Maar niet erger dan die schreeuwers.quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je bent bijna nog erger dan Bollo en Jesje!
Wie schreeuwt er buiten jijquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar niet erger dan die schreeuwers.
Nee niet echt, ze staan nog steedsquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Miss-L het volgende:
Goeieavond allemaal , is er nog iets spannends gebeurt vanaf vanmiddag ?
Of daarvoor?quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Miss-L het volgende:
sommigen meten hun eigenwaarde er aan af,,, triest, maarjaquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Haha... Ik ben juist blij als ik hem NIET heb
Deze smileys passen wel bij haar:quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
wat kijkt mo ook weer lekker vrolijk he
Ik ga dadelijk slapen, heb nu nog ff 'iets' in de ovenquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ga maar weer slapen hoor, hier niet zo veel interessants...
OMG!quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Niki.P het volgende:
Laura komt met het idee om morgen Anne Maria Koek Koek te spellen!
Ze staan op een Sokkel.quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Miss-L het volgende:
Ja maar anders komt die sjaal nooit afquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Sharon gaat verder met Jo's borduurwerkje... mag dat zomaar?!
Als er maar niemand van zijn voetstuk valtquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze staan op een Sokkel.
Ze eten op een sokkel.
Ze plassen op een sokkel.
Ze praten op een sokkel.
Volgens mij is dit gewoon die van Sharon die is ook al vanaf dat ze de wol kregen ergens mee bezig alleen ze beginnen steeds over nieuw omdat ze niet tevreden is..quote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Sharon gaat verder met Jo's borduurwerkje... mag dat zomaar?!
dus niet veel verandering zo te horenquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze staan op een Sokkel.
Ze eten op een sokkel.
Ze praten op een sokkel.
Ze plassen vanaf de sokkel he, niet erop, want dan wordt ie viesquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze staan op een Sokkel.
Ze eten op een sokkel.
Ze praten op een sokkel.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als er maar niemand van zijn voetstuk valt
Okequote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon die van Sharon die is ook al vanaf dat ze de wol kregen ergens mee bezig alleen ze beginnen steeds over nieuw omdat ze niet tevreden is..
Oke Je plassen terwijl ze op een Sokkel staan.quote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ze plassen vanaf de sokkel he, niet erop, want dan wordt ie vies
Oja en maik mocht het teiltje vasthouden toch ?quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oke Je plassen terwijl ze op een Sokkel staan.
En Flip het wc papierquote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Oja en maik mocht het teiltje vasthouden toch ?
Daarna Flip, die wisselen het af Karim en Gerard willen niet dat de vrouwen het doenquote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Oja en maik mocht het teiltje vasthouden toch ?
Hun 2 mogen van mij er uit.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Sonera het volgende:
M&M zijn ook weer lekker bezig met de teamspirit!
als ze zich nou een beetje mengen en meedoen met de rest hebben ze minder kans om eruit gekickt te worden kom op dat freubelen kan thuis ook geniet van deze ervaring
Kan in de emmer en anders hebben ze een probleemquote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Streamverslagen bijgelezen, wat een klote opdracht dit op die sokkel
Zo lang als één iemand het opgeeft dus? En plassen in een emmer, wat treurig.
Mogen ze wel naar het toilet bij een grote boodschap?
Ik vrees van nie....quote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Ja van mij ook ze liggen alleen op en onder elkaar en voegen niks toe gisteren gingen ze allebei de goede kant op jammer dat dat vandaag alweer over is.. je eigen glazen ingooien heet dat!quote:
dan houd Lauw d'r hand op om het op te vangenquote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet Greys.quote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Maar dat van gister was ook gespeeld en ingestudeerdquote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ja van mij ook ze liggen alleen op en onder elkaar en voegen niks toe gisteren gingen ze allebei de goede kant op jammer dat dat vandaag alweer over is.. je eigen glazen ingooien heet dat!
volgens mij valt zij op alles wat een l*l heeft en rondlooptquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
laura kijkt wel heel geil naar karim steeds, kan dr ogen niet van hem afhouden
quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan in de emmer en anders hebben ze een probleem
dus er zit echt niks leuks in hun beide...dan eruit flikkerenquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Maar dat van gister was ook gespeeld en ingestudeerd
Daar heb ik al over gemaild hoe dat nou zit.quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Niki.P het volgende:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe dat nou zit met wie er genomineerd worden, zoude ze 4 gewoon te veel hebben gevonden of wat!
Ik vind het wel leuk... Gerard heeft al een hele tactiek qua etenquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Wat is dat nou voor iets achterlijks
Mag in hetzelfde emmertjequote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Karim is te goed voor haar he?quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
Mee eens! Als je antwoord heb post je dat hier dan ook?quote:Op zondag 10 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik al over gemaild hoe dat nou zit.
Ben benieuwd. Je kunt niet eerst zeggen dat het hele verliezende team genomineerd is en dat later terug draaien.
Huh? Is daar weer iets over veranderd dan?quote:Op zondag 10 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Je kunt niet eerst zeggen dat het hele verliezende team genomineerd is en dat later terug draaien.
karim verdient 1000000x beter !! lau verdient strondquote:
Reclame net 5 suggereert dat verliezende team zelf moet uitvechten wie genomineerd komen te staan.quote:Op zondag 10 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Willen ze het terugdraaien?quote:Op zondag 10 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow?quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Reclame net 5 suggereert dat verliezende team zelf moet uitvechten wie genomineerd komen te staan.
Er wordt op het moment soms op Net5 een reclame uitgezonden waar in wordt gezegd dat het verliezende team moet uitmaken wie er van hun team wordt genomineerdquote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Is daar weer iets over veranderd dan?
Toch snap ik het niet want als er meer genomineerden zijn betekent dat ook meer inkomsten lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Is daar weer iets over veranderd dan?
Precies en anders merkt Gerard het wel op.quote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Het laatste waar Karim in moet trappen is Lau!
als hij daar intrapt,zie ik hem de finale niet meer halen in ieder gevalquote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Het laatste waar Karim in moet trappen is Lau!
o dat gaat nog leuk worden..quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Reclame net 5 suggereert dat verliezende team zelf moet uitvechten wie genomineerd komen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |