Heb in eerdere FM ook zo'n finale gehad, toen extra Ajax 2 laten winnen omdat ik dacht dat ze dan ook Europa in gingen maar dat feest ging niet doorquote:Op zondag 10 april 2011 22:51 schreef mash_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb een finale van de beker : Ajax VS Ajax 2
Omdat iedereen te lui is een nieuwe banner te maken.quote:
Wordt het niet gewoon tijd voor een eigen stadion?quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vraagje, ik huur al sinds jaar en dag met Leeds Elland Road. Nu na 7 seizoenen wordt eindelijk het stadion uitgebreid, komen rond 14000 plaatsen bijAlleen kreeg ik ook een geldbedrag te zien van 22.5 miljoen euro moet ik dit ook gaan ophoesten (ik huur elk jaar het stadion)?
Al paar keer aangekaart bij het bestuur maar de kosten wegen niet op tegen de opbrengsten! Nu zit ik alleen nog met de vraag of ik die 22,5 miljoen moet gaan ophoesten? Het stadion is niet van mij dus lijkt me logisch dat in niks hoef te betalen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:01 schreef Moron het volgende:
[..]
Wordt het niet gewoon tijd voor een eigen stadion?
Ik laat Ajax 1 maar gewoon winnenquote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb in eerdere FM ook zo'n finale gehad, toen extra Ajax 2 laten winnen omdat ik dacht dat ze dan ook Europa in gingen maar dat feest ging niet door
Vraagje, ik huur al sinds jaar en dag met Leeds Elland Road. Nu na 7 seizoenen wordt eindelijk het stadion uitgebreid, komen rond 14000 plaatsen bijAlleen kreeg ik ook een geldbedrag te zien van 22.5 miljoen euro moet ik dit ook gaan ophoesten (ik huur elk jaar het stadion)?
Nouja, jij maakt ook gebruik van het stadion, dus jij profiteert dus ook van de uitbreiding. Wat dat betreft vind ik het wel logisch dat je mee moet betalen. Weet niet hoe de verhoudingen liggen qua kosten.quote:Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Al paar keer aangekaart bij het bestuur maar de kosten wegen niet op tegen de opbrengsten! Nu zit ik alleen nog met de vraag of ik die 22,5 miljoen moet gaan ophoesten? Het stadion is niet van mij dus lijkt me logisch dat in niks hoef te betalen.
Dat is zuur.. Zeker als je kijk waar hij naar toe gaat..quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef Moron het volgende:
Ik baal echt enormHet bestuur heeft een bod voor 6,25 miljoen op mijn supertalentje geaccepteerd. Te goed om te weigeren vonden ze.
![]()
Terwijl, als ze een aantal jaren hadden gewacht, ze waarschijnlijk wel meer dan 20 miljoen voor deze kerel kunnen krijgen.
Gaat mijn supertalent van 17 die al regelmatig in de basis speelt. Naar Partizan..
Zelf verzonnen tactiek of ergens vandaan getoverd?quote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef MMUFC het volgende:
Nieuwe game begonnen met PSV.. Andere tactiek.. een 4-6-0 tactiek.
Een tactiek met dus 4 verdedigers, 1 verdedigende middenvelder, 2 centrale middenvelder en een linker, rechter en aanvallende middenvelder.
Met de tactiek schijn je veel te scoren dus ben benieuwd.
Voorbereiding is veelbelovend.. o.a. 6-0 van PSV B gewonnen(terwijl ik vaak met slechts 1-0 of 2-0 van ze win), Fortuna Sittard 2-2(dat was wat minder dan), 4-1 gewonnen van Galatasaray en 2-0 van Chivas.
Ben benieuwd hoe het Europees en in de competitie zal gaan..
Ik als tactisch meester heeft die natuurlijk ergens vandaan getoverd..quote:Op maandag 11 april 2011 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zelf verzonnen tactiek of ergens vandaan getoverd?
Geen 1 bod gehad op hem. Heb dan ook meteen de vraagprijs op 13 mil gezet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is zuur.. Zeker als je kijk waar hij naar toe gaat..
Ik vrees Dzsudzsak nog voor de start van het seizoen kwijt te raken..Hij heeft weliswaar een contract tot 2015.. maar de boden begonnen bij 6m(4,5m waard) maar er is nu inmiddels al een keer 13m geboden.. dus ik vrees dat als er nog een hoger bod komt het bestuur het heft in handen neemt..
Ik had in die vorige game ook geen 1 bod op hem gehad..quote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen 1 bod gehad op hem. Heb dan ook meteen de vraagprijs op 13 mil gezet.
Bij Maza had ik dat ook gedaan, en die was ik de zelfde dag nog kwijt!
Werkt goed, die vraagprijs aanvragen
Wel jammer dat je weer overnieuw bent begonnen.
Ik ben benieuwd hoe het gaatquote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef MMUFC het volgende:
Nieuwe game begonnen met PSV.. Andere tactiek.. een 4-6-0 tactiek.
Een tactiek met dus 4 verdedigers, 1 verdedigende middenvelder, 2 centrale middenvelder en een linker, rechter en aanvallende middenvelder.
Met de tactiek schijn je veel te scoren dus ben benieuwd.
Voorbereiding is veelbelovend.. o.a. 6-0 van PSV B gewonnen(terwijl ik vaak met slechts 1-0 of 2-0 van ze win), Fortuna Sittard 2-2(dat was wat minder dan), 4-1 gewonnen van Galatasaray en 2-0 van Chivas.
Ben benieuwd hoe het Europees en in de competitie zal gaan..
Ben ook wel benieuwd.. Het komt ook natuurlijk erg raar over.. een tactiek zonder spits waar je veel mee scoortquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het gaatKeep up posted.
Ik speel bijna dezelfde opstelling, maar ipv 4 verdedigers heb ik er 3, en dat mannetje extra staat bij mij in de spits. Ik creeer gruwelijk veel clear cut chances (veel grote uitslagen dus), en krijg opvallend weinig tegen. Dat laatste komt omdat de tegenpartij veel via de zijkanten aanvalt (want: ik heb geen vleugelverdedigers), maar ik 3 boomlange (1.90m+) verdedigers heb die achterlijk goed kunnen koppen.
Hoe zit het eigenlijk met de oefenwedstrijden regelen in 2011? Ben in FM2011 wel ff bondscoach van Nederland geweest, maar kon nooit oefenwedstrijden inplannen. Met als gevolg dat Nederland toen één wedstrijd tegen Suriname oefende voor het EKquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Harde cijfers, gelijk ontslag genomen bij Nederland. Wil die 3e wedstrijd niet meer op de bank zitten. Deze uitslagen zijn trouwens te wijten aan dat 5 basisspelers niet fit waren, de complete selectie niet wedstrijdfit was (ook mijn eigen schuld geen enkele voorbereidingswedstrijd gespeeld), ik geen enkele moeite heb gestoken in een tactiek, spelers heb geselecteerd op naam.
Een grote fail, ga me nu weer lekker concentreren op Leeds want dat bondscoachje spelen in FM is me nog nooit bevallen
Rond de toernooien kun je maar heel weinig of zelfs geen oefenduels inplannen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef Moron het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de oefenwedstrijden regelen in 2011? Ben in FM2011 wel ff bondscoach van Nederland geweest, maar kon nooit oefenwedstrijden inplannen. Met als gevolg dat Nederland toen één wedstrijd tegen Suriname oefende voor het EK
Heb na het seizoen met Leeds één keer geprobeerd om vriendschappelijke wedstrijd aan een land voor te stellen maar dat kon om de een of andere vage reden nietquote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef Moron het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de oefenwedstrijden regelen in 2011? Ben in FM2011 wel ff bondscoach van Nederland geweest, maar kon nooit oefenwedstrijden inplannen. Met als gevolg dat Nederland toen één wedstrijd tegen Suriname oefende voor het EK
Als ik als bondscoach speel, speel ik eigenlijk alleen maar tegen landen als Noordelijke Marianen.. Lekker scoren en proberen de topscorer van een land voorbij te gaan met een spelerquote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb na het seizoen met Leeds één keer geprobeerd om vriendschappelijke wedstrijd aan een land voor te stellen maar dat kon om de een of andere vage reden niet
Dit zorgde er dus voor dat echt geen enkele speler wedstrijdfit was, paar spelers hadden zware blessures die niet mee konden voor het EK en ze hadden nog nooit in de deze formatie gespeeld. Vond het ook niet zo gek dat mijn team weg werd gespeeld.
In de rust je spelers goed op de kop geven werkt vaak erg goedquote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef Moron het volgende:
Mijn FC Groningen is momenteel trouwens comeback king aan het wordenStond tegen PSV achter (2-0) en win met 2-4. Tegen Utrecht kwam ik wederom met 2-0 achter, win ik met 2-3
eerste competitieduel in ieder geval de 0 gehouden.. zowel voorin als achterinquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het gaatKeep up posted.
Ik speel bijna dezelfde opstelling, maar ipv 4 verdedigers heb ik er 3, en dat mannetje extra staat bij mij in de spits. Ik creeer gruwelijk veel clear cut chances (veel grote uitslagen dus), en krijg opvallend weinig tegen. Dat laatste komt omdat de tegenpartij veel via de zijkanten aanvalt (want: ik heb geen vleugelverdedigers), maar ik 3 boomlange (1.90m+) verdedigers heb die achterlijk goed kunnen koppen.
Beide keren kwamen we voor de rust alweer langszij, waarna ik ze in de rust mededeelde dat ze dit kunnen winnen. Altijd leuk als ze het dan ook doen. Helpt ook wel dat ik snelle spitsen heb (Quintero en Rodrigo). Quintero heeft er 5 gemaakt in die 2 wedstrijden.quote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In de rust je spelers goed op de kop geven werkt vaak erg goed
Ik heb hem ingesteld staan op iedere twee weken geloof ik.. Zo is het aantal duels wat opnieuw moet in het slechtste geval 4..quote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef TheFastOne het volgende:
Slaan jullie op na elke gespeelde wedstrijd? Want ik was net bezig valt de stroom uit...
Dat is FM, het hoort erbijquote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik had in die vorige game ook geen 1 bod op hem gehad..
Ik ben opnieuw begonnen omdat de lol er af was..
Ik kan best een keer een nederlaag hebben, maar als je een goede start hebt met een gedeelde eerste plaats na 5 duels en een spits die al 8 doelpunten heeft en vervolgens win je met 2-1 van Dijksche Boys en verder 2-2 en 1-1 tegen Willem II en nederlagen tegen ADO(2-0, uit) en NEC(1-2 thuis) wordt het al minder.. En als je dan bij rust thuis met 0-3 achter staat tegen Ajax terwijl je meer kansen hebt, slaat bij mij de frustratieknop om en druk ik op het kruisje
Ik doe automatisch heel vaak ctr s. Komt omdat ik op mijn werk enzo met veel software werk die nogal eens uitvalt dus heb me zelf aangeleerd om steeds ctr s te doenquote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef TheFastOne het volgende:
Slaan jullie op na elke gespeelde wedstrijd? Want ik was net bezig valt de stroom uit...
Heb je gelijk in, maar ik wil momenteel gewoon wat wedstrijden spelen en redelijk succes hebben.. En als je dan met een topclub in 9 duels enkel met moeite van een stel amateurs kan winnenquote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is FM, het hoort erbij. Ik verloor gister nog met 3-2 van Roda uit. Maar er is nog niks aan de hand. Berg stuur ik wel meteen terug, 25k in de week is te veel en zeker voor Berg
Ga hem eens bekijken, alleen zonder spitsen voetballen vind ik dan weer niksquote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik als tactisch meester heeft die natuurlijk ergens vandaan getoverd..
Spitsen kopen is het leukste in FM wat er isquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga hem eens bekijken, alleen zonder spitsen voetballen vind ik dan weer niks
Juistquote:Op maandag 11 april 2011 18:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Spitsen kopen is het leukste in FM wat er is
In mijn game heeft De Graafschap enorm veel talentjes..quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef MMUFC het volgende:
De Graafschap is een geduchte tegenstander.. Wonnen in de ArenA met 1-2 en thuis met 2-0 van Feyenoord
Zijn na 3 duels topscorer, de enige club met 9 punten..
Mocht de tactiek niet lukken, probeer het anders eens met deze : http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=37902quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef MMUFC het volgende:
FC Utrecht schiet op doel, binnenkant rechterpaal en hij rolt voor het doel, en aan de andere kant schiet van Wolfswinkel de bal nog een keer in, buitenkant van de linkerpaal en achter
Overigens wel 1-1 gespeeld..
De Graafschap is een geduchte tegenstander.. Wonnen in de ArenA met 1-2 en thuis met 2-0 van Feyenoord
Zijn na 3 duels topscorer, de enige club met 9 punten..
Die 2e heb ik wel eens geprobeerd en dat is inderdaad een vrij goede tactiek.quote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mocht de tactiek niet lukken, probeer het anders eens met deze : http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=37902
Of deze : http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=38158
Ik speel nu even met de eerste om te testen, maar de eerste 5 wedstrijden heb ik de 2de tactiek gebruikt
2de wedstrijd met de 1ste tactiek, een Feyenoord uitslagquote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die 2e heb ik wel eens geprobeerd en dat is inderdaad een vrij goede tactiek.
Desondanks wist ik er met Barcelona geen kampioen(2e vlak achter Real) mee te worden maar won ik wel de Super Cup, Beker en CL.
Die 1e heb ik wel eens gezien, maar weet niet of ik die ook eens geprobeerd heb..
De Graafschap wint ook duel 4, uit bij ADO..
Grrr...quote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2de wedstrijd met de 1ste tactiek, een Feyenoord uitslag:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |