abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95342856
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nou alweer...die is heel de nacht samen met sharon bij de mannen gebleven in tegenstelling tot de rest
ze heeft de hele avond / nacht gelegen...onder die hoge berg (haar knieen) en sharon heeft meer gedaan dan zij hoor....ik heb tot 1 uur gekeken....lau ging broodje maken ...voor haarzelf.

af en toe ging ze karim masseren....vond ze zelf lekker om te doen denk ik
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_95342867
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef suzi1 het volgende:
waar halen jullie die wildcard vandaan?
staat stukje terug in de cos.
Grey's heeft mailtje gehad.
pi_95342895
quote:
12s.gif Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef Stability het volgende:

[..]

ze heeft de hele avond / nacht gelegen...onder die hoge berg (haar knieen) en sharon heeft meer gedaan dan zij hoor....ik heb tot 1 uur gekeken....lau ging broodje maken ...voor haarzelf.

Ze bleef voor ondersteuning...die andere 4 doen helemaal niets...dan is dat beetje nog wel ok
pi_95342897
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef delfse het volgende:

[..]

Hij bedoelde Alex dat die de hele dag op bed lag dat dat misschien stemmen heeft gekost donderdag.
serieus ? hahaha goed zo hij heeft het door gehad
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 april 2011 @ 14:47:42 #130
54593 crew  Olga
Cheese
pi_95342906
quote:
12s.gif Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef Stability het volgende:

[..]

Waar waren de andere teamgenoten van karim dan? Ik snap best dat Laura zwartmaken tof is voor jullie, maar kijk dan ook met een neutraal gezicht
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_95342910
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:45 schreef danilel het volgende:
Ben "bang" dat Maik op de schopstoel komt....
ik denk dat de stem wil dat maik ga winnen, waarom zou hij terug gekomen zijn?

als je kijk naar de bb's daar wonnen ook vaak de mannen van een setje
  maandag 11 april 2011 @ 14:48:06 #132
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_95342920
pi_95342923
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef suzi1 het volgende:
waar halen jullie die wildcard vandaan?
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
pi_95342930
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ze bleef voor ondersteuning...die andere 4 doen helemaal niets...dan is dat beetje nog wel ok
in feite hetzelfde als die anderen...gewoon liggen...alleen zij lag bij karim in de buurt..dat was het verschil...kheb haar alleen maar geil zien kijken naar karim , met van die verlangende oogjes...brrrr
  maandag 11 april 2011 @ 14:48:19 #135
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95342932
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef suksan het volgende:

[..]

ik denk dat de stem wil dat maik ga winnen, waarom zou hij terug gekomen zijn?

als je kijk naar de bb's daar wonnen ook vaak de mannen van een setje
Nooit dat die saaie gast gaat winnen :N
Komt goed schatje
  maandag 11 april 2011 @ 14:48:22 #136
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_95342935
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Olga het volgende:

[..]

Waar waren de andere teamgenoten van karim dan? Ik snap best dat Laura zwartmaken tof is voor jullie, maar kijk dan ook met een neutrale stem.
idd sommige moeten hun roze bril eens afzetten
pi_95342940
Ridder Alex leert je de fijne kneepjes van het vak.

We gaven al een haircut van Servio en een piercing van Aafke weg. Deze week kun je Alex beter leren kennen. Deze ridder weet alles van etiquette en wat is er nou leuker dan een lekker decadent te diner met de oud-bewoner? Vanmiddag (11-4) om 15:00 uur starten we de actie op Twitter. Denk jij het favoriete gerecht van onze koene ridder te weten? Stuur dan je antwoord in een tweet met daarin #sstnl en #dineren. Diegene die als eerst met het goede antwoord komt, wint voor aanstaande donderdag een diner met Alex en twee kaarten voor de liveshow. Na een heerlijk diner kun je dus ook de andere oud-bewoners van dichtbij bekijken en zien hoe het er aan toegaat in de studio.

Wellicht interessant voor mensen die wel wat lesjes in etiquette kunnen gebruiken.
pi_95342944
quote:
5s.gif Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Vultarian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
tnx!
pi_95342946
OMG je kan decadent dineren met alex _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_95342955
quote:
12s.gif Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Stability het volgende:

[..]

in feite hetzelfde als die anderen...gewoon liggen...alleen zij lag bij karim in de buurt..dat was het verschil...kheb haar alleen maar geil zien kijken naar karim , met van die verlangende oogjes...brrrr
:') doe die zwartgallige bril af zeg :D
pi_95342957
Ik mag Laura helemaal niet, maar inderdaad ze bleef er wel bij kon je van de andere uit dat team niet zeggen.
pi_95342958
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
OMG je kan decadent dineren met alex _O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O-
pi_95342960
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Je_Psychiater het volgende:

We gaven al een haircut van Servio en een piercing van Aafke weg. Deze week kun je Alex beter leren kennen. Deze ridder weet alles van etiquette en wat is er nou leuker dan een lekker decadent te diner met de oud-bewoner? Vanmiddag (11-4) om 15:00 uur starten we de actie op Twitter. Denk jij het favoriete gerecht van onze koene ridder te weten? Stuur dan je antwoord in een tweet met daarin #sstnl en #dineren. Diegene die als eerst met het goede antwoord komt, wint voor aanstaande donderdag een diner met Alex en twee kaarten voor de liveshow. Na een heerlijk diner kun je dus ook de andere oud-bewoners van dichtbij bekijken en zien hoe het er aan toegaat in de studio.

Wellicht interessant voor mensen die wel wat lesjes in etiquette kunnen gebruiken.
reksie, henk grijpen jullie kans ~O>
pi_95342968
quote:

Leuk voor de fans van Alex
pi_95342975
z'n favoriete gerecht is... sushi ?
pi_95342982
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef sjampoeh het volgende:
z'n favoriete gerecht is... sushi ?
Yup..
pi_95342983
quote:

wie de schoen past, trekke hem aan.
  maandag 11 april 2011 @ 14:50:02 #148
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95342984
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef afca_oc het volgende:

[..]

reksie, henk grijpen jullie kans ~O>
Ik zit donderdag in het stadion in eindhoven, dus helaas, had graag gewild, maar ik twitterbingo wel mee voor Reksie :)
Komt goed schatje
pi_95342987
Laura mag dan misschien vannacht dan wel actief zijn geweest.
Is ook voor het eerst.
Ze ligt de hele dag.
pi_95342988
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef Laysa het volgende:

[..]

:') doe die zwartgallige bril af zeg :D
ik mag die meid gewoon voor geen meter, heeft ze zelf voor gezorgd. en ik heb gelukkig nog geen bril nodig . het is en blijft gewoon een hele luie meid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')