ja (L)quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iemand moet je as van de Sint Jan strooien.
quote:
quote:
Kenser.quote:
Wanneer is de bruiloft?quote:
?!?!?!?!?!?!quote:
1 april 2012. En BB is het vrouwtje, ik heb de broek aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft?
Ik begrijp dat BB het vrouwtje in de relatie is?
Onze kinderen komen later echt niet zo op de fotoquote:
Op zo'n leeftijd moeten ze inderdaad niet beginnen met handjes vasthouden. Kan niks goeds uit voortkomen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onze kinderen komen later echt niet zo op de foto
Nee idd. Stomme kinderen, denken dat ze groot zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op zo'n leeftijd moeten ze inderdaad niet beginnen met handjes vasthouden. Kan niks goeds uit voortkomen.
En BB altijd de broek uit?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1 april 2012. En BB is het vrouwtje, ik heb de broek aan
Bah afleren die handel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee idd. Stomme kinderen, denken dat ze groot zijn
Mijn broek uit, jouw rokje omhoog, zo kunnen we het wel doen. Liever lui dan moe, alles uittrekken is zoveel moeitequote:
Tof tochquote:Op zondag 17 april 2011 09:58 schreef bijdehand het volgende:
En wtf, gister had ik een housewarmingparty, geef ik een fles wodka aan dat meisje. Heb ik die fles voor de helft opgedronken, ziek dat ik was
Ik doe dat ook altijd. Drank cadeau geven en het dan zelf opdrinken.quote:Op zondag 17 april 2011 09:58 schreef bijdehand het volgende:
En wtf, gister had ik een housewarmingparty, geef ik een fles wodka aan dat meisje. Heb ik die fles voor de helft opgedronken, ziek dat ik was
Ja, totdat alles naar buiten wilquote:
Dat zijn wel de beste cadeau's jaquote:Op zondag 17 april 2011 11:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd. Drank cadeau geven en het dan zelf opdrinken._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |