Jemig en dan ook nog over een pupquote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn leeftijd, begin 20 denk ik.
quote:
Ah wat een lieverdsquote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met z'n gekke droopy snorharen.
Cheesecake ijs? Ohquote:
haha dat doet die van mij ook altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef WinnieWana het volgende:
Lijkt eng, maar hij wilde gewoon lekker liggen en geaait worden
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Dandilion het volgende:
Zo! Ik ben weer bij met fotootjes kijken. Lief teckelpupje!! En Karels verjari??? :-( ben Ik die glad vergeten? Poops!!! Oops!!!
quote:
Kennelnaam aanvragen en kenneltarief betalenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:36 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen maar dan zijn we jaarlijks zo'n 1000 euro alleen al aan hondenbelasting kwijt...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:36 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen maar dan zijn we jaarlijks zo'n 1000 euro alleen al aan hondenbelasting kwijt...
Heb jij dat dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kennelnaam aanvragen en kenneltarief betalen
Nee ik betaal voor 3, vind ik zatquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Heb jij dat dan?![]()
ik heb alleen Jazz aangemeld, heb pas James afgemeld. Meld Diaz over een paar maanden wel een keer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |