Ik prefereer The Economist zeer zeker boven Time.quote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef Voorschrift het volgende:
The Economist is zeker een prima blaadje, het is m'n favoriet eigenlijk, of anders Time.
Zeker, maar The Economist is vaak niet overal te verkrijgen, tenminste, voor mij als provincie resident.quote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik prefereer The Economist zeer zeker boven Time.
Om de week maar eens goed te beginnen: verkeerd gebruik van een uitspraak.quote:Op maandag 11 april 2011 08:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, maar The Economist is vaak niet overal te verkrijgen, tenminste, voor mij als provincie resident.
Overigens heeft ons aller held Steve Jobs daar een stokje voor gestoken, mijn dank is groots.
Welnee, hij heeft dit nu verhinderd door de noodzaak weg te halen om naar de winkel te stappen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om de week maar eens goed te beginnen: verkeerd gebruik van een uitspraak.
Het klopte gewoon niet, maar goed, jij je zin.quote:Op maandag 11 april 2011 09:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft dit nu verhinderd door de noodzaak weg te halen om naar de winkel te stappen.
De vicieuze cirkel van onverkrijgbaar materiaal in de provincie is eindelijk doorbroken.
Je bent altijd wel zuur op de maandag Koos, is kantoor zo erg daar in Harderwijk en omstreken?quote:Op maandag 11 april 2011 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het klopte gewoon niet, maar goed, jij je zin.
Eerst een verklaring van de rechterlijke macht. Aan het gezever van islamofoob Wilders hecht ik niet altijd evenveel waarde. Die zal de informatie vermoedelijk een draai in de voor hem juiste richting hebben gegeven.quote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)derland__.html?p=2,1
Als er ook maar een beetje van klopt betekent dat het failliet van de rechtspraak.
Vreemd inderdaad, wist niet dat het dat gaf hier.quote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)derland__.html?p=2,1
Als er ook maar een beetje van klopt betekent dat het failliet van de rechtspraak.
Maandag is gewoon een kutdag, elke carriere-man weet dat.quote:Op maandag 11 april 2011 09:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent altijd wel zuur op de maandag Koos, is kantoor zo erg daar in Harderwijk en omstreken?
Ik heb eerder een hekel aan de donderdag, precies tussen de vreugde van "de helft" en het einde in.quote:Op maandag 11 april 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maandag is gewoon een kutdag, elke carriere-man weet dat.
Vind mn werk ook niet vervelend, maar heb de gewoonte om het zondag vaak nogal laat te maken. Gisteravond tot in de kleine uurtjes bourgondisch bezig geweest met wijn en hapjes. En valt de ochtend zwaar op je dak. Hoewel geen kater.quote:Op maandag 11 april 2011 09:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb eerder een hekel aan de donderdag, precies tussen de vreugde van "de helft" en het einde in.
Maandag heb ik geen problemen mee eigenlijk, ben altijd weer blij aan het werk te gaan.
Is dat House?quote:
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 11 april 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind mn werk ook niet vervelend, maar heb de gewoonte om het zondag vaak nogal laat te maken. Gisteravond tot in de kleine uurtjes bourgondisch bezig geweest met wijn en hapjes. En valt de ochtend zwaar op je dak. Hoewel geen kater.
Dat is wellicht jouw versie van werk.quote:
Enkel secretaresses en callcenter medewerkers zitten zo achter hun bureau man.quote:
Je hebt toch Fokken als dagtaak?quote:Op maandag 11 april 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind mn werk ook niet vervelend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |