ze heeft de hele avond / nacht gelegen...onder die hoge berg (haar knieen) en sharon heeft meer gedaan dan zij hoor....ik heb tot 1 uur gekeken....lau ging broodje maken ...voor haarzelf.quote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou alweer...die is heel de nacht samen met sharon bij de mannen gebleven in tegenstelling tot de rest
Ze bleef voor ondersteuning...die andere 4 doen helemaal niets...dan is dat beetje nog wel okquote:Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft de hele avond / nacht gelegen...onder die hoge berg (haar knieen) en sharon heeft meer gedaan dan zij hoor....ik heb tot 1 uur gekeken....lau ging broodje maken ...voor haarzelf.
af en toe ging ze karim masseren....vond ze zelf lekker om te doen denk ik
serieus ? hahaha goed zo hij heeft het door gehadquote:Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Hij bedoelde Alex dat die de hele dag op bed lag dat dat misschien stemmen heeft gekost donderdag.
Waar waren de andere teamgenoten van karim dan? Ik snap best dat Laura zwartmaken tof is voor jullie, maar kijk dan ook met een neutraal gezichtquote:Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft de hele avond / nacht gelegen...onder die hoge berg (haar knieen) en sharon heeft meer gedaan dan zij hoor....ik heb tot 1 uur gekeken....lau ging broodje maken ...voor haarzelf.
af en toe ging ze karim masseren....vond ze zelf lekker om te doen denk ik
ik denk dat de stem wil dat maik ga winnen, waarom zou hij terug gekomen zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 14:45 schreef danilel het volgende:
Ben "bang" dat Maik op de schopstoel komt....
in feite hetzelfde als die anderen...gewoon liggen...alleen zij lag bij karim in de buurt..dat was het verschil...kheb haar alleen maar geil zien kijken naar karim , met van die verlangende oogjes...brrrrquote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze bleef voor ondersteuning...die andere 4 doen helemaal niets...dan is dat beetje nog wel ok
Nooit dat die saaie gast gaat winnenquote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk dat de stem wil dat maik ga winnen, waarom zou hij terug gekomen zijn?
als je kijk naar de bb's daar wonnen ook vaak de mannen van een setje
idd sommige moeten hun roze bril eens afzettenquote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Waar waren de andere teamgenoten van karim dan? Ik snap best dat Laura zwartmaken tof is voor jullie, maar kijk dan ook met een neutrale stem.
quote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Stability het volgende:
[..]
in feite hetzelfde als die anderen...gewoon liggen...alleen zij lag bij karim in de buurt..dat was het verschil...kheb haar alleen maar geil zien kijken naar karim , met van die verlangende oogjes...brrrr
reksie, henk grijpen jullie kansquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ridder Alex leert je de fijne kneepjes van het vak.
We gaven al een haircut van Servio en een piercing van Aafke weg. Deze week kun je Alex beter leren kennen. Deze ridder weet alles van etiquette en wat is er nou leuker dan een lekker decadent te diner met de oud-bewoner? Vanmiddag (11-4) om 15:00 uur starten we de actie op Twitter. Denk jij het favoriete gerecht van onze koene ridder te weten? Stuur dan je antwoord in een tweet met daarin #sstnl en #dineren. Diegene die als eerst met het goede antwoord komt, wint voor aanstaande donderdag een diner met Alex en twee kaarten voor de liveshow. Na een heerlijk diner kun je dus ook de andere oud-bewoners van dichtbij bekijken en zien hoe het er aan toegaat in de studio.
Wellicht interessant voor mensen die wel wat lesjes in etiquette kunnen gebruiken.
Leuk voor de fans van Alexquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
We gaven al een haircut van Servio en een piercing van Aafke weg. Deze week kun je Alex beter leren kennen. Deze ridder weet alles van etiquette en wat is er nou leuker dan een lekker decadent te diner met de oud-bewoner? Vanmiddag (11-4) om 15:00 uur starten we de actie op Twitter. Denk jij het favoriete gerecht van onze koene ridder te weten? Stuur dan je antwoord in een tweet met daarin #sstnl en #dineren. Diegene die als eerst met het goede antwoord komt, wint voor aanstaande donderdag een diner met Alex en twee kaarten voor de liveshow. Na een heerlijk diner kun je dus ook de andere oud-bewoners van dichtbij bekijken en zien hoe het er aan toegaat in de studio.
Wellicht interessant voor mensen die wel wat lesjes in etiquette kunnen gebruiken.
wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik zit donderdag in het stadion in eindhoven, dus helaas, had graag gewild, maar ik twitterbingo wel mee voor Reksiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |