quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kopen meer eten dan dat we opkrijgen, hoeveel ton gaat er niet de prullenbak in,
quote:De helft van het voedsel dat we produceren gaat nodeloos verloren.
http://www.depers.nl/cultuur/336965/De-waanzin-van-weggooien.html
Welke trafo's zouden dat dan zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ongelooflijk niet. Het electra-net is klaarblijkelijk fragiel, het wegennet is zeer slecht onderhouden. En ~150000 bruggen zijn te gevaarlijk om te bereiden of hebben drigend onderhoud nodig,
Het blijkt dus logistiek gezien goedkoper te zijn om je groenten hier te maken, in Zuid-Amerika te laten wassen, in Azië te laten verpakken en het hier te verkopen onder het mom van Nederlands A-merk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Ow ja, en de eclips vandaag, las ik
Niks van gemerkt trouwens.
Dat komkommernieuws trouwens..... het is een bacterie die in dierlijke uitwerpselen zit. Wil ik weten waar die partij komkommers in gezeten heeft?
En in dat opzicht..... goeie zaak als er dingen veranderen. Zou voor de hele wereld beter zijn als mensen gewoon konden eten wat er plaatselijk geteeld werd. Komkommers uit Spanje.... Why?
Scheelt weer een hoop milieuvervuiling en transportkosten als je gewoon de in je eigen land geteelde komkommers eet, bijvoorbeeld.
Krijg een flashback van een jaar of 10 geleden toen ik bij een hypotheekadviseur zat. Wij beiden, hoog opgeleid, vlug van begrip maar geen financieel experts, begrepen de ballen van de man's verhaal. Wat ik wel begreep dat hij uiteindelijk geld wilde verdienen via onze rug. Als we tenminste als makke schaapjes geen vragen gingen stellen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Bankfurt het volgende:
Dat belooft niet veel goeds Lavenderr, HAARP voor het genereren van aardbevingen maakt gebruik van driehoeks-antenne's, en dit is duidelijk een een opname van een chemtrail-antenne in de atmosfeer, ideaal voor het "laden" en/of doorzenden van een opgewekte HAARP-energie-puls.
Oh nee niet de eenzaamheid! Denk vooral niet te ver na want dan wordt je nog verstoten!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef adder het volgende:
[..]
Krijg een flashback van een jaar of 10 geleden toen ik bij een hypotheekadviseur zat. Wij beiden, hoog opgeleid, vlug van begrip maar geen financieel experts, begrepen de ballen van de man's verhaal. Wat ik wel begreep dat hij uiteindelijk geld wilde verdienen via onze rug. Als we tenminste als makke schaapjes geen vragen gingen stellen.
Maar dat doen wel wel hè. En dan komen oplichters en onnozelen altijd met hun bek vol tanden te staan.
Verder zeer amusante verhaallijn, maar wel opassen dat je niet te eenzaam wordt hoor.
Ook wel bekend als mestquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Ow ja, en de eclips vandaag, las ik
Niks van gemerkt trouwens.
Dat komkommernieuws trouwens..... het is een bacterie die in dierlijke uitwerpselen zit. Wil ik weten waar die partij komkommers in gezeten heeft?
En in dat opzicht..... goeie zaak als er dingen veranderen. Zou voor de hele wereld beter zijn als mensen gewoon konden eten wat er plaatselijk geteeld werd. Komkommers uit Spanje.... Why?
Scheelt weer een hoop milieuvervuiling en transportkosten als je gewoon de in je eigen land geteelde komkommers eet, bijvoorbeeld.
Met of zonder mindcontrolling bacterie?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:53 schreef Erasmo het volgende:
Daarbij komen zomers de komkommers over het algemeen gewoon uit Nederland hoor.
In Duitsland blijkbaar niet aangezien in de eerste instantie werd gesproken over een lading die uit Spanje kwam en er ook nog eens zoveel gezeik was vanuit Rusland dat blijkbaar heel veel importeert.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:53 schreef Erasmo het volgende:
Daarbij komen zomers de komkommers over het algemeen gewoon uit Nederland hoor.
Afgelopen week waren er hier en daar een paar lege schappen bij een paar AH-verstigingen in Zuid Holland te zien omdat de bliksem bij een bevoorradingscentrum was ingeslagen. Misschien doelde Lambiekje en zijn bron daarop?quote:
quote:'Ramp Japan zorgt uiterlijk in juli voor totale instorting wereldeconomie'
[..]
Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten
[..]
'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'
[..]
De meeste van deze rapporten zullen in juni en juli dit jaar worden gepubliceerd. Van tevoren zullen er de nodige winstwaarschuwingen worden afgegeven. Deze cijfers zal men dus niet verborgen kunnen houden.
[..]
Niets zal kunnen verbergen wat er uiterlijk in juli in de financiële wereld zal gebeuren. Dan zal alles compleet in elkaar storten.
[..]
hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving.
[..]
U zou er wijs aan doen om deze uitspraken te bewaren voor augustus....quote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Afgelopen week waren er hier en daar een paar lege schappen bij een paar AH-verstigingen in Zuid Holland te zien omdat de bliksem bij een bevoorradingscentrum was ingeslagen. Misschien doelde Lambiekje en zijn bron daarop?![]()
Maar goed, zoals bijna altijd blijken Lambiekje en de door hem gebruikte 'bron' er volledig naast te zitten.
[..]
![]()
![]()
Even om eerlijk te zijn uiteraard:quote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Afgelopen week waren er hier en daar een paar lege schappen bij een paar AH-verstigingen in Zuid Holland te zien omdat de bliksem bij een bevoorradingscentrum was ingeslagen. Misschien doelde Lambiekje en zijn bron daarop?![]()
Maar goed, zoals bijna altijd blijken Lambiekje en de door hem gebruikte 'bron' er volledig naast te zitten.
[..]
![]()
![]()
Dit is dus de maand waar het gaat gebeuren, niet de maand waarin het al gebeurd is.quote:Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten.
Schamper reageren over de huidige penibele situatie is wat de euro nog in stand houdt.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Zo, we zijn in juli aanbeland. Zijn er al tekenen dat het Einde Der Economie is aangebroken?
Die tekenen zijn er genoeg, als je het puur realistisch bekijkt. Maar die tekenen zijn er al een aantal maanden. Geen idee of het in juli gebeurt, maar het gebeurt.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Zo, we zijn in juli aanbeland. Zijn er al tekenen dat het Einde Der Economie is aangebroken?
Daar heb je gelijk in. Maar er staat ook:quote:Op maandag 4 juli 2011 08:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Even om eerlijk te zijn uiteraard:
[..]
Dit is dus de maand waar het gaat gebeuren, niet de maand waarin het al gebeurd is.
Dus niet tot en met.quote:hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar er staat ook:
[..]
Dus niet tot en met.
Maar goed, ik zal het verhaaltje op 1 augustus herhalen.
ik heb net dat artikel in de Openingspost herlezen, maar mij god, wat is dàt snel 'verouderd' (schrikbarend ook hoe snel mensen trouwens de recente geschiedenis vergeten)quote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef jogy het volgende:
[..], we hadden tot juli om ons in te graven, blikvoer, water en munitie in te slaan omdat het anders te laat zou zijn. Zo iets denk ik. Persoonlijk ben ik wel fan van Ruppert overigens al zal het me niet verbazen als dit ook weer niets zal blijken te zijn. Ook niet als het allemaal wel in elkaar dondert overigens maar dat terzijde.
Zoals altijd, goede puntenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb net dat artikel in de Openingspost herlezen, maar mij god, wat is dàt snel 'verouderd' (schrikbarend ook hoe snel mensen trouwens de recente geschiedenis vergeten)
Dat artiukel gaat vooral over de ramp in Japan, en beschrijft dat in de tijd tussen de Tsunami, Aardbeving en Kernramp de Economie volledig kapot zou gaan omdat alle industrie stil zou komen te liggen én om de vreemde reden ook de olieprijs compleet in de lucht zou schieten (wat me vremd voorkomt, dat iemand tegelijkertijd én een economische crisis door een ontbreken aan productie én een hoge olieprijs voorstelt, dterwijl iedereen weet dat als de productie stil zou komen te liggen , ook de vraag naar olie eerder zou crashen)....
De productie in Japan is echter allang wer hervat en alhoewel er natuurlijk een hoop economische schade _is_ is het wél al duidelijk dat al die beweringen onzin waren dat 'alles in elkaar zou stortten...
Ook de olieprijs stond ten tijde van dat artikel tegen de $115, die is nu al 10% gedaald tov begin april en staat nu tusen de $92-95
Hoe je het ook wend of keert, volgens mij zal iedereen die dat artikel herleest uit de Openingspost dat terzijde kunnen schrijven en vaststellen dat dat 'doemsdag-secanrio' daar gestelt en dat zou uitmonden in een Economische Wereld-Mega-Crash in Juli afwijzen...
Zoals die Ruppert dat bewert heeft was het gewoon doorgeslagen onzin die misschien in april, direkt nà de kernramp in Fukushima best 'aannemelijk' leek voor sommigen, maar nergens op sloeg...
Wél vind ik het overigens best shockerend hoe makkelijk de wereld en de Media zoiets als Fukushima lijkt te 'vergeten'
Je hoopt erop?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Gister artikelen in de krant over de crisis die ook Italie lijkt te treffen en al danniet houdbaarheid van de Euro en het eventuele aanstaande bakroet van de usa.
Mwuoah... we maken nog kans om het voor eind juli te zien instorten. Wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |