Zat meer aan uiterlijk half elf te denkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
Zal toch een uurtje of 1 worden denk ik. Golf is spannend
Ik moet morgenmiddag pas aan de bak dus mag uitslapenquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zat meer aan uiterlijk half elf te denken![]()
![]()
Ja, de laatste dag op The Masters blijft altijd speciaal en vaak spectaculair.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
Zal toch een uurtje of 1 worden denk ik. Golf is spannend
Verzin zelf eens ietsquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Sade aan het luisteren op Spotify. Alsof ik in een pr0n movie speel.
Kapoet?quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het ook niet al te laat maken.. moet morgen om 8 uur de auto al weg brengen..
neuh, reguliere onderhoudsbeurt en even bandjes weer omwisselenquote:
Ach zeik niet man.....ik was de eerste tweede die Bloes eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ach zeik niet man.....ik was de eerste tweede die Bloes eendeed
Weliswaar op MSN, maar ik dacht het hier ook nog even te doen zodat ik iig niet beschuldigd kan worden van het niet meeleven met mensen
naast het feit dat ik het uiteraard heel erg meen
Je zit midden in je overgang manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En achter de schermen zit het wel snor met ons he![]()
quote:
Da's ook de enige plek waar het snor moet zittenquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
En achter de schermen zit het wel snor met ons he![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor prehistorieEnigma
En nu foto's bewerken
quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach zeik niet man.....ik was de eerste tweede die Bloes eendeed
Weliswaar op MSN, maar ik dacht het hier ook nog even te doen zodat ik iig niet beschuldigd kan worden van het niet meeleven met mensen
naast het feit dat ik het uiteraard heel erg meen
Gaat het verder wel een beetje met je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Maar ik kom wel!quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het ook niet al te laat maken.. moet morgen om 8 uur de auto al weg brengen..
Ja hoorquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn 'periodes' gaan zich steeds sneller opvolgen![]()
Zal het afzetlint vast uit de kast halenquote:
Ik ga wel op de grond zittenquote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal het afzetlint vast uit de kast halen
quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Zijn 'periodes' gaan zich steeds sneller opvolgen![]()
quote:
Goeie omschrijvingquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff de belangrijke dingen des levens gevisualiseerd...
Er zijn mensen voor minder naakt aan de ketting gelegd vroegerquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff de belangrijke dingen des levens gevisualiseerd...
Die doekjes gaan mooi weer de kast ínquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt.. Steerke kom maar uit de kast hoor!!
Ja ik zag iets over buikdansen en dik gevonden worden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Sarabi het volgende:
*hugs* voor B
Verder niet echt tijd om bij te lezen
Dankjewelquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik zag iets over buikdansen en dik gevonden worden.
Achterlijk en idioot en laat je niks wijs maken!
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef LieLie het volgende:
Ik moet slapen. Morgen om zes uur weg om mrLie op de bus naar Duutseland te zetten..
Jep! ik sms wel als nog het anders wordtquote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
uur of 5 kwam je hier toch??
truste Lie![]()
Dudequote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Rally gereden en het was zooooooooo tof en zo veel leuke mensen ontmoet en gave auto's gezienEn wat een weertje
![]()
Ik heb alleen niet echt tijd gehad om te 'landen' na Moskou, dus ik ga morgen maar even willekeurig wat kasten openen en overdwars in bed liggen en op sokken over de overloop glieren, en dan komt het vast goed.![]()
Even teruglezen nu.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef LieLie het volgende:
Ik ben heel slecht in moeten slapen trouwens, dus dit wordt nog wat
Fijn dat je er weer bent.quote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Rally gereden en het was zooooooooo tof en zo veel leuke mensen ontmoet en gave auto's gezienEn wat een weertje
![]()
Ik heb alleen niet echt tijd gehad om te 'landen' na Moskou (ik ben voor mijn gevoel zo uit Moskou een Drentse rally in geteleporteerd), dus ik ga morgen maar even willekeurig wat kasten openen en overdwars in bed liggen en op sokken over de overloop glieren, en dan komt het vast goed.![]()
Even teruglezen nu.
Jajaja, juf, ik ga al...quote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
naar bed jij! licht uit. pad uit en tukken
![]()
Dude
Yup. Alles goed hierquote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is alles goed met je Pee? Mooi weer hè?
EEn goede whisky en je bent wegquote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef LieLie het volgende:
Ik ben heel slecht in moeten slapen trouwens, dus dit wordt nog wat
Bijzonder succesvol geloof ik! Als ik de uitspraken mag geloven, dan vonden ze het goed eten en erg gezelligquote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, hoe was je etentje met die halve Belgen?
Goed zo! Lekker hoor, klinkt dat chicky.quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bijzonder succesvol geloof ik! Als ik de uitspraken mag geloven, dan vonden ze het goed eten en erg gezelligIk iig wel
Die kip in witte wijn en dan 3 uur op het vuur
quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed zo! Lekker hoor, klinkt dat chicky.
De ovenschotel is ingewijd hoor, CFquote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die kip kon je door een rietje opzuigen
Vijgencompotequote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef DarkElf het volgende:
Die kip was super lekker idd. Aardappelgratin en soep waren ook zer smakelijk.
En mocht je t recept voor die vijgencompote nog kunnen los peuteren dan houd ik mij zeker aanbevolen
*al in bed ligt, zo lekker slapen. Maar toch nog even bijlezen
Ik heb ff snel ingelogged op het kantoornetwerk, maar het staat er inderdaad niet inquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef DarkElf het volgende:
En mocht je t recept voor die vijgencompote nog kunnen los peuteren dan houd ik mij zeker aanbevolen
Ja. Errug goed spulquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, ik wil die kip ook eens maken - lichter en 'frisser' dan traditionele coq au vin. Niet in het minst op verzoek van Meneer
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ha duderally![]()
Ik zat al te bedenken dat het een onmogelijk weekend zou zijn, zo uit het roessiese het drentse inrollen. All mixed up
Jij gaat goed Peeke!quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Mijn wandeling was 11.7 km met een gemiddelde van 6.1 km/uNet geen twee uur over gedaan!
Adieu DE! Slaap lekker!quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef DarkElf het volgende:
Trusten liefjens. Luikjes gaan echt dicht nu.
Lekker tempo!quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Mijn wandeling was 11.7 km met een gemiddelde van 6.1 km/uNet geen twee uur over gedaan!
Zonder pauze iddquote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker tempo!Aan een stuk door? Dan wordt die 15 een eitje
Whaaa...die laatste....Hoe coolquote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze het in hun hoofd zijn gaan halen om roomkaas in sushi te stoppen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker tempo!Aan een stuk door? Dan wordt die 15 een eitje
Dude, nog nieuwe dingen ontdekt in Rusland?
Opgeslaagd!quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Recept van de kip:
- Maiskipfilet / Maiskippebouten aanbraden en apart houden
- Geschilde kleine krieltjes, ui en knoflook bakken
- Fles wijn leegkiepen in de pan. Sauvignon Blanc in dit geval
- Kipstukken erin
- Tijm en rozemarijn erbij.
- Na 45 minuten champignonnen erbij.
- Recept zegt 45 minuten. Ik heb het ruim 3 uur laten staan op een zacht vuurtje.
Schijnt een leuk klein museumpje te staan dat ik ook nog wel eens een uurtje wil bezoeken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder niet echt. Nouja, St Pieterburen natuurlijk. Daar was ik dit jaar voor het eerst!
Van alles wat en van alle leeftijden. Van alto's met oude eendjes, petjes met een golf GTI, tot kunstenaars met beschilderde busjes en oudere heertjes met gerestaureerde Amazons. Da's juist zo leuk: de auto-gekte bindt je, en daardoor ontmoet je mensen die normaliter niet in je kennissenkring zitten.quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Leuke picjes dude!
Wat voor mensen doen aan zoiets mee?
Ja moet je eens doen!quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt een leuk klein museumpje te staan dat ik ook nog wel eens een uurtje wil bezoeken.
Niet onaardig.quote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Thanks.
Hoe is lente in Maastricht?
Und? Wat vond je?quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat ze het in hun hoofd zijn gaan halen om roomkaas in sushi te stoppen.![]()
Verder niet echt. Nouja, St Pieterburen natuurlijk. Daar was ik dit jaar voor het eerst!
Alle tijd van de wereld tegenwoordig, je weetz.quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja moet je eens doen!![]()
Heb je acht jaar tijd over?
quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ze het in hun hoofd zijn gaan halen om roomkaas in sushi te stoppen.![]()
De Hermitage is natuurlijk indrukwekkend. Mijn bek viel open. Wat een niet te bevatten rijkdom.quote:
Jakkie.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
De Philly roll, dude!
Ipv roomkaas/zalm/bagel is het nu met sushi.
Ontzettend smerig vond ik het. En bij sommige tenten smeerden ze het in elke roll.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Philly roll, dude!
Ipv roomkaas/zalm/bagel is het nu met sushi.
Dat is dus echt zo helemaal niks voor mij.quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
De nachttrein was een belevenis.Op de terugweg lagen we in de vee-wagens, zeg maar. Gelukkig had ik mijn studenten om me heen, maar er waren compartimenten waar de stank van urine, zweet, kots en alcohol echt verstikkend was.
Nee, ik was ook blij dat ik dar niet beland ben. Een paar studenten zijn wel uit hun compartiment 'gevlucht' omdat daar plots dreigend met stilleto's werd gespeeld door wat kaalkopjes. Die studenten hebben bij ons op de grond geslapen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is due echt zo helemaal niks voor mij.
Oh, daar zou ik echt niet tegen kunnen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |