abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95321992

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_95323260
@happel

Mooi stukje man! Ben ook benieuwd naar je game. Ik wil nog steeds een LLM beginnen, maar komt er maar niet van :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_95323932
:D :D :D :D

Heb een finale van de beker : Ajax VS Ajax 2
pi_95325254
Zojuist de finale van de CL gewonnen met 7-0 van Inter, in het eerste seizoen. M'n investeringen betalen zich uit, voor het seizoen Hulk, Pastore en Bale gekocht voor in totaal zo'n 122.5 miljoen :P Vervolgens wel vierde geworden in de Premier League, na een falende seizoensstart.
pi_95325322
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:51 schreef mash_ het volgende:
:D :D :D :D

Heb een finale van de beker : Ajax VS Ajax 2
Heb in eerdere FM ook zo'n finale gehad, toen extra Ajax 2 laten winnen omdat ik dacht dat ze dan ook Europa in gingen maar dat feest ging niet door :'(

Vraagje, ik huur al sinds jaar en dag met Leeds Elland Road. Nu na 7 seizoenen wordt eindelijk het stadion uitgebreid, komen rond 14000 plaatsen bij :) Alleen kreeg ik ook een geldbedrag te zien van 22.5 miljoen euro moet ik dit ook gaan ophoesten (ik huur elk jaar het stadion)?
pi_95326480
Waarom 2010 en niet 2011?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_95328994
Ben begonnen met Vfb Stuttgart eens kijken of ik die wel beter krijg dit seizoen. 1 speler gehuurd, Christian Eriksen :)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_95331928
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom 2010 en niet 2011?
Omdat iedereen te lui is een nieuwe banner te maken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 11 april 2011 @ 09:01:46 #9
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95332058
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Vraagje, ik huur al sinds jaar en dag met Leeds Elland Road. Nu na 7 seizoenen wordt eindelijk het stadion uitgebreid, komen rond 14000 plaatsen bij :) Alleen kreeg ik ook een geldbedrag te zien van 22.5 miljoen euro moet ik dit ook gaan ophoesten (ik huur elk jaar het stadion)?
Wordt het niet gewoon tijd voor een eigen stadion? ;)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_95333820
quote:
Op maandag 11 april 2011 09:01 schreef Moron het volgende:

[..]

Wordt het niet gewoon tijd voor een eigen stadion? ;)
Al paar keer aangekaart bij het bestuur maar de kosten wegen niet op tegen de opbrengsten! Nu zit ik alleen nog met de vraag of ik die 22,5 miljoen moet gaan ophoesten? Het stadion is niet van mij dus lijkt me logisch dat in niks hoef te betalen.
pi_95334288
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Heb in eerdere FM ook zo'n finale gehad, toen extra Ajax 2 laten winnen omdat ik dacht dat ze dan ook Europa in gingen maar dat feest ging niet door :'(

Ik laat Ajax 1 maar gewoon winnen :P Gaat wel goed. Is mijn eerste seizoen ooit in dit spel en sta 1e in de comp en ga de beker sowieso winnen.
  maandag 11 april 2011 @ 10:59:52 #12
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95335123
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Al paar keer aangekaart bij het bestuur maar de kosten wegen niet op tegen de opbrengsten! Nu zit ik alleen nog met de vraag of ik die 22,5 miljoen moet gaan ophoesten? Het stadion is niet van mij dus lijkt me logisch dat in niks hoef te betalen.
Nouja, jij maakt ook gebruik van het stadion, dus jij profiteert dus ook van de uitbreiding. Wat dat betreft vind ik het wel logisch dat je mee moet betalen. Weet niet hoe de verhoudingen liggen qua kosten.
pi_95336310
Goeie TT ^O^
pi_95336816
Nieuwe game begonnen met PSV.. Andere tactiek.. een 4-6-0 tactiek.
Een tactiek met dus 4 verdedigers, 1 verdedigende middenvelder, 2 centrale middenvelder en een linker, rechter en aanvallende middenvelder.
Met de tactiek schijn je veel te scoren dus ben benieuwd.

Voorbereiding is veelbelovend.. o.a. 6-0 van PSV B gewonnen(terwijl ik vaak met slechts 1-0 of 2-0 van ze win), Fortuna Sittard 2-2(dat was wat minder dan), 4-1 gewonnen van Galatasaray en 2-0 van Chivas.

Ben benieuwd hoe het Europees en in de competitie zal gaan..
  maandag 11 april 2011 @ 12:10:55 #15
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95337367
Ik baal echt enorm :'( Het bestuur heeft een bod voor 6,25 miljoen op mijn supertalentje geaccepteerd. Te goed om te weigeren vonden ze. :%
Terwijl, als ze een aantal jaren hadden gewacht, ze waarschijnlijk wel meer dan 20 miljoen voor deze kerel kunnen krijgen.
Gaat mijn supertalent van 17 die al regelmatig in de basis speelt. Naar Partizan.. :')
pi_95337607
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef Moron het volgende:
Ik baal echt enorm :'( Het bestuur heeft een bod voor 6,25 miljoen op mijn supertalentje geaccepteerd. Te goed om te weigeren vonden ze. :%
Terwijl, als ze een aantal jaren hadden gewacht, ze waarschijnlijk wel meer dan 20 miljoen voor deze kerel kunnen krijgen.
Gaat mijn supertalent van 17 die al regelmatig in de basis speelt. Naar Partizan.. :')
Dat is zuur.. Zeker als je kijk waar hij naar toe gaat..

Ik vrees Dzsudzsak nog voor de start van het seizoen kwijt te raken..Hij heeft weliswaar een contract tot 2015.. maar de boden begonnen bij 6m(4,5m waard) maar er is nu inmiddels al een keer 13m geboden.. dus ik vrees dat als er nog een hoger bod komt het bestuur het heft in handen neemt..
pi_95338167
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef MMUFC het volgende:
Een tactiek met dus 4 verdedigers, 1 verdedigende middenvelder, 2 centrale middenvelder en een linker, rechter en aanvallende middenvelder.

Voorbereiding is veelbelovend.. o.a. 6-0 van PSV B gewonnen(terwijl ik vaak met slechts 1-0 of 2-0 van ze win), Fortuna Sittard 2-2(dat was wat minder dan), 4-1 gewonnen van Galatasaray en 2-0 van Chivas.

Zelf verzonnen tactiek of ergens vandaan getoverd?
pi_95338970
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zelf verzonnen tactiek of ergens vandaan getoverd?
Ik als tactisch meester heeft die natuurlijk ergens vandaan getoverd..
pi_95339192
quote:
Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dat is zuur.. Zeker als je kijk waar hij naar toe gaat..

Ik vrees Dzsudzsak nog voor de start van het seizoen kwijt te raken..Hij heeft weliswaar een contract tot 2015.. maar de boden begonnen bij 6m(4,5m waard) maar er is nu inmiddels al een keer 13m geboden.. dus ik vrees dat als er nog een hoger bod komt het bestuur het heft in handen neemt..
Geen 1 bod gehad op hem. Heb dan ook meteen de vraagprijs op 13 mil gezet.

Bij Maza had ik dat ook gedaan, en die was ik de zelfde dag nog kwijt :D!
Werkt goed, die vraagprijs aanvragen :)

Wel jammer dat je weer overnieuw bent begonnen :).
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_95339452
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geen 1 bod gehad op hem. Heb dan ook meteen de vraagprijs op 13 mil gezet.

Bij Maza had ik dat ook gedaan, en die was ik de zelfde dag nog kwijt :D!
Werkt goed, die vraagprijs aanvragen :)

Wel jammer dat je weer overnieuw bent begonnen :).
Ik had in die vorige game ook geen 1 bod op hem gehad..

Ik ben opnieuw begonnen omdat de lol er af was..
Ik kan best een keer een nederlaag hebben, maar als je een goede start hebt met een gedeelde eerste plaats na 5 duels en een spits die al 8 doelpunten heeft en vervolgens win je met 2-1 van Dijksche Boys en verder 2-2 en 1-1 tegen Willem II en nederlagen tegen ADO(2-0, uit) en NEC(1-2 thuis) wordt het al minder.. En als je dan bij rust thuis met 0-3 achter staat tegen Ajax terwijl je meer kansen hebt, slaat bij mij de frustratieknop om en druk ik op het kruisje :')
pi_95340115
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef MMUFC het volgende:

Ik ben benieuwd hoe het gaat :) Keep up posted.

Ik speel bijna dezelfde opstelling, maar ipv 4 verdedigers heb ik er 3, en dat mannetje extra staat bij mij in de spits. Ik creeer gruwelijk veel clear cut chances (veel grote uitslagen dus), en krijg opvallend weinig tegen. Dat laatste komt omdat de tegenpartij veel via de zijkanten aanvalt (want: ik heb geen vleugelverdedigers), maar ik 3 boomlange (1.90m+) verdedigers heb die achterlijk goed kunnen koppen.
pi_95340526

Harde cijfers, gelijk ontslag genomen bij Nederland. Wil die 3e wedstrijd niet meer op de bank zitten. Deze uitslagen zijn trouwens te wijten aan dat 5 basisspelers niet fit waren, de complete selectie niet wedstrijdfit was (ook mijn eigen schuld geen enkele voorbereidingswedstrijd gespeeld), ik geen enkele moeite heb gestoken in een tactiek, spelers heb geselecteerd op naam.

Een grote fail, ga me nu weer lekker concentreren op Leeds want dat bondscoachje spelen in FM is me nog nooit bevallen ;)
pi_95340877
^--- oj oj oj :D
  maandag 11 april 2011 @ 13:49:28 #24
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_95340894
vd Wiel blijft maar scoren met headers, prachtig :') .
Overigens championsleague groupsfase overleefd in een poule met Valencia en Bayern.

Enige aankopen waren Digne en Doka Madureira (AMR/L). Cvitanich doet het redelijk :o .
pi_95341024
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik speel bijna dezelfde opstelling, maar ipv 4 verdedigers heb ik er 3, en dat mannetje extra staat bij mij in de spits. Ik creeer gruwelijk veel clear cut chances (veel grote uitslagen dus), en krijg opvallend weinig tegen. Dat laatste komt omdat de tegenpartij veel via de zijkanten aanvalt (want: ik heb geen vleugelverdedigers), maar ik 3 boomlange (1.90m+) verdedigers heb die achterlijk goed kunnen koppen.
Ben ook wel benieuwd.. Het komt ook natuurlijk erg raar over.. een tactiek zonder spits waar je veel mee scoort :')
  maandag 11 april 2011 @ 13:55:59 #26
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95341129
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]

Harde cijfers, gelijk ontslag genomen bij Nederland. Wil die 3e wedstrijd niet meer op de bank zitten. Deze uitslagen zijn trouwens te wijten aan dat 5 basisspelers niet fit waren, de complete selectie niet wedstrijdfit was (ook mijn eigen schuld geen enkele voorbereidingswedstrijd gespeeld), ik geen enkele moeite heb gestoken in een tactiek, spelers heb geselecteerd op naam.

Een grote fail, ga me nu weer lekker concentreren op Leeds want dat bondscoachje spelen in FM is me nog nooit bevallen ;)
Hoe zit het eigenlijk met de oefenwedstrijden regelen in 2011? Ben in FM2011 wel ff bondscoach van Nederland geweest, maar kon nooit oefenwedstrijden inplannen. Met als gevolg dat Nederland toen één wedstrijd tegen Suriname oefende voor het EK :?
pi_95341332
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef Moron het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met de oefenwedstrijden regelen in 2011? Ben in FM2011 wel ff bondscoach van Nederland geweest, maar kon nooit oefenwedstrijden inplannen. Met als gevolg dat Nederland toen één wedstrijd tegen Suriname oefende voor het EK :?
Rond de toernooien kun je maar heel weinig of zelfs geen oefenduels inplannen.
Zoals Nederland voor het WK deed tegen 2 tegenstanders geloof ik dat kan in FM niet, je mag al blij zijn dat je 1 duel in mei kan plannen ofzo :')
pi_95341373
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef Moron het volgende:

[..]

Heb na het seizoen met Leeds één keer geprobeerd om vriendschappelijke wedstrijd aan een land voor te stellen maar dat kon om de een of andere vage reden niet ;(
Dit zorgde er dus voor dat echt geen enkele speler wedstrijdfit was, paar spelers hadden zware blessures die niet mee konden voor het EK en ze hadden nog nooit in de deze formatie gespeeld. Vond het ook niet zo gek dat mijn team weg werd gespeeld.
pi_95341477
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Heb na het seizoen met Leeds één keer geprobeerd om vriendschappelijke wedstrijd aan een land voor te stellen maar dat kon om de een of andere vage reden niet ;(
Dit zorgde er dus voor dat echt geen enkele speler wedstrijdfit was, paar spelers hadden zware blessures die niet mee konden voor het EK en ze hadden nog nooit in de deze formatie gespeeld. Vond het ook niet zo gek dat mijn team weg werd gespeeld.
Als ik als bondscoach speel, speel ik eigenlijk alleen maar tegen landen als Noordelijke Marianen.. Lekker scoren en proberen de topscorer van een land voorbij te gaan met een speler :')
  maandag 11 april 2011 @ 15:07:19 #30
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_95343548
Heerlijk dit!
Sanchéz en Lukaku kunnen kopen in de winterstop van seizoen 1, voor een gezamelijk bedrag van 17 miljoen :') .
pi_95344980
Suarez en El Hamdaoui spelen bij mij trouwens echt heel goed samen _O_ Stuk beter dan ze in het echt deden. :P

Suarez op links als Attacker die naar binnentrekt. En in de spit el ham.
  maandag 11 april 2011 @ 15:56:26 #32
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95345379
Mijn FC Groningen is momenteel trouwens comeback king aan het worden :P Stond tegen PSV achter (2-0) en win met 2-4. Tegen Utrecht kwam ik wederom met 2-0 achter, win ik met 2-3 O+
pi_95345724
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef Moron het volgende:
Mijn FC Groningen is momenteel trouwens comeback king aan het worden :P Stond tegen PSV achter (2-0) en win met 2-4. Tegen Utrecht kwam ik wederom met 2-0 achter, win ik met 2-3 O+
In de rust je spelers goed op de kop geven werkt vaak erg goed :)
pi_95346283
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef VonHinten het volgende:

[..]

eerste competitieduel in ieder geval de 0 gehouden.. zowel voorin als achterin :')
Was uit bij Groningen dus het is niet slecht, maar zij hadden 11 schoten, 1 op doel, ik 12 om 7. Had er dus eigenlijk een moeten zitten. Er werd er 1 van mij afgekeurd wegen buitenspel. Het grote aantal kansen biedt hoop, alleen heb ik iets te veel scheten tegen..
  maandag 11 april 2011 @ 16:19:13 #35
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95346308
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef poiuytr het volgende:

[..]

In de rust je spelers goed op de kop geven werkt vaak erg goed :)
Beide keren kwamen we voor de rust alweer langszij, waarna ik ze in de rust mededeelde dat ze dit kunnen winnen. Altijd leuk als ze het dan ook doen. Helpt ook wel dat ik snelle spitsen heb (Quintero en Rodrigo). Quintero heeft er 5 gemaakt in die 2 wedstrijden.
pi_95348009
Slaan jullie op na elke gespeelde wedstrijd? Want ik was net bezig valt de stroom uit...
pi_95348231
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef TheFastOne het volgende:
Slaan jullie op na elke gespeelde wedstrijd? Want ik was net bezig valt de stroom uit...
Ik heb hem ingesteld staan op iedere twee weken geloof ik.. Zo is het aantal duels wat opnieuw moet in het slechtste geval 4..
pi_95348458
quote:
Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik had in die vorige game ook geen 1 bod op hem gehad..

Ik ben opnieuw begonnen omdat de lol er af was..
Ik kan best een keer een nederlaag hebben, maar als je een goede start hebt met een gedeelde eerste plaats na 5 duels en een spits die al 8 doelpunten heeft en vervolgens win je met 2-1 van Dijksche Boys en verder 2-2 en 1-1 tegen Willem II en nederlagen tegen ADO(2-0, uit) en NEC(1-2 thuis) wordt het al minder.. En als je dan bij rust thuis met 0-3 achter staat tegen Ajax terwijl je meer kansen hebt, slaat bij mij de frustratieknop om en druk ik op het kruisje :')
Dat is FM, het hoort erbij :). Ik verloor gister nog met 3-2 van Roda uit. Maar er is nog niks aan de hand. Berg stuur ik wel meteen terug, 25k in de week is te veel en zeker voor Berg
pi_95348673
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef TheFastOne het volgende:
Ik doe automatisch heel vaak ctr s. Komt omdat ik op mijn werk enzo met veel software werk die nogal eens uitvalt dus heb me zelf aangeleerd om steeds ctr s te doen :P Dus doe het automatisch ook met spellen.
pi_95348860
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is FM, het hoort erbij :). Ik verloor gister nog met 3-2 van Roda uit. Maar er is nog niks aan de hand. Berg stuur ik wel meteen terug, 25k in de week is te veel en zeker voor Berg
Heb je gelijk in, maar ik wil momenteel gewoon wat wedstrijden spelen en redelijk succes hebben.. En als je dan met een topclub in 9 duels enkel met moeite van een stel amateurs kan winnen
pi_95350453
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik als tactisch meester heeft die natuurlijk ergens vandaan getoverd..
Ga hem eens bekijken, alleen zonder spitsen voetballen vind ik dan weer niks :P

[ Bericht 12% gewijzigd door Nick-GizMo op 11-04-2011 18:10:05 ]
pi_95351852
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ga hem eens bekijken, alleen zonder spitsen voetballen vind ik dan weer niks :P
Spitsen kopen is het leukste in FM wat er is :)
pi_95352120
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:30 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Spitsen kopen is het leukste in FM wat er is :)
Juist :P
pi_95352487
FC Utrecht schiet op doel, binnenkant rechterpaal en hij rolt voor het doel, en aan de andere kant schiet van Wolfswinkel de bal nog een keer in, buitenkant van de linkerpaal en achter :')
Overigens wel 1-1 gespeeld..

De Graafschap is een geduchte tegenstander.. Wonnen in de ArenA met 1-2 en thuis met 2-0 van Feyenoord :o
Zijn na 3 duels topscorer, de enige club met 9 punten..
pi_95353109
Ik wordt gek van al die onzinnige nieuwsberichten over de Eredivisie dat Ado bijvoorbeeld een transfervrije speler heeft over genomen waar kan ik dat uitzetten?
  maandag 11 april 2011 @ 19:04:12 #46
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95353281
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef MMUFC het volgende:

De Graafschap is een geduchte tegenstander.. Wonnen in de ArenA met 1-2 en thuis met 2-0 van Feyenoord :o
In mijn game heeft De Graafschap enorm veel talentjes.. :? Terwijl het hoogste wat zij geëindigd zijn tot nu toe 13e is. Nu (2014) spelen ze in de eerste divisie..
pi_95353500
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef MMUFC het volgende:
FC Utrecht schiet op doel, binnenkant rechterpaal en hij rolt voor het doel, en aan de andere kant schiet van Wolfswinkel de bal nog een keer in, buitenkant van de linkerpaal en achter :')
Overigens wel 1-1 gespeeld..

Mocht de tactiek niet lukken, probeer het anders eens met deze : http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=37902

Of deze : http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=38158

Ik speel nu even met de eerste om te testen, maar de eerste 5 wedstrijden heb ik de 2de tactiek gebruikt
pi_95353742
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mocht de tactiek niet lukken, probeer het anders eens met deze : http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=37902

Of deze : http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=38158

Ik speel nu even met de eerste om te testen, maar de eerste 5 wedstrijden heb ik de 2de tactiek gebruikt
Die 2e heb ik wel eens geprobeerd en dat is inderdaad een vrij goede tactiek.
Desondanks wist ik er met Barcelona geen kampioen(2e vlak achter Real) mee te worden maar won ik wel de Super Cup, Beker en CL.
Die 1e heb ik wel eens gezien, maar weet niet of ik die ook eens geprobeerd heb..

De Graafschap wint ook duel 4, uit bij ADO..
pi_95353924
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Die 2e heb ik wel eens geprobeerd en dat is inderdaad een vrij goede tactiek.
Desondanks wist ik er met Barcelona geen kampioen(2e vlak achter Real) mee te worden maar won ik wel de Super Cup, Beker en CL.
Die 1e heb ik wel eens gezien, maar weet niet of ik die ook eens geprobeerd heb..

De Graafschap wint ook duel 4, uit bij ADO..
2de wedstrijd met de 1ste tactiek, een Feyenoord uitslag :D :

maandag 11 april 2011 @ 19:53:39 #50
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_95356245
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

2de wedstrijd met de 1ste tactiek, een Feyenoord uitslag :D :

[ afbeelding ]
Grrr...

Ga nou maar gewoon LLM doen. :+
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_95357571
quote:
8s.gif Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Grrr...

Ga nou maar gewoon LLM doen. :+
Oeps :+ . Nja als ik het tegen Feyenoord ook voor elkaar krijg, zal ik geen screenshot laten zien ;)

Nja even een wedstrijd thuis tegen ADO, Toivonen voor de 3de wedstrijd van het seizoen in de basis (blessure gehad vanaf het begin van het seizoen)

En meneer maakt er ff zijn middag van :

En wedstrijd overzicht met alle goals :

pi_95357965
Heb Braga, Besiktas en Genk in de poule gekregen. Nadat ik 2x met 2-0 van BATE won.

Heb in de eerste 6 officiële duels met de 4-6-0 tactiek slechts 1 tegen goal gehad. FC Utrecht wist 1-1 te spelen. In die duels 8x gescoord.
  maandag 11 april 2011 @ 21:35:29 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_95363789
FM is soms zo'n kut spel win je eerst met 2-1 van Liverpool ga je daarna 4-1 onderuit bij Fulham. Wordt gek van die wisselvaligheid en krijg maar niet de ideale opstelling te pakken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_95364061
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef poiuytr het volgende:
Ik wordt gek van al die onzinnige nieuwsberichten over de Eredivisie dat Ado bijvoorbeeld een transfervrije speler heeft over genomen waar kan ik dat uitzetten?
Iemand?
pi_95364396
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Iemand?
bij newsfeeds? of hoe dat ook heet?
pi_95364616
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Iemand?
Je naam -> Manage Subscriptions -> League Competitions -> Transfers
En dan de gewenste aan of uit klikken ;)
  maandag 11 april 2011 @ 22:11:21 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_95366569
Ja hoor nu weer 4-0 achter tegen de Spurs ik heb echt geen flauw idee hoe ik Newcastle nog aan de praat moet krijgen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_95366905
Ik ga een avondje nostalgisch doen :)
Heb net FM 2007 weer uit de kast getrokken (beste FM ooit wmb) en ga weer eens lekker met Ajax, Derby County of Juventus aan de slag.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_95367737
Ben voor het duel met Excelsior toch maar overgestapt op een van de Mr Hough tactieken..
Heb Reis als SCL, Toivonen en SC en Dzsudzsak als SCR en het loopt tot nu toe goed!
PSV - Excelsior 3-0, PSV - Braga 5-0 en PSV - Almere City 4-0. Na die 3 duels speelde ik 1-1 tegne NAC Breda. Zonde want ik was stukken beter..

Grote man is Balazs Dzsudzsak(3 goals, 4 assists). Maar Reis(3 goals, 3 assists) en Toivonen(4 goals) doen niet veel onder.

De Graafschap lijkt ingestort :P
Na de 4 overwinningen(waaronder op Ajax en Feyenoord) werd er achtereenvolgens met 0-3(Heracles), 0-4(FC Groningen) en 0-3(FC Dordrecht, Beker) verloren en vervolgens met 0-5 van Vitesse :')
pi_95368239
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

bij newsfeeds? of hoe dat ook heet?
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Je naam -> Manage Subscriptions -> League Competitions -> Transfers
En dan de gewenste aan of uit klikken ;)
Mijn dank is groot, nog nooit met die abbonomenten gewerkt in FM eigenlijk zijn sommige opties daar wel verrekte handig :) Ben me rustig aan het houden op de transfermarkt, paar leuke spelers gekocht/ gehuurd aan het eind post ik wel even screentje. Voorbereiding op nieuwe seizoen voorloopt voortreffelijk: 3-0, 9-0 en een 7-1 zo uit mijn hoofd.

Tyfus walgelijke begin van de competitie weer, wordt hier zo kots misselijk van :r
Vorige topic hadden we het ook al over dat je alle toppers in belangrijke weken treft (voor aanvang van de competitie, voor belangrijke Europese wedstrijden en aan het einde).

1e duel Manchester United (Community Shield, is een ritueel als eerste wedstrijd kan ik meeleven!)
2e duel Manchester City uit (PL, nummer drie van vorig jaar)
3e duel Chelsea uit (PL, nummer vier van vorig jaar)
4e duel Man United (PL, nummer twee van vorig jaar)

_O_ _O_

[ Bericht 23% gewijzigd door poiuytr op 11-04-2011 22:41:28 ]
pi_95381565
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:15 schreef MMUFC het volgende:
Heb Braga, Besiktas en Genk in de poule gekregen. Nadat ik 2x met 2-0 van BATE won.

Heb in de eerste 6 officiële duels met de 4-6-0 tactiek slechts 1 tegen goal gehad. FC Utrecht wist 1-1 te spelen. In die duels 8x gescoord.
Welke rollen heb je jouw 6 middenvelders gegeven? Mijn achterste 3 (dmc + 2 mc's) spelen allemaal op support of ball-winning. De voorste 3 (amr, amc, aml) op attacking. Mijn amc is trequartista en dat is echt dik ownen. Zwerft overal en nergens.
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:33:25 #62
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95381655
Naast FC Groningen ben ik een game begonnen met Dynamo Zagreb. Nog nooit in Kroatie gespeeld, dus eens kijken hoe de markt daar in elkaar zit. Best leuk team staat er. Vooral de middenvelders (Sammir, Badelj bijv.). Transferbudget is niet heel toereikend, (5,5mil) en loonbudget al helemaal niet (90k), maar er valt genoeg te verkopen, omdat er alleen een -19 is en geen 2e elftal.

We gaan ervoor ^O^
pi_95382023
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Welke rollen heb je jouw 6 middenvelders gegeven? Mijn achterste 3 (dmc + 2 mc's) spelen allemaal op support of ball-winning. De voorste 3 (amr, amc, aml) op attacking. Mijn amc is trequartista en dat is echt dik ownen. Zwerft overal en nergens.
Geen idee, ben inmiddels overgestapt op een Mr Hough tactiek.
Sta daar inmiddels 1e mee en heb Europees thuis van Braga(5-0), Genk(2-0) gewonnen en uit gewonnen van Besiktas(1-3). Loopt lekker dus!
pi_95382141
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Moron het volgende:
Naast FC Groningen ben ik een game begonnen met Dynamo Zagreb. Nog nooit in Kroatie gespeeld, dus eens kijken hoe de markt daar in elkaar zit. Best leuk team staat er. Vooral de middenvelders (Sammir, Badelj bijv.). Transferbudget is niet heel toereikend, (5,5mil) en loonbudget al helemaal niet (90k), maar er valt genoeg te verkopen, omdat er alleen een -19 is en geen 2e elftal.

We gaan ervoor ^O^
5,5M is echt meer dan toereikend voor Kroatië lijkt mij.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:55:18 #65
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95382478
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

5,5M is echt meer dan toereikend voor Kroatië lijkt mij.
Ja maar voor mij niet ;) Achja, red mij er wel mee hoor :)
pi_95383094
Uiteraard, de clash met de nummer 2 AS Roma zit net lekker tussen twee CL semi-finals in.. :')
pi_95384824
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef VonHinten het volgende:
Uiteraard, de clash met de nummer 2 AS Roma zit net lekker tussen twee CL semi-finals in.. :')
Ik weet hoe het voelt, is het ook nog een belangrijke pot voor de competitie?
pi_95389000
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:18 schreef MMUFC het volgende:

[..]

eerste competitieduel in ieder geval de 0 gehouden.. zowel voorin als achterin :')
Was uit bij Groningen dus het is niet slecht, maar zij hadden 11 schoten, 1 op doel, ik 12 om 7. Had er dus eigenlijk een moeten zitten. Er werd er 1 van mij afgekeurd wegen buitenspel. Het grote aantal kansen biedt hoop, alleen heb ik iets te veel scheten tegen..
Dat is wel echt vervelend dat je zo veel SCHETEN tegen krijgt...zal wel lastig voetballen als het zo stinkt...
Vici, Vidi, Veni!
pi_95389853
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Dat is wel echt vervelend dat je zo veel SCHETEN tegen krijgt...zal wel lastig voetballen als het zo stinkt...
Idd.. en daarom kon de tegenstander zoveel op doel schieten.. mijn verdedigers waren helemaal in de war door die lucht.. ;)
pi_95396450
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik weet hoe het voelt, is het ook nog een belangrijke pot voor de competitie?
Ja, ik stond 1e, AS Roma 2e. Verschil: 3 punten. Met nog 4 wedstrijden te gaan voor het einde van de competitie. En ik kreeg ook nog Juventus en AC Milaan :')

Maar inmiddels maakt het niet meer uit, ik heb tegen AS Roma en Juventus gewonnen, en tegen AC Milaan gelijk gespeeld, dus ik heb voor het tweede jaar op rij de Serie A gewonnen.

Nu nog de CL finale tegen Inter spelen: ik kan de dubbel pakken! Maar ik vrees het ergste. Onderling resultaat met Inter is echt enorm in het voordeel van Inter de laatste 5-6 wedstrijden. Wish me luck!
pi_95398708
Het staat binnen 2 minuten 1-1 in de CL finale tegen Inter... Dit kan leuk worden :P

Eindstand Palermo 2 - 2 (p) Internazionale

Inter wint na strafschoppen (5-4). Kenkerpot.

[ Bericht 23% gewijzigd door VonHinten op 12-04-2011 16:49:03 ]
pi_95399705
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef VonHinten het volgende:
Het staat binnen 2 minuten 1-1 in de CL finale tegen Inter... Dit kan leuk worden :P

ouch.. zonde..
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:58:14 #73
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95399943
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef VonHinten het volgende:

Balen,.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_95400851
Na 5 jaar besloten om te stoppen bij Feyenoord met een prijzenkast van 5 landstitels, 5 bekers, 1x het wk voor clubteams, een champions leaque titel en een aantal johan cruijff schalen. Ik ben nu al 2 maanden werkloos en niemand wil me hebben :P. Best wel zuur :(
Misschien dat ik maar een nieuwe game start. Iemand suggesties?
Feyenoord Rotterdam
pi_95400917
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Na 5 jaar besloten om te stoppen bij Feyenoord met een prijzenkast van 5 landstitels, 5 bekers, 1x het wk voor clubteams, een champions leaque titel en een aantal johan cruijff schalen. Ik ben nu al 2 maanden werkloos en niemand wil me hebben :P. Best wel zuur :(
Wat zoek je?

Wil je een bijna onmogelijke taak op het hoogste niveau(Blackpool), een LLM club of wil je een (sub)topper?
pi_95401045
quote:
Ik kan de Franse competitie erg aanbevelen. Heb leuke games gehad met Monaco en Montpellier in vorige versies. In 2011 heb ik gespeeld met Sochaux. Zonder al te veel geld kun je hier binnen 3 jaar CL halen. Datzelfde geldt voor Caen. Ben ik momenteel mee bezig. Erg leuke game.
pi_95401200
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Wat zoek je?

Wil je een bijna onmogelijke taak op het hoogste niveau(Blackpool), een LLM club of wil je een (sub)topper?
Het laagste niveau wat ik ooit heb gedaan, dat was met Leeds in FM08. Van de L1 of L2 naar de premier leaque geloodst, maar daarna heb ik een aanbod gehad. Een leuke subtopper zou ook tof zijn. Zit nu al een beetje rond te kijken. Palermo lijkt me een leuke ploeg, maar volgens mij zit er niet zoveel uitdaging in.
Feyenoord Rotterdam
pi_95402403
Seizoen 7 Leeds United: :D

Transferbudget: ¤80 miljoen
Loonbudget: ¤1.55 miljoen p/w

Samenwerkingsverbanden met Utrecht & Newcastle United :)

Canales stond op de transferlijst bij Real Madrid maar gehuurd voor een seizoen met een toekomstige clausule van 14 miljoen welke ik waarschijnlijk wel ga lichten omdat het een baas is.
Adler stond al heel lang op lijstje maar wou nooit komen, hij diende zijn contact uit bij Leverkusen en echt niemand wou hem overnemen terwijl hij de beste keeper is in FM.
Khedira eindelijk de speler gevonden die balans brengt op het middenveld. Fofana en Nkoulou komen tekort voor de absolute top (1/4 &1/2 finales CL).

Doel voor de komende twee jaar is de Champions League winnen wat moet lukken met dit elftal, win van subtoppers in de competitie met een B-elftal met 5-0.

Manchester United is mijn angstgegner in Football Manager, elke wedstrijd die ik de laatste 2 a 3 jaar speel ben ik de betere maar stap ik vaak als verliezer van het veld. Rooney & Benzema zijn beesten daar in de aanval.

Champions League Fiorentina, Atletico Madrid (helden) en Tel Aviv. Moeilijkste poule die ik tot nu toe in CL heb gehad. Maar moet de groepsronde wel kunnen overleven.
pi_95403500
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef poiuytr het volgende:
Seizoen 7 Leeds United: :D

Transferbudget: ¤80 miljoen
Loonbudget: ¤1.55 miljoen p/w

[ afbeelding ]

Samenwerkingsverbanden met Utrecht & Newcastle United :)

Canales stond op de transferlijst bij Real Madrid maar gehuurd voor een seizoen met een toekomstige clausule van 14 miljoen welke ik waarschijnlijk wel ga lichten omdat het een baas is.
Adler stond al heel lang op lijstje maar wou nooit komen, hij diende zijn contact uit bij Leverkusen en echt niemand wou hem overnemen terwijl hij de beste keeper is in FM.
Khedira eindelijk de speler gevonden die balans brengt op het middenveld. Fofana en Nkoulou komen tekort voor de absolute top (1/4 &1/2 finales CL).

Doel voor de komende twee jaar is de Champions League winnen wat moet lukken met dit elftal, win van subtoppers in de competitie met een B-elftal met 5-0.

[ afbeelding ]

Manchester United is mijn angstgegner in Football Manager, elke wedstrijd die ik de laatste 2 a 3 jaar speel ben ik de betere maar stap ik vaak als verliezer van het veld. Rooney & Benzema zijn beesten daar in de aanval.

Champions League Fiorentina, Atletico Madrid (helden) en Tel Aviv. Moeilijkste poule die ik tot nu toe in CL heb gehad. Maar moet de groepsronde wel kunnen overleven.
Leeds _O_
pi_95404379
Ajax met 3-0 opgerold :)
Sta na 10 duels 1e met een voorsprong van 4 punten op nummer 2 Twente. Ajax staat op 5 punten, maar die hebben al 11 duels(hebben dus 8 verlies punten meer). Zometeen uit naar nummer 5 Feyenoord.
Eerste nederlaag ook geleden. Uit bij Genk werd met 2-0 verloren. Desondanks sta ik met 9 punten nog steeds 3 punten voor Besiktas en Genk. Nog 2 duels te gaan.
pi_95405993
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kan de Franse competitie erg aanbevelen. Heb leuke games gehad met Monaco en Montpellier in vorige versies. In 2011 heb ik gespeeld met Sochaux. Zonder al te veel geld kun je hier binnen 3 jaar CL halen. Datzelfde geldt voor Caen. Ben ik momenteel mee bezig. Erg leuke game.
Sochaux heeft in mijn game zulke goede jeugdspelers en ze scouten heerlijk in Zuid Amerika _O_
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:17:44 #82
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_95406534
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Sochaux heeft in mijn game zulke goede jeugdspelers en ze scouten heerlijk in Zuid Amerika _O_
Kwart finale CL met mijn Ajax tegen Tottenham. Uit 2-2, thuis 4-0. Nu staat Real te wachten in de halve finale, kan nog leuk worden :') .

Oh man wat heerlijk!
Thuis 0-0, uit 1-1! Op naar de finale! Inter won van Barca in de andere halve finale. Gogo Ajax!

[ Bericht 7% gewijzigd door MeneerBob op 12-04-2011 19:46:00 ]
pi_95409190
quote:
Dresden!

Of Swansea. Heeft aardig wat nederlanders er in zitten.
pi_95409488
Ik heb een aanbod gekregen van Cagliari en heb deze aangenomen. Het doel is om niet te degraderen en ik heb een transferbudget van 18 miljoen gekregen. :') zoveel kreeg ik niet eens bij Feyenoord. Het nadeel is alleen dat er veel spelers niet willen komen.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:09:04 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_95409972
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb een aanbod gekregen van Cagliari en heb deze aangenomen. Het doel is om niet te degraderen en ik heb een transferbudget van 18 miljoen gekregen. :') zoveel kreeg ik niet eens bij Feyenoord. Het nadeel is alleen dat er veel spelers niet willen komen.
Wat dus inhoud dat je in een lager segment moet zoeken. Zou niet zo een probleem moeten zijn toch? Zelfs met zo een budget ga ik vaak op zoek naar huurlingen of spelers zonder contract. Valt genoeg te vinden, denk ik.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:11:18 #86
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_95410143
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat dus inhoud dat je in een lager segment moet zoeken. Zou niet zo een probleem moeten zijn toch? Zelfs met zo een budget ga ik vaak op zoek naar huurlingen of spelers zonder contract. Valt genoeg te vinden, denk ik.
Inderdaad gewoon de betere spelers uit slechtere teams halen, die hebben ook vaak nog niet veel kapsones :')
pi_95410536
quote:
Leverkusen _O_
Er staat al een heerlijk team op je te wachten en de verwachtingen zijn niet zo hooggespannen het 1e seizoen (Europees voetbal halen, moet zeker kunnen.)
Tip: Sidney Sam op AMR zetten, dat is echt een beest ook al zijn zijn stats niet bijzonder.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:17:17 #88
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_95410541
Godsgloeiende! Sta ik in de 89e minuut van de CL finale 0-1 voor dankzij vd Wiel, scoort Diego Milito in de 90 en 90+3 de 1-1 en de 2-1. Zo'n zuur einde van het seizoen :'(
pi_95411938
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef MMUFC het volgende:
Ajax met 3-0 opgerold :)
Sta na 10 duels 1e met een voorsprong van 4 punten op nummer 2 Twente. Ajax staat op 5 punten, maar die hebben al 11 duels(hebben dus 8 verlies punten meer). Zometeen uit naar nummer 5 Feyenoord.
Eerste nederlaag ook geleden. Uit bij Genk werd met 2-0 verloren. Desondanks sta ik met 9 punten nog steeds 3 punten voor Besiktas en Genk. Nog 2 duels te gaan.
Europees lukt het hier nog echt niet. Maar in de competitie sta ik 2de met 27 punten uit 11 wedstrijden, en Roda 1ste met 33 punten en 14 wedstrijden. dus nog niks aan de hand.

Nu uit naar Ajax :)
pi_95420034
Selectie voor Nederland-Turkije gemaakt.. Heb daarna 9 spelers moeten vervangen wegens blessures :o

Met PSV goed weekend achter de rug.
Win van de nummer 6(ADO), Nummer 12 Roda wint van nummer 2 Twente, Nummer 3 Ajax speelt gelijk tegen nummer 4 Heracles en nummer 13 VVV wint van nummer 5 Feyenoord.
De nummer 7 en 9 verloren ook, de nummer 8 speelde gelijk.

Van de top 9 ben ik dus de enige die wint. Loop 2 punten uit op nummer 3,4 en 8 op de andere 5 loop ik 3 punten uit :')

Sta mede daardoor 5 verliespunten voor Twente en 8 verliespunten voor Ajax. Sta eerste met 2 punten voor op beide, maar ze hebben respectievelijk 1 en 2 duels meer..
pi_95422381
Sta nu 2 punten los van de nummer 2, met nog een wedstrijd meer te spelen :). Gaat hier ook goed bij psv :P
pi_95424033
De afgelopen 4 competitieduels gespeeld tegen Ajax, Feyenoord, ADO en Twente. Komend duel is, je raad het al: AZ.

Ajax verslagen, 0-0 tegen Feyenoord, ADO verslagen, tegen Twente leek het 0-0 te blijven. Toen Toivonen in de slotsecondes van de reguliere speeltijd de 0-1 tegen de touwen joeg!

Ondanks dat ik pas 13 duels heb en er clubs zijn met al 16 duels toch gewoon 1e. 8 verliespunten voor Ajax en Twente :)

[ Bericht 0% gewijzigd door MMUFC op 13-04-2011 07:59:06 ]
pi_95425311
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef MeneerBob het volgende:
Godsgloeiende! Sta ik in de 89e minuut van de CL finale 0-1 voor dankzij vd Wiel, scoort Diego Milito in de 90 en 90+3 de 1-1 en de 2-1. Zo'n zuur einde van het seizoen :'(
In welke staat is je beeldscherm op dit moment? :)

Welke club speel je?
pi_95429572
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef MeneerBob het volgende:
O+ Ah

Anti-Inter clubje oprichten? Ze winnen in de competitie altijd onverdiend van mij (fucking Sneijder en Biabany) en de laatste CL-finale wonnen ze op penalties tegen mij :'(
pi_95430519
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:53 schreef VonHinten het volgende:

[..]

O+ Ah

Anti-Inter clubje oprichten? Ze winnen in de competitie altijd onverdiend van mij (fucking Sneijder en Biabany) en de laatste CL-finale wonnen ze op penalties tegen mij :'(
Gewoon hun spelletje ook spelen: 4-5-1, tempo heel laag, verdedigende lijn heel diep en je pakt ze :)
  woensdag 13 april 2011 @ 08:59:05 #96
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95431265
Ben nu een aantal wedstrijden onderweg met Dynamo. Heb tot nu toe een erg leuke game :P Alleen een voorbereidingswedstrijd van Galatasaray verloren (2-1). Dat was ook mijn eerste wedstrijd met Dynamo, dus het was nog een beetje puzzelen. Daarna niks meer weggegeven. Ook mijn eerste prijs al gepakt, de Kroatische Supercup tegen Hadjek.

Zijn erg veel goede Kroaten moet ik zeggen, ook qua jeugd. Leuk spelertje van 16 die ik nu heb gekroond tot de jongste doelpuntenmaker ooit in de CL *O* Moet je ook niet zien waartegen wij moesten hoor :P (FH, Ijslands clubje)

Heb nog wel een vleugelspeler nodig (liefst beide flanken). Mag maar 6 buitenlanders in de basis hebben, maar qua Kroaten zit daar niet veel soeps tussen. Iemand suggesties. Heb nog 2.5 mil. over.
pi_95432111
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:59 schreef Moron het volgende:
Ben nu een aantal wedstrijden onderweg met Dynamo. Heb tot nu toe een erg leuke game :P Alleen een voorbereidingswedstrijd van Galatasaray verloren (2-1). Dat was ook mijn eerste wedstrijd met Dynamo, dus het was nog een beetje puzzelen. Daarna niks meer weggegeven. Ook mijn eerste prijs al gepakt, de Kroatische Supercup tegen Hadjek.

Zijn erg veel goede Kroaten moet ik zeggen, ook qua jeugd. Leuk spelertje van 16 die ik nu heb gekroond tot de jongste doelpuntenmaker ooit in de CL *O* Moet je ook niet zien waartegen wij moesten hoor :P (FH, Ijslands clubje)

Heb nog wel een vleugelspeler nodig (liefst beide flanken). Mag maar 6 buitenlanders in de basis hebben, maar qua Kroaten zit daar niet veel soeps tussen. Iemand suggesties. Heb nog 2.5 mil. over.
Niets tegen FH he ;) In FM was het een potentiele CL deelnemer(heeft me wel een jaar of 5 geduurd voor ik de 1e keer de groepsfase haalde :P

Die 16 jarige is Mateo Kovacic zeker? Die zie ik namelijk zowat iedere game voorbij komen als jongste debutant/doelpuntenmaker van de CL :')
  woensdag 13 april 2011 @ 09:45:08 #98
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95432466
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:33 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Niets tegen FH he ;) In FM was het een potentiele CL deelnemer(heeft me wel een jaar of 5 geduurd voor ik de 1e keer de groepsfase haalde :P

Die 16 jarige is Mateo Kovacic zeker? Die zie ik namelijk zowat iedere game voorbij komen als jongste debutant/doelpuntenmaker van de CL :')
Moet zeggen dat je dan aardig wat werk heb verricht met FH ;)
En inderdaad, het is Mateo Kovacic. Nu weet je ook waarom dat elke keer zo is, komt door mij :P
pi_95432955
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:45 schreef Moron het volgende:

[..]

Moet zeggen dat je dan aardig wat werk heb verricht met FH ;)
En inderdaad, het is Mateo Kovacic. Nu weet je ook waarom dat elke keer zo is, komt door mij :P
Het is in het begin gewoon iedere IJslander die zijn kop boven het maaiveld steekt wegkopen bij de concurrenten. En verder de betere Nederlandse amateurs gratis ophalen.
En als je dan eenmaal (met geluk) in de CL of EL groepsfase komt kan je met het geld en de bijbehorende aanzien de overbodige 18 jarige spelers bij clubs als Valencia en PSV weghalen. En dat heb ik uit weten te bouwen tot een team waarmee ik 2x de groepsfase CL overleefde(1e ronde RU was mijn eindstation) en 1x kwart finale EL wist te halen.
En toen kwam FM11 uit en heb ik de game met FH gelaten voor wat het was :')
pi_95442164
@VonHinten:

Jij had toch een goede tactiek bedacht voor corners? Zo ja, zou je de instellingen jou cornertactiek willen uitleggen of misschien een screentje plaatsen _O_

Krijg in elke wedstrijd een x aantal corners maar verdwijnt er zelden een in de netten. Kan je de statistieken van het aantal getrapte corners in een seizoen ook ergens nakijken?
pi_95447687
Na 4 wedstrijden met Cagliari een mooie 5 punten gehaald. Met als hoogtepunt een 2-2 gelijkspel tegen Udinese, daar scoorde ik in de laatste minuut de 2-2 terwijl ik eigenlijk de hele wedstrijd beter was. Wat ik dus niet leuk vind is mijn wedstrijdschema. Zo moet ik achter elkaar tegen A.C. Milan, Juventus, Napoli, Fiorentina en Palermo. Mocht ik alles verliezen en die kans zit er dik in, dan is het moraal natuurlijk ook 0,0. De paar wedstrijden daarna zijn volgens mij bepalende wedstrijden voor de degradatiestrijd. Bari, Vicenza en Parma.

Hopen dat ik wat resultaten kan halen :)
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 13 april 2011 @ 16:40:45 #102
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95449104
Het is me net voor de eerste keer gelukt om die optie 'interactie met bestuur' te gebruiken als je (bijvoorbeeld) niet voldoende budget hebt voor een aankoop. Ik kon 700k bieden op Kara van Tromsó, zieke baas trouwens, en ze vroegen 1,2 miljoen. Ik deed dus dat interactie en nu heeft m'n voorzitter 1 miljoen geboden en zelf 't contract aangeboden.. Ben benieuwd of ie komt :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 13 april 2011 @ 16:43:12 #103
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95449211

:D!
pi_95451963
Kom net een leuke regen tegen.. ene Thomas Sletten.

:')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_95455384
Zojuist met 1-0 van A.C. Milan gewonnen _O_ . Toch wel handig op de counter spelen :D
Feyenoord Rotterdam
pi_95456513
Via Braunschweig (kampioen 3. Liga) en Freiburg (kampioen 2. Liga) in 2013 een transfer naar de kampioen van Engeland, Tottenham, afgedwongen *O*
U MAD?
  woensdag 13 april 2011 @ 19:32:55 #107
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_95456968

Na de rust ging ik ultra aanvallend spelen, dit is het resultaat :)
Neen
pi_95457190
Lijkt er eerder op dat je conditioneel de betere was en daardoor nog wat goals bij kon prikken aan het eind van de tweede helft.. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:09:15 #109
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_95459060
Pff en dan loot ik FC Barcelona terwijl ik ook Olympiakos, FC Köln ( :') ) Porto, Benfica, Shaktar en Schalke had kunnen loten....
Neen
pi_95460694
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef Fuszy het volgende:
Na 4 wedstrijden met Cagliari een mooie 5 punten gehaald. Met als hoogtepunt een 2-2 gelijkspel tegen Udinese, daar scoorde ik in de laatste minuut de 2-2 terwijl ik eigenlijk de hele wedstrijd beter was. Wat ik dus niet leuk vind is mijn wedstrijdschema. Zo moet ik achter elkaar tegen A.C. Milan, Juventus, Napoli, Fiorentina en Palermo. Mocht ik alles verliezen en die kans zit er dik in, dan is het moraal natuurlijk ook 0,0. De paar wedstrijden daarna zijn volgens mij bepalende wedstrijden voor de degradatiestrijd. Bari, Vicenza en Parma.

Hopen dat ik wat resultaten kan halen :)
De reeks tegen de toppers nog redelijk afgesloten. Van A.C. Milan gewonnen, Juventus verloren, Napoli gewonnen, Fiorentina is gelijk geëindigd en kansloos verloren van Palermo.

Ik sta nog wel op een redelijke 11de plaats en ik hoop dat ik dit vast kan houden. Nu krijg ik weer een aantal eenvoudigere wedstrijden.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 13 april 2011 @ 20:45:44 #111
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_95461383
Wat vinden jullie, zou ik Gago in Januari 2013 naar Ajax halen? Met een salaris van 70k pw en 23k wedstrijdpremie.
Neen
pi_95465876
quote:
Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Mallerd het volgende:
Wat vinden jullie, zou ik Gago in Januari 2013 naar Ajax halen? Met een salaris van 70k pw en 23k wedstrijdpremie.
Wel duur voor Ajax denk ik, wel een topper ^O^
  woensdag 13 april 2011 @ 22:39:16 #113
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95468832
Ik ben weer FM2005 aan het installeren. :P Lebohang Mokoena O+
pi_95469074
quote:
Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben weer FM2005 aan het installeren. :P Lebohang Mokoena O+
Held!
  woensdag 13 april 2011 @ 22:44:23 #115
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95469201
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Held!
Toen Carlos Tevez, Robinho en dergelijke nog échte talentjes waren. O+ Messi, Ronaldo.. Allemaal nog (bijna) onbekend. :D!
pi_95469536
quote:
Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Toen Carlos Tevez, Robinho en dergelijke nog échte talentjes waren. O+ Messi, Ronaldo.. Allemaal nog (bijna) onbekend. :D!
Maar daarom zou ik geen FM 2005 of wat dan ook installeren :P!

Kallstrom was ook een mooi voorbeeld
pi_95471129
Die Neymar is echt te duur in 2013 :')

32.5 geboden en Santos wijst het af.
Nu maar voor 23.5 een AML/S van Athletic de Bilbao gegaan... ook een heldje zeg. Kom even niet op zijn naam.
U MAD?
pi_95471882
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Die Neymar is echt te duur in 2013 :')

32.5 geboden en Santos wijst het af.
Nu maar voor 23.5 een AML/S van Athletic de Bilbao gegaan... ook een heldje zeg. Kom even niet op zijn naam.
Iker Muniain?
pi_95472065
Ja die ja :D
U MAD?
pi_95480754
Het gaat nog steeds goed met PSV.
In de groepsfase EL 2e geworden. Verloor met 2-0 bij Genk en met 0-1 thuis van Besiktas(was toen al geplaatst). Speelde 1-1 tegen Braga.
In de competitie na 18 duels nog steeds ongeslagen koploper.12 winst, 6 gelijk, 7 verliespunten voorsprong op nummer 2 Ajax.
Ik scoor niet heel veel(29 goals uit 18 duels) maar daar staat tegenover dat ik er ook maar 6 tegen heb in de competitie.
Ik heb deze competitie nog geen 1x meer dan 3x gescoord. Maar daar staat tegenover dat ik in slechts 3 duels niet wist te scoren.
Toivonen is met 13 goals de grote man. Met zijn 3 assists heeft hij dus een aandeel in meer dan de helft van de goals. Na Toivonen is Dzsudzsak met 5 goals en 4 assists nuttig, gevolgd door Jonathan Reis(2 goals, 5 assists).
  donderdag 14 april 2011 @ 10:33:11 #121
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95481550

Iemand nog aanvraagjes?
pi_95481654
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand nog aanvraagjes?
Ibrahim Afellay
Gerard Pique
Angel Di Maria
  donderdag 14 april 2011 @ 10:48:27 #123
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95482055
quote:
[ afbeelding ]

Iemand nog aanvraagjes?
Vraag mij af of ie in die editie echt zo goed wordt als ie nu is. :P

Moet met Dynamo tegen Kopenhagen in de laatste voorronde voor de CL. Hmm.. Wordt nog wel lastig voor mijn Dynamo ben ik bang, maar we zullen zien.
pi_95483204
quote:
[ afbeelding ]

Iemand nog aanvraagjes?
Selectie van Feyenoord? Dus gewoon welke spelers enzo :)
  donderdag 14 april 2011 @ 11:27:44 #125
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95483404

Di Maria zit er niet in.. En ik wacht al een maand ( :') ) op het scoutingsrapport van Piqué.. die komt maar niet binnen.. Zal 'm posten wanneer ie er is.
En Bergkamp :P

Klaas-Jan..
  donderdag 14 april 2011 @ 11:29:26 #126
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95483465
pi_95484069
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je ook eens een screen van de selectie van PSV maken?
  donderdag 14 april 2011 @ 11:53:29 #128
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95484352
  donderdag 14 april 2011 @ 12:00:32 #129
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95484663
Dan wil ik graag de selectie van Roda.

Goed bezig Lind ^O^
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_95484670
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was van het bazenseizoen 2004-2005.
Een van de laatste jaren dat Jan Wuytens(die in CM01/02 erg goed werd) bij de selectie zat :)
En de toptalenten Johann Vonlanthen en Jordi Hoogstrate. Die het beide helaas niet gemaakt hebben.. En spelers als Sasa Stojanovic die je vanaf minuut 1 probeerde te lozen en die dan standaard naar de eerste divisie gingen :')
pi_95488866
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dat was van het bazenseizoen 2004-2005.
Een van de laatste jaren dat Jan Wuytens(die in CM01/02 erg goed werd) bij de selectie zat :)
En de toptalenten Johann Vonlanthen en Jordi Hoogstrate. Die het beide helaas niet gemaakt hebben.. En spelers als Sasa Stojanovic die je vanaf minuut 1 probeerde te lozen en die dan standaard naar de eerste divisie gingen :')
Maar er zat ook een slovaak ofzo, die was echt god bij eerstedivisieclubs. Majoros als ik het goed heb?
pi_95489144
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Maar er zat ook een slovaak ofzo, die was echt god bij eerstedivisieclubs. Majoros als ik het goed heb?
Marcel Majoros :') Die was idd goed in de eerste divisie.. maar in het echt nooit meer iets van gehoord :')

Edit. Even gegoogled.. Het enige wat je vindt is van PSVJeugd.nl en FM topics op forums :')
pi_95489379
Weet nog wel van CM 00/01, die Kennedy Bakircioglu, was echt een god toen, toen hij nog bij Ajax speelde vond ik 'm ook altijd beter dan Rommedahl, gewoon, omdat het een FM-baas was ;)
pi_95490434
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Leonardo daar ook al workrate 1? _O_
pi_95493684
quote:
Op donderdag 14 april 2011 13:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Majoros wat een held was dat in cm/fm :) PSV had toen een leuk team om mee te spelen. Ze hadden ook een goede amr toen buitenlander kan zo niet op de naam komen! Ik heb laatst nog x geprobeerd om een hele oude cm te installeren was 00/01 geloof ik maar werkte niet.

Edit: Marquinho _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door poiuytr op 14-04-2011 17:01:55 ]
pi_95503413
Jeuj, met Man Utd kampioen, FA Cup en Champions League te pakken :s)
pi_95508736
CM 2001/2002 was PSV onverslaanbaar.
Toen had je nog Kezman en Bruggink erbij. Marquinho en zo'n portugees als mega talenten. _O_
En AS Roma won toen altijd de Champions League :')
  donderdag 14 april 2011 @ 21:49:43 #138
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95514531
Piqué

Roda

Meerderen die nog wat willen weten?
  donderdag 14 april 2011 @ 22:18:13 #139
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95517147
Waarschijnlijke Topscorer Eredivisie jaar 2004-2005: Pierre van Hooijdonk, Ajax.

:')
pi_95518863
Weer 82M aan transfergeld dit jaar terwijl ik vorig jaar al 55M heb uitgegeven... Oh well :')
pi_95530279
Het seizoen met cagliari is al een eind op weg. De doelstellingen die het bestuur mij gaf,
- Niet degraderen
- 1ste ronde van de beker halen
zijn al zo goed als zeker behaald.

Op het moment sta ik op een mooie 7de plek met 42 punten na 26 wedstrijden spelen. Door te winnen van A.C. Milan, AS Roma en Napoli heb ik mezelf toch wel een beetje verrast. Ook een 3-3 gelijkspel tegen Inter (die ik eigenlijk had moeten winnen) vond ik mooi. Een 7de plek geeft zelfs recht op een europa leaque ticket, als de bekerwinnaar al europa leaque heeft of hoger.

Ik ben alleen bang dat ik deze plek niet vast kan houden. Nu krijg ik weer een loodzwaar programma. Nu eerst nog tegen Genoa, waar ik voor 3 punten ga en daarna een aantal wedstrijden waar ik hoop een paar punten aan over weet te houden. De tegenstanders achter elkaar: A.C. Milan, Juventus, Napoli, Fiorentina en Palermo. Wish me luck :D
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:37:44 #142
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95542689
Jammer genoeg uitgeschakeld door Kopenhagen in de laatste voorronde voor de CL. Uitwedstrijd met 0-2 verloren, thuis met 3-2 gewonnen. Jammer genoeg in de uitwedstrijd in de 88e min de 0-2 tegen gekregen. Als ik dat doelpunt niet had gekregen was het anders gelopen. Maarja, dan maar de EL in. Welke een ontzettende klotepoule :'( : Benfica, Napoli en nog een andere kutploeg. Ga mijn best doen met Dinamo :)

In de competitie gaat het voortvarend. 1x verloren, 6x gewonnen. :)
pi_95551191
3e seizoen met Leverkusen zit er op.
Ben voor het 3e jaar kampioen geworden, helaas door Arsenal uitgeschakeld in de kwartfinale Champions league. De beker was dit jaar ook geen succes, het is de enige beker die ik nog moet winnen, samen met de europa league.

Wel balen dat er nu een leegloop gaat plaatsvinden.
Adler, Barnetta en Vidal gaan weg, gelukkig weet ik er een hoop geld voor te vangen. De opvolgers heb ik gevonden in Marin en Sahin. 2 aardige aankopen die me in totaal maar 6 miljoen euro hebben gekost.
De enige speler van belang die nog weg kan gaan is Kiesling. Als hij vertrekt ga ik alles op alles zetten om Babacar te kopen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:21:19 #144
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95563297
Oke, zoek de verschillen :')

In de competitie gaat het echt super, terwijl het in de EL nog niet wil lukken :{
pi_95565350
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Moron het volgende:
Oke, zoek de verschillen :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
In de competitie gaat het echt super, terwijl het in de EL nog niet wil lukken :{
Je zit ook in een verschrikkelijk moeilijke poule :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:06:18 #146
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95565892
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Je zit ook in een verschrikkelijk moeilijke poule :P
No shit :P Ik acht mijzelf ook weinig kans. Net met 0-3 de boot in gegaan tegen Napoli :'(
pi_95566434
Tottenham heeft echt een zuig verdediging zeg :') x 10000

Kaboul :')
Assou Akkotto :')
King :')
Dawson :')

Wie weet nog goede verdedigers dik ik voor niet al te veel geld moet kunnen losweken?
Zit nu in 2013.
U MAD?
pi_95567941
Dawson en Kaboul zijn prima verdedigers anders. Raphael Varane en Phil Jones zijn talenten voor achterin, die er in 2013 wel klaar voor zijn. Jones is dat in het eerste seizoen trouwens al wel klaar voor de Premier Division.
pi_95568413
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef Niek92 het volgende:
Dawson en Kaboul zijn prima verdedigers anders. Raphael Varane en Phil Jones zijn talenten voor achterin, die er in 2013 wel klaar voor zijn. Jones is dat in het eerste seizoen trouwens al wel klaar voor de Premier Division.
Digne voor linksback
Schwaab voor rechtsback
Oh en Varane is ook een baas ja :Y
pi_95574883
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
Piqué
[ afbeelding ]
Roda
[ afbeelding ]

Meerderen die nog wat willen weten?
Zou je ook een screen kunnen maken van de selectie van FC Den Bosch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')