Ja, ze praat bijna hetzelfde als Jennaquote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Kathelijne is de zus van Jenna uit Dames in de Dop
Heldquote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Kathelijne is de zus van Jenna uit Dames in de Dop
Bij jaspers heb je wel een trapje nodig dan.quote:Op maandag 11 april 2011 19:54 schreef Cateye2011 het volgende:
Zijn geen lekkere chefs als je oog in oog met ze moet staan
Kranenborg: De presentatie ditdat blabla *kijkt serieus* je moet blablablaquote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Djokotron het volgende:
Ja lekker, maar de presentatie is ...blablabla
Jaspers " (maar belangrijker) de SAUS"
Ja, Jaspers is echt groot.quote:Op maandag 11 april 2011 19:55 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Bij jaspers heb je wel een trapje nodig dan. Kerel is 2m ofzo
Ik benijd jequote:
Leuk johquote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, Pris ook, leuke meid hoor. Maar inderdaad lekker pittig
Nu benijd ik je nog meerquote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Joh, gewoon een keer lunchgast zijn in het Topchef restaurant. In het najaar ga ik voor de derde keerquote:
Jaloersquote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Maar was je daar tijdens de opnames, of gewoon zo een keertje?quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Joh, gewoon een keer lunchgast zijn in het Topchef restaurant. In het najaar ga ik voor de derde keer
Fok Topchef meet 2011 anyone?quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef Cateye2011 het volgende:
Lijkt me leuk om dan met een paar forummers te gaan zeg!
Nee, echt met de opnames. aflevering 14 tweede shift zat ik in met de kreeft, en 28 april weer, ik neem aan dan de eerste shift.quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Maar was je daar tijdens de opnames, of gewoon zo een keertje?
Heujquote:
Nice!quote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Nee, echt met de opnames. aflevering 14 tweede shift zat ik in met de kreeft, en 28 april weer, ik neem aan dan de eerste shift.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wil die Djoktron wel eens zien als hij tegen Pris loopt te bitchen dat z'n biefstukje te rauw is
Biefstuk kan niet te rauw zijnquote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wil die Djoktron wel eens zien als hij tegen Pris loopt te bitchen dat z'n biefstukje te rauw is
Gewoon hier geboren joh, niets raars aan. Ken genoeg Turken met een Twents accent, klinkt wel grappigquote:Op maandag 11 april 2011 20:02 schreef SiGNe het volgende:
Best raar, een Chinees met een limburgs accent..
En dan bij alles gaan vragen om extra sausquote:
Lijkt me echt te gek!quote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan bij alles gaan vragen om extra saus![]()
LIJSTJUH!
Blistering
Cateye2011
Dekatria
hexje
Sideshowbobbie
Lijkt me echt gaaf om daar eens naar toe te gaanquote:Op maandag 11 april 2011 20:15 schreef Cateye2011 het volgende:
Dat weet ik nog niet, ik heb alleen van Julius gehoord dat er in het najaar weer opnames zijn, en dan alleen met amateurs. We moeten het dus goed in de gaten houden.
Nou joh, wat houdt je tegen? Gewoon doen! Ik ga absoluut ook weer, ik vond het zo leuk. En gaaf dat Vossius en Julius me meteen herkenden de tweede keerquote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lijkt me echt gaaf om daar eens naar toe te gaan
Ik ga straks ook nog een keer kijken, er zitten weer schitterende koppen van Julius bij en Robert was ook te gekquote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Drassss het volgende:
Zo te horen was de 1e aflevering weer top!Straks even terugkijken.
Nogmaals, het lijkt me super om met een stel Fok!kers naar Amsterdam te gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lijkt me echt gaaf om daar eens naar toe te gaan
quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef wonderer het volgende:
Zo, ik mag kijken nu.
"Chahles"Bastiaan leeft zich uit.
Kraan op dreef, met z'n catwalkmodellen, heheh. Dat meisje dat met Martin samenwerkt klinkt als Priscilla. Maar dan zeikeriger.
Barbeknoei![]()
Heel professioneel
Hoe krijg je met een elektrische grill trouwens een rooksmaak?
Kraan is boosHoly shit. Je zal er maar staan, zeg.
Wehhehe! Nog een burgertje erbijWat een sadisten zijn het zeg
Wel jammer dat ze zich niet even mogen familiariseren met de apparatuur voor ze beginnen, maar het maakt leuke tv zo
MartinKraan
Deegjes maken is al moeilijk, jezus wat een kneuzen.
Kut, hij buffert
Hoe is Martin door de voorrondes gekomen?? Eni k heb nog nergens die pesto gemaakt zien worden. Alleen maar dat ze het uitschenken.
En nu is de licentie verlopen, kut RTLDie licentie is precies geldig voor hoe lang het programma duurt, als je hem op pauze zet, doet ie het niet meer
Leuk dat het nu wel lijkt te lukken allemaal, geeft hoop. ComplimentjesregenArme Martin
Maak zo koffie voor je
Kathelijne
HandtekeningenschotelEn hij mag de opdracht doen
Wat leuk. Ze willen hem een kans geven.
Leuk
Ja natuurlijk, dat doe ik ook wel. Alleen komt het niet zo top over als je meedoet aan Topchefquote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo noem ik het ook altjid, maar ik noem een bepaalde vogel ook een gaamse vlaai
Vorige week iedereen afzeiken dat ze pesto met basillicum maken en nu zelf in het geval van een tapenade de makkelijke weg kiezen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef wonderer het volgende:
Hoe is Martin door de voorrondes gekomen?? Eni k heb nog nergens die pesto gemaakt zien worden. Alleen maar dat ze het uitschenken.
Wat dan? Leuke opmerkingen van te voren bedenken? Vinger in de keel? Keihard lachen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet wel wat Juul en Kraan doen als ze zich even terugtrekken ([ afbeelding ]) na het proeven, wat een types zeg
Ik vind Kraan en Juul zo leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik hou helemaal niet van koken, maar stiekem begin ik dit programma best leuk/verslavend te vinden
koffie drinkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat dan? Leuke opmerkingen van te voren bedenken? Vinger in de keel? Keihard lachen?
Julius: dat hockeytrutje Kathelijne, die zou ik wel willen raken hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
koffie drinkenen dan in rtl boulevard style over de kandidaten roddelen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Julius: dat hockeytrutje Kathelijne, die zou ik wel willen raken hoor![]()
Vossius: nee, doe mij maar Aagjenomm nomm nomm
ik denk dat ze nog wel een element toevoegen dat het niet zo makkelijk wordt..quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef SiGNe het volgende:
Edwin heeft morgen erg mazzel, hij mag alleen echt helemaal niks verkeerd doen aan het gerecht en ze zullen vast een moeilijke vis pakken.
Martin was er zo te horen in elk geval niet blij mee.
Hij mag alle sausbakjes uitlikken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat Julius gewoon in de pauze wat zelfgemaakte frikandellen broodjes naar binnen werkt
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef roos85 het volgende:
LOL
net bij rtl4 reclame voor topchef..
"de kandidaten worden vakkundig beoordeeld door meesterkok Robert Kranenborg en Bigchef Julius Jaspers"
Ik had gelukkig net mijn koffie op toen ik je tekst lasquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
de thee ging bijna over mijn laptop heen
Jij wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef roos85 het volgende:
Paul, mag ik 2 gifjes (voor de OP) bestellen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |