Vandaag was het in Noord-Holland ook weer goed raak met Chemtrails.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:
Tttjjjeeezus nog an toe; wat een hoop chemtrails vandaag weer boven m'n hoofd....![]()
![]()
Zou dit de laatste zomer zijn in Zeeland ?
chemtrails ?
Haarp ?
New Madrid Tsunami ?
Radioactieve straling uit Borssele ?
Ik zie sinds een paar dagen anders een vreemde vlek bij de zon als ik er een foto van maak..quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:46 schreef Bastard het volgende:
Ik zie er nog weinig van terecht komen (nogmaals de OP lezende)
Had je deze trails al gezien Bankfurt? Met een driehoek in het midden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Bankfurt het volgende:
Tttjjjeeezus nog an toe; wat een hoop chemtrails vandaag weer boven m'n hoofd....![]()
![]()
Zou dit de laatste zomer zijn in Zeeland ?
chemtrails ?
Haarp ?
New Madrid Tsunami ?
Radioactieve straling uit Borssele ?
Een foto van de zon?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik zie sinds een paar dagen anders een vreemde vlek bij de zon als ik er een foto van maak..
hehehequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Bankfurt het volgende:
Dat belooft niet veel goeds Lavenderr, HAARP voor het genereren van aardbevingen maakt gebruik van driehoeks-antenne's, en dit is duidelijk een een opname van een chemtrail-antenne in de atmosfeer, ideaal voor het "laden" en/of doorzenden van een opgewekte HAARP-energie-puls.
En dat in het hol van de leeuwquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Juist, daarom nu een oproep aan alle NWO lieden waarvan ik zelf ook in vertegenwoordig ben, (met dank aan mijn geboorte recht en afkomst, zo'n 11.000 familie's en aanhangers over de hele wereld plus sympathisanten,) de revolutie kan beginnen. Laten we na de Arabische lente nu de Europese zomer beginnen. Een regering en een parlement en einde democratie. dat werkt niet en heeft nooit gewerkt. Tijd om weer terug te gaan naar het autocratisch bestel met alleen de bevoorrechten en getalenteerden die de wereld mogen leiden en de rest mond houden en opnieuw beginnen maar dan wel onder toezicht van het alziend oog. Dan zal men zien dat er wel degelijk welvaart is voor iedereen alleen ja mensen vertrouwen liever op een corrupte politicus dan op iemand die de mensheid wel de nodige welvaart kan brengen zonder verrijking ten kosten van de vele armoedzaaiers. Hun dagen zijn nu geteld jammer maar waar. NWO whe need you NOW.
Van welke NWO-fractie ben jij?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Juist, daarom nu een oproep aan alle NWO lieden waarvan ik zelf ook in vertegenwoordig ben, (met dank aan mijn geboorte recht en afkomst, zo'n 11.000 familie's en aanhangers over de hele wereld plus sympathisanten,) de revolutie kan beginnen. Laten we na de Arabische lente nu de Europese zomer beginnen. Een regering en een parlement en einde democratie. dat werkt niet en heeft nooit gewerkt. Tijd om weer terug te gaan naar het autocratisch bestel met alleen de bevoorrechten en getalenteerden die de wereld mogen leiden en de rest mond houden en opnieuw beginnen maar dan wel onder toezicht van het alziend oog. Dan zal men zien dat er wel degelijk welvaart is voor iedereen alleen ja mensen vertrouwen liever op een corrupte politicus dan op iemand die de mensheid wel de nodige welvaart kan brengen zonder verrijking ten kosten van de vele armoedzaaiers. Hun dagen zijn nu geteld jammer maar waar. NWO whe need you NOW.
Yep, maar of dat nou zo leuk is...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Het leukste zou nog zijn het omkeren van de magnetische polen.
Altijd al willen zien hoe wij er dan last van gaan krijgen. Elektronische systemen die crashen etc
Ik heb die kennis niet zelf geproduceerd; ik verzamel het alleen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Van welke NWO-fractie ben jij?
zoals Bankfurt ons al vaak met zn ultieme Kennis uit Hogere Sfeeren verteld heeft, bestaat er ook tusen de NWO-families onderling veel concurrentie; tussen de Windsors én de Rothschilds die elkaars plannen vooral dwarszitten en tegenwerken...
...
Onderandere idd; en .. Battenberg werd Mountbatten.quote:Uit politieke gronden werden later Sachsen-Coburg omgenoemd naar het meer engelse klinkende 'windsor'.
Wie denk jij trouwens dat gaat winnen, de Joodse selfmade-bankiers van de Rothschildts..quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb die kennis niet zelf geproduceerd; ik verzamel het alleen.
[..]
Onderandere idd; en .. Battenberg werd Mountbatten.
Er zou ook nog vanalles aan de gang zijn met klonen hè. Ik kan je daar weinig over vertellen, maar wie weet zijn die Rothschilds eigenlijk veel ouder, of iets in die trant...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wie denk jij trouwens dat gaat winnen, de Joodse selfmade-bankiers van de Rothschildts..
of die uitgezakte duitse landadel die zich slim inhuwelijkte, binnenglipte in de europese monarchieen?
Of gaat de wereld geregeerd worden door een Rothschildt die getrouwd is met een Windsor?
is die Kate soms een achterkleindochtertje van Amschel en Mayer?
Ik zet mn geld liever wel op de Rothschildts
Prins Philip van Engeland is toch een Griek?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb die kennis niet zelf geproduceerd; ik verzamel het alleen.
[..]
Onderandere idd; en .. Battenberg werd Mountbatten.
Het wil me helaas niet lukken om er een te uploadenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een foto van de zon?
Kun je er eens 1 posten?
en een Vanatuaanse godheidquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prins Philip van Engeland is toch een Griek?
Probeer het eens met deze site:quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Maron het volgende:
[..]
Het wil me helaas niet lukken om er een te uploaden..maar probeer het anders zelf eens. het is geen geintje..
Ik denk dat de interne oorlogen minder heftig zijn geworden, maar ze bestaan nog wel; sluipend dan. Ze zijn uiteindelijk allemaal 1 grote familie binnen de Illuminati.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wie denk jij trouwens dat gaat winnen, de Joodse selfmade-bankiers van de Rothschildts..
of die uitgezakte duitse landadel die zich slim inhuwelijkte, binnenglipte in de europese monarchieen?
wie weet, ik had ergens gelezen dat Prince Harry een Rothschild-vader zou hebben; misschien een gerucht, maar het zal me niks verbazen.quote:Of gaat de wereld geregeerd worden door een Rothschildt die getrouwd is met een Windsor?
is die Kate soms een achterkleindochtertje van Amschel en Mayer?
Ze zullen het nog wel een tijdje vol houden, maar niet lang meer; de Illuminati moeten opdoeken.quote:Ik zet mn geld liever wel op de Rothschildts
'lluminati, the second coming'quote:
Waarom nou Charlie Sheen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
'lluminati, the second coming'
Hoofdrollen voor Brad Pitt, Julia Roberts en Charlie Sheen.
Ja, sorry, ik werk niet bij het castingbureau dat is ingeschakeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom nou Charlie Sheen?Doe dan Gerard Butler:
Misschien kan je ze wel tips geven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik werk niet bij het castingbureau dat is ingeschakeld.
Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diepquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Elegy het volgende:
Ben wel benieuwd wat je gefotografeerd hebt
Jammer, ik was wel benieuwdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef Maron het volgende:
[..]
Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diep..het zag er best wel weird uit op notabene meerdere foto's..pff..
![]()
Die link die je me trouwens gaf was er eentje met allemaal blote dames..![]()
Ik ben een digidrop..geef het eerlijk toe..
Met blote damesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef Maron het volgende:
[..]
Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diep..het zag er best wel weird uit op notabene meerdere foto's..pff..
![]()
Die link die je me trouwens gaf was er eentje met allemaal blote dames..![]()
Ik ben een digidrop..geef het eerlijk toe..
Kon je die afbeelding niet kleiner maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef Maron het volgende:
Toch nog even proberen dan..
http://tinypic.com/view.php?pic=sw7n9s&s=7
hmm, was niet helemaal de bedoeling geloof ik, maar zo kan je hem in ieder geval zien..
Bedankt voor de links, zal eens gaan oefenen..
Pssht! Je quote werkt niet helemaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef Maron het volgende:
[..]
Fixed..http://tinypic.com/view.php?pic=14xdzlk&s=7
Fixed..quote:
Dat ligt gewoon aan je Panasonic DMC-FZ8.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Fixed..http://tinypic.com/view.php?pic=14xdzlk&s=7
Huh..?? ben je helderziende of zo..? inderdaad, dat klopt als een bus..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:02 schreef Maron het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan je Panasonic DMC-FZ8.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_image_file_formatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Huh..?? ben je helderziende of zo..? inderdaad, dat klopt als een bus..![]()
Ongelooflijk niet. Het electra-net is klaarblijkelijk fragiel, het wegennet is zeer slecht onderhouden. En ~150000 bruggen zijn te gevaarlijk om te bereiden of hebben drigend onderhoud nodig,quote:Over de gevaren die de Amerikaanse economie en samenleving bedreigen wordt al lang niet meer enkel lacherig gedaan. Steeds meer onafhankelijke economen en andere experts zien de toekomst van de wereld en de VS in het bijzonder uiterst somber in. Volgens velen is het land nooit uit de diepe recessie van 2008-2009 gekomen en dreigt een nieuwe Grote Depressie met hyperinflatie, massale werkeloosheid -die nu al niet gering is- en de instorting van het elektriciteits- en transportsysteem en de voedselvoorziening.
'Er zijn toekomstige gebeurtenissen denkbaar waarbij het elektriciteitsnet uitvalt en niet binnen korte tijd weer hersteld kan worden. Dat kan al gebeuren als er een paar grote transformatoren beschadigd of verwoest worden. Die transformatoren maken we niet in dit land en moeten van overzee komen. De levertijd van zo'n transformator is 18 maanden tot 2 jaar. Ons elektriciteitsnet is enorm kwetsbaar en wankelt op zijn laatste benen. Ons leger weet dat,' aldus Bartlett.
bron
Oei, nog een weekje of vier en dan is het zover!quote:[..]
Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten, waardoor de maatschappij al in de herfst geheel zal zijn veranderd - en bepaald niet ten goede.
[,,]
We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium
[..]
'In zekere zin ben ik dankbaar voor wat er in Japan is gebeurd, omdat we nu een moment hebben waar we naar toe kunnen leven. We hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving. Ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Dit is een ernstige waarschuwing. We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'
Toch zou ik het wel spannend vinden als er wat zou gebeuren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oei, nog een weekje of vier en dan is het zover!![]()
Ik zou bijna zeggen, zelfs een holbewoner kan zien dat er in juli niets gaat gebeuren. En zelfs een holbewoner had dat een kleine twee maanden geleden toen Lambiekje deze onzin in de OP had gezet al door.
Oh maar vlak juni niet uit, deze maand staat er nog genoeg op de agenda hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oei, nog een weekje of vier en dan is het zover!![]()
Ik zou bijna zeggen, zelfs een holbewoner kan zien dat er in juli niets gaat gebeuren. En zelfs een holbewoner had dat een kleine twee maanden geleden toen Lambiekje deze onzin in de OP had gezet al door.
Heb je die agenda? Deel em effequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh maar vlak juni niet uit, deze maand staat er nog genoeg op de agenda hoor!
Euh droogte zal aanhouden deze maand.quote:
Ja maar in de wintermaanden wil je dan ook je komkommer hebben he.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Ow ja, en de eclips vandaag, las ik
Niks van gemerkt trouwens.
Dat komkommernieuws trouwens..... het is een bacterie die in dierlijke uitwerpselen zit. Wil ik weten waar die partij komkommers in gezeten heeft?
En in dat opzicht..... goeie zaak als er dingen veranderen. Zou voor de hele wereld beter zijn als mensen gewoon konden eten wat er plaatselijk geteeld werd. Komkommers uit Spanje.... Why?
Scheelt weer een hoop milieuvervuiling en transportkosten als je gewoon de in je eigen land geteelde komkommers eet, bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kopen meer eten dan dat we opkrijgen, hoeveel ton gaat er niet de prullenbak in,
quote:De helft van het voedsel dat we produceren gaat nodeloos verloren.
http://www.depers.nl/cultuur/336965/De-waanzin-van-weggooien.html
Welke trafo's zouden dat dan zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ongelooflijk niet. Het electra-net is klaarblijkelijk fragiel, het wegennet is zeer slecht onderhouden. En ~150000 bruggen zijn te gevaarlijk om te bereiden of hebben drigend onderhoud nodig,
Het blijkt dus logistiek gezien goedkoper te zijn om je groenten hier te maken, in Zuid-Amerika te laten wassen, in Azië te laten verpakken en het hier te verkopen onder het mom van Nederlands A-merk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Dat komkommernieuws trouwens..... het is een bacterie die in dierlijke uitwerpselen zit. Wil ik weten waar die partij komkommers in gezeten heeft?
En in dat opzicht..... goeie zaak als er dingen veranderen. Zou voor de hele wereld beter zijn als mensen gewoon konden eten wat er plaatselijk geteeld werd. Komkommers uit Spanje.... Why?
Scheelt weer een hoop milieuvervuiling en transportkosten als je gewoon de in je eigen land geteelde komkommers eet, bijvoorbeeld.
Krijg een flashback van een jaar of 10 geleden toen ik bij een hypotheekadviseur zat. Wij beiden, hoog opgeleid, vlug van begrip maar geen financieel experts, begrepen de ballen van de man's verhaal. Wat ik wel begreep dat hij uiteindelijk geld wilde verdienen via onze rug. Als we tenminste als makke schaapjes geen vragen gingen stellen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Bankfurt het volgende:
Dat belooft niet veel goeds Lavenderr, HAARP voor het genereren van aardbevingen maakt gebruik van driehoeks-antenne's, en dit is duidelijk een een opname van een chemtrail-antenne in de atmosfeer, ideaal voor het "laden" en/of doorzenden van een opgewekte HAARP-energie-puls.
Oh nee niet de eenzaamheid! Denk vooral niet te ver na want dan wordt je nog verstoten!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef adder het volgende:
[..]
Krijg een flashback van een jaar of 10 geleden toen ik bij een hypotheekadviseur zat. Wij beiden, hoog opgeleid, vlug van begrip maar geen financieel experts, begrepen de ballen van de man's verhaal. Wat ik wel begreep dat hij uiteindelijk geld wilde verdienen via onze rug. Als we tenminste als makke schaapjes geen vragen gingen stellen.
Maar dat doen wel wel hè. En dan komen oplichters en onnozelen altijd met hun bek vol tanden te staan.
Verder zeer amusante verhaallijn, maar wel opassen dat je niet te eenzaam wordt hoor.
Ook wel bekend als mestquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Met of zonder mindcontrolling bacterie?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:53 schreef Erasmo het volgende:
Daarbij komen zomers de komkommers over het algemeen gewoon uit Nederland hoor.
In Duitsland blijkbaar niet aangezien in de eerste instantie werd gesproken over een lading die uit Spanje kwam en er ook nog eens zoveel gezeik was vanuit Rusland dat blijkbaar heel veel importeert.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:53 schreef Erasmo het volgende:
Daarbij komen zomers de komkommers over het algemeen gewoon uit Nederland hoor.
Afgelopen week waren er hier en daar een paar lege schappen bij een paar AH-verstigingen in Zuid Holland te zien omdat de bliksem bij een bevoorradingscentrum was ingeslagen. Misschien doelde Lambiekje en zijn bron daarop?quote:
quote:'Ramp Japan zorgt uiterlijk in juli voor totale instorting wereldeconomie'
[..]
Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten
[..]
'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'
[..]
De meeste van deze rapporten zullen in juni en juli dit jaar worden gepubliceerd. Van tevoren zullen er de nodige winstwaarschuwingen worden afgegeven. Deze cijfers zal men dus niet verborgen kunnen houden.
[..]
Niets zal kunnen verbergen wat er uiterlijk in juli in de financiële wereld zal gebeuren. Dan zal alles compleet in elkaar storten.
[..]
hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving.
[..]
U zou er wijs aan doen om deze uitspraken te bewaren voor augustus....quote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Afgelopen week waren er hier en daar een paar lege schappen bij een paar AH-verstigingen in Zuid Holland te zien omdat de bliksem bij een bevoorradingscentrum was ingeslagen. Misschien doelde Lambiekje en zijn bron daarop?![]()
Maar goed, zoals bijna altijd blijken Lambiekje en de door hem gebruikte 'bron' er volledig naast te zitten.
[..]
![]()
![]()
Even om eerlijk te zijn uiteraard:quote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Afgelopen week waren er hier en daar een paar lege schappen bij een paar AH-verstigingen in Zuid Holland te zien omdat de bliksem bij een bevoorradingscentrum was ingeslagen. Misschien doelde Lambiekje en zijn bron daarop?![]()
Maar goed, zoals bijna altijd blijken Lambiekje en de door hem gebruikte 'bron' er volledig naast te zitten.
[..]
![]()
![]()
Dit is dus de maand waar het gaat gebeuren, niet de maand waarin het al gebeurd is.quote:Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten.
Schamper reageren over de huidige penibele situatie is wat de euro nog in stand houdt.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Zo, we zijn in juli aanbeland. Zijn er al tekenen dat het Einde Der Economie is aangebroken?
Die tekenen zijn er genoeg, als je het puur realistisch bekijkt. Maar die tekenen zijn er al een aantal maanden. Geen idee of het in juli gebeurt, maar het gebeurt.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Zo, we zijn in juli aanbeland. Zijn er al tekenen dat het Einde Der Economie is aangebroken?
Daar heb je gelijk in. Maar er staat ook:quote:Op maandag 4 juli 2011 08:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Even om eerlijk te zijn uiteraard:
[..]
Dit is dus de maand waar het gaat gebeuren, niet de maand waarin het al gebeurd is.
Dus niet tot en met.quote:hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar er staat ook:
[..]
Dus niet tot en met.
Maar goed, ik zal het verhaaltje op 1 augustus herhalen.
ik heb net dat artikel in de Openingspost herlezen, maar mij god, wat is dàt snel 'verouderd' (schrikbarend ook hoe snel mensen trouwens de recente geschiedenis vergeten)quote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef jogy het volgende:
[..], we hadden tot juli om ons in te graven, blikvoer, water en munitie in te slaan omdat het anders te laat zou zijn. Zo iets denk ik. Persoonlijk ben ik wel fan van Ruppert overigens al zal het me niet verbazen als dit ook weer niets zal blijken te zijn. Ook niet als het allemaal wel in elkaar dondert overigens maar dat terzijde.
Zoals altijd, goede puntenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb net dat artikel in de Openingspost herlezen, maar mij god, wat is dàt snel 'verouderd' (schrikbarend ook hoe snel mensen trouwens de recente geschiedenis vergeten)
Dat artiukel gaat vooral over de ramp in Japan, en beschrijft dat in de tijd tussen de Tsunami, Aardbeving en Kernramp de Economie volledig kapot zou gaan omdat alle industrie stil zou komen te liggen én om de vreemde reden ook de olieprijs compleet in de lucht zou schieten (wat me vremd voorkomt, dat iemand tegelijkertijd én een economische crisis door een ontbreken aan productie én een hoge olieprijs voorstelt, dterwijl iedereen weet dat als de productie stil zou komen te liggen , ook de vraag naar olie eerder zou crashen)....
De productie in Japan is echter allang wer hervat en alhoewel er natuurlijk een hoop economische schade _is_ is het wél al duidelijk dat al die beweringen onzin waren dat 'alles in elkaar zou stortten...
Ook de olieprijs stond ten tijde van dat artikel tegen de $115, die is nu al 10% gedaald tov begin april en staat nu tusen de $92-95
Hoe je het ook wend of keert, volgens mij zal iedereen die dat artikel herleest uit de Openingspost dat terzijde kunnen schrijven en vaststellen dat dat 'doemsdag-secanrio' daar gestelt en dat zou uitmonden in een Economische Wereld-Mega-Crash in Juli afwijzen...
Zoals die Ruppert dat bewert heeft was het gewoon doorgeslagen onzin die misschien in april, direkt nà de kernramp in Fukushima best 'aannemelijk' leek voor sommigen, maar nergens op sloeg...
Wél vind ik het overigens best shockerend hoe makkelijk de wereld en de Media zoiets als Fukushima lijkt te 'vergeten'
Je hoopt erop?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Gister artikelen in de krant over de crisis die ook Italie lijkt te treffen en al danniet houdbaarheid van de Euro en het eventuele aanstaande bakroet van de usa.
Mwuoah... we maken nog kans om het voor eind juli te zien instorten. Wie weet.
Donderdag is best wel een belangrijke dag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef dadgad het volgende:
Nog 2 weken lambiekje. Nog 2 weken of je verliest voorgoed je reputatie als rampen profeet.
Hoe bereid je een brug?quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ongelooflijk niet. Het electra-net is klaarblijkelijk fragiel, het wegennet is zeer slecht onderhouden. En ~150000 bruggen zijn te gevaarlijk om te bereiden of hebben drigend onderhoud nodig,
Nee toen hebben we peak-oil bereikt en dat is een heel groot verschil. Mensen zoals Ruppert zeggen namelijk dat olie nooit op raakt. Want op een gegeven moment is het te duur om de resterende olie op te pompen en die blijft dan zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef Dlocks het volgende:
Olie was volgens mensen als Ruppert in de jaren '70 al op.
en anomynous verklaart nu ook al de oorlog aan het systeem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef dadgad het volgende:
Ho ho ho , mijnheer Lambiekke, zowaar een vreselijke aanslag in Oslo. En dat nog wel in Juli! Is de pret dan werkelijk over?
Ja maar die guy fawkerlingen kwamen ons toch juist assisteren op ons pad richting bevrijding?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
en anomynous verklaart nu ook al de oorlog aan het systeem.
We are doomed!
Nog maar één weekje te gaan! Lambiekje, heb je al voorraden in huis gehaald?quote:'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'
[..]
We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'
Het is vakantietijd, dus dat zou best kunnen. Alhoewel het ietwat stiller is vermaak ik me nog prima hier. De afgelopen tijd heb ik veel goede topics gezien waar veelal inhoudelijk gereageerd wordt. Dat ervaar ik als zéér prettig!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
Ik zal je vertellen welke pret er voorbij is. Dat is de pret hier in BNW. Al zeker 3 weken is het gewoon dood hier, is iedereen met vakantie ofzo?
Het is zeker afgelopen met de pret.. zoveel miljard gratis naar Griekenland, overal schiet'incidenten' , hongersnood in Afrika.. ik mis nog een aardbeving of overstroming en het is compleet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
Ik zal je vertellen welke pret er voorbij is. Dat is de pret hier in BNW. Al zeker 3 weken is het gewoon dood hier, is iedereen met vakantie ofzo?
Vergeet de Rapture niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is zeker afgelopen met de pret.. zoveel miljard gratis naar Griekenland, overal schiet'incidenten' , hongersnood in Afrika.. ik mis nog een aardbeving of overstroming en het is compleet.
Nee, Wifi-stralen komen niet door aluminiumfolie heen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
Complotterbouwvakquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |