Donderdag is best wel een belangrijke dag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef dadgad het volgende:
Nog 2 weken lambiekje. Nog 2 weken of je verliest voorgoed je reputatie als rampen profeet.
Hoe bereid je een brug?quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ongelooflijk niet. Het electra-net is klaarblijkelijk fragiel, het wegennet is zeer slecht onderhouden. En ~150000 bruggen zijn te gevaarlijk om te bereiden of hebben drigend onderhoud nodig,
Nee toen hebben we peak-oil bereikt en dat is een heel groot verschil. Mensen zoals Ruppert zeggen namelijk dat olie nooit op raakt. Want op een gegeven moment is het te duur om de resterende olie op te pompen en die blijft dan zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef Dlocks het volgende:
Olie was volgens mensen als Ruppert in de jaren '70 al op.
en anomynous verklaart nu ook al de oorlog aan het systeem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef dadgad het volgende:
Ho ho ho , mijnheer Lambiekke, zowaar een vreselijke aanslag in Oslo. En dat nog wel in Juli! Is de pret dan werkelijk over?
Ja maar die guy fawkerlingen kwamen ons toch juist assisteren op ons pad richting bevrijding?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
en anomynous verklaart nu ook al de oorlog aan het systeem.
We are doomed!
Nog maar één weekje te gaan! Lambiekje, heb je al voorraden in huis gehaald?quote:'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'
[..]
We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'
Het is vakantietijd, dus dat zou best kunnen. Alhoewel het ietwat stiller is vermaak ik me nog prima hier. De afgelopen tijd heb ik veel goede topics gezien waar veelal inhoudelijk gereageerd wordt. Dat ervaar ik als zéér prettig!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
Ik zal je vertellen welke pret er voorbij is. Dat is de pret hier in BNW. Al zeker 3 weken is het gewoon dood hier, is iedereen met vakantie ofzo?
Het is zeker afgelopen met de pret.. zoveel miljard gratis naar Griekenland, overal schiet'incidenten' , hongersnood in Afrika.. ik mis nog een aardbeving of overstroming en het is compleet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
Ik zal je vertellen welke pret er voorbij is. Dat is de pret hier in BNW. Al zeker 3 weken is het gewoon dood hier, is iedereen met vakantie ofzo?
Vergeet de Rapture niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is zeker afgelopen met de pret.. zoveel miljard gratis naar Griekenland, overal schiet'incidenten' , hongersnood in Afrika.. ik mis nog een aardbeving of overstroming en het is compleet.
Nee, Wifi-stralen komen niet door aluminiumfolie heen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
Complotterbouwvakquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |