o dat gaat nog leuk worden..quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Reclame net 5 suggereert dat verliezende team zelf moet uitvechten wie genomineerd komen te staan.
Luira verdiend een Falexquote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Stability het volgende:
[..]
karim verdient 1000000x beter !! lau verdient strond
klopt..heb ik ook gezienquote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er wordt op het moment soms op Net5 een reclame uitgezonden waar in wordt gezegd dat het verliezende team moet uitmaken wie er van hun team wordt genomineerd
Anderen hadden allang opgegevenquote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heerlijk om te zien, twee mannen die al uren staan en dan toch zoveel lol hebben! Ze hadden ook niet te sterkere personen hiervoor kunnen kiezen volgens mij!
Ja al eerder gehoord vandaag, terwijl eerder werd gezegd het verliezende team staat genomineerd.quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Reclame net 5 suggereert dat verliezende team zelf moet uitvechten wie genomineerd komen te staan.
Niets is wat het lijkt, onder dat motto komen ze met een hele hoop weg.quote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Miss-L het volgende:
[..]
o dat gaat nog leuk worden..
Maar wel stom dat ze het nu opeens anders gaan doen
Hij heeft een zwak voor haar, maar ik denk dat ie teveel respect voor Alex heeft. Gewoon in het algemeen.. Een vrouw van een ander pak je niet.. Hoewel de normen en waarden daar in het huis heel anders zijnquote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Het laatste waar Karim in moet trappen is Lau!
bon apart?quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
napoleon met een gitaar.....hahaha heel apart hoor
En een bodywarmerquote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
napoleon met een gitaar.....hahaha heel apart hoor
welke anderen er ook opgestaan hadden, het was vast niet zo vrolijk als deze tweequote:
ER OP trappen dan weer wel hequote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Het laatste waar Karim in moet trappen is Lau!
http://www.secretstory.nl(...)s+officieel+begonnenquote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er wordt op het moment soms op Net5 een reclame uitgezonden waar in wordt gezegd dat het verliezende team moet uitmaken wie er van hun team wordt genomineerd
maar wat deze opdracht met angst mee te maken heeft?quote:Op zondag 10 april 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl(...)s+officieel+begonnen
[ afbeelding ]
Niks is wat het lijkt, bij Secret Story...quote:Op zondag 10 april 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt geen streams?quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zitten Karim en Gerard bij elkaar in het team?
Nope.quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zitten Karim en Gerard bij elkaar in het team?
Het lijkt eropquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Niks is wat het lijkt, bij Secret Story...
Dat zeg ikquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef mieppie77 het volgende:
Heb het bericht op de site nog ff opgezocht. Staat toch echt dat het verliezende team genomineerd staat.
De Week van de Angst is officieel begonnen
8 april om 19.49
De bewoners strijden tegen elkaar in twee teams.
De komende weken krijgen de bewoners opdrachten die te maken hebben met angst. Hiervoor zijn de bewoners verdeeld in twee groepen. Sharon neemt de leiding over haar team, The Screamers. In haar team zitten Maik, Gerard en Joanna. Karim is teamleider van The Fobiacs. In zijn team zitten Laura, Monique en Philip. Uiteindelijk wordt één team de winnaar. Alle leden uit het verliezende team staat automatisch genomineerd.
je was net iets eerderquote:Op zondag 10 april 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gaat me een beetje te ver. Confrontatie met wat aan elkaar geplakte beelden lijkt me effectief genoeg.quote:
De komende weken? de leden uit het verliezende team "staat"officieel genomineerd?quote:Op zondag 10 april 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De komende weken? de leden uit het verliezende team "staat"officieel genomineerd?
Volgens mij is het bij Karim al afgezwakt dat hij een zwak voor haar heeftquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
laura kijkt wel heel geil naar karim steeds, kan dr ogen niet van hem afhouden
ik hoop het echt voor die jongen, echt waar ! sluwe lau gaat over lijken met mannen !quote:Op zondag 10 april 2011 22:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij Karim al afgezwakt dat hij een zwak voor haar heeft
sttt, niet over beginnen, ook niet over jo en zo.. ik wil even genieten van Gerard en Karim.. alsof die twee nog over zijn met zijn tweetjes.. eeuh, drietjes, ik hoor Sharon namelijk ook..quote:
Nee iddquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
En die leugendetector die aangekondigd was in de tv promo's is er ook nooit geweest he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |