en mensen die niet kunnen spellen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef Esses het volgende:
Sowieso en default tutoyeren doe je alleen tegen mogolen en idioten.
That's a fact. Pff een n overgeslagen. Vergeeft u mij?quote:
jou altijd!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef Esses het volgende:
[..]
That's a fact. Pff een n overgeslagen. Vergeeft u mij?
Uhm, volgens mij post de kap Kroon hier niet op dit forum, maar jij loopt over hem te ouwehoeren alsof jullie samen hebben lopen knikkeren op het schoolplein. En dat gaat niet alleen over Kroon, maar over zo'n beetje alle defensie collega's.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:20 schreef rubje het volgende:
je zeurt om een punt te maken dat geen punt hier is.FOK! is een openbaar forum waar een ieder gelijk is en daar gelden geen rangen of standen. Dus als iemand hier iemand tutoyeert dan is dat zijn goed recht omdat hier op FOK! andere regels gelden dan op een kazerne.
Heel veel mensen kennen elkaar niet en formaliteiten inzake de omgang op FOK! zijn zo dat iedereen op gelijke voet staat en dus informeel met elkaar omgaat. Zeuren om formaliteiten hier op FOK! is jezelf voor aap zetten tov de meute.
Ach, zo lang men te belazerd is om op te staan voor het volkslied en men een ridder nog geen blik waardig gunt sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Pumatje het volgende:
Je/een leidinggevende(n) met de voornaam aanspreken in het openbaar![]()
fail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is gewoon een blijk van respect, snap niet dat er uberhaupt discussie over mogelijk isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
De schuld ligt bij de algehele instelling in dit land. Toen ik een keer in de houding ging staan in burger bij het horen van het volkslied zat de hele goegemeente mij aan te kijken alsof ik gek geworden was. En het was verdomme nog op 4 mei ook nog, dan verwacht je toch echt dat men er iets van snapt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:24 schreef Pumatje het volgende:
True that... maargoed dat is iets wat ooit is foutgegaan in Nederland, wordt misschien ook niet genoeg op gehamerd in de AMO, en die schuld ligt bij het kader...
Tot op zekere hoogte natuurlijk, maar dat heeft te maken met inzicht.quote:maar wat duidelijk mag zijn, is dat commandanten nooit aangesproken dienen te worden bij de voornaam. Toen ik op de KMS kwam werd me meteen duidelijk gemaakt ( wat ik ook erg goed vond ) dat een wachtmeester, of sergeant aangesproken dient te worden met U, en je deze beleefd begroet.
Correct.quote:Ik houd het maar bij mezelf.. ik sta wel op bij het Volkslied, en zodra ik Kroon zie spreek ik hem aan met zijn rang, dat deed ik zelfs toen ik ladderzat met carnaval betrokkene een peukje zag roken voor zijn tent.
dat hoort..
U in een hoofdletter is oude spelling. Ik maak me er soms ook schuldig aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef Esses het volgende:
@Sp3c, u bent er van op de hoogte dat U alleen voor God en de Koningin weggelegd is?
Correctquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
U in een hoofdletter is oude spelling. Ik maak me er soms ook schuldig aan.
Zal ik het eens voordoen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef sp3c het volgende:
dat trucje met dat water krijg ik alleen maar niet onder controle en dan heb het er het erover heen lopen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef sp3c het volgende:
graag bier ipv wijn en pics or it did not ever happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |