Maar ze faalde. Ik had die kerel ook wel neergeschoten als ik daar toevallig had gelopen terwijl ik illegaal mijn wapen bij me had.. Ik voel me ook een held nuquote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet.
Ze wilde net iets teveel als held naar voren komen die het allemaal had kunnen veranderen.
Captain Hindsight heeft er ook nog wel een mening over.
Ach, we komen het toch niet te weten hoe het verhaal werkelijk in elkaar steekt.quote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet.
Ze wilde net iets teveel als held naar voren komen die het allemaal had kunnen veranderen.
Captain Hindsight heeft er ook nog wel een mening over.
een echtpaar onder de slachtoffer?quote:
Ik denk rond de 40.. waren een paar rond de 40 en een paar hele oude die gestorven zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
een echtpaar onder de slachtoffer?
iets bekend over de leeftijden van het echtpaar? vrees dat hun dan de ouders van het kind wat gered werd zijn (in hoeverre dat waar was)
Kijken naar de leeftijden van de slachtoffers zou ik zeggen; 49 en 45. Maar dat is natuurlijk niet zeker gezegd.quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
een echtpaar onder de slachtoffer?
iets bekend over de leeftijden van het echtpaar? vrees dat hun dan de ouders van het kind wat gered werd zijn (in hoeverre dat waar was)
ja weet dat er een aantal rond de 40 waren, maar ook wat oudere mensen..quote:Op maandag 11 april 2011 12:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik denk rond de 40.. waren een paar rond de 40 en een paar hele oude die gestorven zijn..
nee daarom, het echtpaar kan ook een bejaard echtpaar zijnquote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Kijken naar de leeftijden van de slachtoffers zou ik zeggen; 49 en 45. Maar dat is natuurlijk niet zeker gezegd.
Het zou gaan om een lerares en haar man.quote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee daarom, het echtpaar kan ook een bejaard echtpaar zijn
Er was al aangegeven dat er een dubbeltelling wasquote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja weet dat er een aantal rond de 40 waren, maar ook wat oudere mensen..
maar als het dus een jonger echtpaar is..
quote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee daarom, het echtpaar kan ook een bejaard echtpaar zijn
Herintredersquote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Het zou gaan om een lerares en haar man.
mmm okequote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Het zou gaan om een lerares en haar man.
dat is echt lomp en te triest voor woordenquote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Er was al aangegeven dat er een dubbeltelling was
quote:ALPHEN - Maandagochtend is verwarring ontstaan over een aantal overleden slachtoffers als gevolg van de schietpartij in Alphen aan den Rijn. Directeur Theo Muntingh van het Groene Hart Lyceum meldde dat een werkneemster op de school in de nacht van zondag op maandag was overleden, evenals haar echtgenoot. Later verklaarde hij dat de betreffende slachtoffers al eerder waren overleden.
De verwarring werd veroorzaakt door een misverstand tussen de school en de GGD, aldus Muntingh.
Fouten worden gemaakt.. Alleen dat zoiets niet gevonden wordt voor het uitgebracht wordt is toch erg raar.. Zeker als je ziet hoe weinig info er in eerste instantie werd gegevenquote:Op maandag 11 april 2011 12:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
mmm oke
[..]
dat is echt lomp en te triest voor woorden
fouten kunnen er gemaakt worden,maar dit is wel een erg slordige fout.. en zeker raar dat zoiets niet gezien wordt voordat het naar buiten wordt gebrachtquote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Fouten worden gemaakt.. Alleen dat zoiets niet gevonden wordt voor het uitgebracht wordt is toch erg raar.. Zeker als je ziet hoe weinig info er in eerste instantie werd gegeven
Komt door het weekend.quote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Fouten worden gemaakt.. Alleen dat zoiets niet gevonden wordt voor het uitgebracht wordt is toch erg raar.. Zeker als je ziet hoe weinig info er in eerste instantie werd gegeven
quote:Update: de 3 wapens op de PD zijn allen gebruikt. Hij had hiervoor vergunnningen. Er wordt nog onderzocht of een wapen omgebouwd is.
Man, als ze wou opscheppen had ze toch wel der naam gezegd. Damn, ik begrijp nu wel waarom alle mensen die het hebben meegemaakt in privacy willen blijven met al dat kortzichtige geneuzel, het is ook nooit goed. Net als die ene man die werd kwalijk genomen dat hij zijn stiefdochter niet in bescherming nam maar wel zijn eigen dochter. Je weet toch helemaal niets van de situatie..quote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef Dropdown het volgende:
Dus ze wilde graag helpen, maar iemand blokkeerde de weg? Er is iets, dat heet springen, dat gaat heel makkelijk. Ook ligt ze ineens onder een tafel. Ik geloof er zelf vrij weinig van.
quote:Tristan van der Vlis, de dader van de schietpartij in Alphen aan den Rijn, heeft meer dan honderd keer geschoten.
De drie wapens die op de plaats delict zijn aangetroffen zijn alledrie door de dader gebruikt, meldt het OM. (ANP)
Er zijn toch iets van 30 mensen neergeschoten? Vink nogal wat.quote:Op maandag 11 april 2011 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
als hij zoveel geschoten heeft is het een wonder dat niet meer mensen zijn neergeschoten
Die zijn ze aan het maken toch? Er komt een "tot achter de komma" nauwkeurige reconstructie. Ik denk dat we die tzt nog wel te zien krijgen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er zijn toch iets van 30 mensen neergeschoten? Vink nogal wat.
Ik zou wel zo'n overzicht willen zien waar en wanneer hij schoot en waar ie liep. Heb er geen beeld bij.
maar als hij meer dan 100x heeft geschoten, voor iemand die op een schietvereniging zit, vind ik het een wonder dat er niet honderd mensen geraakt zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 13:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er zijn toch iets van 30 mensen neergeschoten? Vink nogal wat.
Ik zou wel zo'n overzicht willen zien waar en wanneer hij schoot en waar ie liep. Heb er geen beeld bij.
Ze vertelde het bij Nieuwsuur voor de camera, buiten beeld.quote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef yvonne het volgende:
Val nou niet over dat meiske heen,
als je enigszins bekend bent met interviewen tijdens druk ( en voor het AD ook buiten druk) dan weet je dat wát het meiske verteld heeft in het echt behoorlijk kan verschillen met wat er komt te staan...
Dit is nu eenmaal wat kranten doen.
Ik heb toendertijd andere zaken als deze gevolgd die toen in het nieuws waren, maar overal viel het aantal slachtoffers mee.quote:Op maandag 11 april 2011 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
als hij zoveel geschoten heeft is het een wonder dat niet meer mensen zijn neergeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |