Dat verschil per gemeente is echt schaamteloosquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Hier in Maastricht:
eerste hond: ¤ 75,90;
tweede hond: ¤ 109,39;
elke volgende hond: ¤ 132,21;
kennel: ¤ 304,29.
Het verschilt per gemeente, er zijn ook gemeentes waar het niet hoeft
Ja dat slaat echt nergens op, het kan dus stukken goedkoper als het gewoon landelijk hetzelfde zou zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat verschil per gemeente is echt schaamteloos
No shitquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:32 schreef bianca en michael het volgende:
Rotjeknor:
Hondenbelasting 1e hond ¤ 117,70 + voor iedere volgende hond per hond ¤ 186,50
Kennel (erkend door de Raad van Beheer op kynologisch gebied) ¤ 373,30
Kenneltarief is hier een stuk goedkoper.. zat er ook over te denken haha.. maar ik hoorde dat ze moeilijk kunnen gaan doen, omdat ik dan 2 teefjes die niet geholpen zijn bij een "dekreu" zou hebben.quote:
Ik vind het helemaal niet erg om hondenbelasting te betalen maar zou er zo graag wat (meer) voor terug zien. A la Oostenrijk, gratis poepopruimzakjes bij de prullenbakken bijvoorbeeld (overigens betaalt men daar geen hondenbelasting). Of wat van die mooie omhekte losloopveldjes. Rotterdam haalt dit jaar 2 miljoen euro binnen aan hondenbelasting, en dat is meer dan welke stad dan ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No shit![]()
Ik zeg verhuis naar Delft, daar betaal je niks
Ja op dat ene ventje komt ook altijd een aso lul met een beer van een St. Bernard reu en die roept dan ik zou maar snel gaan want zodra ik m losgooi valt ie ze aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef Dandilion het volgende:
Nou toen skip nog n pup was waren we naar zon veldje gegaan. Allemaal ons kent ons. Zeiden ze zo van nu zijn wij hier kom later maar terug!
Steek dat veldje lekker in je reet!!
Was er een Bordeaux dog...nou als er geen hek om dat veldje heen zat was skip er niet meer geweest.
Hebben we hier wel allebei. Alleen die poepzakjes worden eruit uitgetrokken en liggen altijd op het fietspadquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg om hondenbelasting te betalen maar zou er zo graag wat (meer) voor terug zien. A la Oostenrijk, gratis poepopruimzakjes bij de prullenbakken bijvoorbeeld (overigens betaalt men daar geen hondenbelasting). Of wat van die mooie omhekte losloopveldjes. Rotterdam haalt dit jaar 2 miljoen euro binnen aan hondenbelasting, en dat is meer dan welke stad dan ook.
Wauw, nou voor ziets zou ik graag betalen als Dievertje daar los op kon! Maar zoiets is ver te zoeken in Rotterdam (als iemand andere informatie heeft hoor ik dat graag).quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Ff wat foto's van dat losloopveldje hier, het is wel echt heel mooi:
[ afbeelding ]
Billy springt altijd als een dolle over de boomstammen heen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zie je achter de honden het hele veldje liggen:
[ afbeelding ]
Wij wonen in het Lloydkwartier, en het probleem is niet zo zeer dat er geen fijne plekken zijn om te lopen (loop bijna elke dag een rondje euromastpark) maar dat er geen loslooppolekken zijn waar meneer even van de riem kan. (Ook bij de Hooglanders, hoe leuk ook, is geen optie. Hij springt er op af en gaat er tegenaan staan keffen (en bijten?) op het strand gelukkig al een paar keer geduldige ruiters getroffen....). Hopelijk wordt dit gedrag wat minder nu hij bijna 12 en een half is... Maar bedankt voor de leuke tips!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:47 schreef Dandilion het volgende:
@ Bianca en micheal: weet Niet waar je woont in Rotterdam, maar zijn wel mooie plekken om te wandelen: in de stad: kralingse bos, froezenpark, op zuid: zuiderpark, park de 2 heuvels, en eiland van brienenoord.
Buitenring van Het Park kan hij los, en op sommige plekken aan de Heemraadsingelquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:34 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wij wonen in het Lloydkwartier, en het probleem is niet zo zeer dat er geen fijne plekken zijn om te lopen (loop bijna elke dag een rondje euromastpark) maar dat er geen loslooppolekken zijn waar meneer even van de riem kan. (Ook bij de Hooglanders, hoe leuk ook, is geen optie. Hij springt er op af en gaat er tegenaan staan keffen (en bijten?) op het strand gelukkig al een paar keer geduldige ruiters getroffen....). Hopelijk wordt dit gedrag wat minder nu hij bijna 12 en een half is... Maar bedankt voor de leuke tips!
Is dat nou Sjon met oren in de tape oh-oh, het is zeker een look-a-like?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Ff wat foto's van dat losloopveldje hier, het is wel echt heel mooi:
[ afbeelding ]
Billy springt altijd als een dolle over de boomstammen heen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zie je achter de honden het hele veldje liggen:
[ afbeelding ]
Wat vreselijk schattigquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef pos het volgende:
Lekker slapen bij mn vriendin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is mijn favoriet uit de seriequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:45 schreef winterstorm666 het volgende:
ik verveel me. de hele week niet hardlopen!
[ afbeelding ]
Wat een leuke serie, ik hou van die kiekjes laag geschoten en dan weer op de neus... leuk om te bekijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef simsolobim het volgende:
[ afbeelding ]
Pim mocht vandaag in het zwembad, hij twijfelt nog of hij het wel leuk vindt.
Gewoon lieve Pim.
Valt hij zo ook echt in slaap?quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:00 schreef bianca en michael het volgende:
Echt te saai als mijn mama voor de computer zit. Gelukkig mag ik op de kruk ernaast maar dan wordt mijn hoofd zo zwááár...
[ afbeelding ]
Lekker snauwenquote:Op zondag 24 april 2011 22:17 schreef Belana het volgende:
Gabber is er weer
Er is niet veel meer van hem overFlink in de rui en nu pas zie je dat ie echt wel tekort heeft gehad. Bovendien eergisteren een hap rotte vis gegeten en daardoor flink aan de schijterij. Aardig jasje uitgedaan. maargoed, dat trekt wel weer bij.
ow en Noes straft hem aardig af momenteel als ie nog wat van d'r wil, dus dat zit wel goed.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:20 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
en hij zwemt!!
[ afbeelding ]
Van deze foto zou ik echt spontaan vrolijk worden als ik chagerijnig ben. Wat een heerlijke foto, die 2 blije koppies, tong uit de bek en een blauwe luchtquote:
Nee hoor dat is Sjon als pupquote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat nou Sjon met oren in de tape oh-oh, het is zeker een look-a-like?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |