Vanwaar dan je druk maken in een discussie over boerkaverbod in Frankrijk? Of wilde je die misbruiken voor je eigen propaganda?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat Frankrijk doet, moet zij zelf weten. Ik woon in Nederland en verzet mij tegen een Nederlandse variant op het verbod.
Ik maak mij ook niet druk. Ik spreek enkel mijn verbazing uit over de ophef die dit zogenaamde 'probleem' teweeg brengt. Wat Frankrijk verder doet, zal mij een rotzorg wezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanwaar dan je druk maken in een discussie over boerkaverbod in Frankrijk? Of wilde je die misbruiken voor je eigen propaganda?
Dit zat er al een paar maand aan te komen. Je verbazing is me dan ook een raadsel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maak mij ook niet druk. Ik spreek enkel mijn verbazing uit over de ophef die dit zogenaamde 'probleem' teweeg brengt. Wat Frankrijk verder doet, zal mij een rotzorg wezen.
Ik doelde meer op de users die reageren alsof er iets geweldigs is gebeurd. Jij bent daar ongetwijfeld een van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit zat er al een paar maand aan te komen. Je verbazing is me dan ook een raadsel.
Hier wordt ik nou kriegelig van:quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef n8n het volgende:
Ben meer voorstander van een wet die bepaalt dat je aan je gezicht zichtbaar moet zijn in openbare ruimtes tenzij hier een uitzonderingsregel voor is doorgevoerd (carnaval, mascottes e.d.). De reden waarom iemand zijn of haar gezicht bedekt vind ik ondergeschikt.
Zo ken ik je weer. Als het kruit op is, stigmatiseren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de users die reageren alsof er iets geweldigs is gebeurd. Jij bent daar ongetwijfeld een van.
En ik ken jou niet eens, Moet je nagaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer. Als het kruit op is, stigmatiseren.
1 regel: om in het openbaar gezichtsbedekking te (laten) dragen kan je een verzoek indienen bij de gemeentequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hier wordt ik nou kriegelig van:
Regels maken, met subregeltjes en uitzonderingen, met nog meer subsubregeltjes en uituitzonderingen, met daaronder geplakt met subregeltjes voor de echte uitzonderingen.
Hoezo geen controle en wildgroei?
Iets doen aan onverdoofd ritueel slachten mag kennelijk niet, een boerkaverbod zie je niet zitten... - Welke maatregelen gaan er volgens jou dan WEL voor zorgen dat moslims beter integreren? Of wil je überhaupt het probleem ontkennen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
En daarmee lossen we eindelijk een enorm probleem op. Hoezo hervormingen? Een burqaverbod, dat is pas belangrijk!![]()
dan blijft de situatie hetzelfde, met meer werk.. greatquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef n8n het volgende:
[..]
1 regel: om in het openbaar gezichtsbedekking te (laten) dragen kan je een verzoek indienen bij de gemeente
Is ook niet nodig om jouw stigmatiserende vingertje te benoemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik ken jou niet eens, Moet je nagaan.
niet verdoofd slachten word eindelijk verbodenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef Boldface het volgende:
[..]
Iets doen aan onverdoofd ritueel slachten mag kennelijk niet, een boerkaverbod zie je niet zitten... - Welke maatregelen gaan er volgens jou dan WEL voor zorgen dat moslims beter integreren? Of wil je überhaupt het probleem ontkennen?
Wie zegt dat er niets mag worden gedaan aan ritueel slachten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef Boldface het volgende:
[..]
Iets doen aan onverdoofd ritueel slachten mag kennelijk niet, een boerkaverbod zie je niet zitten... - Welke maatregelen gaan er volgens jou dan WEL voor zorgen dat moslims beter integreren? Of wil je überhaupt het probleem ontkennen?
Alsof dergelijke mensen naar ouderavonden gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten. Voor het verlengen van verblijfsvergunning, voor bezoek aan de huisarts, ouderavond op school, aanvragen uitkering, enz......
Scherp.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef Boldface het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik het mis, en ben jij fel gekant tegen een burqaverbod. Want dat waar ik jou van 'beschuldigde'. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is ook niet nodig om jouw stigmatiserende vingertje te benoemen.
Vind het vrij wenselijk dat gezichtsbedekking in openbare ruimtes onder algemene omstandigheden ongewenst zijn. Voor evenementen is er sowieso al genoeg regelwerk met de gemeente. Advertentiebedrijven kunnen een vergunning aanvragen en klaar is klaraquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dan blijft de situatie hetzelfde, met meer werk.. great
Of ik voor of tegen ben heb ik niet duidelijk gemaakt. Ik houd de discussie daar waarover het ging: Frankrijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik het mis, en ben jij fel gekant tegen een burqaverbod. Want dat waar ik jou van 'beschuldigde'. Mijn excuses.
Sowieso moet je bij wetshandhaving een beetje rekening houden met de situatie. Bij voetbal gaat ook geen agent bonnen uitdelen voor elke tackel die wordt gemaakt, terwijl dat in beginsel ook niet mag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind het vrij wenselijk dat gezichtsbedekking in openbare ruimtes onder algemene omstandigheden ongewenst zijn. Voor evenementen is er sowieso al genoeg regelwerk met de gemeente. Advertentiebedrijven kunnen een vergunning aanvragen en klaar is klara
De discussie gaat over het nut van een verbod op gezichtsbedekkende kledij. Ik vraag mij hardop af waar de blijdschap als gevolg van deze maatregel vandaan komt en jij voelt je aangevallen. Nergens in deze discussie heb ik de term rechts gebruikt. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waar je verontwaardiging vandaan komt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Of ik voor of tegen ben heb ik niet duidelijk gemaakt. Ik houd de discussie daar waarover het ging: Frankrijk.
Maar jij hebt het blijkbaar nodig om mij anderen zo snel mogelijk weg te kunnen zetten. Bij voorkeur de rechtse hoek. Je lijkt wel een klopjacht te hebben op rechtsen en stempeltjes drukken.
Je begint erger te worden dan Wilders die het voorzien heeft op moslims. Behoorlijk treurig.
Tot het moment dat jij met je stigmatiserende stempel rond ging slingeren was er niets aan de hand.quote:
Kom jij wel eens buiten dan?quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Al die media, gezeur enz.. om 2000 mensen...![]()
Nederland heeft nog minder mensen die een boerka dragen.
Waar mensen al niet druk over maken![]()
Ben er nog nooit eentje in mn leven tegen gekomen.
Identiteit zie je ook niet met ander soort kleding.. zoals helm/zonnebril/muts/pet enz.. mensen moeten zich eens druk maken om wat er echt toedoet.. niet over paar 100 mensen heel gedoe over maken.
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef arucard het volgende:
Nu heb je 2000 vrouwen die hun huis niet meer uit mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |