duh , ze kan niks anders , oja kriebelenquote:
Maar ze kan niemand meer kriebelen...quote:Op zondag 10 april 2011 22:38 schreef Miss-L het volgende:
[..]
duh , ze kan niks anders , oja kriebelen![]()
jawel , joannaquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:39 schreef wildstar het volgende:
[..]
Het gaat perfect hoor zegt Karim blijf maar lekker liggen en geniet van elkaar.
puntquote:Op zondag 10 april 2011 22:40 schreef beequeen het volgende:
Sharon is een kanjer. Ze blijft breien naast Geer en Karim. Actief dus.
De enige powergirl in het huisquote:Op zondag 10 april 2011 22:40 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
G "Ik geef jullie brood en spelen!!"
K "Dat was augustus toch die dat zei?"
G "Nee het was in september!"
Tot zover dit educatieve moment.quote:Panem et circenses
"Panem et circenses" of "brood en spelen" is een uitdrukking die slaat op de praktijk om de gunst van het volk te winnen door oppervlakkige behoeften van het volk te lenigen, namelijk eten en vermaak. De uitdrukking stamt van Satire X [1][2] van de Romeinse dichter Juvenalis. Hij schreef:
"Vroeger verkochten we onze stem aan niemand. Al een hele tijd heeft het volk de macht afgestaan. Het volk benoemde vroeger militaire bevelhebbers, hoge ambtenaren, legioenen, alles. Nu beperkt het volk zichzelf en hoopt alleen nog op twee zaken: brood en spelen."
"Iam pridem, ex quo suffragia nulli uendimus, effudit curas; nam qui dabat olim imperium, fasces, legiones, omnia, nunc se continet atque duas tantum res anxius optat, panem et circenses."
Juvenalis verwijst naar de praktijk om gratis graan uit te delen onder de Romeinse burgers wat begon onder Gaius Sempronius Gracchus in 123 v. Chr. en ook naar de praktijk om dure gladiatorengevechten te organiseren.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Tot zover dit educatieve moment.
Ja die heb ik geplaatst in het kijkcijfers topic toen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb je nog reaktie gehad op die mail over stemafspraken enzo?
Precies! Sharon vind ik het leukste van de meiden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:40 schreef beequeen het volgende:
hey trollebolquote:Op zondag 10 april 2011 22:40 schreef trollie67 het volgende:
[..]
meurt he?ruik eens onder je eigen deken
Dat lijkt zo, maar dat is het dus niet, want niets is wat het lijktquote:Op zondag 10 april 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die heb ik geplaatst in het kijkcijfers topic toen.
Dat ze maatregelen nemen als het echt te gek wordt
Wat mij betreft is het dat al láng.
Ja maar ik bedoel , als joan weer zit te janken , dan zit die luie zeikerd er als eerste bij en zit ze weer over haar rug te aaien .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |