abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:32:57 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97271908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:
Tttjjjeeezus nog an toe; wat een hoop chemtrails vandaag weer boven m'n hoofd.... :( :(

Zou dit de laatste zomer zijn in Zeeland ?

chemtrails ?
Haarp ?
New Madrid Tsunami ?
Radioactieve straling uit Borssele ?

;(
Vandaag was het in Noord-Holland ook weer goed raak met Chemtrails.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 25 mei 2011 @ 07:46:55 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97282112
Ik zie er nog weinig van terecht komen (nogmaals de OP lezende)
The truth was in here.
pi_97317796
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 07:46 schreef Bastard het volgende:
Ik zie er nog weinig van terecht komen (nogmaals de OP lezende)
Ik zie sinds een paar dagen anders een vreemde vlek bij de zon als ik er een foto van maak.. :{
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:52:13 #204
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97318467
Het leukste zou nog zijn het omkeren van de magnetische polen.
Altijd al willen zien hoe wij er dan last van gaan krijgen. Elektronische systemen die crashen etc O+
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
  Moderator woensdag 25 mei 2011 @ 23:00:09 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_97318882
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:
Tttjjjeeezus nog an toe; wat een hoop chemtrails vandaag weer boven m'n hoofd.... :( :(

Zou dit de laatste zomer zijn in Zeeland ?

chemtrails ?
Haarp ?
New Madrid Tsunami ?
Radioactieve straling uit Borssele ?

;(
Had je deze trails al gezien Bankfurt? Met een driehoek in het midden.

van zaterdag 21 mei.
pi_97322423
Dat belooft niet veel goeds Lavenderr, HAARP voor het genereren van aardbevingen maakt gebruik van driehoeks-antenne's, en dit is duidelijk een een opname van een chemtrail-antenne in de atmosfeer, ideaal voor het "laden" en/of doorzenden van een opgewekte HAARP-energie-puls.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:03:07 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97325543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Maron het volgende:

[..]

Ik zie sinds een paar dagen anders een vreemde vlek bij de zon als ik er een foto van maak.. :{
Een foto van de zon?
Kun je er eens 1 posten?
The truth was in here.
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2011 @ 08:06:35 #208
230491 Zith
pls tip
pi_97325589
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Bankfurt het volgende:
Dat belooft niet veel goeds Lavenderr, HAARP voor het genereren van aardbevingen maakt gebruik van driehoeks-antenne's, en dit is duidelijk een een opname van een chemtrail-antenne in de atmosfeer, ideaal voor het "laden" en/of doorzenden van een opgewekte HAARP-energie-puls.
hehehe
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:46:27 #209
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_97327523
Juist, daarom nu een oproep aan alle NWO lieden waarvan ik zelf ook in vertegenwoordig ben, (met dank aan mijn geboorte recht en afkomst, zo'n 11.000 familie's en aanhangers over de hele wereld plus sympathisanten,) de revolutie kan beginnen. Laten we na de Arabische lente nu de Europese zomer beginnen. Een regering en een parlement en einde democratie. dat werkt niet en heeft nooit gewerkt. Tijd om weer terug te gaan naar het autocratisch bestel met alleen de bevoorrechten en getalenteerden die de wereld mogen leiden en de rest mond houden en opnieuw beginnen maar dan wel onder toezicht van het alziend oog. Dan zal men zien dat er wel degelijk welvaart is voor iedereen alleen ja mensen vertrouwen liever op een corrupte politicus dan op iemand die de mensheid wel de nodige welvaart kan brengen zonder verrijking ten kosten van de vele armoedzaaiers. Hun dagen zijn nu geteld jammer maar waar. NWO whe need you NOW.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:09:12 #210
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97328228
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Juist, daarom nu een oproep aan alle NWO lieden waarvan ik zelf ook in vertegenwoordig ben, (met dank aan mijn geboorte recht en afkomst, zo'n 11.000 familie's en aanhangers over de hele wereld plus sympathisanten,) de revolutie kan beginnen. Laten we na de Arabische lente nu de Europese zomer beginnen. Een regering en een parlement en einde democratie. dat werkt niet en heeft nooit gewerkt. Tijd om weer terug te gaan naar het autocratisch bestel met alleen de bevoorrechten en getalenteerden die de wereld mogen leiden en de rest mond houden en opnieuw beginnen maar dan wel onder toezicht van het alziend oog. Dan zal men zien dat er wel degelijk welvaart is voor iedereen alleen ja mensen vertrouwen liever op een corrupte politicus dan op iemand die de mensheid wel de nodige welvaart kan brengen zonder verrijking ten kosten van de vele armoedzaaiers. Hun dagen zijn nu geteld jammer maar waar. NWO whe need you NOW.
En dat in het hol van de leeuw :o
The truth was in here.
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:52:17 #211
33189 RM-rf
1/998001
pi_97329553
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Van welke NWO-fractie ben jij?

zoals Bankfurt ons al vaak met zn ultieme Kennis uit Hogere Sfeeren verteld heeft, bestaat er ook tusen de NWO-families onderling veel concurrentie; tussen de Windsors én de Rothschilds die elkaars plannen vooral dwarszitten en tegenwerken...

het probleem natuurlijk van de meeste Plannen om de Wereldmacht te Grijpen.. altijd van die klootzakken die niet leuk meedoen en tegenwerken, of zélf hun eigen plannetjes hebben.

Ikzelf ben overigens vóór de Rothschilds... heb het niet zo op die irritante uitgezakte en afgelebberde Windsors met hun Oud Geld.
De Rothschilds daarentegen hebben gewoon hun kapitaal ook zélf opgebouwd en zijn vanuit het Ghetto in de Judengasse van Frankfurt groot geworden (Voorvader Amschel Rothschild werd in 1710 geboren, dus net iets meer dan 300 jaar terug in extreem arme omstandigheden en stierf bij een pokkenepidemie in datzelfde ghetto (vaccinatie kende men nog niet) in 1755, toen zijn zoon Mayer/Meijer 11 was, die maakte de familebank tot een Leidende Europese Bank).

De Windsors daarentegen zijn gewoon een duits adelsgeslacht (Haus Sachsen-Coburg und Gotha, of eigenlijk de 'Wettinger', die afstammen uit de Karolingischer tijd) die heel slim in begin 19e eeuw inspeelde op de Revolutionaire stemming in europa (Sachsen-Coburg was het enige adelsgeslacht dat toezeggingen deed aan de Liberale revolutionairen,m en nam als enige de Frankfurter Grondwet zelf als grondwet aan)..
En die bovenal gebruikt maakte van de schijnbare 'machteloosheid' van hun kleine 'dubbel-hertogendom' Sachsen-Coburg (dat relatief klein is, met netaan een 100.000 inwoners) om zich op geschikte wijze aan de macht in leidende europese koningshuizen te brengen,
specifiek die van Belgie na 1830, en Engeland (waarbij engeland drie slimme huwelijken nodig had, de eerste mislukte als 'machtsgreep' omdat de vrouw die Leopold van Sachsen-Coburg trouwde per ongeluk te vroeg stierf, waarna zijn zus Victoria von Sachsen-Coburg slim een andere engelse troonpretendent trouwde en de moeder van koningin Victoria was die zélf ookw eer met een Sachsen-Coburg trouwde en zo de aanspraak van de Sachsen-Coburgs op de engelse tron vestigde)..
Uit politieke gronden werden later Sachsen-Coburg omgenoemd naar het meer engelse klinkende 'windsor'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_97330275
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Mss eens naar z'n UI onderschrift kijken.
pi_97335108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Het leukste zou nog zijn het omkeren van de magnetische polen.
Altijd al willen zien hoe wij er dan last van gaan krijgen. Elektronische systemen die crashen etc O+
Yep, maar of dat nou zo leuk is...
pi_97335250
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

zoals Bankfurt ons al vaak met zn ultieme Kennis uit Hogere Sfeeren verteld heeft, bestaat er ook tusen de NWO-families onderling veel concurrentie; tussen de Windsors én de Rothschilds die elkaars plannen vooral dwarszitten en tegenwerken...
...
Ik heb die kennis niet zelf geproduceerd; ik verzamel het alleen.

quote:
Uit politieke gronden werden later Sachsen-Coburg omgenoemd naar het meer engelse klinkende 'windsor'.
Onderandere idd; en .. Battenberg werd Mountbatten.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:22:19 #215
33189 RM-rf
1/998001
pi_97335358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

Wie denk jij trouwens dat gaat winnen, de Joodse selfmade-bankiers van de Rothschildts..
of die uitgezakte duitse landadel die zich slim inhuwelijkte, binnenglipte in de europese monarchieen?

Of gaat de wereld geregeerd worden door een Rothschildt die getrouwd is met een Windsor? :)
is die Kate soms een achterkleindochtertje van Amschel en Mayer?

Ik zet mn geld liever wel op de Rothschildts :Y
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_97335441
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wie denk jij trouwens dat gaat winnen, de Joodse selfmade-bankiers van de Rothschildts..
of die uitgezakte duitse landadel die zich slim inhuwelijkte, binnenglipte in de europese monarchieen?

Of gaat de wereld geregeerd worden door een Rothschildt die getrouwd is met een Windsor? :)

Er zou ook nog vanalles aan de gang zijn met klonen hè. Ik kan je daar weinig over vertellen, maar wie weet zijn die Rothschilds eigenlijk veel ouder, of iets in die trant...
  Moderator donderdag 26 mei 2011 @ 13:39:52 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_97336152
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

Prins Philip van Engeland is toch een Griek?
pi_97336231
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Een foto van de zon?
Kun je er eens 1 posten?
Het wil me helaas niet lukken om er een te uploaden :@ ..maar probeer het anders zelf eens. het is geen geintje..
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:42:10 #219
33189 RM-rf
1/998001
pi_97336271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Prins Philip van Engeland is toch een Griek?
en een Vanatuaanse godheid :)
http://www.mailonsunday.c(...)ince-Philip-god.html
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:54:15 #220
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97336788
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Maron het volgende:

[..]

Het wil me helaas niet lukken om er een te uploaden :@ ..maar probeer het anders zelf eens. het is geen geintje..
Probeer het eens met deze site:
Makkelijker kan het niet :)

Ben wel benieuwd wat je gefotografeerd hebt :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Elegy op 27-05-2011 09:33:30 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_97340975
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik denk dat de interne oorlogen minder heftig zijn geworden, maar ze bestaan nog wel; sluipend dan. Ze zijn uiteindelijk allemaal 1 grote familie binnen de Illuminati.

quote:
wie weet, ik had ergens gelezen dat Prince Harry een Rothschild-vader zou hebben; misschien een gerucht, maar het zal me niks verbazen.

quote:
Ze zullen het nog wel een tijdje vol houden, maar niet lang meer; de Illuminati moeten opdoeken.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:50:55 #222
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97341495
Wat komt er dan na de Illuminati :?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_97343400
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Elegy het volgende:
Wat komt er dan na de Illuminati :?
'lluminati, the second coming'

Hoofdrollen voor Brad Pitt, Julia Roberts en Charlie Sheen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:50:28 #224
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97344019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

'lluminati, the second coming'

Hoofdrollen voor Brad Pitt, Julia Roberts en Charlie Sheen.
Waarom nou Charlie Sheen? ;( Doe dan Gerard Butler:

Illuminati? This! Is! ROTSCHIIILD!
pi_97344119
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef Elegy het volgende:

[..]

Waarom nou Charlie Sheen? ;( Doe dan Gerard Butler:

Ja, sorry, ik werk niet bij het castingbureau dat is ingeschakeld.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:36:30 #226
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97346090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik werk niet bij het castingbureau dat is ingeschakeld.
Misschien kan je ze wel tips geven?
pi_97346373
paniekzaaierij..
pi_97368408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Elegy het volgende:

Ben wel benieuwd wat je gefotografeerd hebt :Y
Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diep :@ ..het zag er best wel weird uit op notabene meerdere foto's..pff.. :N

Die link die je me trouwens gaf was er eentje met allemaal blote dames.. :?
Ik ben een digidrop..geef het eerlijk toe.. :|W

[ Bericht 10% gewijzigd door Maron op 27-05-2011 10:53:47 (verwijderd) ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:34:04 #229
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97372100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef Maron het volgende:

[..]

Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diep :@ ..het zag er best wel weird uit op notabene meerdere foto's..pff.. :N

Jammer, ik was wel benieuwd ;(
Pardon, je kan ook deze gebruiken: http://foto-uploaden.nl/

kan je of een mod misschien de verkeerde link wegeditten? :*
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:45:47 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97372417
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef Maron het volgende:

[..]

Met blote dames _O-
Ik gebruik zelf altijd www.tinypic.com werkt geweldig.
The truth was in here.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:57:38 #231
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_97372728
http://www.radikal.ru

:D

Nooit storingen, werkt echt goed. :D
pi_97378396
Toch nog even proberen dan..
http://tinypic.com/view.php?pic=sw7n9s&s=7

hmm, was niet helemaal de bedoeling geloof ik, maar zo kan je hem in ieder geval zien..
Bedankt voor de links, zal eens gaan oefenen.. ;)
pi_97380345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef Maron het volgende:
Toch nog even proberen dan..
http://tinypic.com/view.php?pic=sw7n9s&s=7

hmm, was niet helemaal de bedoeling geloof ik, maar zo kan je hem in ieder geval zien..
Bedankt voor de links, zal eens gaan oefenen.. ;)
Kon je die afbeelding niet kleiner maken?

pi_97383639

[/quote]

Fixed.. :s) http://tinypic.com/view.php?pic=14xdzlk&s=7
pi_97384985
quote:
Pssht! Je quote werkt niet helemaal!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:10:50 #236
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97396672
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef Maron het volgende:

Fixed.. :s) http://tinypic.com/view.php?pic=14xdzlk&s=7
[/quote]
Dat ligt gewoon aan je Panasonic DMC-FZ8.
pi_97409076
quote:
[/quote]

Huh..?? ben je helderziende of zo..? inderdaad, dat klopt als een bus.. :?
Het vreemde is dat het op foto's, anders dan van de lucht, (zon) niet zit..
Heb wel vaker foto's van zonsondergangen gemaakt..nog eens gecheckt, niets te zien..
Ook zit er geen vlek op de lens oid...wellicht toch iets inwendigs..
Typisch probleempje van deze camera dus...nou, bedankt voor de verklaring Erasmo.. ^O^
pi_97412584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:02 schreef Maron het volgende:

[..]

[/quote]http://nl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_image_file_format
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_97413349
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 09:06 schreef The_stranger het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_image_file_format
[/quote]

:D :@
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:41:17 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97571400
quote:
Over de gevaren die de Amerikaanse economie en samenleving bedreigen wordt al lang niet meer enkel lacherig gedaan. Steeds meer onafhankelijke economen en andere experts zien de toekomst van de wereld en de VS in het bijzonder uiterst somber in. Volgens velen is het land nooit uit de diepe recessie van 2008-2009 gekomen en dreigt een nieuwe Grote Depressie met hyperinflatie, massale werkeloosheid -die nu al niet gering is- en de instorting van het elektriciteits- en transportsysteem en de voedselvoorziening.

'Er zijn toekomstige gebeurtenissen denkbaar waarbij het elektriciteitsnet uitvalt en niet binnen korte tijd weer hersteld kan worden. Dat kan al gebeuren als er een paar grote transformatoren beschadigd of verwoest worden. Die transformatoren maken we niet in dit land en moeten van overzee komen. De levertijd van zo'n transformator is 18 maanden tot 2 jaar. Ons elektriciteitsnet is enorm kwetsbaar en wankelt op zijn laatste benen. Ons leger weet dat,' aldus Bartlett.

bron
Ongelooflijk niet. Het electra-net is klaarblijkelijk fragiel, het wegennet is zeer slecht onderhouden. En ~150000 bruggen zijn te gevaarlijk om te bereiden of hebben drigend onderhoud nodig,
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_97572421
Wegen in de VS zijn extreem slecht en niemand schijnt er zich, ondanks de claim cultuur, druk over te maken.

De zuinige karretjes die hier rond rijden zouden in de gaten verdwijnen. ;)
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:12:49 #242
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97573761
Ik denk dat een grootschalige blackout veel erger is dan hyperinflatie. Tijdens de blackouts in de grote steden in de VS ontstonden binnen de kortste keren rellen en plunderingen. Moet er niet aan denken wat er zal gebeuren als het stroomnetwerk een paar weken plat ligt. Bijna niks werkt dan nog.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:06:55 #243
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_97579050
quote:
[..]

Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten, waardoor de maatschappij al in de herfst geheel zal zijn veranderd - en bepaald niet ten goede.

[,,]

We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium

[..]

'In zekere zin ben ik dankbaar voor wat er in Japan is gebeurd, omdat we nu een moment hebben waar we naar toe kunnen leven. We hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving. Ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Dit is een ernstige waarschuwing. We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'

Oei, nog een weekje of vier en dan is het zover! :')

Ik zou bijna zeggen, zelfs een holbewoner kan zien dat er in juli niets gaat gebeuren. En zelfs een holbewoner had dat een kleine twee maanden geleden toen Lambiekje deze onzin in de OP had gezet al door.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:32:23 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97579957
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen, zelfs een holbewoner kan zien dat er in juli niets gaat gebeuren. En zelfs een holbewoner had dat een kleine twee maanden geleden toen Lambiekje deze onzin in de OP had gezet al door.
Toch zou ik het wel spannend vinden als er wat zou gebeuren. :@ Maar dan wel in de VS he, niet hier :P
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:34:36 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97580037
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Oh maar vlak juni niet uit, deze maand staat er nog genoeg op de agenda hoor!
The truth was in here.
pi_97590882
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh maar vlak juni niet uit, deze maand staat er nog genoeg op de agenda hoor!
Heb je die agenda? Deel em effe :P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:51:44 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97590994
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je die agenda? Deel em effe :P
Euh droogte zal aanhouden deze maand.
Dijkverzakking
En dat nieuwe virus is het op dit moment helemaal.. straks allemaal de dam op met komkommers. ;)
The truth was in here.
pi_97591278
Ow ja, en de eclips vandaag, las ik :D
Niks van gemerkt trouwens.

Dat komkommernieuws trouwens..... het is een bacterie die in dierlijke uitwerpselen zit. Wil ik weten waar die partij komkommers in gezeten heeft?

En in dat opzicht..... goeie zaak als er dingen veranderen. Zou voor de hele wereld beter zijn als mensen gewoon konden eten wat er plaatselijk geteeld werd. Komkommers uit Spanje.... Why?
Scheelt weer een hoop milieuvervuiling en transportkosten als je gewoon de in je eigen land geteelde komkommers eet, bijvoorbeeld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:04:59 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97593650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:

Dat komkommernieuws trouwens..... het is een bacterie die in dierlijke uitwerpselen zit. Wil ik weten waar die partij komkommers in gezeten heeft?

En in dat opzicht..... goeie zaak als er dingen veranderen. Zou voor de hele wereld beter zijn als mensen gewoon konden eten wat er plaatselijk geteeld werd. Komkommers uit Spanje.... Why?
Scheelt weer een hoop milieuvervuiling en transportkosten als je gewoon de in je eigen land geteelde komkommers eet, bijvoorbeeld.
Ja maar in de wintermaanden wil je dan ook je komkommer hebben he. :P
Het is allemaal door de consumptiemaatschappij, behoeften die worden geschept, en de mensen nemen het wel aan.
We kopen meer eten dan dat we opkrijgen, hoeveel ton gaat er niet de prullenbak in, en maar blijven kopen.
"Kip het meest veelzijdige stukje vlees, kip", maar die moeten allemaal wel gefokt worden, zoveel op een hok, en het vlees moet dik zijn, spuiten er weet ik wat voor rommel in om aan de vraag te voldoen.. ja dan krijg je een keer kippenziekte, varkensziekte, gekke koeieziekte.

De bacterie komt voor in het darmgestel van rundereren, maar ze weten nog niet waar nu de besmetting vandaan kom, kan van de melk zijn, kan van de tomaten zijn, ze weten het niet. Maar vooral alles juist schoonmaken en bereiden, en je nergens zorgen om maken :D
The truth was in here.
pi_97594427
God forbid dat je zelf nog iets moet bereiden :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97595390
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:

[..]
We kopen meer eten dan dat we opkrijgen, hoeveel ton gaat er niet de prullenbak in,
quote:
De helft van het voedsel dat we produceren gaat nodeloos verloren.
http://www.depers.nl/cultuur/336965/De-waanzin-van-weggooien.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:19:59 #252
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97625062
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 07:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ongelooflijk niet. Het electra-net is klaarblijkelijk fragiel, het wegennet is zeer slecht onderhouden. En ~150000 bruggen zijn te gevaarlijk om te bereiden of hebben drigend onderhoud nodig,

Welke trafo's zouden dat dan zijn?
pi_97705417
quote:

Het blijkt dus logistiek gezien goedkoper te zijn om je groenten hier te maken, in Zuid-Amerika te laten wassen, in Azië te laten verpakken en het hier te verkopen onder het mom van Nederlands A-merk.

Leve de wonderen van de bankbiljetten! -O-
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:04:23 #254
18159 Dlocks
pi_98299727
Nog twee weken en dan is het zover!

pi_98352020
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Bankfurt het volgende:
Krijg een flashback van een jaar of 10 geleden toen ik bij een hypotheekadviseur zat. Wij beiden, hoog opgeleid, vlug van begrip maar geen financieel experts, begrepen de ballen van de man's verhaal. Wat ik wel begreep dat hij uiteindelijk geld wilde verdienen via onze rug. Als we tenminste als makke schaapjes geen vragen gingen stellen.
Maar dat doen wel wel hè. En dan komen oplichters en onnozelen altijd met hun bek vol tanden te staan.
Verder zeer amusante verhaallijn, maar wel opassen dat je niet te eenzaam wordt hoor.
pi_98357463
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef adder het volgende:

[..]

Krijg een flashback van een jaar of 10 geleden toen ik bij een hypotheekadviseur zat. Wij beiden, hoog opgeleid, vlug van begrip maar geen financieel experts, begrepen de ballen van de man's verhaal. Wat ik wel begreep dat hij uiteindelijk geld wilde verdienen via onze rug. Als we tenminste als makke schaapjes geen vragen gingen stellen.
Maar dat doen wel wel hè. En dan komen oplichters en onnozelen altijd met hun bek vol tanden te staan.
Verder zeer amusante verhaallijn, maar wel opassen dat je niet te eenzaam wordt hoor.
Oh nee niet de eenzaamheid! Denk vooral niet te ver na want dan wordt je nog verstoten!! *O*ik ben zo alleen, maar dansen kan ik nog, ole
  zondag 19 juni 2011 @ 11:50:51 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98364861
quote:

Ook wel bekend als mest ;) en als het dan niet zo veel regent spoelt dat ook niet zo goed weg. Weet niet of dat het was, maar het is mogelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 19 juni 2011 @ 11:53:26 #258
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_98364932
Daarbij komen zomers de komkommers over het algemeen gewoon uit Nederland hoor.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:35:59 #259
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_98402025
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:53 schreef Erasmo het volgende:
Met of zonder mindcontrolling bacterie? :P
pi_98402067
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:53 schreef Erasmo het volgende:
In Duitsland blijkbaar niet aangezien in de eerste instantie werd gesproken over een lading die uit Spanje kwam en er ook nog eens zoveel gezeik was vanuit Rusland dat blijkbaar heel veel importeert.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juli 2011 @ 12:50:45 #261
862 Arcee
Look closer
pi_98977726
Juli. w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:52:02 #262
18159 Dlocks
pi_99002773
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef Arcee het volgende:
Juli. w/
Afgelopen week waren er hier en daar een paar lege schappen bij een paar AH-verstigingen in Zuid Holland te zien omdat de bliksem bij een bevoorradingscentrum was ingeslagen. Misschien doelde Lambiekje en zijn bron daarop? :P

Maar goed, zoals bijna altijd blijken Lambiekje en de door hem gebruikte 'bron' er volledig naast te zitten.

quote:
'Ramp Japan zorgt uiterlijk in juli voor totale instorting wereldeconomie'

[..]

Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten

[..]

'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'

[..]

De meeste van deze rapporten zullen in juni en juli dit jaar worden gepubliceerd. Van tevoren zullen er de nodige winstwaarschuwingen worden afgegeven. Deze cijfers zal men dus niet verborgen kunnen houden.

[..]

Niets zal kunnen verbergen wat er uiterlijk in juli in de financiële wereld zal gebeuren. Dan zal alles compleet in elkaar storten.

[..]

hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving.

[..]
_O- :')

[ Bericht 46% gewijzigd door Dlocks op 03-07-2011 22:57:10 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 04:08:41 #263
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_99010625
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Afgelopen week waren er hier en daar een paar lege schappen bij een paar AH-verstigingen in Zuid Holland te zien omdat de bliksem bij een bevoorradingscentrum was ingeslagen. Misschien doelde Lambiekje en zijn bron daarop? :P

Maar goed, zoals bijna altijd blijken Lambiekje en de door hem gebruikte 'bron' er volledig naast te zitten.

[..]

U zou er wijs aan doen om deze uitspraken te bewaren voor augustus....
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  maandag 4 juli 2011 @ 08:11:40 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99011368
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[..]

Even om eerlijk te zijn uiteraard:
quote:
Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten.
Dit is dus de maand waar het gaat gebeuren, niet de maand waarin het al gebeurd is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_99011583
Zo, we zijn in juli aanbeland. Zijn er al tekenen dat het Einde Der Economie is aangebroken?
pi_99011786
quote:
5s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Zo, we zijn in juli aanbeland. Zijn er al tekenen dat het Einde Der Economie is aangebroken?
Schamper reageren over de huidige penibele situatie is wat de euro nog in stand houdt.
Gewoon stug volhouden en er is ook niks aan de hand, kijk maar naar de VS. ^O^
(Dat plafond is zo vaak verhoogd dat we al wat verdiepingen kwijt zijn :+ )
pi_99011804
quote:
5s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Die tekenen zijn er genoeg, als je het puur realistisch bekijkt. Maar die tekenen zijn er al een aantal maanden. Geen idee of het in juli gebeurt, maar het gebeurt.
  maandag 4 juli 2011 @ 09:40:10 #269
18159 Dlocks
pi_99012493
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Even om eerlijk te zijn uiteraard:

[..]

Dit is dus de maand waar het gaat gebeuren, niet de maand waarin het al gebeurd is.
Daar heb je gelijk in. Maar er staat ook:

quote:
hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen.
Dus niet tot en met. :)

Maar goed, ik zal het verhaaltje op 1 augustus herhalen. :P
  maandag 4 juli 2011 @ 10:21:54 #270
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99013355
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar er staat ook:

[..]

Dus niet tot en met. :)

Maar goed, ik zal het verhaaltje op 1 augustus herhalen. :P
:P, we hadden tot juli om ons in te graven, blikvoer, water en munitie in te slaan omdat het anders te laat zou zijn. Zo iets denk ik. Persoonlijk ben ik wel fan van Ruppert overigens al zal het me niet verbazen als dit ook weer niets zal blijken te zijn. Ook niet als het allemaal wel in elkaar dondert overigens maar dat terzijde.
Vrijheid
  maandag 4 juli 2011 @ 10:55:36 #271
33189 RM-rf
1/998001
pi_99014137
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef jogy het volgende:

[..]

:P, we hadden tot juli om ons in te graven, blikvoer, water en munitie in te slaan omdat het anders te laat zou zijn. Zo iets denk ik. Persoonlijk ben ik wel fan van Ruppert overigens al zal het me niet verbazen als dit ook weer niets zal blijken te zijn. Ook niet als het allemaal wel in elkaar dondert overigens maar dat terzijde.
ik heb net dat artikel in de Openingspost herlezen, maar mij god, wat is dàt snel 'verouderd' (schrikbarend ook hoe snel mensen trouwens de recente geschiedenis vergeten)

Dat artiukel gaat vooral over de ramp in Japan, en beschrijft dat in de tijd tussen de Tsunami, Aardbeving en Kernramp de Economie volledig kapot zou gaan omdat alle industrie stil zou komen te liggen én om de vreemde reden ook de olieprijs compleet in de lucht zou schieten (wat me vremd voorkomt, dat iemand tegelijkertijd én een economische crisis door een ontbreken aan productie én een hoge olieprijs voorstelt, dterwijl iedereen weet dat als de productie stil zou komen te liggen , ook de vraag naar olie eerder zou crashen)....

De productie in Japan is echter allang wer hervat en alhoewel er natuurlijk een hoop economische schade _is_ is het wél al duidelijk dat al die beweringen onzin waren dat 'alles in elkaar zou stortten...

Ook de olieprijs stond ten tijde van dat artikel tegen de $115, die is nu al 10% gedaald tov begin april en staat nu tusen de $92-95

Hoe je het ook wend of keert, volgens mij zal iedereen die dat artikel herleest uit de Openingspost dat terzijde kunnen schrijven en vaststellen dat dat 'doemsdag-secanrio' daar gestelt en dat zou uitmonden in een Economische Wereld-Mega-Crash in Juli afwijzen...
Zoals die Ruppert dat bewert heeft was het gewoon doorgeslagen onzin die misschien in april, direkt nà de kernramp in Fukushima best 'aannemelijk' leek voor sommigen, maar nergens op sloeg...

Wél vind ik het overigens best shockerend hoe makkelijk de wereld en de Media zoiets als Fukushima lijkt te 'vergeten'
pi_99014319
Ook opvallend is dat er nu steeds meer berichten naar buiten komen die stellen dat het met Fukushima meteen al flink fout ging, en dat de nucleaire verontreiniging aanzienlijk is, en groter dan gedacht.

En dat die dingen juist naar buiten komen nu men een beetje 'moe' lijkt te zijn van de hele zaak.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:46:26 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99019673
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik heb net dat artikel in de Openingspost herlezen, maar mij god, wat is dàt snel 'verouderd' (schrikbarend ook hoe snel mensen trouwens de recente geschiedenis vergeten)

Dat artiukel gaat vooral over de ramp in Japan, en beschrijft dat in de tijd tussen de Tsunami, Aardbeving en Kernramp de Economie volledig kapot zou gaan omdat alle industrie stil zou komen te liggen én om de vreemde reden ook de olieprijs compleet in de lucht zou schieten (wat me vremd voorkomt, dat iemand tegelijkertijd én een economische crisis door een ontbreken aan productie én een hoge olieprijs voorstelt, dterwijl iedereen weet dat als de productie stil zou komen te liggen , ook de vraag naar olie eerder zou crashen)....

De productie in Japan is echter allang wer hervat en alhoewel er natuurlijk een hoop economische schade _is_ is het wél al duidelijk dat al die beweringen onzin waren dat 'alles in elkaar zou stortten...

Ook de olieprijs stond ten tijde van dat artikel tegen de $115, die is nu al 10% gedaald tov begin april en staat nu tusen de $92-95

Hoe je het ook wend of keert, volgens mij zal iedereen die dat artikel herleest uit de Openingspost dat terzijde kunnen schrijven en vaststellen dat dat 'doemsdag-secanrio' daar gestelt en dat zou uitmonden in een Economische Wereld-Mega-Crash in Juli afwijzen...
Zoals die Ruppert dat bewert heeft was het gewoon doorgeslagen onzin die misschien in april, direkt nà de kernramp in Fukushima best 'aannemelijk' leek voor sommigen, maar nergens op sloeg...

Wél vind ik het overigens best shockerend hoe makkelijk de wereld en de Media zoiets als Fukushima lijkt te 'vergeten'
Zoals altijd, goede punten :). Maar is het allemaal weer op gang gekomen dan of stokt het nog. Ik kan me voorstellen dat ze nog wel wat problemen hebben met de electriciteit en ik kan me in ieer geval ook niet voorstellen dat de fabrieken alweer vrolijk verder denderen. Wat de olieprijs betreft heb je helemaal gelijk inderdaad en uiteindelijk, hoe treurig ook is een natuurramp soms zelfs 'goed' voor een land, gezien de economische groei die het doormaakt tijdens het herstelwerk. :').
Vrijheid
pi_99522338
Gister artikelen in de krant over de crisis die ook Italie lijkt te treffen en al danniet houdbaarheid van de Euro en het eventuele aanstaande bakroet van de usa.
Mwuoah... we maken nog kans om het voor eind juli te zien instorten. Wie weet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_99522425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Gister artikelen in de krant over de crisis die ook Italie lijkt te treffen en al danniet houdbaarheid van de Euro en het eventuele aanstaande bakroet van de usa.
Mwuoah... we maken nog kans om het voor eind juli te zien instorten. Wie weet.
Je hoopt erop? _O_
pi_99523051
Nog 2 weken lambiekje. Nog 2 weken of je verliest voorgoed je reputatie als rampen profeet.

1 Augustus 2011

Maar ik wist het zo zeker! }:| ~O> Helaas! U ligt eruit!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:49:34 #277
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_99525573
Maar wacht! Er is toch een soort van nucleaire explosie geweest op Cyprus!

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14104016

Het begin van het einde!
pi_99659472
Samsung een Japans bedrijf? ;(
pi_99660924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef dadgad het volgende:
Nog 2 weken lambiekje. Nog 2 weken of je verliest voorgoed je reputatie als rampen profeet.
Donderdag is best wel een belangrijke dag.
Gelukkig houdt het stockholmsyndroom iedereen rustig.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:37:04 #280
65918 IBAZ
broeinest
pi_99663035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 07:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe bereid je een brug?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:44:49 #281
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99663347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:37 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Hoe bereid je een brug?
In roomboter, 3 minuten per kant.
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:03:19 #282
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_99699623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

In roomboter, 3 minuten per kant.
Wel eerst even opvullen met een pastei van truffels en champignons...
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:07:01 #283
337425 ramon83
pi_99699727
Maar ot: Ruppert is misschien extreem in zijn opvatting maar dat doet hij denk ik expres omdat hij ons iets duidelijk wil maken: Het systeem is rot en daar moeten we wat aan doen! Bovendien komt daar nog eens de eindige voorraad olie bij, olie waarop onze hele moderne beschaving draait. Lees dat als goedkope olie, want dure olie is misschien wel erger dan geen olie...
En echt alles draait op olie, ook onze voedselproductie en veel mensen schijnen dat niet te beseffen: zonder goedkope olie geen voedsel in de supermarkt!
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:21:38 #284
18159 Dlocks
pi_99700177
Olie was volgens mensen als Ruppert in de jaren '70 al op.
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:20:40 #285
337425 ramon83
pi_99701999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef Dlocks het volgende:
Olie was volgens mensen als Ruppert in de jaren '70 al op.
Nee toen hebben we peak-oil bereikt en dat is een heel groot verschil. Mensen zoals Ruppert zeggen namelijk dat olie nooit op raakt. Want op een gegeven moment is het te duur om de resterende olie op te pompen en die blijft dan zitten.

Waar het om gaat is dat de vraag het aanbod overstijgt, wat nu al het geval is, en als dan ook nog eens het aanbod stagneert, omdat de makkelijk bereikbare olie op is (goedkope olie dus), dan hebben we een probleem. Onze hele moderne beschaving draait op olie, letterlijk alles en bedenk voor jezelf maar eens hoe de onze wereld er dan uit komt te zien. En eigenlijk is het een hele makkelijke voorspelling, want de goedkope olie raakt ooit op, dat is een feit....
pi_99821331
Ho ho ho , mijnheer Lambiekke, zowaar een vreselijke aanslag in Oslo. En dat nog wel in Juli! Is de pret dan werkelijk over?
pi_99821811
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef dadgad het volgende:
Ho ho ho , mijnheer Lambiekke, zowaar een vreselijke aanslag in Oslo. En dat nog wel in Juli! Is de pret dan werkelijk over?
en anomynous verklaart nu ook al de oorlog aan het systeem.
We are doomed!
Twiddel
pi_99821918
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef summer2bird het volgende:

[..]

en anomynous verklaart nu ook al de oorlog aan het systeem.
We are doomed!
Ja maar die guy fawkerlingen kwamen ons toch juist assisteren op ons pad richting bevrijding?
pi_99822608
Ik zal je vertellen welke pret er voorbij is. Dat is de pret hier in BNW. Al zeker 3 weken is het gewoon dood hier, is iedereen met vakantie ofzo?
  zondag 24 juli 2011 @ 13:07:44 #290
18159 Dlocks
pi_99873013
quote:
'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'

[..]

We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'

Nog maar één weekje te gaan! Lambiekje, heb je al voorraden in huis gehaald?
  zondag 24 juli 2011 @ 13:19:13 #291
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_99873436
Lekker dan, ik ga de tweede week van augustus op vakantie ;(
pi_99875613
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
Ik zal je vertellen welke pret er voorbij is. Dat is de pret hier in BNW. Al zeker 3 weken is het gewoon dood hier, is iedereen met vakantie ofzo?
Het is vakantietijd, dus dat zou best kunnen. Alhoewel het ietwat stiller is vermaak ik me nog prima hier. De afgelopen tijd heb ik veel goede topics gezien waar veelal inhoudelijk gereageerd wordt. Dat ervaar ik als zéér prettig! :)
  zondag 24 juli 2011 @ 14:15:03 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99875697
quote:
Het is zeker afgelopen met de pret.. zoveel miljard gratis naar Griekenland, overal schiet'incidenten' , hongersnood in Afrika.. ik mis nog een aardbeving of overstroming en het is compleet.
The truth was in here.
pi_99876238
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is zeker afgelopen met de pret.. zoveel miljard gratis naar Griekenland, overal schiet'incidenten' , hongersnood in Afrika.. ik mis nog een aardbeving of overstroming en het is compleet.
Vergeet de Rapture niet. :P
  zondag 24 juli 2011 @ 14:40:53 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99876749
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Vergeet de Rapture niet. :P
Een hockeyploeg die verloren heeft ofzo :?
The truth was in here.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:45:50 #296
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_99876982
quote:
Nee, Wifi-stralen komen niet door aluminiumfolie heen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 24 juli 2011 @ 15:00:31 #297
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99877608
quote:
Complotterbouwvak :P
pi_99877729
Hoe is de actuele status?
pi_99878582
Niks.
pi_99878627
En wat zal TS een pret in zijn leven hebben gehad voor juli 2011. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')