt die botox snol zo ook aan haar punten?
Borstelen? Die heeft over 10 jaar geen haar meer op haar hoofd, roskammen is er niks bijquote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
One krijg ik ook kippevel van
Jo staat haar kop te borstelen
het is niet ip gebonden?quote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef danaqui het volgende:
[..]
Cookies opruimen van je comp en je kan stemmen wat je wil
ja roskammen dat woord zocht ik inddquote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Borstelen? Die heeft over 10 jaar geen haar meer op haar hoofd, roskammen is er niks bij
Diktiet? HAHAHA Echt nietquote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maik komt bij jou een paar keer per week voorbij???![]()
![]()
Me echte favo is fade to black..
Volgens Jo heeft hij er al 100+ gehad en is zei zelf niet zo ordinair.quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou dat blijkt dan wel.
+1quote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Candyfreak het volgende:
Ik hoop dat Mo of Laura deze week exit gaat.
ja eigenlijk kan ik beter hun mindere nummers opnoemen, maar ja dit is niet de plek....quote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Diktiet? HAHAHA Echt niet
Fade to black is ook vet, maar zo kan ik wel een lijstje maken hier
ja zal leuk zijn als ze wel weet wat t betekend, lijd ze m nog ff om de tuin ookquote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens Jo heeft hij er al 100+ gehad en is zei zelf niet zo ordinair.![]()
Trouwens als ik wat Jo en Flip net zeiden bijelkaar puzzel denk ik dat Joanna denkt dat ze Flip geholpen heeft door te zeggen dat "Somnambulisme" niet bij haar hoort, ze weet dus duidelijk niet wat het betekend. ( slaapwandelen )![]()
![]()
Flip lijkt nu zeker te zijn dat het bij Karim hoort.
Iddquote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja eigenlijk kan ik beter hun mindere nummers opnoemen, maar ja dit is niet de plek....
Jo smeert weer wat op haar bek
dank je,doe ik alltijd,maar stemde nu via blackberry,ging tot nu altijd perfekt,maar ger mag van mij ook wel,al was eerste keus karimquote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef danaqui het volgende:
[..]
Cookies opruimen van je comp en je kan stemmen wat je wil
YWquote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dank je,doe ik alltijd,maar stemde nu via blackberry,ging tot nu altijd perfekt,maar ger mag van mij ook wel,al was eerste keus karim
ga zo door en ik zit vanavond heel de avond te luisteren naar zequote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
IddAls toevoeging op Fade to black, moet ik eerlijk bekennen dat ik dan wel voorkeur heb voor een live versie.
Psoriasis is of aan het klagen/zeuren/janken of ze smeert
Die staat exclusief op de stream van Djoon.quote:
ben benieuwd en ik moet zo wegquote:Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef Stability het volgende:
ben er weer
net op tijd voor de nieuwe opdracht
dat verklaart het wel want die staat standaard op mute bij mijquote:Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die staat exclusief op de stream van Djoon.
Doen dan! Ik heb een Metallica iPod, moet niet gekker worden, alles meteen bij de handquote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ga zo door en ik zit vanavond heel de avond te luisteren naar ze![]()
Zullen ze moeten battelen??
van 19:30 tot 20:30 ach valt wel mee dus.quote:Op maandag 11 april 2011 19:12 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Doen dan! Ik heb een Metallica iPod, moet niet gekker worden, alles meteen bij de hand
Gok van wel,... uhhh ik hoop van wel. Hoelaat moet je gaan werken?
Ja, ingevroren vissticks hebben dit nog sneller doorquote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef Sonera het volgende:
ze doen elke keer verrast wanneer dringt het door dat elke werkdag rond half 8 de stem even langs komt?
Ohwwwwwwwwww valt mee!quote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
van 19:30 tot 20:30 ach valt wel mee dus.
Jo maakt geen haast
je weet...quote:Op maandag 11 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
waarom altijd jo in beeld als ze aan het make-uppen is ? je ziet nooit lau of sjer
(waarom vraag ik dit nog)
en een steen om haar nek...quote:Op maandag 11 april 2011 19:14 schreef Stability het volgende:
mag hopen dat ze in het zwembad moeten....hoofden onder water enzo....joan lekker voor nix ge make upped
Doe dat dan ook niet meerquote:Op maandag 11 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
waarom altijd jo in beeld als ze aan het make-uppen is ? je ziet nooit lau of sjer
tjaquote:Op maandag 11 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en een steen om haar nek...
Ik ben ff werken
Ze moeten geblinddoekt wat eten geloof ik en daarna elk team het liedje "we are the champions"zingen met een "twist"quote:Op maandag 11 april 2011 19:14 schreef Stability het volgende:
mag hopen dat ze in het zwembad moeten....hoofden onder water enzo....joan lekker voor nix ge make upped
[..]
Ik ben ff werken
Moeten ze wel eerst die ballonnen lekprikken anders blijft ze alsnog drijven.quote:Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben ff werken
[..]
Ik ben ff werken
En d'r lip laten leeglopen..quote:Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Moeten ze wel eerst die ballonnen lekprikken anders blijft ze alsnog drijven.
Over vissticks gesprokenquote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja, ingevroren vissticks hebben dit nog sneller door
Laterquote:Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben ff werken
Is ook verzonnen, ze praat hooguit in d'r slaap, maar dat doen er wel meer.quote:Op maandag 11 april 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
dat hele slaapwandel gedoe is een grote leugen..ik geloof er in ieder geval niks van
ja indd..en dat wandelen hebben ze er maar ff bijverzonnenquote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is ook verzonnen, ze praat hooguit in d'r slaap, maar dat doen er wel meer.
Ach, ze slaapwandelt wel..quote:Op maandag 11 april 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
dat hele slaapwandel gedoe is een grote leugen..ik geloof er in ieder geval niks van
Same here omdat ze zo *kuch* intressant voor het programma is hebben ze vast gewoon iets bedacht en natuurlijk komen deze weer goed van pas ook.quote:Op maandag 11 april 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
http://www.spixtv.nl/live.phpquote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef angeljacky het volgende:
Heeft iemand de link van kwaliteit van de tv stream????
Als ik mijn man wakker maak en hijgaat naar het toilet? Vraagt hij mij of ik de kozijnen ( hij werkt in een timmerfabriek) mee wil nemen, ook nog echtquote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Anders was het niet 'spectaculair' genoegquote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd..en dat wandelen hebben ze er maar ff bijverzonnen
live stream van kwaliteit staat niet aanquote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef angeljacky het volgende:
http://spixtv.nl/live.phpquote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef angeljacky het volgende:
http://spixtv.nl/live.phpquote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef angeljacky het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als ik mijn man wakker maak en hijgaat naar het toilet? Vraagt hij mij of ik de kozijnen ( hij werkt in een timmerfabriek) mee wil nemen, ook nog echt
Waarom zou jij of hij dat verzinnen?quote:Op maandag 11 april 2011 19:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als ik mijn man wakker maak en hijgaat naar het toilet? Vraagt hij mij of ik de kozijnen ( hij werkt in een timmerfabriek) mee wil nemen, ook nog echt
idd, waarom zou ik dat ahahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zouden jij of hij dat verzinnen?
bij een van haar nachtelingse wandelingen keek ze in de spiegel en deed dr haar goedquote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze leeft wel in d'r eigen droomwereldje, dat dan weer wel!quote:Op maandag 11 april 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
dan hadden ze dat als geheim moeten doen hahahaquote:Op maandag 11 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze leeft wel constant in d'r eigen droomwereldje, dat dan weer wel!
al gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
STEMMEN ALLEMAAL!!!
http://www.secretstory.nl/
Ik ben lekker met incognito browsertje ff Laura aan het boosten als ze genomineerd staat so be awarequote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
STEMMEN ALLEMAAL!!!
Lijkt me geinig als ze de laagste ( Maik ) ze wildcard geven.quote:Op maandag 11 april 2011 19:22 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna en Gerard staan nog steeds gelijk op de sst poll voor de wildcard
Ik heb al gestemd op Gerardquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
STEMMEN ALLEMAAL!!!
Deze?quote:Op maandag 11 april 2011 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De voorloper daarvan vind ik nog mooier.
Erg geloofwaardig. Hier op t forum worden Jo en Flip uitgekotst, maar populair dat ze zijn. Wel goed om te zien dat Laura dood de mand valt bij de bakvissenquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
STEMMEN ALLEMAAL!!!
Snap niet waarom psoriasis zo hoog staatquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
STEMMEN ALLEMAAL!!!
op karim gestemtquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
STEMMEN ALLEMAAL!!!
standaard al ingevuld door sstquote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Snap niet waarom psoriasis zo hoog staat
http://www.secretstory.nl/nieuws/2353/Ruzie+bijgelegdquote:Ruzie bijgelegd
11 april om 18.58
Joanna en Philip praten het uit.
Op de rode bank vertellen de twee elkaar goed de waarheid. Het zit beide vooral dwars dat ze niet aardig tegen elkaar doen. Ze besluiten de strijdbijl te begraven en nemen elkaar weer in de armen. Joanna heeft wel een voorwaarde: Je moet niet meer zo spastisch doen.
Een gifgroene voor Uquote:
Ik had vandaag een stagiere van 17 jaar bij me, kijkt ook SST maar dan alleen de daily? Ik vroeg haar wie haar favorietje was, ze zei "philip" Ik vragen waarom? Haar antwoord " hij is knap en lief":) Laura vond ze heel lang leuk maar de laatste 2 weken vind ze haar niet meer zo aardaig omdat ze vind dat Laura nu pas haar ware gezicht laat zienquote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig. Hier op t forum worden Jo en Flip uitgekotst, maar populair dat ze zijn. Wel goed om te zien dat Laura dood de mand valt bij de bakvissen
... gecomplImenteerd... seriously ???quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Flashbox het volgende:
Kijk vanavond Secret Story op Net5
11 april om 16.00
De zoen van Joanna en Philip en de nieuwe kijkersmissie.
Vanavond staat er weer een knallende uitzending op het menu. Als voorgerecht krijgen jullie de zoete zoen tussen Philip en Joanna te zien. Dit wordt gecomplimenteerd met een aantal opdrachten van De Stem. Voor het tussengerecht zullen de bewoners geblinddoekt enkele bijzondere lekkernijen proeven. Het hoofdgerecht hebben wij voorzien van een speciaal sausje. De door jullie gekozen kijkersmissie is uitgebreid: Beide teams moeten hun zangkunsten vertonen en het nummer We Are The Champions zingen. We hebben hier een klein spelelement aan toegevoegd. Als kersje op de taart hebben we de mooiste momenten van het foute feest voor jullie op een rijtje gezet. Kijk dus vanaf 19:30 uur naar Net5!
Zal dit zo in de uitzending live zijn, deze opdracht. Die opdracht van het weekend of vrijdag zagen ze toch al wat er onder die schalen zat.
ik ben vóórquote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef Candyfreak het volgende:
Laura zou eigenlijk een opdracht moeten krijgen om 24 uur in een kamer moeten doorbrengen zonder bed.
Aaaaaha altijd handig info van de andere kant. Nou ik vind zowel Jo als Kampbewaarder Flipquote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik had vandaag een stagiere van 17 jaar bij me, kijkt ook SST maar dan alleen de daily? Ik vroeg haar wie haar favorietje was, ze zei "philip" Ik vragen waarom? Haar antwoord " hij is knap en lief":) Laura vond ze heel lang leuk maar de laatste 2 weken vind ze haar niet meer zo aardaig omdat ze vind dat Laura nu pas haar ware gezicht laat zienGerard en Karim vind ze ook leuk. MOnique was een jankerd, Sharon bazig maar wel lief en Maik vind ze een sulletje
ik snap niet waarom vethaar zo hoog staatquote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Snap niet waarom psoriasis zo hoog staat
quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
ik snap niet waarom vethaar zo hoog staat
quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
Het gras bij de buren is niet altijd groener, ik blijf lekker hier!
Gatverdamme het theater druipt er af.quote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef Stranger1977 het volgende:
Nou psoriasis,... hele bijzondere manier hoor!
Doen me denken aan die Axe reclamequote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef bamby het volgende:
Verhaal van flip klopt ook niet dat hij hetzelfde had, hij heeft alleen heel grote tepels voor een man.
Is dat het nieuwe scheermesje?quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik heb trouwens Gilles de la Tourette,.... dan weten jullie dat alvast
Misschien helpt het in de acceptatie door de psychquote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik heb trouwens Gilles de la Tourette,.... dan weten jullie dat alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |