Ben ik weer!

Een paar dagen geleden zijn mijn vriend, zijn ouders en ik het appartement gaan bezichtigen, samen met de makelaar.
Het huisje op zich is prachtig!
Om over de badkamer en de keuken nog maar te zwijgen, haha!
Helemaal nieuw, fraai afgewerkt, en voorzien van praktisch alle denkbare luxe.
Er is wel ook een en ander qua werk aan het huisje, zoals de trapleuning die mist, de badkamer waar twee tegels missen, en de muren.
Het behang was smerig geel, van alle aanslag.
Er zal dus absoluut opnieuw gewit en geverfd moeten worden.
En flink worden gepoetst en geschrobt..
Dus er valt nog een boel te klussen, maar we hebben een poets- en klusteam gereed staan, dus dat moet goedkomen!
Maar mijn vriend en ik zitten qua wensen en verwachtingenpatroon wel op eenzelfde lijn, en we zien echt potentieel in dit leuke huisje.
Onze verwachtingen van het huisje waren zelfs wel overtroffen!
Mijn vriend wilde er nog even over nadenken, maar nu is dan toch de kogel door de kerk..
Mijn vriend en ik hebben besloten dat we voor voor dit huisje willen gaan!
Maar er waren nog een aantal andere geinteresseerden, en er waren ook al een aantal bezichtigingen geweest, dus het zal erom gaan spannen..
Maar de makelaar bemiddelt alleen maar.
De uiteindelijke keuze wordt door de verhuurder zelf gemaakt..
Ik heb gisteravond de makelaar alle benodigde documenten (jaaropgaves + arbeidscontracten) op de mail gezet, die hij nodig had.
Ook netjes gemeld dat mocht hij vragen hebben of nog ontbrekende informatie nodig had, hij me altijd kan mailen.
En nu..
Nu is het afwachten.
En hopen op een klein wonder!

Ik heb nog geen reactie terug ontvangen, maar volgens mijn ouders kan dat ook nog wel een paar dagen duren..
Heeft iemand enig idee hoelang dat zou kunnen duren?