Ging jij niet relaxen?quote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ben buiten gaan zitten.
Straks VI maar kijken.
Ik heb het gras bemest met koemestkorrels, ik ga nu niet liever buiten zitten. Ik hoop wel dat trouwens gaat regenen hier anders ruikt het wat langer onfris hier.quote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ben buiten gaan zitten.
Straks VI maar kijken.
Och ja, voor ik deze dikke sigaar op heb is het alweer drie kwartier verder, heerlijk rustig zitten, muziekje er bij en buiten genieten van het nochtans goede weer.quote:
Ons aller goede Erwin Kroll zei net van wel, tot aan het weekend, dus je gebeden zijn verhoord.quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb het gras bemest met koemestkorrels, ik ga nu niet liever buiten zitten. Ik hoop wel dat trouwens gaat regenen hier anders ruikt het wat langer onfris hier.
Goed bezig. Heb een film aangezet maar weet nu al dat die half bekeken gaat worden. Maar ja, had ook geen zin om vanavond weer de kroeg op te zoeken. Zes dagen achtereen alcohol is meer dan genoeg.quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, voor ik deze dikke sigaar op heb is het alweer drie kwartier verder, heerlijk rustig zitten, muziekje er bij en buiten genieten van het nochtans goede weer.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ons aller goede Erwin Kroll zei net van wel, tot aan het weekend, dus je gebeden zijn verhoord.
Me dunkt inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed bezig. Heb een film aangezet maar weet nu al dat die half bekeken gaat worden. Maar ja, had ook geen zin om vanavond weer de kroeg op te zoeken. Zes dagen achtereen alcohol is meer dan genoeg.
Windtalkers. Gisteren effe weggekaapt bij een vriend na het bourgondische avondje (Gisteren ook gewoon gevist!quote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Me dunkt inderdaad!
Welke film als ik vragen mag? Overigens nog bedankt voor een leuk nieuw signature.
Ach, niks mis met vissen, gewoon geen aas aan doen en zuipen in de zon.quote:Op maandag 11 april 2011 20:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Windtalkers. Gisteren effe weggekaapt bij een vriend na het bourgondische avondje (Gisteren ook gewoon gevist!)
En goede sigs maak ik altijd met plezier, dus graag gedaan.
Was verkeerde gezichtje. Vond het vissen juist wel tof. Smoel in de zon en zuipen maar. Jammer alleen dat we waren vergeten vreten mee te nemen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, niks mis met vissen, gewoon geen aas aan doen en zuipen in de zon.
Wel goede film overigens.
Wijf.quote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens durf ik die pieren toch niet aan te raken, smerige dingen.
Daar zijn die vissen toch voor?quote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer alleen dat we waren vergeten vreten mee te nemen.
Half.quote:
Dat mag niet!quote:
quote:Half.
Vergunning? Ze gingen trouwens met zn tienen op zo'n tien meter achter een andere visser zitten (ze zaten aan de overkant). Die is gelijk met een sjaggo hoofd opgestaptquote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
Als brave burger had je wel een vergunning?
Je had ook gewoon de halal broodjes van die jongeren kunnen stelen, beetje pay-back time voor jouw voedselhulp aan hun thuisfront.
Ja, je mag in dit regelnichten land niet vissen zonder vergunning.quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergunning? Ze gingen trouwens met zn tienen op zo'n tien meter achter een andere visser zitten (ze zaten aan de overkant). Die is gelijk met een sjaggo hoofd opgestapt
Een beetje kerel gaat op stap zonder vergunning.quote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, je mag in dit regelnichten land niet vissen zonder vergunning.
En geef hem eens ongelijk.
Ach ja, kniesoor die er op let.quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een beetje kerel gaat op stap zonder vergunning.
Ach, helemaal gek is het niet. Met die centen wordt de visstand op peil gehouden en de visgebieden fraai gehouden.quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, kniesoor die er op let.
Waarom zou je in godsnaam een vergunning moeten hebben om op een paar visjes te hengelen. Maar goed, c'est la vie, belasting betalen over het recht om een dobber in het water te smijten.
Alsof het college van wethouders een Voorntjeskwekerij in het leven roept en ze dan uitzet in de stadspark van Lelystad.quote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, helemaal gek is het niet. Met die centen wordt de visstand op peil gehouden en de visgebieden fraai gehouden.
De meeste gemeenten hebben de visrechten overgedragen aan hengelsportverenigingenquote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof het college van wethouders een Voorntjeskwekerij in het leven roept en ze dan uitzet in de stadspark van Lelystad.![]()
Zou wel humor zijn, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |