Misschien kan je ze wel tips geven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik werk niet bij het castingbureau dat is ingeschakeld.
Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diepquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Elegy het volgende:
Ben wel benieuwd wat je gefotografeerd hebt
Jammer, ik was wel benieuwdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef Maron het volgende:
[..]
Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diep..het zag er best wel weird uit op notabene meerdere foto's..pff..
![]()
Die link die je me trouwens gaf was er eentje met allemaal blote dames..![]()
Ik ben een digidrop..geef het eerlijk toe..
Met blote damesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef Maron het volgende:
[..]
Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diep..het zag er best wel weird uit op notabene meerdere foto's..pff..
![]()
Die link die je me trouwens gaf was er eentje met allemaal blote dames..![]()
Ik ben een digidrop..geef het eerlijk toe..
Kon je die afbeelding niet kleiner maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef Maron het volgende:
Toch nog even proberen dan..
http://tinypic.com/view.php?pic=sw7n9s&s=7
hmm, was niet helemaal de bedoeling geloof ik, maar zo kan je hem in ieder geval zien..
Bedankt voor de links, zal eens gaan oefenen..
Pssht! Je quote werkt niet helemaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef Maron het volgende:
[..]
Fixed..http://tinypic.com/view.php?pic=14xdzlk&s=7
Fixed..quote:
Dat ligt gewoon aan je Panasonic DMC-FZ8.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Fixed..http://tinypic.com/view.php?pic=14xdzlk&s=7
Huh..?? ben je helderziende of zo..? inderdaad, dat klopt als een bus..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:02 schreef Maron het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan je Panasonic DMC-FZ8.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_image_file_formatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Huh..?? ben je helderziende of zo..? inderdaad, dat klopt als een bus..![]()
Ongelooflijk niet. Het electra-net is klaarblijkelijk fragiel, het wegennet is zeer slecht onderhouden. En ~150000 bruggen zijn te gevaarlijk om te bereiden of hebben drigend onderhoud nodig,quote:Over de gevaren die de Amerikaanse economie en samenleving bedreigen wordt al lang niet meer enkel lacherig gedaan. Steeds meer onafhankelijke economen en andere experts zien de toekomst van de wereld en de VS in het bijzonder uiterst somber in. Volgens velen is het land nooit uit de diepe recessie van 2008-2009 gekomen en dreigt een nieuwe Grote Depressie met hyperinflatie, massale werkeloosheid -die nu al niet gering is- en de instorting van het elektriciteits- en transportsysteem en de voedselvoorziening.
'Er zijn toekomstige gebeurtenissen denkbaar waarbij het elektriciteitsnet uitvalt en niet binnen korte tijd weer hersteld kan worden. Dat kan al gebeuren als er een paar grote transformatoren beschadigd of verwoest worden. Die transformatoren maken we niet in dit land en moeten van overzee komen. De levertijd van zo'n transformator is 18 maanden tot 2 jaar. Ons elektriciteitsnet is enorm kwetsbaar en wankelt op zijn laatste benen. Ons leger weet dat,' aldus Bartlett.
bron
Oei, nog een weekje of vier en dan is het zover!quote:[..]
Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten, waardoor de maatschappij al in de herfst geheel zal zijn veranderd - en bepaald niet ten goede.
[,,]
We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium
[..]
'In zekere zin ben ik dankbaar voor wat er in Japan is gebeurd, omdat we nu een moment hebben waar we naar toe kunnen leven. We hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving. Ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Dit is een ernstige waarschuwing. We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'
Toch zou ik het wel spannend vinden als er wat zou gebeuren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oei, nog een weekje of vier en dan is het zover!![]()
Ik zou bijna zeggen, zelfs een holbewoner kan zien dat er in juli niets gaat gebeuren. En zelfs een holbewoner had dat een kleine twee maanden geleden toen Lambiekje deze onzin in de OP had gezet al door.
Oh maar vlak juni niet uit, deze maand staat er nog genoeg op de agenda hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oei, nog een weekje of vier en dan is het zover!![]()
Ik zou bijna zeggen, zelfs een holbewoner kan zien dat er in juli niets gaat gebeuren. En zelfs een holbewoner had dat een kleine twee maanden geleden toen Lambiekje deze onzin in de OP had gezet al door.
Heb je die agenda? Deel em effequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh maar vlak juni niet uit, deze maand staat er nog genoeg op de agenda hoor!
Euh droogte zal aanhouden deze maand.quote:
Ja maar in de wintermaanden wil je dan ook je komkommer hebben he.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Ow ja, en de eclips vandaag, las ik
Niks van gemerkt trouwens.
Dat komkommernieuws trouwens..... het is een bacterie die in dierlijke uitwerpselen zit. Wil ik weten waar die partij komkommers in gezeten heeft?
En in dat opzicht..... goeie zaak als er dingen veranderen. Zou voor de hele wereld beter zijn als mensen gewoon konden eten wat er plaatselijk geteeld werd. Komkommers uit Spanje.... Why?
Scheelt weer een hoop milieuvervuiling en transportkosten als je gewoon de in je eigen land geteelde komkommers eet, bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |