Ik nam nu telkens in de pauze Noche mee in de fundle, met mijn spulletjes die ik nodig had ( poepzakjes, beurs, camera , lippenbalsem, sleutels en zo ) er bij, superhandigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb een fundle besteld.![]()
Die petsling ging vorige week prima maar deze week week was ik vooral bezig met Oscar en de riempjes uit de knoop te halen.![]()
Dat je er ook eigen spullen in kan doen lijkt me wel handig want twee schoudertassen is ook niet alles.
Het is heel normaal inderdaad om met een hond in de trein te zitten, je hebt zelfs speciale honden treinkaartjes voor als je hond niet op schoot kan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja ik wilde wel een beetje een leuke.
Oscar vindt het wel heerlijk om in zo'n tas te hangen.
Vorige week was ik blij dat ik 'm in de tas had zitten, een meisje vond het nodig om een beuk tegen Oscar te geven omdat zij eerder de trein in wilde.![]()
Toen ik vroeg of ze dat normaal vond zei ze dat zij het niet normaal vond dat ik met een hond in de trein zat. Heb gezegd dat de hond zich beter kon gedragen dan zij.
Teckels zijn zelfs als ze volwassen zijn niet erg grootquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn hond is een teckelpupje. Daar heeft echt niemand last van.
Je moet ze eens zien als ik met de hond van m'n ouders reis.Maar die duw je niet zomaar aan de kant.
Gelukkig zijn de reacties vooral positief.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik reis altijd met mn hele roedel met de trein en krijg echt alleen maar leuke reacties!
Hoeveel heb je er eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik reis altijd met mn hele roedel met de trein en krijg echt alleen maar leuke reacties!
5quote:
quote:
13!quote:
Wauw hij ziet er nog super goed uit!quote:
Noh, ze wegen bij elkaar krap 20 kilo hoorquote:
Het gaat niet om de massa, het gaat om de hoeveelheid egoquote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, ze wegen bij elkaar krap 20 kilo hoor
Gelukkig zijn mijn chihuahua's netjes opgevoed en sociaal, het zijn niet van die keffende krengen die voor 10 tellenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat niet om de massa, het gaat om de hoeveelheid egoen dan maakt het niet uit of je een chihuahua of een sint bernard hebt
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Toen ik vroeg of ze dat normaal vond zei ze dat zij het niet normaal vond dat ik met een hond in de trein zat.
Jemig en dan ook nog over een pupquote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn leeftijd, begin 20 denk ik.
quote:
Ah wat een lieverdsquote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met z'n gekke droopy snorharen.
Cheesecake ijs? Ohquote:
haha dat doet die van mij ook altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef WinnieWana het volgende:
Lijkt eng, maar hij wilde gewoon lekker liggen en geaait worden
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Dandilion het volgende:
Zo! Ik ben weer bij met fotootjes kijken. Lief teckelpupje!! En Karels verjari??? :-( ben Ik die glad vergeten? Poops!!! Oops!!!
quote:
Kennelnaam aanvragen en kenneltarief betalenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:36 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen maar dan zijn we jaarlijks zo'n 1000 euro alleen al aan hondenbelasting kwijt...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:36 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen maar dan zijn we jaarlijks zo'n 1000 euro alleen al aan hondenbelasting kwijt...
Heb jij dat dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kennelnaam aanvragen en kenneltarief betalen
Nee ik betaal voor 3, vind ik zatquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Heb jij dat dan?![]()
ik heb alleen Jazz aangemeld, heb pas James afgemeld. Meld Diaz over een paar maanden wel een keer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |