jo flip en maaike hadden op een geven moment hun hoofden omhoogquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hoe herken je Mo daar in (en niet Jo, Flip of Maik...)
ja haha, nu durft ze wel nu faalex weg isquote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Had ze die missie niet al laten falen?
jah, gebruiken is het goed woord. bah wat erger ik me aan dat mensquote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze gaat nu Karim gebruiken denk ik.
+1quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef NenaLois het volgende:
[..]
jah, gebruiken is het goed woord. bah wat erger ik me aan dat mens
nee karim heeft het verpest in die nacht dat ze geboeid zaten en hij wel los wou en zij niet !quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura style? Dus kriebelen tot je er bij neervalt?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura style? Dus kriebelen tot je er bij neervalt?
ik erger me al zo lang aan dat mens....ze moet er gewoon UITquote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef NenaLois het volgende:
[..]
jah, gebruiken is het goed woord. bah wat erger ik me aan dat mens
ze trappen gelukkig niet in die houten pop!!! behalve faalex dan, maarja daar heeft ze niet veel moeite voor moeten doen; hij liep al vanaf dag 1 achter haar aanquote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Tja ze moet alle mannen om haar vinger winden he
Lol, als Lau denkt dat aanpappen met Karim wat oplevert dan stapt ze daar wel overheen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee karim heeft het verpest in die nacht dat ze geboeid zaten en hij wel los wou en zij niet !
Tja Falex was allang blij dat er een meisje naar hem keekquote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef NenaLois het volgende:
[..]
ze trappen gelukkig niet in die houten pop!!! behalve faalex dan, maarja daar heeft ze niet veel moeite voor moeten doen; hij liep al vanaf dag 1 achter haar aan
Ik snap niet dat Nederland haar er niet uit stemt,quote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ik erger me al zo lang aan dat mens....ze moet er gewoon UIT
ja hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Tja Falex was allang blij dat er een meisje naar hem keek
ja, na publiekelijk op tv in de datingshow te zijn afgewezen hahahahahahquote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Tja Falex was allang blij dat er een meisje naar hem keek
Als je over Falex heenstapt stap je over alles heenquote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, als Lau denkt dat aanpappen met Karim wat oplevert dan stapt ze daar wel overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |