Moggequote:
Kan je dichterbij gaan werken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge
Qua werk ga ik vandaag de knoop doorhakken of ik van baan switch
Utrecht... 36 uur (4 x 9) voor meer geld dan ik nu voor werk.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Utrecht... 36 uur (4 x 9) voor meer geld dan ik nu voor werk.
net ja gezegd
Waar ga je werken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Dank u dank u
Na 8 jaar voor hetzelfde bedrijf gewerkt te hebben was het tijd voor wat nieuws
Ik laat het nog even staatsgeheim totdat ik m'n krabbel heb gezetquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Waar ga je werken?
Of is dat staatsgeheim?
Wel iets met computers weer of niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Gezien het feit dat deze vacature al een half jaar open stond ben ik er niet zo bang voor
Iets met computers dekt de lading aardig jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Wel iets met computers weer of niet?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Iets met computers dekt de lading aardig ja
Zo heb ik het m'n ouders ook maar weer uitgelegd.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)al-Cleavage-Day.html
ik schrok niet want ik rook je aankomenquote:
Jij mag niks zeggen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 05:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik schrok niet want ik rook je aankomen
?quote:
Is ze een droommeid?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:07 schreef kenserkabouter het volgende:
Gisteren gedate. Wat een meid.
Helaas geen girlfriend material.
Je beste grap in tijden joh.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is ze een droommeid?
Letterlijk bedoel ik dan
Daar is míjn droommeid!quote:
Iemand moet je as van de Sint Jan strooien.quote:
ja (L)quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iemand moet je as van de Sint Jan strooien.
quote:
quote:
Kenser.quote:
Wanneer is de bruiloft?quote:
?!?!?!?!?!?!quote:
1 april 2012. En BB is het vrouwtje, ik heb de broek aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft?
Ik begrijp dat BB het vrouwtje in de relatie is?
Onze kinderen komen later echt niet zo op de fotoquote:
Op zo'n leeftijd moeten ze inderdaad niet beginnen met handjes vasthouden. Kan niks goeds uit voortkomen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onze kinderen komen later echt niet zo op de foto
Nee idd. Stomme kinderen, denken dat ze groot zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op zo'n leeftijd moeten ze inderdaad niet beginnen met handjes vasthouden. Kan niks goeds uit voortkomen.
En BB altijd de broek uit?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1 april 2012. En BB is het vrouwtje, ik heb de broek aan
Bah afleren die handel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee idd. Stomme kinderen, denken dat ze groot zijn
Mijn broek uit, jouw rokje omhoog, zo kunnen we het wel doen. Liever lui dan moe, alles uittrekken is zoveel moeitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |