KUDT TEEF SLETTEBAK ZAADCONTAINURRRRRRRRRR HOERRRRRRRRRRRRRRquote:
Door haar ben ik al minder gaan kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik prijs de dag dat ze naar huis moet
Dat zeg ik, of uhhhhh nee jij!quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
KUDT TEEF SLETTEBAK ZAADCONTAINURRRRRRRRRR HOERRRRRRRRRRRRRR
quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik weet niet of mijn Gilles de la Tourette helpt met de band met de Psych
[..]
[..]
Dat je hier wat meer scheld is wat mij betreft ok, doe ik ook graag, maar om je te verstoppen achter een ziekte die geenszins lollig is voor de persoon die het heeft is wel laag.quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Stranger1977 het volgende:
LOL, zo zit ik ook (scheldend) thuis op de bank streams te kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Stranger1977 het volgende:
Ja bah bahquote:Op maandag 11 april 2011 19:46 schreef bamby het volgende:
Al die sl en dan een groot deel van de live show over joanne
Tja, als je een grapje maakt kun je niet verwachten dat iedereen hem kan waarderen en ik ben me ervan bewust dat ik geen alledaagse humor heb. Dus,... shit happens.quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat je hier wat meer scheld is wat mij betreft ok, doe ik ook graag, maar om je te verstoppen achter een ziekte die geenszins lollig is voor de persoon die het heeft is wel laag.
Je zou het maar hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
Slaapseks of sexsomnia is een aandoening waarbij een persoon gedurende zijn of haar slaap seksuele handelingen verricht. Dit kan zowel masturbatie als seksuele handelingen met anderen zijn (meestal de partner naast wie men slaapt).
![]()
Volgens mij vriendin zou dat mijn geheim kunnen zijnquote:
Het probleem ligt er ook vaak in dat mensen naar mijn mening veel te snel aanstoot nemen aan dingen die anderen zeggen / doen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Tja, als je een grapje maakt kun je niet verwachten dat iedereen hem kan waarderen en ik ben me ervan bewust dat ik geen alledaagse humor heb. Dus,... shit happens.
Maar wie is anders de Sjaak :p :pquote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
Slaapseks of sexsomnia is een aandoening waarbij een persoon gedurende zijn of haar slaap seksuele handelingen verricht. Dit kan zowel masturbatie als seksuele handelingen met anderen zijn (meestal de partner naast wie men slaapt).
![]()
Indeed,... kortom,... relaxquote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het probleem ligt er ook vaak in dat mensen naar mijn mening veel te snel aanstoot nemen aan dingen die anderen zeggen / doen.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Volgens mij vriendin zou dat mijn geheim kunnen zijn
[..]
Klopt ja, ik vind dat Sharon alleen maar op Gerard leunt om verder te komen. Het grootste gedeelte van de dag loopt ze Gerard achterna.quote:Op maandag 11 april 2011 19:54 schreef sjampoeh het volgende:
ja begint wel irritant te worden dat shar zo bazig doet
Of d'r muil vol te proppen....quote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Klopt ja, ik vind dat Sharon alleen maar op Gerard leunt om verder te komen. Het grootste gedeelte van de dag loopt ze Gerard achterna.
Noiu en zag je hoe moeilijk ze keekquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Stranger1977 het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Hahahaha, gaat Laura nu echt een keer wat doen behalve liggen?
Tong, Kiwi,???quote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
lau heeft een : tong ? kiwi en kippepootjes
jo: inktvis, kokosnoot en stuk vlees
Dat stuk vlees is een varkens snoet volgens mij.quote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
lau heeft een : tong ? kiwi en kippepootjes
jo: inktvis, kokosnoot en stuk vlees
een stekkerdoosje?quote:Op maandag 11 april 2011 20:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat stuk vlees is een varkens snoet volgens mij.
Die hadden ze nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Candyfreak het volgende:
The screamers krijgen eindelijk ook weer punten
+!quote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Echt he, wat een ontzettende grafkop heeft die eMo toch! Kan geen lachje meer van af. Ik hoop dat zij of Maik zo snel mogelijk optieft!![]()
![]()
Kan die 2 smoelen niet meer aanzien. Bah bah en nog eens bah
Ze was boos toch ze mocht maik insmeren en sprong op hem..quote:Op [url= 11 april 2011 20:08[/url] schreef bamby het volgende:
Mo ging echt voor de kill bij jo
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Ze was boos toch ze mocht maik insmeren en sprong op hem..
tsja valt me beetje tegen van Gerard.quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef IamCurious het volgende:
En laat je team maar in de steek, en laat je team maaaaaar inde steek!!!!
Neee genoeg jo showquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef ItsDidi het volgende:
Jeetje hoevaak laten ze dit zien voor het echt komt de KUS..
Maakt fout op fout die bartquote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef Candyfreak het volgende:
Ik erger me altijd aan BartKan hij niet vervangen worden?
Echt waar, waar heeft hij dat aan verdiendquote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja en krijgt dan nu al een contract voor 5 jaar
Hoezo dingen verdraaien...quote:Battle tussen de teams
11 april om 20.09
De bewoners worden onderworpen aan een vijfkamp.
De eerste sport is touwtrekken. Het team van Karim wint. De tweede opdracht worstelen wordt ook gewonnen door The Fobiacs. Voor de derde opdracht moeten de bewoners met hun mond wormen verplaatsen. Ook dit onderdeel winnen The Fobiacs. Omdat het team van Karim drie opdrachten achter elkaar won, winnen ze de vijfkamp.
Yupquote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja en krijgt dan nu al een contract voor 5 jaar
Nou... heb je Mo horen zingen... ik werd er bang van.quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Flashbox het volgende:
Waardeloze opdrachten, hebben niks maar dan ook helemaal niks met de week van de angst te maken.
Ik vind de streams ook al weken te eng om aan te zetten....quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Flashbox het volgende:
Waardeloze opdrachten, hebben niks maar dan ook helemaal niks met de week van de angst te maken.
Die kan echt niet tegen haar verlies, lag er wel dik bovenopquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind de streams ook al weken te eng om aan te zetten....
Hoop zo dat laura snel weg isquote:Op maandag 11 april 2011 20:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die kan echt niet tegen haar verlies, lag er wel dik bovenop
Ze mag er van mijn meteen uitquote:Op maandag 11 april 2011 20:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die kan echt niet tegen haar verlies, lag er wel dik bovenop
Ik hoop het ook en dan jumpen van haar tijdens de spice girls sloeg weer als een tiet op een drumstelquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Flashbox het volgende:
Hahahaha dat ze die dansende kapstok op tv durven te laten zien
Is hij toch altijd..quote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Deze daily is weer een slechte weergave van de werkelijkheid...
Erg he geen enkel ritme gevoelquote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop het ook en dan jumpen van haar tijdens de spice girls sloeg weer als een tiet op een drumstel
quote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef evaxsis het volgende:
Nou hč hč wordt eindelijk het oude script weer uit de kast getrokken.![]()
Ze waren zeker bang voor eliminatie.
Ik heb geen vergelijkingsverschilquote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ja door die jo storyquote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha ja, wat stom zeg, gewoon de helft niet uitzenden vd battles weer een faaaal
Die hebben pauze genoeg gehad vandaagquote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die cameramannen willen ook wel even een pauze
quote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die hebben pauze genoeg gehad vandaag
Dat werk gaat gewoon door alleen wij krijgen het niet te zien.quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die cameramannen willen ook wel even een pauze
ze is ook niet zo vaak blij geloof ikquote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef danaqui het volgende:
Laatste stukje van de daily zag ik achter Bart op het plasma de shot van Mo, die is niet blij zo te zien met de behaalde punten van de screamers
Ik mis het olieworstelenquote:Battle tussen de teams
11 april om 20.09
De bewoners worden onderworpen aan een vijfkamp.
De eerste sport is touwtrekken. Het team van Karim wint. De tweede opdracht worstelen wordt ook gewonnen door The Fobiacs. Voor de derde opdracht moeten de bewoners met hun mond wormen verplaatsen. Ook dit onderdeel winnen The Fobiacs. Omdat het team van Karim drie opdrachten achter elkaar won, winnen ze de vijfkamp.
Is dat wijf uberhaupt nog blij geweest de laatste weken?quote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef danaqui het volgende:
Laatste stukje van de daily zag ik achter Bart op het plasma de shot van Mo, die is niet blij zo te zien met de behaalde punten van de screamers
Achja, het heeft duidelijk gewerkt voor de bakvissen-brigade, dus missie geslaagd!quote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
etc etc etc...quote:xingevv Ahh wat een cuties #sstnl
1 minute ago via ÜberSocial
MartijnK_ @secretstorynl omdat ik #sstnl het beste programma vind en ik de grootste fan bent!!!!!!!
1 minute ago via Twitter for iPhone
xliiesbethx @SST_Joanna en @SST_Philip zijn leuk samen #sstnl
1 minute ago via Twitter for iPhone
marcootje30 #sstnl ze hadden beter joanna en philip kunnenlaten trouwen
1 minute ago via TweetDeck
Malissa225a7323 @#sstnl omg ! Eindelijk (; echt superr i love them
2 minutes ago via Twitter for BlackBerryŪ
daniquehartjejb RT @nadia_besseling: Aaaaaaaaah philip en joan!! #sstnl
Gabrielletoeet yesss, philip en joanne zijn eindelijk samen #sstnl hihi
2 minutes ago via web
kayyleighK RT @Larissss: Awchhh zo lief joanna en philip! werd is tijd :d #sstnl
2 minutes ago via ÜberSocial
daniquehartjejb RT @swanieek: Joanna en philip hebben eindelijk gezoend, super stel is het samen #sstnl
MissPatjuh16 RT @secretstorynl: Nog voordat hij haar neer kan zetten, zijn de twee al aan het zoenen. #sstnl
2 minutes ago via TweetDeck
Djamy_Belieber RT @Chabellechaos: jo en phil zijn echt leuk #sstnl
klompenburg89 Flipje en Jo zijn lief samen!! #sstnl
jaimyyyy aaahh lief joanna en philip #sstnl
2 minutes ago via web
LiinSzJ Aah Joanna en Philip zijn echt lief samen #sstnl
Bonn84 Leukste stel v Secret story!! Helemaal geweldig! #sstnl
2 minutes ago via web
quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, het heeft duidelijk gewerkt voor de bakvissen-brigade, dus missie geslaagd!![]()
![]()
*Bam*
[..]
etc etc etc...
Echt te erg ditquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, het heeft duidelijk gewerkt voor de bakvissen-brigade, dus missie geslaagd!![]()
![]()
*Bam*
[..]
etc etc etc...
Valt me steeds vaker op hoe zuur ze is en kijktquote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze is ook niet zo vaak blij geloof ik
Helemaal waar...quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er staat worstelen bij je mist Schieten en Onderwater...
Battle 1: 10 Punten (slurrie drinken) voor Fobiacsquote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef Ytsmi het volgende:
nee staat nu 13 tegen 12 dus is mo niet blij mee
Dat heb ik wel gezien, alleen het onderwater met je kop en schieten was niet te zien. Hmmmmm.quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik mis het olieworstelen
En niet te vergeten de standbeeldwedstrijd....
oeps ik was de sokkelopdracht vergeten mee te tellen jaquote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Battle 1: 10 Punten (slurrie drinken) voor Fobiacs
Battle 2: 3 punten voor Fobiacs en 2 punten voor Screamers (meerkamp)
Battle 3: 5 punten voor Fobiacs (sokkelopdracht)
Battle 4: 5 punten voor Screamers (aanvoelen)
Battle 5: 5 punten voor Screamers (zingen)
Totaal: 18 punten voor Fobiacs en 12 voor Screamers
Op basis van Slomo was geer net iets eerder op de grondquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef Sonera het volgende:
waarom hebben de fobiacs de sokkelopdracht gewonnen?
en dat laatste was de missie die door de kijker beslist was? wat onder de douche moest ? snap geen reet meer vanquote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Bewaren ze voor morgen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien, alleen het onderwater met je kop en schieten was niet te zien. Hmmmmm.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
weg met die streamlocks ! we willen gluren
Dan heb je ook niets om kwaad om te wordenquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
ships, bijna niets gezien van de daily. Heb twee zoons, en beiden kwamen ze op het idee ff koffie te komen drinken bij moeders....
jah, als er íemand de 'gevoeligste 'is, is het Mo welquote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand gezien hoe Mo fluisterde toen de ze naar haar keken voor die opdracht met de blinddoek? Ze was bang en durfde dat niet hardop te zeggen. Ze weet dat ze al niet populair is en nog iets niet willen doen.
Ga dan niet lopen janken.
La maar, ik zag het antwoord alquote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef afca_oc het volgende:
[..]
de egoistenquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
ships, bijna niets gezien van de daily. Heb twee zoons, en beiden kwamen ze op het idee ff koffie te komen drinken bij moeders....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerard stond VOOR karim met zijn voet op de grond.....quote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo hebben Fobiacs de sokkelopdracht gewonnen?
Dat komt nooit mee goed.quote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
De anti Mo obsessie nog niet genezen![]()
![]()
daar wordt ik nou zo verdrietig vanquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
*Bam*
[..]
etc etc etc...
kijk, dat is nog eens posifief denkenquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan heb je ook niets om kwaad om te worden
Het zal weer eens niet zo zijn hequote:
Nee dat We are the champion zingen en zo dicht mogelijk bij de 1 minuut stoppenquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dat laatste was de missie die door de kijker beslist was? wat onder de douche moest ? snap geen reet meer van![]()
en wat was de twist dan ?quote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dat We are the champion zingen en zo dicht mogelijk bij de 1 minuut stoppen
quote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
kan zelfs die eetgeluiden van laura niet aan horen![]()
dat heb ik ook al weg gedrukt bah!quote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gezellig toch, kijk je gewoon vanavond laat weerquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
Ik deed hier ook al vloekend het geluid mutenquote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
en expres langzaam eten,zodat de afwas weer door anderen gedaan kan worden..valt me steeds vaker opquote:Op maandag 11 april 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
Smerige, luie, liggende vreter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
Smerige, luie, liggende vreter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
en expres langzaam eten,zodat de afwas weer door anderen gedaan kan worden..valt me steeds vaker op
alles aan haar is langzaamquote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
en expres langzaam eten,zodat de afwas weer door anderen gedaan kan worden..valt me steeds vaker op
mannen doen dat hequote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Slim!
Ik ging altijd poepen als de afwas gedaan moest worden
Hmmm, op elkaar wachten met eten is ook een optie natuurlijk. Dat de teams samen moeten eten wil niet zeggen dat de andere beleefdheden niet meer gelden toch?quote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
hou toch eens op en leer eens te relativeren.quote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
De anti Mo obsessie nog niet genezen![]()
![]()
zij wilde nog niet eten want ze had geen mayoquote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm, op elkaar wachten met eten is ook een optie natuurlijk. Dat de teams samen moeten eten wil niet zeggen dat de andere beleefdheden niet meer gelden toch?
Waar slaat dat nu weer op? Heb je het over mij?quote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hou toch eens op en leer eens te relativeren.
Ja krom.quote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Flow3r het volgende:
Gek eigenlijk dat Mo zo boos kan worden als haar team achter staat, klopt niet helemaal met wat we de afgelopen weken hebben gezien; namelijk Maik naar huis, en misschien weer contact met JoHAnna daar.
Je zou denken dat zij eerder wil gaan, zodat ze hem nog op de stream kan zien én alvast kan zien wat er allemaal geschreven staat over hun.
lau is een lange vieze glibberige drollesletquote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef Sonera het volgende:
[..]
zij wilde nog niet eten want ze had geen mayo
Ik had het geluk dat ik daadwerkelijk steeds na het eten MOEST......quote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Slim!
Ik ging altijd poepen als de afwas gedaan moest worden
Het was meer in het algemeen, gezamelijk met je team eten is toch de bedoeling? Gisteren waren er ook al mensen aan het eten voordat iedereen eten had.quote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef Sonera het volgende:
[..]
zij wilde nog niet eten want ze had geen mayo
Ze heeft gewoon een ouwe, sjaggo harses.quote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
is mo nou zo mager aan het worden in haar gezicht? of lijkt dat zo?
Die is echt aan het aftakelen idd.quote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
ze vreet zich op van binnenquote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een ouwe, sjaggo harses.
ooh oke maar nu moesten ze met het eten de slaapkamer in en was ze boos dat ze geen mayo kon pakken karim wilde zijn mayo delen maar toen zij ze nee ik eet het wel koudquote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het was meer in het algemeen, gezamelijk met je team eten is toch de bedoeling? Gisteren waren er ook al mensen aan het eten voordat iedereen eten had.
Ik hoorde haar vanmiddag tegen Maik zeggen, dat als het andere team nog bij zou komen met de punten. Zodat haar team zou verliezen, dan zou ze wel weten hoe de vork in de steel zou zitten.quote:
Die vreet zichzelf van binnen uit op,quote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
Buonasera, ze vind het neukverbod zoooo oneerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef Sunshine1974 het volgende:
Good evening!
Dankzij eMo is het weer gezellig daar!
quote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Buonasera, ze vind het neukverbod zoooo oneerlijk
zo redeneert ze altijd..quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde haar vanmiddag tegen Maik zeggen, dat als het andere team nog bij zou komen met de punten. Zodat haar team zou verliezen, dan zou ze wel weten hoe de vork in de steel zou zitten.
Met andere woorden, als haar team zou verliezen, dan zou het betekenen dat de regie wilt dat zij vertrekt.
Deze hele battle gaat dus om haar. Dat iedereen dat maar even weet.
als zij eerder naar huis gaat, weet ze zeker dat ze Maik kan opvangen als ie er uit komt, én kan ze voorkomen dat hij contact krijgt met Johanna of beinvloed kan worden door het geklets op internetfora. Heel vreemd voor iemand die zo instort zonder haar geliefde. Ik durf te wedden dat ze nu niet meer zo hoeft te huilen als Maik weg gaat. Ze dacht de eindstreep met hem al sexend te kunnen halen, maar ziet nu in dat dat niet zo gewaardeerd wordt en dus mag Maik nu wel gaan , als zij maar kan blijven met nog een kans op de tonquote:
Niet te geloven dat mens. Wilt Karim zijn mayo delen wilt ze het niet.quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef Sonera het volgende:
[..]
ooh oke maar nu moesten ze met het eten de slaapkamer in en was ze boos dat ze geen mayo kon pakken karim wilde zijn mayo delen maar toen zij ze nee ik eet het wel koud
ik heb op karim gestemtquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Kom OP Fokkers!! Nog even stemmen die niet hebben gedaan, Gerard gaat nu goed, en dat moet zo blijven!!!
http://www.secretstory.nl/
Heel logisch ik snap haar helemaalquote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde haar vanmiddag tegen Maik zeggen, dat als het andere team nog bij zou komen met de punten. Zodat haar team zou verliezen, dan zou ze wel weten hoe de vork in de steel zou zitten.
Met andere woorden, als haar team zou verliezen, dan zou het betekenen dat de regie wilt dat zij vertrekt.
Wordt snel genoeg opgeheven om Herr Flipp en Jojanka nog ketsend over de vloer te zien rollenquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
dat zei mijn man ook 10 jaar geledenquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ze had eerder toch ook al verteld dat het was om maik of haar eruit te werken.quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Naar huis met die trol en heel snel.quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
Cookies weg en knallenquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Kom OP Fokkers!! Nog even stemmen die niet hebben gedaan, Gerard gaat nu goed, en dat moet zo blijven!!!
Goeie tussenstandquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
De stem klik scriptjes doen hun werk weer goed.quote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al eerder op Gerard gestemdquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef Wolkje21 het volgende:
De Fobiacs worden genomineerd en Flip krijgt de Wilcard...Let op mijn woorden
quote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie tussenstand
Heb op Flip gestemd, omdat Gerard als ver voor ligt.
Jij bekstekkert!quote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie tussenstand
Heb op Flip gestemd, omdat Gerard als ver voor ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |