Jij wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef roos85 het volgende:
Paul, mag ik 2 gifjes (voor de OP) bestellen?
quote:
Weet je toevallig nog waar ergens dat moment van die hete pan zit?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
heb je het gisteren gezien?
het fragment dat Kranenborg de kandidaten tot op het bot staat te vernederen dat hun eten niet smaakt, en dat Jaspers ondertussen stug blijft door eten![]()
![]()
en was er nog 1, dat Kranenborg tegen Aagje begint dat pijn een emotie is, en dat je emoties kan uitschakelen(ging over een hete pan) en vervolgens de deksel van de pan wil pakken en roept "Dit is wel heet"
die ga ik opzoeken voor je, dat van gister heb ik al gevondenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog waar ergens dat moment van die hete pan zit?
Ik zou zweren in de woensdag aflevering..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
die ga ik opzoeken voor je, dat van gister heb ik al gevonden
staat als edit in mijn post
aflevering 27 is het, help je mee zoeken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou zweren in de woensdag aflevering..
Sorry, moet lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
aflevering 27 is het, help je mee zoeken?
Nee klopt, maar de presentator creeert een erg goede sfeer, en er worden leuke grapjes gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Swiffer het volgende:
RSC heeft niets te maken met haute cuisine(Alsof ze bij Topchef zo hoog in niveau staan, maar goed moest wat zeggen
)
Hier ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ookmaar het concentreren lukt niet echt
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ookmaar het concentreren lukt niet echt
Ga eens aan het werk, allebei!quote:
geweldigquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb die van het eten van Jaspers nu klaar maar daar kan ik helaas nooit een UI van maken, aangezien het bestand daar veel te groot voor is.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Ga eens aan het werk, allebei!want zo word jij GEEN TOPCHEF!
Als jij aan het werk gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
wil jij het nieuwe gifje in de OP zetten?
moeten alleen nog een omschrijving hebben
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook aan de studie, maar ik ben gewond en dus zielig
Gister aangereden op de fiets, nu overal schaafwonden van klein tot groooot. Zonet de boel opnieuw verbonden, ben ook niet naar werk gegaan vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |