Oke Je plassen terwijl ze op een Sokkel staan.quote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ze plassen vanaf de sokkel he, niet erop, want dan wordt ie vies
Oja en maik mocht het teiltje vasthouden toch ?quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oke Je plassen terwijl ze op een Sokkel staan.
En Flip het wc papierquote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Oja en maik mocht het teiltje vasthouden toch ?
Daarna Flip, die wisselen het af Karim en Gerard willen niet dat de vrouwen het doenquote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Oja en maik mocht het teiltje vasthouden toch ?
Hun 2 mogen van mij er uit.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Sonera het volgende:
M&M zijn ook weer lekker bezig met de teamspirit!
als ze zich nou een beetje mengen en meedoen met de rest hebben ze minder kans om eruit gekickt te worden kom op dat freubelen kan thuis ook geniet van deze ervaring
Kan in de emmer en anders hebben ze een probleemquote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Streamverslagen bijgelezen, wat een klote opdracht dit op die sokkel
Zo lang als één iemand het opgeeft dus? En plassen in een emmer, wat treurig.
Mogen ze wel naar het toilet bij een grote boodschap?
Ik vrees van nie....quote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Ja van mij ook ze liggen alleen op en onder elkaar en voegen niks toe gisteren gingen ze allebei de goede kant op jammer dat dat vandaag alweer over is.. je eigen glazen ingooien heet dat!quote:
dan houd Lauw d'r hand op om het op te vangenquote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet Greys.quote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Maar dat van gister was ook gespeeld en ingestudeerdquote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ja van mij ook ze liggen alleen op en onder elkaar en voegen niks toe gisteren gingen ze allebei de goede kant op jammer dat dat vandaag alweer over is.. je eigen glazen ingooien heet dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |