Zat meer aan uiterlijk half elf te denkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
Zal toch een uurtje of 1 worden denk ik. Golf is spannend
Ik moet morgenmiddag pas aan de bak dus mag uitslapenquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zat meer aan uiterlijk half elf te denken![]()
![]()
Ja, de laatste dag op The Masters blijft altijd speciaal en vaak spectaculair.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
Zal toch een uurtje of 1 worden denk ik. Golf is spannend
Verzin zelf eens ietsquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Sade aan het luisteren op Spotify. Alsof ik in een pr0n movie speel.
Kapoet?quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het ook niet al te laat maken.. moet morgen om 8 uur de auto al weg brengen..
neuh, reguliere onderhoudsbeurt en even bandjes weer omwisselenquote:
Ach zeik niet man.....ik was de eerste tweede die Bloes eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ach zeik niet man.....ik was de eerste tweede die Bloes eendeed
Weliswaar op MSN, maar ik dacht het hier ook nog even te doen zodat ik iig niet beschuldigd kan worden van het niet meeleven met mensen
naast het feit dat ik het uiteraard heel erg meen
Je zit midden in je overgang manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En achter de schermen zit het wel snor met ons he![]()
quote:
Da's ook de enige plek waar het snor moet zittenquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
En achter de schermen zit het wel snor met ons he![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor prehistorieEnigma
En nu foto's bewerken
quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach zeik niet man.....ik was de eerste tweede die Bloes eendeed
Weliswaar op MSN, maar ik dacht het hier ook nog even te doen zodat ik iig niet beschuldigd kan worden van het niet meeleven met mensen
naast het feit dat ik het uiteraard heel erg meen
Gaat het verder wel een beetje met je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Maar ik kom wel!quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het ook niet al te laat maken.. moet morgen om 8 uur de auto al weg brengen..
Ja hoorquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn 'periodes' gaan zich steeds sneller opvolgen![]()
Zal het afzetlint vast uit de kast halenquote:
Ik ga wel op de grond zittenquote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal het afzetlint vast uit de kast halen
quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Zijn 'periodes' gaan zich steeds sneller opvolgen![]()
quote:
Goeie omschrijvingquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff de belangrijke dingen des levens gevisualiseerd...
Er zijn mensen voor minder naakt aan de ketting gelegd vroegerquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff de belangrijke dingen des levens gevisualiseerd...
Die doekjes gaan mooi weer de kast ínquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt.. Steerke kom maar uit de kast hoor!!
Ja ik zag iets over buikdansen en dik gevonden worden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Sarabi het volgende:
*hugs* voor B
Verder niet echt tijd om bij te lezen
Dankjewelquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik zag iets over buikdansen en dik gevonden worden.
Achterlijk en idioot en laat je niks wijs maken!
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef LieLie het volgende:
Ik moet slapen. Morgen om zes uur weg om mrLie op de bus naar Duutseland te zetten..
Jep! ik sms wel als nog het anders wordtquote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
uur of 5 kwam je hier toch??
truste Lie![]()
Dudequote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Rally gereden en het was zooooooooo tof en zo veel leuke mensen ontmoet en gave auto's gezienEn wat een weertje
![]()
Ik heb alleen niet echt tijd gehad om te 'landen' na Moskou, dus ik ga morgen maar even willekeurig wat kasten openen en overdwars in bed liggen en op sokken over de overloop glieren, en dan komt het vast goed.![]()
Even teruglezen nu.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef LieLie het volgende:
Ik ben heel slecht in moeten slapen trouwens, dus dit wordt nog wat
Fijn dat je er weer bent.quote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Rally gereden en het was zooooooooo tof en zo veel leuke mensen ontmoet en gave auto's gezienEn wat een weertje
![]()
Ik heb alleen niet echt tijd gehad om te 'landen' na Moskou (ik ben voor mijn gevoel zo uit Moskou een Drentse rally in geteleporteerd), dus ik ga morgen maar even willekeurig wat kasten openen en overdwars in bed liggen en op sokken over de overloop glieren, en dan komt het vast goed.![]()
Even teruglezen nu.
Jajaja, juf, ik ga al...quote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
naar bed jij! licht uit. pad uit en tukken
![]()
Dude
Yup. Alles goed hierquote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is alles goed met je Pee? Mooi weer hè?
EEn goede whisky en je bent wegquote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef LieLie het volgende:
Ik ben heel slecht in moeten slapen trouwens, dus dit wordt nog wat
Bijzonder succesvol geloof ik! Als ik de uitspraken mag geloven, dan vonden ze het goed eten en erg gezelligquote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, hoe was je etentje met die halve Belgen?
Goed zo! Lekker hoor, klinkt dat chicky.quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bijzonder succesvol geloof ik! Als ik de uitspraken mag geloven, dan vonden ze het goed eten en erg gezelligIk iig wel
Die kip in witte wijn en dan 3 uur op het vuur
quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed zo! Lekker hoor, klinkt dat chicky.
De ovenschotel is ingewijd hoor, CFquote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die kip kon je door een rietje opzuigen
Vijgencompotequote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef DarkElf het volgende:
Die kip was super lekker idd. Aardappelgratin en soep waren ook zer smakelijk.
En mocht je t recept voor die vijgencompote nog kunnen los peuteren dan houd ik mij zeker aanbevolen
*al in bed ligt, zo lekker slapen. Maar toch nog even bijlezen
Ik heb ff snel ingelogged op het kantoornetwerk, maar het staat er inderdaad niet inquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef DarkElf het volgende:
En mocht je t recept voor die vijgencompote nog kunnen los peuteren dan houd ik mij zeker aanbevolen
Ja. Errug goed spulquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, ik wil die kip ook eens maken - lichter en 'frisser' dan traditionele coq au vin. Niet in het minst op verzoek van Meneer
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ha duderally![]()
Ik zat al te bedenken dat het een onmogelijk weekend zou zijn, zo uit het roessiese het drentse inrollen. All mixed up
Jij gaat goed Peeke!quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Mijn wandeling was 11.7 km met een gemiddelde van 6.1 km/uNet geen twee uur over gedaan!
Adieu DE! Slaap lekker!quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef DarkElf het volgende:
Trusten liefjens. Luikjes gaan echt dicht nu.
Lekker tempo!quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Mijn wandeling was 11.7 km met een gemiddelde van 6.1 km/uNet geen twee uur over gedaan!
Zonder pauze iddquote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker tempo!Aan een stuk door? Dan wordt die 15 een eitje
Whaaa...die laatste....Hoe coolquote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze het in hun hoofd zijn gaan halen om roomkaas in sushi te stoppen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker tempo!Aan een stuk door? Dan wordt die 15 een eitje
Dude, nog nieuwe dingen ontdekt in Rusland?
Opgeslaagd!quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Recept van de kip:
- Maiskipfilet / Maiskippebouten aanbraden en apart houden
- Geschilde kleine krieltjes, ui en knoflook bakken
- Fles wijn leegkiepen in de pan. Sauvignon Blanc in dit geval
- Kipstukken erin
- Tijm en rozemarijn erbij.
- Na 45 minuten champignonnen erbij.
- Recept zegt 45 minuten. Ik heb het ruim 3 uur laten staan op een zacht vuurtje.
Schijnt een leuk klein museumpje te staan dat ik ook nog wel eens een uurtje wil bezoeken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder niet echt. Nouja, St Pieterburen natuurlijk. Daar was ik dit jaar voor het eerst!
Van alles wat en van alle leeftijden. Van alto's met oude eendjes, petjes met een golf GTI, tot kunstenaars met beschilderde busjes en oudere heertjes met gerestaureerde Amazons. Da's juist zo leuk: de auto-gekte bindt je, en daardoor ontmoet je mensen die normaliter niet in je kennissenkring zitten.quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Leuke picjes dude!
Wat voor mensen doen aan zoiets mee?
Ja moet je eens doen!quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt een leuk klein museumpje te staan dat ik ook nog wel eens een uurtje wil bezoeken.
Niet onaardig.quote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Thanks.
Hoe is lente in Maastricht?
Und? Wat vond je?quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat ze het in hun hoofd zijn gaan halen om roomkaas in sushi te stoppen.![]()
Verder niet echt. Nouja, St Pieterburen natuurlijk. Daar was ik dit jaar voor het eerst!
Alle tijd van de wereld tegenwoordig, je weetz.quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja moet je eens doen!![]()
Heb je acht jaar tijd over?
quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ze het in hun hoofd zijn gaan halen om roomkaas in sushi te stoppen.![]()
De Hermitage is natuurlijk indrukwekkend. Mijn bek viel open. Wat een niet te bevatten rijkdom.quote:
Jakkie.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
De Philly roll, dude!
Ipv roomkaas/zalm/bagel is het nu met sushi.
Ontzettend smerig vond ik het. En bij sommige tenten smeerden ze het in elke roll.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Philly roll, dude!
Ipv roomkaas/zalm/bagel is het nu met sushi.
Dat is dus echt zo helemaal niks voor mij.quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
De nachttrein was een belevenis.Op de terugweg lagen we in de vee-wagens, zeg maar. Gelukkig had ik mijn studenten om me heen, maar er waren compartimenten waar de stank van urine, zweet, kots en alcohol echt verstikkend was.
Nee, ik was ook blij dat ik dar niet beland ben. Een paar studenten zijn wel uit hun compartiment 'gevlucht' omdat daar plots dreigend met stilleto's werd gespeeld door wat kaalkopjes. Die studenten hebben bij ons op de grond geslapen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is due echt zo helemaal niks voor mij.
Oh, daar zou ik echt niet tegen kunnen,
Ja, dat was de bedoeling, maar het was een drukke tijd kennelijk. De heenweg was tweedeklas en dat was echt prima. De terugreis was derde klasse. Maar gelukkig lagen we prima zo bij elkaar in zo'n compartiment. En ik vond het ook wel weer een hele belevenis, moet ik zeggen. (Achteraf!quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat jij eerste- of tweedeklas zou reizen!
Anyway, ik ben ook niet zo dol op sushi met roomkaasVanavond overigens weer zalig sushi gegeten bij onze favo tent hier in de stad
Nigiri met botervis, dweil me op, zo lekker en zacht
Nee tochquote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gekke Chinees!
Dat is alsof je babi pangang met gesmolten brie eet!
Ik vind hem afschuwelijk met rijst/soja/wasabi.quote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee toch
De combi roomkaas / zalm komt wel vaker voor... o.a. met bagels...
Jij denkt ook alleen maar aan etenquote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
Maar een bagel met zalm en roomkaas gaat er wel in natuurlijk
quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nog uitgebreid gepicknickt op het strand Pee. En kleurendropjes gegeten en toen een berg sushi waar je u tegen zegt.
Echt, volgens mij heb ik best een prima metabolisme
Nu?quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet nog ff 140 foto's wegwerkenDat ligt alweer veel te lang
Dus jouw studenten ruiken naar bloemetjesquote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
De Hermitage is natuurlijk indrukwekkend. Mijn bek viel open. Wat een niet te bevatten rijkdom.
Petersburg zelf vond ik prachtig, maar ik zou er niet snel zelf een weekend naartoe gaan (afgezien van een wat langer bezoek een de Hermitage). Dan trekt Moskou me meer, hoewel dat een haat-liefde-verhouding is.
De nachttrein was een belevenis.Op de terugweg lagen we in de vee-wagens, zeg maar. Gelukkig had ik mijn studenten om me heen, maar er waren compartimenten waar de stank van urine, zweet, kots en alcohol echt verstikkend was.
Lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben helemaal rozig van strand, wijn en sushi. Bedtijd
Ja. 't Is ff doorwerken maar ik gok max. een uurtjequote:
Inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt me nou het minst leuke van fotografie. Dat bewerken
Het foto's maken is leuk, en plaatjes kijken ook, maar die názorg
Valt allemaal wel mee johquote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt me nou het minst leuke van fotografie. Dat bewerken
Het foto's maken is leuk, en plaatjes kijken ook, maar die názorg
Dit is hetzelfde principe hequote:Op maandag 11 april 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Vroegah prutste je wat in de doka en dan was het basta.
Denk je ja? Misschien wel. Beetje doordrukken, beetje uitsnijden.quote:
Normaal gesproken doe ik dat nog steedsquote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denk je ja? Misschien wel. Beetje doordrukken, beetje uitsnijden.
Verschil was misschien wel dat je niet de neiging had het met veertig foto's te doen, want zo lang wil je niet in een doka zijn. Dus maakte je een zeer kritische selectie.
Ja toch? Zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op maandag 11 april 2011 00:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal gesproken doe ik dat nog steedsMaar ik geef toe...met digitaal heb je al snel grotere collecties.
Als ik voor 3voor12 een reportage maak, doe ik hetzelfde hoorquote:Op maandag 11 april 2011 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja toch? Zo werkt dat nu eenmaal.
Tijdens mijn opleiding hield ik van een fotoreportage maximaal zeven, acht foto's over. Nu zou ik de neiging hebben om er aan een heel stel meer te gaan sleutelen.
Reden voor mij om de hele handel te verkopen en me niet meer met fotografie bezig te houden. Ik zou alles opnieuw moeten leren en het bewerken zou me te veel tijd kosten.
Oh dan lijkt het nogsteeds op doka-werk inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 00:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik voor 3voor12 een reportage maak, doe ik hetzelfde hoorIk loop mijn foto's door, pik er max. 10 uit en haal die door PS heen. Dan ga ik echt geen hele collecties bewerken
Naderhand loop ik zo'n reportage nog een keer door, haal de tofste eruit en de rest laat ik lekker staan. Bewerken doe ik ze dan niet.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh dan lijkt het nogsteeds op doka-werk inderdaad.
Ik heb soms het idee dat mensen daaaaaaaaaaaaagen bezig zijn bijvoorbeeld vakantiefoto's te bewerken. Ik heb collega's die zich daarop voorstaan. Daar zou ik dus echt geen zin an hebben.
Do tha maar lekker zelluf. Dat kissa.quote:Op maandag 11 april 2011 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Trustah sistah.![]()
And do tha brotha ook een kissa.
Ja maar jij bent gewoon een halve prof Pee, vergeet dat niet!quote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAlleen ben ik over het algemeen wel in een dagje klaar
Ik doe gewoon veel bij het fotograferen al goed
quote:Op maandag 11 april 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Do tha maar lekker zelluf. Dat kissa.
Masters bekeken. Even nog afkicken.
Krakquote:
Goh, zou het?quote:Op maandag 11 april 2011 07:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krak
Misschien had ik toch eerder naar bed moeten gaan vannachtBen wat duffig
quote:Op maandag 11 april 2011 07:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goh, zou het?![]()
Ik heb gister de vuilnisbak buiten gezet, omdat ik niet wist of ik op tijd wakker zou zijn.....
DEquote:Op maandag 11 april 2011 08:05 schreef DarkElf het volgende:
goedemorgen, geslapen als een blok. wel rare dromen gehad.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 11 april 2011 08:05 schreef DarkElf het volgende:
goedemorgen, geslapen als een blok. wel rare dromen gehad.
heb nu geen idee meer, maar werd vanmorgen vroeg 'wakker' omdat ik doorhad dat wat ik droomde raar was en ben toen meteen weer in slaap gekukeld. Dus nu geen idee meer.quote:
Werk ze!quote:Op maandag 11 april 2011 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ontbijt op. Kcal-tooltje bijgewerkt. Tijd om naar kantoor te verkassen
Eerst sporten en daarna een flinke Golfer doenquote:Op maandag 11 april 2011 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:
zit ook al weer op de bank.. weinig slaap gehad helaas, kon weer eens ouderwets niet slapen (pillen zijn op en ik heb echt geen tijd gehad/vergeten ze bij te halen
) dus lag om 3 uur nog te lezen
En net de auto voor een beurt weg gebracht, ff koffie en dan sporten zo.. geen zin, maar dat komt omdat ik moe ben.
![]()
/dagboek
Die kans is zeer zeker aanwezig jaquote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerst sporten en daarna een flinke Golfer doen
Sja.. ik ben het wel gewend helaasquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef Den_Haag het volgende:
Balen sunny. Niet slapen is echt irritant.
Ik hoor het al, dat wordt reuze gezellig vanavondquote:Op maandag 11 april 2011 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:zit ook al weer op de bank.. weinig slaap gehad helaas, kon weer eens ouderwets niet slapen (pillen zijn op en ik heb echt geen tijd gehad/vergeten ze bij te halen
) dus lag om 3 uur nog te lezen
En net de auto voor een beurt weg gebracht, ff koffie en dan sporten zo.. geen zin, maar dat komt omdat ik moe ben.
![]()
/dagboek
Hoe later het wordt hoe wakkerder Son weer isquote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dat wordt reuze gezellig vanavond
quote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dat wordt reuze gezellig vanavond
Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Kan nog 1,5 uur leren deze ochtend voor het statistiektentamen van straks
En dan vanavond nog een tentamen![]()
Is het al morgen?
Koop dan ook een kindle en ga lekker boeken lezen of zoquote:Op maandag 11 april 2011 10:20 schreef TAV74 het volgende:
Oehoe, ga eens slowchattenIk heb wachttijden en wil steeds tussendoor even lekker bijlezen, maar ik ben er wel erg snel klaar mee zo
Gebruikt ze verse of gedroogde vijgen? Dan vind ik de rest zelf wel uitquote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
DE, ik heb het geprobeerd maar ik krijg het recept niet losgepeuterd. Je kan het wel bestellen als je graag vijgencompote wil
Geen tijd voorquote:Op maandag 11 april 2011 10:20 schreef TAV74 het volgende:
Oehoe, ga eens slowchattenIk heb wachttijden en wil steeds tussendoor even lekker bijlezen, maar ik ben er wel erg snel klaar mee zo
de trut!quote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
DE, ik heb het geprobeerd maar ik krijg het recept niet losgepeuterd. Je kan het wel bestellen als je graag vijgencompote wil
quote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gebruikt ze verse of gedroogde vijgen? Dan vind ik de rest zelf wel uit
quote:Op maandag 11 april 2011 10:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de trut!![]()
geintje natuurlijk, ik geef haar groot gelijk, je moet niet al he geheimen prijs geven
T staat je natuurlijk vrij om een potje mee te nemen als je weer eens deze kant op komt![]()
dan proef ik eens goed en ga ik zelf puzzelen.
Niet nodig, heb een stapeltje geprinte artikelen naast me liggen, kreeg een straatje lezenswaardige artikelen over leidenschap bij innovatie, bijzonder interessantquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koop dan ook een kindle en ga lekker boeken lezen of zo
Goed zo Krak! Ben benieuwd naar je nieuwe keuzes.quote:Op maandag 11 april 2011 10:50 schreef krakkemieke het volgende:
Over anderhalve week een afspraak met het reintegratiebureau, spannend!
ah bien, ben benieuwd!quote:Op maandag 11 april 2011 10:50 schreef krakkemieke het volgende:
Over anderhalve week een afspraak met het reintegratiebureau, spannend!
Ik ook.quote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed zo Krak! Ben benieuwd naar je nieuwe keuzes.
Heb je die ook digitaal?quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet nodig, heb een stapeltje geprinte artikelen naast me liggen, kreeg een straatje lezenswaardige artikelen over leidenschap bij innovatie, bijzonder interessant
Heb je nog niet genoeg hequote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, een mens moet wat te experimenteren hebben, toch?
Ben jij boven de 45quote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Het gaat helemaal goedkomen, want ze zijn gespecialiseerd in langdurig werklozen, mensen boven de 45 en mensen met psycho-sociale problematiek.
* krakkemieke alle hokjes aankruist
In afwachting koop ik vast een fles kookport en een bakje gedroogde vijgen.quote:
charmingquote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In afwachting koop ik vast een fles kookport en een bakje gedroogde vijgen.
Oh, geen reactie gehad trouwens! Laatste keer dat ik vijgen at, kreeg ik zoeloelippen
Ja, maar gedroogde vijgen worden toch gemaakt van verse, heequote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef DarkElf het volgende:
charmingmaareuh dat waren verse vijgen toch? en dit leken mij toch gedroogde?
quote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In afwachting koop ik vast een fles kookport en een bakje gedroogde vijgen.
Oh, geen reactie gehad trouwens! Laatste keer dat ik vijgen at, kreeg ik zoeloelippen
quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben jij boven de 45Je was toch zo'n jonge blom van 18?
![]()
edit: oh nee...daar is je muzieksmaak te goed voor
jahaaa maar miss zit er een stofje op de schil van verse vijgen die overlijdt door het procedé om er gedroogde van te makenquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar gedroogde vijgen worden toch gemaakt van verse, hee
Je hebt een appartementjequote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgen, veel suc6 Sarabi en Krak! Vol weekend met sport en loop beetje mank, later meer. Nu druk maar heb nieuws/cliffhanger
Zoiets denk ik. Ik heb het met verse abrikozen, niet met gedroogde.quote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jahaaa maar miss zit er een stofje op de schil van verse vijgen die overlijdt door het procedé om er gedroogde van te maken
ah ja zie je zoiets idd..quote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Ik heb het met verse abrikozen, niet met gedroogde.
allergie bouw je wel op natuurlijk maar miss waren het idd specifieke vijgen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat het toen die specifieke vijgen waren, want ik heb daarvoor altijd probleemloos verse vijgen gegeten
Borisz, in Barcelona was ik bij de presentatie van de nieuwe toestellen van HTC, en ik vond zelf de Desire S erbovenuit springen. Bijna dezelfde hardware als de Incredible S, maar dan een 3.7 inch scherm en kleinere verpakking.quote:
Heel goed, hoe specifieker hoe beterquote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Het gaat helemaal goedkomen, want ze zijn gespecialiseerd in langdurig werklozen, mensen boven de 45 en mensen met psycho-sociale problematiek.
* krakkemieke alle hokjes aankruist
Een of twee wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je die ook digitaal?
* PdeHoog is geinteresseerd
Donequote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een of twee wel jaPM het mailadres waar je nu te bereiken bent maar even.
Grmbl, wat een tokoquote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie! Bonvani is dicht op maandag geloof ik![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Grmbl, wat een toko![]()
Ander halen we BJ a an de overkant![]()
Nog niks. Wel slecht geslapen en raar gedroomd. Logisch ook.quote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
oja, dikke kus voor Bluezz. Heb je al wat gehoord?
quote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Grmbl, wat een toko![]()
Ander halen we BJ a an de overkant![]()
Da's helemaal niet goed voor jullie hequote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
plan B
![]()
en we hebben nog vanilleijs btw..
Zegt degene die het hele weekend al semi-freddo eet....quote:Op maandag 11 april 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Da's helemaal niet goed voor jullie he![]()
En nog vijf porties in de vriezer heeft liggenquote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zegt degene die het hele weekend al semi-freddo eet....
Ah ja, dan eet ik het wel opquote:Op maandag 11 april 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Jij kan het wel lijden jaquote:
Mail bedoel je neem ik aanquote:
Yupquote:
Kon me al niet herinneren dat ik iets voor je op de post gedaan hadquote:
Pffff zegt meneer afhaalchineesquote:Op maandag 11 april 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pffff zegt meneer afhaalchinees
quote:
Tja.. als ik nu iedere dag ijs zou eten zou dat een logische opmerking zijn jaquote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]Ik koppel nu terug naar wat jullie altijd lopen te klagen over gewichten die gelijk blijven en zo
Ik klaag helegaar nietquote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]Ik koppel nu terug naar wat jullie altijd lopen te klagen over gewichten die gelijk blijven en zo
quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. als ik nu iedere dag ijs zou eten zou dat een logische opmerking zijn ja
Je bedoelt: er lag een kleedje scheef?quote:Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef DarkElf het volgende:
miauw
zo, t huis begint er weer georganiseerd uit te zien, zo'n luie zondag heeft altijd tot gevold dat t hier een zooi wordt (mijn definitie van zooi trouwens)
Afhaalchineesquote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Moet nog iets verzinnen voor vanaaf! Heb je ergens specifiek wel of geen trek in Lie?
Kleedjes heb ik aan P, die liggen niet op de grondquote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt: er lag een kleedje scheef?
Kijk naar hoe mager Steer isquote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil graag lekker en gezond eten Pee
Niet eens als ze naar de vuile was moeten?quote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kleedjes heb ik aan P, die liggen niet op de grond
Ja, ik weet dat ik het zelf moet doen. En ik wil het zo graag zelf doen, dat het soms moeilijk is om hulp te vragen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef golfer het volgende:
Middag!
@ Krakke: Klinkt goed, dat gespecialiseerde re-integratiebedrijf voor jou. Hoemeer kennis van jouw situatie, des te gerichter kunnen ze adviseren en begeleiden (Het grootste deel zal je toch zelf moeten blijven doen).
nee niet eensquote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
Niet eens als ze naar de vuile was moeten?
'quote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoezo? kun je vanaaf toch nog uit de vriezer halen en versneld laten ontdooien??
quote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
't Is bij ons ook een beetje rommelig, vanavond even opruimen.
Ik ga maar even op een DE-regime: doordeweeks wat 'strakker' met eten. Want ik bak en kook echt wayyyyy teveel.
Pasta met spinazie, spekjes en boursin!quote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
En omdat ik vergeten ben de pastasaus uit de vriezer te halen, moet ik ook nog wat bedenken voor vanavond
Als ik nog eens echt volwassen word, neem ik ook van die nette, afgesloten wasmanden. Wij flikkeren nu alles toch maar in een grote wasmand in de badkamer, ziet er niet uitquote:
De ultieme studenten-bloeb. Brrrrquote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef krakkemieke het volgende:
Pasta met spinazie, spekjes en boursin!
wasmanden? ik heb er maar 1 hoorquote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik nog eens echt volwassen word, neem ik ook van die nette, afgesloten wasmanden. Wij flikkeren nu alles toch maar in een grote wasmand in de badkamer, ziet er niet uit
Ik flikker het meeste op de grond in een mandje naast mijn stoel in de slaapkamer, waarna B. het netjes overflikkert in zo'n grote en niet afgesloten, wasmand in de badkamer waar de wasmachien staat.quote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik nog eens echt volwassen word, neem ik ook van die nette, afgesloten wasmanden. Wij flikkeren nu alles toch maar in een grote wasmand in de badkamer, ziet er niet uit
Neh...ik denk dat het noodles met sugarsnaps wordt of iets met restantjes groenten...heb nog wat tomaat, sugar snaps, haricot verts. Komt wel goedquote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pasta met spinazie, spekjes en boursin!
Bedankt hequote:Op maandag 11 april 2011 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt een afgesloten wasmand nota bene. Bij ons is het gewoon zo'n rechthoekige bak (met een kop erop - ik loop achter).quote:
Heb jij ook nog een wasmand in de badkamer danquote:
Grote meid.quote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi! Wat weer een lekker weer hèEn ik heb nee gezegd tegen mijn teamleidster
Ze vroeg of ik donderdag en vrijdag wilde werken en ik zit me al wekenlang te verheugen op 5 dagen achter elkaar vrij (woensdag t/m zondag) dus heb ik nee gezegd
Doe ik zelden
Goed werk Isaquote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 2 wasmanden; witte was en bonte was
Hoihoi! Wat weer een lekker weer hèEn ik heb nee gezegd tegen mijn teamleidster
Ze vroeg of ik donderdag en vrijdag wilde werken en ik zit me al wekenlang te verheugen op 5 dagen achter elkaar vrij (woensdag t/m zondag) dus heb ik nee gezegd
Doe ik zelden
quote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow! Ik kan gewoon herhaalrecepten via e-mail aanvragen
quote:Op maandag 11 april 2011 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken wat in godes naam 'herhaalrecepten' waren omdat ik aan kookrecepten dacht.
Ach ja, de medische wereld staat zo ver van me af
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt een afgesloten wasmand nota bene. Bij ons is het gewoon zo'n rechthoekige bak (met een kop erop - ik loop achter).
quote:Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb jij ook nog een wasmand in de badkamer dan
quote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
lol ja, zat ff te zoeken hoe ik dat moest doen, iets met een telefoonlijn, maar toen zag ik dat het ook via e-mail kon! Jeey!
Heb je nog fijn de hele middag voorquote:Op maandag 11 april 2011 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, nu ben ik dus idd moe.. even plat en dan nog steeds iets te eten bedenken voor vanaaf![]()
quote:
Ah joh. Zet je LieLie toch gewoon spaghetti voor? Dan hou je meer tijd overquote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
heerlijk..
jammer dat het weer morgen minder zou zijn.. heb morgen meer tijd om lekker naar buiten te gaan met Sam..
Oh maar ga het mezelf ook makkelijk maken vandaag hoorquote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh. Zet je LieLie toch gewoon spaghetti voor? Dan hou je meer tijd over
Arme jijquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik realiseer me net dat we vanmiddag ook een werkoverleg hebben en dat loopt altijd flink uit. Geen zon meer voor mij vandaag
We hebben nog wel waterijsjes in de vriezerquote:
Is de zon zo fel dan?quote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef krakkemieke het volgende:
Hihi, 20 minuten in de zon en ik ben rood en bijna krokant!
En het antwoord op een vraag duurt 10 minuten, waarin 3 x hetzelfde wordt gezegd? Komt me bekend voor.quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Onze teamleider vindt het geweldig om allerlei managementprojecten aan ons uit te leggen. Projecten waar we zelf geen inspraak in hebben; die niet relevant zijn tot ze worden uitgevoerd en waar we middels een emailtje ook wel van op de hoogte kunnen worden gesteld. De 'vergaderingen' worden zo 2 uur durende colleges in een vakgebied waar je nooit meer iets mee gaat doen
10 minuten? Dat is een utopie!quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef krakkemieke het volgende:
En het antwoord op een vraag duurt 10 minuten, waarin 3 x hetzelfde wordt gezegd? Komt me bekend voor.
Ah, dat wordt dan ook heel warm.quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, en op mijn balkon staat bijna geen wind.
Waarom ondergaan jullie dit in vredesnaam steeds weer dan?quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Onze teamleider vindt het geweldig om allerlei managementprojecten aan ons uit te leggen. Projecten waar we zelf geen inspraak in hebben; die niet relevant zijn tot ze worden uitgevoerd en waar we middels een emailtje ook wel van op de hoogte kunnen worden gesteld. De 'vergaderingen' worden zo 2 uur durende colleges in een vakgebied waar je nooit meer iets mee gaat doen
En na die colleges is er geen tijd meer (en heeft niemand meer puf) om nog op de inhoudelijke aspecten van het werk in te gaan waardoor dat maandenlang blijft liggen![]()
Het is al zo vaak gezegd dat we er weinig aan hebben op deze manier. En hij is ook altijd zo enorm enthousiast over al die projecten en heeft dan allemaal powerpointpresentaties gemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 13:11 schreef TAV74 het volgende:
Waarom ondergaan jullie dit in vredesnaam steeds weer dan?
Wel sociaal van jullie dat jullie braaf publiek willen spelen voor zijn enthousiasmequote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is al zo vaak gezegd dat we er weinig aan hebben op deze manier. En hij is ook altijd zo enorm enthousiast over al die projecten en heeft dan allemaal powerpointpresentaties gemaakt(vanmiddag 6 nieuwe projecten te bespreken, jeee!)
Klinkt heel bekendquote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:
En na die colleges is er geen tijd meer (en heeft niemand meer puf) om nog op de inhoudelijke aspecten van het werk in te gaan waardoor dat maandenlang blijft liggen![]()
Toch niet de baan?quote:Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaargh![]()
![]()
En de reden is helaas niet voor posten geschikt
PM maar dan?quote:Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaargh![]()
![]()
En de reden is helaas niet voor posten geschikt
quote:
Niet mijn sollicitatiequote:
Akkefietje no. 2349783987 toch maar, Peequote:Op maandag 11 april 2011 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet mijn sollicitatieWel iets met mijn huidige baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |