Dat vind ik dus ook moeilijk. Ik drink graag Fanta of Cassis en vind eigenlijk dat ik best 1 glas mag in de avond. Maar als die fles eenmaal open is...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Juicyhil het volgende:
Gewoon afkicken![]()
Ik ben ook afgekickt van de cola, alleen in het weekend een blikje of 2.
Tuurlijk, maar het maakt toch ook niets uit als je jezelf af en toe eens beloond met chocola. Dat kan best wel eens in de twee weken ofzo. Maar dan ook goed zorgen dat het bij die ene keer blijftquote:Op donderdag 21 april 2011 15:54 schreef trovey het volgende:
Afkicken zei je toch...ik ben bang dat ik altijd wel iets met chocolade zal houden...iets met stofjes die erin zitten.
Wat bij mij wel helpt is zorgen te hebben...eet ik zo twee dagen helemaal niet ...alleen is dat dan weer niet zo goed voor mijn nachtrust en bloeddruk.
Precies, ik heb ook altijd dat het nooit bij 1 glas blijft. Daarom ook voor mezelf, en op aandringen van mn fitnesscoach, besloten gewoon alleen maar water te drinken. Alleen vind mijn maag water niet echt fijnquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook moeilijk. Ik drink graag Fanta of Cassis en vind eigenlijk dat ik best 1 glas mag in de avond. Maar als die fles eenmaal open is...
Probleem is meer..waar is de grens.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het maakt toch ook niets uit als je jezelf af en toe eens beloond met chocola. Dat kan best wel eens in de twee weken ofzo. Maar dan ook goed zorgen dat het bij die ene keer blijft
Ik was gisteren heel erg druk met iets. Om 11 uur in de avond wilde ik eens wat eten. Toen kwam ik erachter dat mij kant-en-klare maaltijd van AH (pasta met saus) over datum wasWinkels waren natuurlijk gesloten. Toen stond ik op het punt naar de McDonalds
(wat om de hoek is) te rijden, die zijn tot laat in de nacht open. Maar toch maar doorgereden naar het tankstation voor een broodje ei
Ik ben bang dat het niet bij 1 stukje chocolade of 1 glas cola blijven juist het grootste probleem is in dit topic. We weten het allemaal prima maar moeten gewoon niet de voor ons verkeerde dingen eten.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook altijd dat het nooit bij 1 glas blijft. Daarom ook voor mezelf, en op aandringen van mn fitnesscoach, besloten gewoon alleen maar water te drinken. Alleen vind mijn maag water niet echt fijn
Mijn moeder is 60+ en ruim 35 kg afgevallen (ook noodzaak) en heeft dus geen vellen, dus daar hoop ik op. Tot nu toe plooit het mooi terug en tot een jaar na het afvallen zal het terug gaan. Heb dus goede hoop op weinig veloverschot.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor "teveel vel"" met dat snelle afvallen ook als is het in jouw geval noodzakelijk. Ik merk dat ik als 40+-er al duidelijk minder soepel "terugveer"dan 10 jaar terug.
vooralsnog heb ik er meer baat bij dan schade van. Moet wel zeggen dat ik het op dokters recept krijg, ik maak weinig tot geen melatonine aan om onbekende reden. Maar men vermoed dat mijn glutenintollerantie er iets mee te maken heeft. En slaap heb je toch wel nodig. Vooral doorslapen is wel handigquote:De bijwerkingen van melatonine lijken beperkt tot sufheid overdag bij langdurig gebruik van hoge doses (zoals 3 tot 5 mg), en tot het verder naar achteren verschuiven van de slaapfase bij op een verkeerde tijd innemen van de melatonine (vóór 15.30 uur en ná 24 uur). Onderzoekers en artsen die ruim 20 jaar melatonine voorschrijven hebben tot nu toe geen schadelijke effecten waargenomen. Maar gecontroleerd onderzoek (melatonine vergeleken met placebo) ontbreekt dus nog.
Ik heb weer hoop.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Muks het volgende:
[..]
Mijn moeder is 60+ en ruim 35 kg afgevallen (ook noodzaak) en heeft dus geen vellen, dus daar hoop ik op. Tot nu toe plooit het mooi terug en tot een jaar na het afvallen zal het terug gaan. Heb dus goede hoop op weinig veloverschot.
Ik heb het een paar weken geleden gebruikt toen ik door wat problemen totaal niet kon slapenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Muks het volgende:
Trovey, gewichtstoename bij melatonine gebruik is niet bewezen hoor, ik gebruik al langere tijd.
[..]
vooralsnog heb ik er meer baat bij dan schade van. Moet wel zeggen dat ik het op dokters recept krijg, ik maak weinig tot geen melatonine aan om onbekende reden. Maar men vermoed dat mijn glutenintollerantie er iets mee te maken heeft. En slaap heb je toch wel nodig. Vooral doorslapen is wel handig
in principe (en dan ga ik 'even' voorbij aan cravings en alle andere dingen enzo) is dat het ook: wat je niet koopt, kan je ook niet eten. (als je geen snackbars etc bezoekt).quote:
Eens hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
in principe (en dan ga ik 'even' voorbij aan cravings en alle andere dingen enzo) is dat het ook: wat je niet koopt, kan je ook niet eten. (als je geen snackbars etc bezoekt).
Met volle maag gaan winkelen, lijstje maken en jezelf inprenten: geen slechte zooi!
Ja hèquote:
Thanks, ik had van de week echt even een paar ontzettend zware dagen. Ook omdat mijn vriend de meest tactische vent ever is (Ik hou helemaal niet van grote borsten, je kan echt niet steeds je schildklier de schuld geven, etc). Op sommige dagen ben je wat gevoeliger en lekker weer zorgde ineens voor een nieuwe schok voor de kledingkast. Vrouwen zeggen altijd dat ze geen kleren hebben, maar als je nog maar 2 shirts past is het echt niet leuk meer.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef DarkElf het volgende:
@Lucky-Strike
Lijkt me erg moeilijk als je lichaam je zo tegenwerkt ensnap dat dat heftig is. In de winter kan je je nog verstoppen in dikke truien voor je gevoel maar nu?
Je bent iig bezig met het probleem aanpakken en ik hoop voor je dat het niet maanden duurt voor het werkt en je weer kan afvallen
DEtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |