Bij ons in de grote stad hebben ze een sauna zoals bij de Finnen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Maar dan ben je toch lang niet overal in geweest enzo?
Dat kan nooit in drie uur.
Nope, dit allemaal tussen 11 en 18quote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik Tombo's lijstje zag minimaal 2 dagen
Nog steeds niks?quote:
Haaaaai Ing!quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Stelletje LOGgers...
Ik maar wachten om mee te kunnen posten
Jij hebt ook met water gespeeld he?quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb me trouwens vandaag ontpopt tot een ware tuinvrouw, inclusief gummilaarsjes![]()
En nu ben ik zo godsallemachtig moe en ik heb overal spierpijn
SPA Zuiver is toch ook in Amsterdam?quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Bij ons in de grote stad hebben ze een sauna zoals bij de Finnen.
Geen moeilijk gedoe met kruiden ijsgrotten en chocolade
Die visjes zijn ook in Amsterdamquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
SPA Zuiver is toch ook in Amsterdam?
Daar hebben ze al dat gedoe ook hoor
Nooit van gehoordquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
SPA Zuiver is toch ook in Amsterdam?
Daar hebben ze al dat gedoe ook hoor
Nee zo te zien nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Deze ging ik meestal naar toe: http://www.saunadeco.nl
kan best zijn dat ze daar inmiddels ook vissen in het bubbelbad hebben losgelaten
Daar heb ik de lul van Hans van Mierlo gezien.quote:
Oh joy!quote:Op zondag 10 april 2011 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik de lul van Hans van Mierlo gezien.
Wat deden die Ajax fans eigenlijk daar in de buurt van Rotterdam?quote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Oh joy!
Wij komen niet verder dan wat bejaarden en wat Ajax fans
Die gingen normaal altijd in Leiden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Wat deden die Ajax fans eigenlijk daar in de buurt van Rotterdam?
Meteen alle chocola opquote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Terror Jaap schijnt vaak in die sauna waar ik was te komen
Als ik hem zou zien misschienquote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]!
Maar ik zou er nooit meer komen als hij daar naakt zou rond banjeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik hem zou zien misschienMaar er lopen toch sowieso mensen daar die je liever niet ziet?
True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat in die spoiler hadden Gb en ik ook ja
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Heerlijk he?quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
True.
En dat in die spoiler hadden Gb en ik ook ja
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, cool is datquote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Family Guy weekend, ik vind dat echt zó leuk
Vooral de aflevering met het prostaat onderzoek![]()
![]()
En dit stukje:
quote:
Gofferquote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Comedy Central was het, maar nu is het af geloof ik
Die zat ik echt net twee tellen geleden ook te kijkenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Kan iemand iets doen aan de man die de Zwitsal reclame inspreekt?
Ik krijg echt de kriebels van hoe die man 'huidje' zegt
Huidshje
Ah gelukkig, ik ben niet gekquote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik doe hem altijd na
"Nu ook Zwitsal droog huidsje en gevoelig huidsje"![]()
![]()
Ik snap dat ook niet iddquote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik ben niet gek
Is er dan NIEMAND bij dat reclamebureau (of Zwitsal for that matter) die daar iets van gezegd hebben dat dat anders moet?
Zelfs S zegt er elke keer iets vanquote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet iddDat luister je toch na?
Ik ga NU Zwitsal een mail sturenquote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs S zegt er elke keer iets van
Het is ook echt niet te missen.
Hou op, dit is eng, want daar zat ik ook net te lezenquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Greys, wat vind jij, opbiechten ja of nee?
Alles verkeerd gedaan (vreemdgaan)
Welke was jij aan het lezen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op, dit is eng, want daar zat ik ook net te lezen![]()
Tenminste, in R&P. Zat nog in een ander topic. Nu die even lezen
Die met die verwarde OPquote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welke was jij aan het lezen dan?
Ze vindt sowieso zichzelf slecht bezig en zij wil het gaan vertellen aan zijn vriendin...quote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die verwarde OP
Probleempje met "scharrel"
En dat topic dat jij linkt... ik snap de vraag niet
Wat 'opbiechten' en aan wie? Zij is helemaal niet vreemd gegaan toch?
Hij wel, zij niet. Wat wil ze dan opbiechten?
Oh ik lees nu verder idd.quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze vindt sowieso zichzelf slecht bezig en zij wil het gaan vertellen aan zijn vriendin...
Ook bij zo ja vind ik dat ze haar mond moet houdenquote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik lees nu verder idd.
Kent ze die vriendin? Is het een vriendin van haar?
Zo nee, waar de hell bemoeit ze zich mee?
Ik snap echt totaal het nut niet van zo'n topicquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Greys, wat vind jij, opbiechten ja of nee?
Alles verkeerd gedaan (vreemdgaan)
Hopen dat mensen zeggen dat je het op moet biechten, omdat je hoopt hem voor jezelf te krijgenquote:Op maandag 11 april 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal het nut niet van zo'n topic
Vast niet neequote:Op maandag 11 april 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb even gepost, het zal wel niet zijn wat ze wilde horen
Ja iddquote:Op maandag 11 april 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik krijg echt enorme jeuk van die types die dan zeggen 'ja maar zij heeft recht op de waarheid'.
Flikker op, het is puur eigenbelang
Nou dát dus.quote:Op maandag 11 april 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja iddEn dat mag wat mij betreft, maar geef dat dan ook toe
Dat gaat echt lukken op fokquote:Op maandag 11 april 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Hopen dat mensen zeggen dat je het op moet biechten, omdat je hoopt hem voor jezelf te krijgen
Dat zijn echt niet altijd krastopics, ik vind juist die topics over dat soort onderwerpen altijd leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef APK het volgende:
Vervelen jullie je ofzo, dat je kras-topics gaat lezen?
Klopt, alleen met jou en tombo lukt het nog niet echtquote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens wel dat het echt kan, M/V vriendschappen.
En jij weet het helemaal zeker
Ik sliepquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Stelletje LOGgers...
Ik maar wachten om mee te kunnen posten
Ik doelde op jou en Kquote:Op maandag 11 april 2011 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, alleen met jou en tombo lukt het nog niet echt
quote:
Greysiequote:Op maandag 11 april 2011 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je lekker helemaal vrij vandaag om van de zon te genieten?
Of moet je weer allerhande nuttige dingen gaan doen?
Oh absoluutquote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef Greys het volgende:
Wel echt doen dan he, dat gedeelte met die tijdschriften!
Straks is de zon misschien weg en dat nuttige kan vast ook later nog wel
Een bijzonder prettige dag nog welquote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Mijn ontbijt is een bak aardbeien.En bij de turkse groente- en fruitwinkel was een heel schattig Turks jongetje van een jaar of 4 met het downsyndroom die me een bijzonder prettige dag wenste
.
Ik weet niet bij welke je gebleven bentquote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Greys het volgende:
Erik, leuke foto eerder!
Had je nou nog weer een ander lopen vozen? Ik moet dat nog even goed teruglezen
Goed bezig!
Ja t/m die van maandag was ik bij ende ingelicht, maar dat van vrijdag heb ik maar half meegekregen, ga ik straks even teruglezenquote:Op maandag 11 april 2011 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke je gebleven bent, maar maandag was er een, en vrijdag een ander
.
Oh ja, dat van die house call had ik nog gelezen en toen dacht ik 'wait, whut?quote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanaf daar:
[SC] #33 Vroege vogels FTW!
Heb je nou alweeeeer....quote:Op maandag 11 april 2011 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon voor een keertje. Of ja, na vannacht een tweede keertje. Maar we weten allebei ook dat het maar wat gescharrel is, dus dat is wel makkelijk.
Mijn konijntje is blij dat ie weer naar z'n werk kan, heeft ie rustquote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe is het met jouw seksleven eigenlijk? Nog veel contact met konijntjes gehad?
Ik hou het al 17 jaar bij dezelfde, dus dat valt wel meequote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan iets zeggen over mij, je bent zelf een slet
.
quote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Kreeg ik toch zo spontaan ineens zin in wentelteefjes
Ik moet eerst altijd ff wennen aan blote beentjes.quote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe dan ook een vrolijk lentejurkje aan met blote poezelige voetjes!
Ik geloof dat ik terug moet lezenquote:
Nee hoor, dat is de aard van het Llbeestje.quote:
Hoe zou je dat eigenlijk uitspreken? Zoiets als me llamo?quote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
The hiLls are aLlive, with the sound of music!
Llijkt me een goed pLlan.quote:
Ja dan voelt het ineens als lang haarquote:Op maandag 11 april 2011 18:15 schreef Muis006 het volgende:
Greesje!
Even een vraag; toen jij je haar liet groeien en je het weer allemaal in een staartje kon doen, voelde dat bij jou ook zo goed?
Ja!quote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan voelt het ineens als lang haar![]()
Kan jij het ook alweer in een staartje dan?
Zo dat is snel gegaan dan!quote:Op maandag 11 april 2011 18:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja!en er hoeft maar een klein plukje aan de voorkant weggespeld dan.
Ja hequote:Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo dat is snel gegaan dan!![]()
En als je het eenmaal weer in een staartje kunt doen gaat het daarna heel makkelijk om het verder te laten groeien!
Dat laatste zei ik ook (steedsquote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hehet is er nog geen jaar af. Gaat het echt zo snel ja
?
Ik moet nog een keer het laatste kapotte haar laten wegknippen, maar ik wacht tot het op mijn schouders hangt want ik wil nooit meer kort haar.
Ik gok op anderhalf tot 2quote:Op maandag 11 april 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste zei ik ook (steeds) als ik mijn haar weer eens helemaal kort had laten knippen.
Maar de laatste keer bleef ik er ook bij gelukkig
En ik vind het snel gegaan bij je idd! Hoeveel cm is er nog kapot ongeveer denk je?
Echt? Oh ik dacht dat je vorig jaar ook al die pony had en dat je misschien een nieuwe haarkleur hadquote:Op maandag 11 april 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
@Pisces, een pony
Dat is wat je 'anders aan mijn haar' zag denk ik
Oh da's te overzien!quote:
Ik weet al niet eens meer dat ik een bob hádquote:Ik vond die bob die jij tussendoor had je zo goed staanmaar lang is toch het mooist.
Ik heb eerder een pony gehad, maar da's langer geleden geloof ikquote:Op maandag 11 april 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Oh ik dacht dat je vorig jaar ook al die pony had en dat je misschien een nieuwe haarkleur had
Ja inderdaadquote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's te overzien!Eerst even tot je schouders en als ze dan het kapotte haar er af knippen zie je er amper iets van dan!
[..]
Ik weet al niet eens meer dat ik een bob hád![]()
Sorry, overheen gelezen!quote:
Ah okay.quote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Sorry, overheen gelezen!
Ik heb zware medicijnen moeten gebruiken, 8 maanden lang. Dat vond mijn haar niet zo tof
Ik had geen afroquote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Dus nu heb je weer bijna normaal haar ipv een afro?
Verhipt, ik denk dat ik idd gewoon in de war ben met een beetje lok aan de voorkantquote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb eerder een pony gehad, maar da's langer geleden geloof ik
Wat heb jij voor een haar eigenlijk?
Lang, kort, kleur? Ik weet helemaal NIETS van je
Maar hetero voor me worden kan ik weer vergeten he?quote:Op maandag 11 april 2011 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg altijd de neiging als het om Greys gaat om 'r helemaal op te hemelen. Gewoon, omdat ik dat allemaal echt meen en ik wil dat iedereen weet dat ze zo tof en mooi is
.
Whohooooooooooooooquote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik zal me inhouden. De oude heks mag niet naast haar schoenen gaan lopen..
quote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar stiekem ben je gewoon een heel tof wijfquote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Whohoooooooooooooo
Kijk, dát kan ik handlen![]()
WHAT'S THIS?!quote:
Wat heb je in je mond?quote:
quote:
Oeh, lekker!quote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had garnalen in knoflook met pasta.
Good for you! Maar wel nog steeds gestopt dus?quote:
Dat kon vroeger nietquote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
Ja dat merkte ik ook, dat je je smilies kunt subben![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Ik ga woensdag weer even naar de slager. Ging net even vlees voor vandaag en morgen halen en ik zag dat ze spiesjes met (gemarineerde) scampi's hadden liggen
Oja!quote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kon vroeger niet! Ja, dat heb ik ooit geprobeerd.
Ik heb nu al trek in dat brood van zondagquote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Ik ga woensdag weer even naar de slager. Ging net even vlees voor vandaag en morgen halen en ik zag dat ze spiesjes met (gemarineerde) scampi's hadden liggen
En ik mag zeker niet stiekem een keer een foto van je zien in PMquote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhipt, ik denk dat ik idd gewoon in de war ben met een beetje lok aan de voorkant
Ik heb jouw lengte haar, alleen dan lichtbruin en zonder pony![]()
En je bent toch nog niet vergeten dat ik ook een lange ben, net als jij
Dat dacht ik jaquote:
Hetzelfde als dat je tekst subt! Dus [sub] er voor en met / er achter enzo.quote:
Ik ook, dat was lekker zeg! Alleen dan bestellen we wel iets anders dan die tortilla's er naast, dat was wel heel veelquote:Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu al trek in dat brood van zondag![]()
[..]
En ik mag zeker niet stiekem een keer een foto van je zien in PM
Het is zo leuk om er een gezicht bij te hebben als je iemand vaak 'tegenkomt' op FOK!
En dat je een lange bent (nog een cm langer dan ik geloof ik he?) wist ik nog!
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Een smiley tussen [sub]-tags zetten heeft natuurlijk geen zin.
Yep, morgen weer een afspraak bij de stop-consulente en zeggen dat pillen niet nodig zijnquote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Good for you! Maar wel nog steeds gestopt dus?
Super!quote:Op maandag 11 april 2011 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, morgen weer een afspraak bij de stop-consulente en zeggen dat pillen niet nodig zijn
Als Greys een foto krijgt dan wil ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
Het is zo leuk om er een gezicht bij te hebben als je iemand vaak 'tegenkomt' op FOK!
quote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook een gezicht zien van Pisces![]()
En van APK for that matter
Dat is als je mouse-overt.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
EDIT: Record! 4 5 posts achter elkaar geen vrouw die post!
TheVulture is een half wijf hoorquote:Op maandag 11 april 2011 19:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat ligt aan CSS.
EDIT: Record! 4 5 posts achter elkaar geen vrouw die post!
quote:
Define '& co.'quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat doen Greys & co. overdag eigenlijk zodat ze dit topic kunnen volslowchatten?
Je moet die peuk even wegshoppenquote:
Normaal ben ik overdag amper online, want op mijn werkquote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat doen Greys & co. overdag eigenlijk zodat ze dit topic kunnen volslowchatten?
Cat, Goodbye, Loveless, Muis, Pisces en Ingetje bijvoorbeeld. APK en Erik tel ik niet mee, want het zijn geen vrouwen.quote:
Zie je waar Loveless staat?quote:
De eerste die het opmerkt.quote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
En Ll bij de vrouwen. Het is ook wel een zeikwijf soms
.
Eeeeeh?quote:
Jij bent een vrouw, dus misschien tel je in deze dan weer niet meequote:
Ja, zo kan het ookquote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij de eerste dan. Ik zag Eriks post alleen als eerste.
Volgens mij noem je nu de vaste gasten die overdag bijna nooit posten.quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Cat, Goodbye, Loveless, Muis, Pisces en Ingetje bijvoorbeeld. APK en Erik tel ik niet mee, want het zijn geen vrouwen.
We wisten het al lang he?quote:
Duh, daar moet je een speciaal gen voor hebbenquote:
Balen is datquote:Op maandag 11 april 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Soms heb ik momenten waarop er geen collega's in de buurt zijn en ik tijd heb en dan post ik wel eens.
Op een dag als vandaag lukt dat absoluut niet. Heb het werk van wel 3 mensen moeten doen en nog niet klaar.
Musicalclass.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Klaar is klaar.quote:Op maandag 11 april 2011 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Balen is dat![]()
Ik ben anderhalf uur eerder naar huis gegaan omdat het werk "op" was. Dat gebeurt niet vaak, dus nu met het zonnetje moest ik er gewoon gebruik van maken![]()
Boefje ben ik!quote:
Wat werk je?quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klaar is klaar.Ik heb ook dagen waarop er weinig te doen is, kan ik mooi mijn uren opmaken.
Op zich zijn drukke dagen niet verkeerd, mits afgewisseld door rustige. Ik heb wel het idee dat ik echt veel gedaan heb. *geeft zichzelf schouderklopje*.
Wordt nog lachen over 2 weken: 3 van de 4 collega's zijn dan twee weken met vakantie en collega 4 is nu ziek. Baas (die ook vakantie heeft gepland) vond het allemaal goed. Die komen terug in puinhopen.Want ik kan niet meer doen dan ik kan.
Iets wat ik liever niet op het forum zet.quote:
Saunawapperaar?quote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets wat ik liever niet op het forum zet.Zeg maar in de hulpverlening.
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Muis006 het volgende:
Oh, ik zie (nav het andere topic) dat Duncan nog steeds vrij appetijtelijk is.
Wie is er blue?quote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef Muis006 het volgende:
Speaking of Blue, Antony Costa bij NMTB was geniaal
Ow, jij past er hier prima tussen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whutwhutwhut?quote:
Ja volgens mij 2 cm langerquote:Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
En dat je een lange bent (nog een cm langer dan ik geloof ik he?) wist ik nog!
Op maandag vrij zijn en de rest van de week werken en alleen tijdens de pauze fokkenquote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Staat de beste man ook online ergens?quote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Dat die wapperaar maar geen vrije dag mag hebben a.s. zondag
Je kunt er 300% op vertrouwen dat als ik met je afspreek dat ik hem niet doorstuur, dat ook niet gebeurt hoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja volgens mij 2 cm langer![]()
En iedereen mag mij wel zien, alleen dat mensen dan mijn foto hebben (en bewaren) is de reden waarom ik er niet aan begin zeg maar... Ik heb iets te vaak meegemaakt dat mensen beloven de foto niet door te sturen en dat gebeurde altijd.
En ik zie het op Fok! ook zo vaak, ik krijg altijd foto's in handen, die niet eens voor mij bestemd zijn.
Maar wie weet verander ik nog een keer van gedachte en stuur ik je hem toe
Oh dat heb je netjes gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys kijk eens in de OP van het persdagtopic?
Maar wat als Ll nou gaat zeuren, zwicht je dan niet stiekem?quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt er 300% op vertrouwen dat als ik met je afspreek dat ik hem niet doorstuur, dat ook niet gebeurt hoor
Maar het is je eigen vrije keuze
YAY! HOUSEWARMING MET LEKKERE HAPJES!quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik werd gebeld dat er een woning is waar ik 1e voor sta, een bovenwoning met 2 slaapkamers en een zolder (klein), balkonnetje...
Vrijdag kijken
quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat als Ll nou gaat zeuren, zwicht je dan niet stiekem?![]()
![]()
Ik wacht eerst jouw housewarming afquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
YAY! HOUSEWARMING MET LEKKERE HAPJES!
quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik werd gebeld dat er een woning is waar ik 1e voor sta, een bovenwoning met 2 slaapkamers en een zolder (klein), balkonnetje...
Vrijdag kijken
Tenminste, als jij, Greys, Tombo, Pisces, Cat, Ing er zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
YAY! HOUSEWARMING MET LEKKERE HAPJES!
een woonkamer een slaapkamer en een tuinquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenminste, als jij, Greys, Tombo, Pisces, Cat, Ing er zijn.
Lurker, betraptquote:
Als ik weet van je - zoals nu - dat je het gewoon pertinent niet wilt, dan doe ik het nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat als Ll nou gaat zeuren, zwicht je dan niet stiekem?![]()
![]()
Oeh, spannend Tomboquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Vrijdag kijken
Dus je gaat er 1 slaapkamer op vooruit en een tuin op achteruit?quote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een woonkamer een slaapkamer en een tuin
Ja, een slaapkamer balkon en zolder erop vooruit en ruiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuimte erop vooruitquote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus je gaat er 1 slaapkamer op vooruit en een tuin op achteruit?
Ruimte is fijnquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, een slaapkamer balkon en zolder erop vooruit en ruiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuimte erop vooruit
En die tuin gebruik ik bijna niet (ja, als begraafplaats)
*zapt*quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kijkt er iemand heel toevallig ANTM? Wat zijn dat voor schapen op de achtergrond?![]()
Kan me voorstellen dat je graaaaaaaaag ruimte hebtquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, een slaapkamer balkon en zolder erop vooruit en ruiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuimte erop vooruit
Nou ja, neequote:
Thanks!quote:
Maar Sjefke komt toch graag in de tuin?quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, hij vindt het grappig maar is het niet gewend (en het is geheim dat ie het leuk vindtquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Sjefke komt toch graag in de tuin?
Of niet zó?
en ALS ie buiten is is ie alleen aan het vechten, dan schaam ik me voor zn gekrijsquote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, hij vindt het grappig maar is het niet gewend (en het is geheim dat ie het leuk vindt), hij zit ook makkelijk hele dagen binnen
En hij kan in theorie naar buiten daar, door de voordeur, alleen is daar redelijk dicht bij een weg dus dat ga ik nog overpeinzen
Pas je in een ledikantje?quote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
Spannend Tombo!![]()
Als je je tuin niet gebruikt is meer ruimte binnen alleen maar fijn.En dan kun je een Eckte Logeerkamer inrichten voor de verplichte Redcat controles.
Slim!quote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas je in een ledikantje?
Want ik wilde een kamer inrichten als kinderslaapkamer om misschien thuis gastouder te gaan worden
Ja hequote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Joh, Tombo! Dat is VEUL ruimte meer.![]()
![]()
En een apart toilet is altijd fijn. Al vond ik je doorloopbadkamer ergens ook wel heel gaaf.
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker Tombo, ook 2 prima slaapkamers qua oppervlakte en grotere woonkamer
Nogmaals:quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
2 slaapkamers. Voor de eerste nacht.
quote:
Da's Tombola d'r plattegrondquote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
2 slaapkamers. Voor de eerste nacht.
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Excuses voor iedereen die ik vergeet op te noemen.
Jou had ik heul wel tochquote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap GB vergeten. En die wilde ik wél noemen
! Dat is het lekkerste en kleinste hapje van allemaal
!!!
Valt vast wat van te makenquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Alleen die ene slaapkamer is wel een rare vorm
Maar daar kunnen misschien 2 ledikantjes (indien nodig) zodat ze elkaar niet kunnen zien
Ja, okee, maar ik snap die opmerkingen over mijn huis en Ll nietquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nee, het was ook flauw (hoewel ik al wel zout over mijn toetsenbord heb gestrooid).quote:Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, okee, maar ik snap die opmerkingen over mijn huis en Ll niet
Hoewel die natuurlijk ook op de housewarming mag komen als ik die geef
Ah, het was een grapje dat ik niet snapquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, het was ook flauw (hoewel ik al wel zout over mijn toetsenbord heb gestrooid).
Grote kans, grote kans.quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, het was een grapje dat ik niet snap
Misschien bedoelde hij dat Ll dan vast gezellig bij je komt slapen?quote:Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, okee, maar ik snap die opmerkingen over mijn huis en Ll niet
Hoewel die natuurlijk ook op de housewarming mag komen als ik die geef
Laat maar, laat maar.quote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat Ll dan vast gezellig bij je komt slapen?
Ik weet het ook niet
Beetje bijblijven Muis!quote:
Oh joyquote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat Ll dan vast gezellig bij je komt slapen?
quote:Ik weet het ook niet
quote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nu een MI van een volwassen vent in een spijkerbroek in een kinderledikantje![]()
![]()
![]()
Hoe kom je daar nou bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |