Vorige week iedereen afzeiken dat ze pesto met basillicum maken en nu zelf in het geval van een tapenade de makkelijke weg kiezen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef wonderer het volgende:
Hoe is Martin door de voorrondes gekomen?? Eni k heb nog nergens die pesto gemaakt zien worden. Alleen maar dat ze het uitschenken.
Wat dan? Leuke opmerkingen van te voren bedenken? Vinger in de keel? Keihard lachen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet wel wat Juul en Kraan doen als ze zich even terugtrekken ([ afbeelding ]) na het proeven, wat een types zeg
Ik vind Kraan en Juul zo leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik hou helemaal niet van koken, maar stiekem begin ik dit programma best leuk/verslavend te vinden
koffie drinkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat dan? Leuke opmerkingen van te voren bedenken? Vinger in de keel? Keihard lachen?
Julius: dat hockeytrutje Kathelijne, die zou ik wel willen raken hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
koffie drinkenen dan in rtl boulevard style over de kandidaten roddelen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Julius: dat hockeytrutje Kathelijne, die zou ik wel willen raken hoor![]()
Vossius: nee, doe mij maar Aagjenomm nomm nomm
ik denk dat ze nog wel een element toevoegen dat het niet zo makkelijk wordt..quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef SiGNe het volgende:
Edwin heeft morgen erg mazzel, hij mag alleen echt helemaal niks verkeerd doen aan het gerecht en ze zullen vast een moeilijke vis pakken.
Martin was er zo te horen in elk geval niet blij mee.
Hij mag alle sausbakjes uitlikken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat Julius gewoon in de pauze wat zelfgemaakte frikandellen broodjes naar binnen werkt
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef roos85 het volgende:
LOL
net bij rtl4 reclame voor topchef..
"de kandidaten worden vakkundig beoordeeld door meesterkok Robert Kranenborg en Bigchef Julius Jaspers"
Ik had gelukkig net mijn koffie op toen ik je tekst lasquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
de thee ging bijna over mijn laptop heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |