Maar niet erger dan die schreeuwers.quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je bent bijna nog erger dan Bollo en Jesje!
Wie schreeuwt er buiten jijquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar niet erger dan die schreeuwers.
Nee niet echt, ze staan nog steedsquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Miss-L het volgende:
Goeieavond allemaal , is er nog iets spannends gebeurt vanaf vanmiddag ?
Of daarvoor?quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Miss-L het volgende:
sommigen meten hun eigenwaarde er aan af,,, triest, maarjaquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Haha... Ik ben juist blij als ik hem NIET heb
Deze smileys passen wel bij haar:quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
wat kijkt mo ook weer lekker vrolijk he
Ik ga dadelijk slapen, heb nu nog ff 'iets' in de ovenquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ga maar weer slapen hoor, hier niet zo veel interessants...
OMG!quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Niki.P het volgende:
Laura komt met het idee om morgen Anne Maria Koek Koek te spellen!
Ze staan op een Sokkel.quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Miss-L het volgende:
Ja maar anders komt die sjaal nooit afquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Sharon gaat verder met Jo's borduurwerkje... mag dat zomaar?!
Als er maar niemand van zijn voetstuk valtquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze staan op een Sokkel.
Ze eten op een sokkel.
Ze plassen op een sokkel.
Ze praten op een sokkel.
Volgens mij is dit gewoon die van Sharon die is ook al vanaf dat ze de wol kregen ergens mee bezig alleen ze beginnen steeds over nieuw omdat ze niet tevreden is..quote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Sharon gaat verder met Jo's borduurwerkje... mag dat zomaar?!
dus niet veel verandering zo te horenquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze staan op een Sokkel.
Ze eten op een sokkel.
Ze praten op een sokkel.
Ze plassen vanaf de sokkel he, niet erop, want dan wordt ie viesquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze staan op een Sokkel.
Ze eten op een sokkel.
Ze praten op een sokkel.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als er maar niemand van zijn voetstuk valt
Okequote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon die van Sharon die is ook al vanaf dat ze de wol kregen ergens mee bezig alleen ze beginnen steeds over nieuw omdat ze niet tevreden is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |