Gerard wordt idd ingehaald door Herr Flipp en Jojanka.....quote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie tussenstand
Heb op Flip gestemd, omdat Gerard als ver voor ligt.
Ik ben bang dat jij gelijk krijgtquote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef Wolkje21 het volgende:
De Fobiacs worden genomineerd en Flip krijgt de Wilcard...Let op mijn woorden
Tja, dat is haar keuze idd, ik ben met je eens dat sommigen meer actief zijn dan anderen, Phillip zie ik ook niet zo veel doen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef Sonera het volgende:
[..]
ooh oke maar nu moesten ze met het eten de slaapkamer in en was ze boos dat ze geen mayo kon pakken karim wilde zijn mayo delen maar toen zij ze nee ik eet het wel koud
ze is haags hoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira praat alles goed wat eMo doet maar Jo hoor je tenminste niet zeiken, die doet die battles gewoon als een echte Rotterdamse: Niet lullen maar poetsen!
quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
en weer zit ze met die dunne kont op het aanrecht.......de enige in de keuken die weer eens niets doet...
quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
Leuke TT, of doel je niet op haar blaas-ontsteking?
Een TT met een dubbele bodemquote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
Leuke TT, of doel je niet op haar blaas-ontsteking?
je kan Jo zelden betrappen op kwaadspreken achter iemands rug terwijl je Mo haast niet anders hoort doenquote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef angeljacky het volgende:
Wat een secreet die MO, Jo heeft uitgelegd dat ze geen namen heeft genoemd en Mo zegt nu dat Jo haar zwart heeft gemaakt in de KVDW.
Me too.quote:
Berekenend. En niemand vertrouwen, zoals ik opmaak uit het verhaal van Mazaru, als de Fobiacs verliezen dat ze wel weel hoe het zit. Wat een intens gecompliceerd mens.quote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als zij eerder naar huis gaat, weet ze zeker dat ze Maik kan opvangen als ie er uit komt, én kan ze voorkomen dat hij contact krijgt met Johanna of beinvloed kan worden door het geklets op internetfora. Heel vreemd voor iemand die zo instort zonder haar geliefde. Ik durf te wedden dat ze nu niet meer zo hoeft te huilen als Maik weg gaat. Ze dacht de eindstreep met hem al sexend te kunnen halen, maar ziet nu in dat dat niet zo gewaardeerd wordt en dus mag Maik nu wel gaan , als zij maar kan blijven met nog een kans op de ton
Nee, dat is duidelijk. Je moet eens ramen gaan wassen, verstand op nul en gewoon schoonmaken, heerlijk ontspannendquote:
Je maakt toch zeker een grapje? Minder dan Mo, dat dan weer wel maar Jo doet ook bijna niet anders.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je kan Jo zelden betrappen op kwaadspreken achter iemands rug terwijl je Mo haast niet anders hoort doen
Als bewoner kun je haar niet betrappen idd:Yquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je kan Jo zelden betrappen op kwaadspreken achter iemands rug terwijl je Mo haast niet anders hoort doen
Als laura er op komt gaat dat gebeuren ben ik bangquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Cookies uitzetten
en stem scriptje laten lopen.
Daarom is ze verre van populair.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef ZaZoe het volgende:
Mo graaft haar eigen graf met haar continu gezeik
Haar eigen waarheid jaquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo spreekt de waarheid niet iedereen wil die horen.
daarom hoop ik dat Maik eerder gaat zodat ie rustig zonder haar naar de streams kan kijken en ziet hoe ze bezig isquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Berekenend. En niemand vertrouwen, zoals ik opmaak uit het verhaal van Mazaru, als de Fobiacs verliezen dat ze wel weel hoe het zit. Wat een intens gecompliceerd mens.
Ben je mal, ze gaat niet doodquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef ZaZoe het volgende:
Mo graaft haar eigen graf met haar continu gezeik
Dat doen wij door te stemmen...quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Enyma het volgende:
Moet het verliezende team zelf bepalen wie vrijstelling krijgt?
hahaha.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Selectief luisteren en kijken. Btw, waar is die draak, in de KvdW?quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
Je maakt toch zeker een grapje? Minder dan Mo, dat dan weer wel maar Jo doet ook bijna niet anders.
en met al dr gezeik krijgt ze straks nog gelijk ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Monique denkt dat haar team genomineerd staat, gewoon omdat ZIJ genomineerd moet staan.
De rest is allemaal figurant, alles draait om HAAR
Voor deze afwijking moet een naampje zijn.... of zou het Moniqueritus heten?
Dat heb ik nou met afgeschreven computers......quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk. Je moet eens ramen gaan wassen, verstand op nul en gewoon schoonmaken, heerlijk ontspannend
niet zomaar minder dan Mo, maar stúkken minder, zoek anders eens een filmpje op waar Jo zo loopt te zeuren over andere bewoners? Het net staat namelijk vol met zulke zeikfilmpjes van Mo over haar medebewonersquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Je maakt toch zeker een grapje? Minder dan Mo, dat dan weer wel maar Jo doet ook bijna niet anders.
Dat denkt ik niet. Zal de kijker moeten beslissen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Enyma het volgende:
Moet het verliezende team zelf bepalen wie vrijstelling krijgt?
Precies daarom word ik zo moe van dat mens!quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Monique denkt dat haar team genomineerd staat, gewoon omdat ZIJ genomineerd moet staan.
De rest is allemaal figurant, alles draait om HAAR
Voor deze afwijking moet een naampje zijn.... of zou het Moniqueritus heten?
Welke waarheid? Want het draait bij haar alleenmaar om Maik en haarzelf. Alsof heel SST om haar draait en alles wat er in het huis gebeurd door de stem/directie word gedaan om haar te "pesten"...quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kortom: de regie stem bepaalt wie er genomineerd is...quote:
sorry , maar ik hoor toch altijd Mo zeuren en zeiken, nu weerquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als bewoner kun je haar niet betrappen idd:Y
Voor de streamers is dat al zo vaak gebeurd, dat het mij persoonlijk meteen op gaat vallen als ze dat eens niet doet...
Waarom onze kanjer Gerard zo hoog staat? (Stemscriptje)quote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef Urb het volgende:
POLL
Stel, jij mag bepalen wie er in het huis blijft. Wie krijgt van jou de wildcard?
Gerard23%
Joanna20%
Karim12%
Laura7%
Maik1%
Monique8%
Philip18%
Sharon11%
Mo maakt zich veel te druk, dit ziet er ook niet rooskleurig uit voor Laura eerlijk gezegd.
Ja, en nu moeten we weer haar gezeik aanhorenquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef MaryChey het volgende:
goedeavond.....
Mo weer verloren?? zo te zien en te horen wel...
Ik had toch echt het idee dat je het had over achter iemand rug om ouwehoeren....quote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
sorry , maar ik hoor toch altijd Mo zeuren en zeiken, nu weer
nou,ik heb mn cookies verwijderd, maar ik kan echt geen volgende keer stemmenquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh ja cookies opruimen he...en gaaaaaan met stemmen
Zal ik zo ook effe doen.
ohquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
nou,ik heb mn cookies verwijderd, maar ik kan echt geen volgende keer stemmen
quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef little_me het volgende:
mijn stem word er helemaal niet bijgeteld, echt raar worden we weer genept zeker
Populariteit heet dat..quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarom onze kanjer Gerard zo hoog staat? (Stemscriptje)![]()
Hmm, een beetje deze inslag imo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcismequote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Welke waarheid? Want het draait bij haar alleenmaar om Maik en haarzelf. Alsof heel SST om haar draait en alles wat er in het huis gebeurd door de stem/directie word gedaan om haar te "pesten"...
Gaat ook niet lukken, het gaat op ip nummerquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
Wel mee eens eerlijk gezegd, hoewel ze het uiteraard teveel op zichzelf betrekt maar gister in de Cos en zelfde tussen de bewoners werd al gesuggereert dat het aantal punten wat verdient word zeer waarschijnlijk afhangt van wie wint, wellicht om het spannender te maken maar het kan ook best zijn dat "achter" wil dat een bepaaald team wint/verliest.quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Pssstt (Je moet je cookies niet alleen verwijderen maar ook uitschakelen), dan kun je oneindig keer op kanjer gerard stemmenquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira praat alles goed wat eMo doet maar Jo hoor je tenminste niet zeiken, die doet die battles gewoon als een echte Rotterdamse: Niet lullen maar poetsen!
En zo is het maar net!
ja daar was ik ook al bang voor inddquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gaat ook niet lukken, het gaat op ip nummer
Net als die Jo van jouquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Flow3r het volgende:
Goh wat is Mo toch overal populair, allemaal in scene gezet en gescript
Dat mens word steeds meer irritant.quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Verity het volgende:
Pfff, we gaan van huilende Mo naar zeikerd/stokertje Mo
ze kan totaal niet relativeren en gunt een ander niksquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, een beetje deze inslag imo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Waarmee ik natuurlijk geen diagnose wil maken oid, het valt me alleen op dat het er op lijkt dat ze het moeilijk vind om zich te realiseren dat niet allen om haar draait.
ja hoorde ik ook...erg hequote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo: "Als ik donderdag naar huis moet gaat Maik maandagniet nomineren en nomineert hij zichzelf automatish"
Flip: "En wat doe jij als Maik donderdag naar huis moet?"
Mo: "Daar hebben we het nog niet over gehad.."
ja dus...slim als het haar zelf uitkomtquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo: "Als ik donderdag naar huis moet gaat Maik maandag niet nomineren en nomineert hij zichzelf automatish"
datquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo: "Als ik donderdag naar huis moet gaat Maik maandag niet nomineren en nomineert hij zichzelf automatish"
quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Verschillende browsers gaat primaquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gaat ook niet lukken, het gaat op ip nummer
Bekstekker....quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan ben je er misschien 1 vergeten. Ik heb het ook net geprobeerd en kan gewoon weer op Gerard stemmenquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, een beetje deze inslag imo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Waarmee ik natuurlijk geen diagnose wil maken oid, het valt me alleen op dat het er op lijkt dat ze het moeilijk vind om zich te realiseren dat niet allen om haar draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |